e34 vända simmeri vahetus (kasti poolne)
e34 vända simmeri vahetus (kasti poolne)
Tervitus,
Oleks vaja natukene nõu, kuidas vahetada väntvõlli kastipoolne simmer. Nimelt sai soetatud auto (ca pool aastat tagasi vist) ning mingil hetkel hakkas sidur libisema. Siduri libisemist nägin ette juba varem kuna starterit vahetades oli sidurikoda seest õline. Nüüd on siis auto laiali võetud, uus sidurikomplekt tellitud (korv, ketas, laager) ning tihendi peaksin ka peagi kätte saama. Õli on vana ketta ikka meeletult ära söönud (ühel pool põhimõtteliselt ketta katet enam polegi) kuigi korv ja laager on täiesti kobedad. Vahetusse lähevad ikkagi kõik detailid sidurikojast va. hooratas.
Oskab keegi öelda, kuidas saaks tihendi kõige lihtsamini vahetatud või tuleb leida keegi, kes oskab ja on varem teinud?
Nagu aru saan, siis kõigepealt lasen mootori õlist tühjaks ning siis hakkan kasti poolt järjest lammutama (hetkel hooratas küljest, ülejäänud kõik veel küljes). Kuna pole ühelgil autol kunagi sealt poolt midagi lahti võtnud siis eriti edasi ei oskagi minna.. kuni tihendini vast saan isegi lammutatud kuigi hetkel ei tea, mis mind ees ootab. Kui keegi oskaks nüüd head nõu anda siis oleksin väga tänulik.
Autoks on 525i '90 125 kW (M20B25) manuaal.
Terv.
Martin
Oleks vaja natukene nõu, kuidas vahetada väntvõlli kastipoolne simmer. Nimelt sai soetatud auto (ca pool aastat tagasi vist) ning mingil hetkel hakkas sidur libisema. Siduri libisemist nägin ette juba varem kuna starterit vahetades oli sidurikoda seest õline. Nüüd on siis auto laiali võetud, uus sidurikomplekt tellitud (korv, ketas, laager) ning tihendi peaksin ka peagi kätte saama. Õli on vana ketta ikka meeletult ära söönud (ühel pool põhimõtteliselt ketta katet enam polegi) kuigi korv ja laager on täiesti kobedad. Vahetusse lähevad ikkagi kõik detailid sidurikojast va. hooratas.
Oskab keegi öelda, kuidas saaks tihendi kõige lihtsamini vahetatud või tuleb leida keegi, kes oskab ja on varem teinud?
Nagu aru saan, siis kõigepealt lasen mootori õlist tühjaks ning siis hakkan kasti poolt järjest lammutama (hetkel hooratas küljest, ülejäänud kõik veel küljes). Kuna pole ühelgil autol kunagi sealt poolt midagi lahti võtnud siis eriti edasi ei oskagi minna.. kuni tihendini vast saan isegi lammutatud kuigi hetkel ei tea, mis mind ees ootab. Kui keegi oskaks nüüd head nõu anda siis oleksin väga tänulik.
Autoks on 525i '90 125 kW (M20B25) manuaal.
Terv.
Martin
Mazda 626 '86 | Audi 80 '91 | BMW 525i '90 | Volkswagen Passat 2.0 FSI '07 | Ford Sierra 1.8 | Skoda Superb 2.0 TDI CR 125kW '00 | Ford Sierra 2.0 | Toyota ProAce Verso 2.0 130kW '18
Re: e34 vända simmeri vahetus (kasti poolne)
Kui sul juba hooratas eest võetud, siis pole ju enam midagi keerulist Nokid vana simmeri välja ja paned uue asemele. Uut pead ettevaatlikult sissepannes ettevaatlikult ringiratast koputama, et tihendile viga ei tee.
BMW-le kindel
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: e34 vända simmeri vahetus (kasti poolne)
Mootorist ei pea õli välja laskma.
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Re: e34 vända simmeri vahetus (kasti poolne)
No kui korralik õlivahetus niikuinii plaanis on siis võib õli vast enne ikka välja lasta eks?
