E34 TDS-ile bensuka käigukast.
E34 TDS-ile bensuka käigukast.
Nimelt küsimus selles, et kas ja milliste R6 bentsukate kast TDS otsa istub? Sai auto chipitud ja esimesed käigud tunduvad liiga lühikesed ja ka maantee pööre on suur võrreldes automaatkastiga versiooniga. TDSA pööre 100km/h on ~1600 ja TDS 2000. Ka küttekulu näitaja on automaadil tehase poolt juba väiksem antud.
Ehk siis TDS manual kastil on 5 käik ülekande suhtega 1.0 ja bensukatel 0,81 ehk kiirendav. Differ on diislitel niigi kõige kiirem nagu ma aru olen saanud asjast?
Või on keegi sellise swapi juba teostanud? Kui jah siis millist kasti eelistada?
Ehk siis TDS manual kastil on 5 käik ülekande suhtega 1.0 ja bensukatel 0,81 ehk kiirendav. Differ on diislitel niigi kõige kiirem nagu ma aru olen saanud asjast?
Või on keegi sellise swapi juba teostanud? Kui jah siis millist kasti eelistada?
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E34 TDS-ile bensuka käigukast.
dislade viimase käigu ülekanne peaks ka 0,81 olema.
4-s käik on minuteada 1.0
Kui tahad automaadi fillingut lammuta käigukast laiali ja lase uued 5nda käigu hammakad teha ülekandega 0,64
4-s käik on minuteada 1.0
Kui tahad automaadi fillingut lammuta käigukast laiali ja lase uued 5nda käigu hammakad teha ülekandega 0,64
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: E34 TDS-ile bensuka käigukast.
Siis vist võibki 2.4 GETRAG 260 parim lahendus olla. BMWFANS.info väidab, et on tegemist overdrive transmissioniga tõesti, ehk 5 on kiirendav, kuid mis ülekandega esmapilgul ei leidnudki.
M21 ja M51 bolt battern ja mootori kalle on identsed kasti otsas? Gardaan tuleb siis ka vist vastavalt vahetada, kuna kastide pikkused vähe erinevad...?
M21 ja M51 bolt battern ja mootori kalle on identsed kasti otsas? Gardaan tuleb siis ka vist vastavalt vahetada, kuna kastide pikkused vähe erinevad...?
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E34 TDS-ile bensuka käigukast.
Minu viga. ongi viimane käik ülekandega 1.0
Aga enda manuaalkasti ehitan ikkagi ringi 5nda käigu 0,64 ülekandele lihtsalt proovi mõtteks.
Aga enda manuaalkasti ehitan ikkagi ringi 5nda käigu 0,64 ülekandele lihtsalt proovi mõtteks.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: E34 TDS-ile bensuka käigukast.
Liiga ränka üleminekut ei karda, et tuleb?
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E34 TDS-ile bensuka käigukast.
originaal hammakad jäävad alles ju. Pealegi mul on tuttav kes joonestab ja teeb uued hammakad kohe valmis spetsi materjalist. Realne rahaline kulu saab olemas suht materjali hind.Molotov51 kirjutas:Liiga ränka üleminekut ei karda, et tuleb?
hetkel ma ei suuda miskipärast leida zf käigukasti ülekandeid. Käigukasti mark ise on Zf S5-31 D
bensukate ülekandeid terve internet täis aga diisli omadele pole miskipärast.
Kui kellelgi peaks seda infot olema siis võiks siia ka postitada.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E34 TDS-ile bensuka käigukast.
Kuno_T kirjutas:Sellele diislile pandud ZF-i käsikastil on 5. otseülekanne, tuhkagi sa seda muuta saad, . Pildid on näha varuosakataloogis konkreetse masina mudeli all. Sellepärast ma viitasingi Getragile, mida diislile ei pandud. Teema algataja jõudis ka sellele järeldusele, küsis vaid, millise bensuka või teise masina oma panna.
käigukasti saab ju laiali võtta ja hammakad eemaldada kastist. Vaja spets tõmmitsat kasti poolitamiseks ainult. Aga see selleks. Ikkagi huvitaksid zf käigukasti ülekanded igal käigul.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E34 TDS-ile bensuka käigukast.
kullast ma nüüd pole kahjuks . Aga kõik mis on kokku pandud käib ka lahti ja saab ümber ehitada.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: E34 TDS-ile bensuka käigukast.
Iseasi, kas sel mõtet on, kui on bentsuka ja 2.4ja kaste paarikümne euro ringis hinnaga lademetes võtta korralikke kui otsida. Pealekõige kui sa saadki ühe käigu muudetud on ju teised ikka sellised ja nt 4jandalt 5 panek ei ole sama pöörete vahe sammuga enam.
Ühesõnaga kas 2.4 kast läheb otse otsa ilma mingi probleemita ja vaid tuleb ta enda hoovastik panna, kuna kasti pikkus arvatavasti erinev ja kas gardaanid on neil samapikad või erinevad võrreldes TDS-iga? (Sidurid, hoorattad jms on neil identsed ju). On kellelgi 524TD manual olnud ja teab äkki maantee pöördest ka rääkida?
Ühesõnaga kas 2.4 kast läheb otse otsa ilma mingi probleemita ja vaid tuleb ta enda hoovastik panna, kuna kasti pikkus arvatavasti erinev ja kas gardaanid on neil samapikad või erinevad võrreldes TDS-iga? (Sidurid, hoorattad jms on neil identsed ju). On kellelgi 524TD manual olnud ja teab äkki maantee pöördest ka rääkida?
Re: E34 TDS-ile bensuka käigukast.
Kellelgi kogemusi või arvamusi pole enam jagada?