Kompuuter näitab veateadet, et numbrituled ei tööta aga silmaga vaadates töötavad.
Mainin ka selle ära, et on paigaldatud E90 LED numbrituled mis on põlenud juba 2 aastat veatult. Sai proovitud ka uusi LED numbritulesid aga ikka veateade. Kontrollisin ka pagasiluugi juhtmeid. Diagnostikas käidud, diagnostika näitas, et õlitaseme andur on läbi kas siit võib olla mingi seos?
Tervitades
Kristjan.
K:E39 01a 3,0i veateade.
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1431
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: K:E39 01a 3,0i veateade.
LED-idele on vaja takistid vahele panna, kuna tulede kontrollmoodul mõõdab pirni takistust ning LED-il on takistus hoopis teine kui hõõgpirnil. See põhjustabki veateate.
Re: K:E39 01a 3,0i veateade.
Okei aga kuidas nad ennem veatult põlesid? E90 LED-idel on minu teada enda takistid sees.
Re: K:E39 01a 3,0i veateade.
Need E90 LED-id annavad kindlasti veateadet, sest mul endal on samasugused. Veateade LED-ide puhul ei tähenda, et tuled ei põleks. See pirni diagnostika on konstrueeritud hõõglampide jaoks ja ülejäänud tuledel saab selle kontrolli välja kodeerida (nt ksenoon esituled, FL LED parktuled taga), aga kahjuks LCM3 korral ei ole ma numbritulede testi lõpetamist suutnud ära korraldada. Ametlikku muudetavat seadet selle jaoks ei ole.K1stjan kirjutas:Okei aga kuidas nad ennem veatult põlesid? E90 LED-idel on minu teada enda takistid sees.
Seega jääb veel võimalus paralleeltakistiga voolutarvet suurendada, et tulemoodul ära lollitada.
Veel võib ka lihtsalt relee vahele panna, sest relee mähise takistus on OK, aga testimpulsid on nii lühikesed, et inertsi tõttu relee kontaktid ei jõua tõmbuda. Sellega jääb ära see nõme vilkumine välja lülitatud tuledega.
http://www.youtube.com/watch?v=SIlHxwcbXAI
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!