Mida see simmer seal siis üldse tihendab, kui isegi õli välja ei pea laskma? Kättesaamiseks võin lihtsalt kruvikeeraja läbi lüüa ja vana simmeri sealt välja urgitseda või on selle jaoks ka mingi nipp?
Mida see simmer seal siis üldse tihendab, kui isegi õli välja ei pea laskma? Kättesaamiseks võin lihtsalt kruvikeeraja läbi lüüa ja vana simmeri sealt välja urgitseda või on selle jaoks ka mingi nipp?
Mazda 626 '86 | Audi 80 '91 | BMW 525i '90 | Volkswagen Passat 2.0 FSI '07 | Ford Sierra 1.8 | Skoda Superb 2.0 TDI CR 125kW '00 | Ford Sierra 2.0 | Toyota ProAce Verso 2.0 130kW '18
Re: e34 vända simmeri vahetus (kasti poolne)
Õlitase on karteris väntvõllist madalamal. Tihendab paiskõlitusega sinna lendava õli välja lekkimise eest. Vana urgitsed kruvika või näpitsatega välja ja uue koputad ühtlaselt sisse. Uuel teed tihendi huule õliga kokku.
Kui mootoriõlivahetus nagunii plaanis, siis maitseasi, kas lased kohe välja. Tark on teha 1 töö korraga, et midagi sassi ei läheks või ära ei unustaks. Su jutust jääb mulje, et auto juba laiali võetud. Kuna õli vahetatakse töösooja mootoriga, siis vist puudub mõte külma õli välja lasta.
Kui mootoriõlivahetus nagunii plaanis, siis maitseasi, kas lased kohe välja. Tark on teha 1 töö korraga, et midagi sassi ei läheks või ära ei unustaks. Su jutust jääb mulje, et auto juba laiali võetud. Kuna õli vahetatakse töösooja mootoriga, siis vist puudub mõte külma õli välja lasta.
Sõidurõõm
Re: e34 vända simmeri vahetus (kasti poolne)
Vot sellessuhtes on sul õigus, et mootor tuleb mul kuidagi soojaks ka saada seega õlivahetus tuleb siis teha kui auto juba koos Eks võtan simmeri eemalduse kohe ette, kui uus jupp on käes. Ei tahaks mootorit niisama laiali jätta, et sinna igasugune **** sisse võiks minna.
Olen kuulnud midagi, et simmer tuleb paigutada natukene sisse/välja poole kui ta varem oli. Kuidas selles veenduda, et ma ta nüüd õigesse kohta saan? Kas lihtsalt silmajärgi vms?
Olen kuulnud midagi, et simmer tuleb paigutada natukene sisse/välja poole kui ta varem oli. Kuidas selles veenduda, et ma ta nüüd õigesse kohta saan? Kas lihtsalt silmajärgi vms?
Mazda 626 '86 | Audi 80 '91 | BMW 525i '90 | Volkswagen Passat 2.0 FSI '07 | Ford Sierra 1.8 | Skoda Superb 2.0 TDI CR 125kW '00 | Ford Sierra 2.0 | Toyota ProAce Verso 2.0 130kW '18
Re: e34 vända simmeri vahetus (kasti poolne)
Võllil, mida tihendatakse, võib olla tihendi huulest kulumisjälg. Uus tihend ei pruugi õli pidama jääda. Selleks paigaldataksegi tihend veidi teise asendisse võlli telje suunas. Silma või nihiku järgi, lihtsalt jäta vana tihendi asukoht meelde. Mina olen võllil tihendikoha karukeelega üle poleerinud.
Sõidurõõm
Re: e34 vända simmeri vahetus (kasti poolne)
Simmer, sidur ja kõik muud mängud tänaseks vahetatud aga kahjuks on hakanud käigukastist mingi imelik heli kostuma. Kas äkki kasti peale/maha kiskumisega sain kuidagi käigukasti võllil laagrit kahjustada? Heli kostub ainult juhul, kui kast ringi käib.
Mazda 626 '86 | Audi 80 '91 | BMW 525i '90 | Volkswagen Passat 2.0 FSI '07 | Ford Sierra 1.8 | Skoda Superb 2.0 TDI CR 125kW '00 | Ford Sierra 2.0 | Toyota ProAce Verso 2.0 130kW '18