??ametivend kirjutas:Küsimus 525TDS kohta, mis andur on sisselaske kollektori küljes- mis funktsiooni omab??

??ametivend kirjutas:Küsimus 525TDS kohta, mis andur on sisselaske kollektori küljes- mis funktsiooni omab??
ametivend kirjutas:??ametivend kirjutas:Küsimus 525TDS kohta, mis andur on sisselaske kollektori küljes- mis funktsiooni omab??
Ok.......aga mis sellest oleneb, mul se andur elu must!Bmwmotorsport kirjutas:ametivend kirjutas:??ametivend kirjutas:Küsimus 525TDS kohta, mis andur on sisselaske kollektori küljes- mis funktsiooni omab??
Mõõdab sisselastava õhu temperatuuriNii olen mina asjast aru saanud
keegi teab?Teijo kirjutas:Autoks E39 Tds 1997 aasta. Küsimus et kuidas saab kõrgsurvepumba õigesse asendisse täpselt panna. Et on kuidagi võimalik ära lukustada? Siin muidu räägitakse et tuleb kõrva järgi panna või see ainuke variant?
Aitähh.
Sisselaske kolletorisse ei tule küll ühtegi voolikut,peale selle,mis tuleb intercoolerist.iaanek kirjutas:Sisselaske kollektori küljes (all) olev vaakumvoolik puhas, terve ja omal kohal??
Tuleb küllkri5too kirjutas:Sisselaske kolletorisse ei tule küll ühtegi voolikut,peale selle,mis tuleb intercoolerist.iaanek kirjutas:Sisselaske kollektori küljes (all) olev vaakumvoolik puhas, terve ja omal kohal??
Oskad ehk täpsustada kust täpsemalt?Kollektorisse kinnitub ainult andur,millel kaabeldus taga,voolikuid kollektorisse ei lähe.Bmwmotorsport kirjutas:Tuleb küllkri5too kirjutas:Sisselaske kolletorisse ei tule küll ühtegi voolikut,peale selle,mis tuleb intercoolerist.iaanek kirjutas:Sisselaske kollektori küljes (all) olev vaakumvoolik puhas, terve ja omal kohal??Map andurile
ehk turborõhu andur
![]()
Jahhkri5too kirjutas:See must paar senti paremale?Kollektori külge ei lähe absoluutselt ühtegi voolikut:DMuidu kuhu see voolik enamvähem läheb,kuhugi sinna anduri lähedusse`?Homme valges vaatan asja täpsemalt.
Tänud,leidsin ülesse.Kohe inimese tunne tekkis,kui turbo taga:DBmwmotorsport kirjutas:Jahhkri5too kirjutas:See must paar senti paremale?Kollektori külge ei lähe absoluutselt ühtegi voolikut:DMuidu kuhu see voolik enamvähem läheb,kuhugi sinna anduri lähedusse`?Homme valges vaatan asja täpsemalt.siuke väike toruots tuleb välja
c4rb0n kirjutas:Endal 525tds 1998a. Külma ilmaga(katsetatud -6C juures) armatuuril ei näe "PRE-HEATING". Küünlad täesti korras, vool tuleb kah ja kui piisavalt oodata auto läheb käima. Kuid "pre-heating" kirja või spiraali märgi seal kindlasti pole. Diagnostika näitab, et kõik tipp-topp
Seal sellist pirni üldse pole, pead olema ekraanil "PRE-HEATING"AlexP kirjutas:c4rb0n kirjutas:Endal 525tds 1998a. Külma ilmaga(katsetatud -6C juures) armatuuril ei näe "PRE-HEATING". Küünlad täesti korras, vool tuleb kah ja kui piisavalt oodata auto läheb käima. Kuid "pre-heating" kirja või spiraali märgi seal kindlasti pole. Diagnostika näitab, et kõik tipp-topp
Pirn läbi?
Aa, selge. Mingi juhe ei pruugi lahti olla spidobloki tagant siis?c4rb0n kirjutas:Seal sellist pirni üldse pole, pead olema ekraanil "PRE-HEATING"AlexP kirjutas:c4rb0n kirjutas:Endal 525tds 1998a. Külma ilmaga(katsetatud -6C juures) armatuuril ei näe "PRE-HEATING". Küünlad täesti korras, vool tuleb kah ja kui piisavalt oodata auto läheb käima. Kuid "pre-heating" kirja või spiraali märgi seal kindlasti pole. Diagnostika näitab, et kõik tipp-topp
Pirn läbi?
Selle kohta ei oska midagi öeldaAlexP kirjutas:Aa, selge. Mingi juhe ei pruugi lahti olla spidobloki tagant siis?
Vaheta kütuse filter ja paagisisene pump. Enamus anomaaliaid peaks sellega kaduma. Kui käiku vahetades ikka maha tahab surra siis kõrgsurve pump hakkab ikkagi otsa saama.mario59 kirjutas:Tere! Mul probleem järgmine- Autoks on e34 2.5td 85kw. Auto käivitus külmalt 1 korra eelsüüdet andes sekundi jooksul, 2 korda andes rutem. Soojalt läheb 2 sekundi juuksul ilusti käima. probleemideks on kui alla 20l kütet sees, siis tahab välja surra, nii sõites kui koha peal tiksudes. Nagu aru sain siis selleks probleemiks on paagi sisene pump. Auto pöörded kohal käies on umbes 800 ja minu teada ei kõigu, kuid vahepeal kui veidi on käinud kipub auto rappuma.Mis viga olla võiks? Teiseks on selline probleem, et kuna tegemist on automaatkastiga, siis kui draivi või R peale panen, langevad pöörded umbes 500 peale ja lähevad jõnksuga sisse või sureb ülde välja... kui välja sureb käima panen ja sama käigu uuesti sisse pane, siis pööred ei muutu eriti... Ja nüüd kui nädal aega on auto seisnud, siis aku oli üsna tühi, samas mootorit jõudis alguses ilusti ringi kerida, kuid ei käivitunudki kuni aku tühjaks saamiseni.. paagis on umbes 15l kütust.. vahel vilgub ka pihusti tuli.. Loodan et saate aidata. Aitäh!