e39 530d 99a sureb sõiduajal välja

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
jouh2
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 11.02.2011 02:02 11

e39 530d 99a sureb sõiduajal välja

Postitus Postitas jouh2 »

eelmainitud autoga on siis nii et,sõitmise ajal kui vajutad yle 2500 põõrde sureb auto välja,alla selle sõidab ei sure,ja kui paned parkingu peale kasti,siis võid gaasi vajutada niipalju kui tahad,ei juhtu midagi?milles probleem võib olla,ja auto läheb ainult eetriga ka käima!etteandepump on vahetatud!
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: e39 530d 99a sureb sõiduajal välja

Postitus Postitas TimoA »

mine parem diagnosti. Võimalusi väga palju...
Diagnost näitab kohe ära, kas surved on käivitamise ajal ok või ei ole.
Lampi pakkuda väga keeruline. kuigi siin on ka neid teemasid lademetes juba kus pakutakse sellisel puhul mis võib viga olla.

Kui eetriga läheb, siis pakun et tavalise käivitamisega ei saa kõrgsurvet üles. Eeter tõmbab korra kiiremini ringi mootori siis tuleb ka surve peale, ja auto jääb käima.
Pakun mõnda pihustit(on olnud autosid kus kõik 6 on läbi, aga samas piisab ka ühest pihustist). järgmisena oleks kõrgsurve regull klapp ja Kehvemal juhul kõrgsurve pump.
Kasutaja avatar
Tauri.
Huviline
Postitusi: 3001
Liitunud: 05.02.2009 19:40 22
Peamine sõiduk: X5
Asukoht: Võru

Re: e39 530d 99a sureb sõiduajal välja

Postitus Postitas Tauri. »

Kõrgsurve pumba küljes pidavat olema üks rõhuklapp. Sõbral käitus autot täpselt samamoodi ja oli see peetis. Nüüd parem kui varem.
BMW
Ott6
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 26.09.2010 12:43 14

Re: e39 530d 99a sureb sõiduajal välja

Postitus Postitas Ott6 »

Tõenäolisemad vead on juba siin ära mainitud. Kas laseb surve maha mõni pihusti või kõrgsurvepumba küljes asuv rõhuregulaator.Ise pakuks rohkem viimast.
Kasutaja avatar
bmwRe39
Huviline
Postitusi: 702
Liitunud: 14.03.2011 23:49 03
Peamine sõiduk: BMW X5 e53
Asukoht: Norway.FI.Jõgeva.Rakvere

Re: e39 530d 99a sureb sõiduajal välja

Postitus Postitas bmwRe39 »

Ott6-ka olen nõus viga võib tõesti olla rõhuklapis-ja pahatihti mis rõhuklapi nässu keerab on kehva küttefilter mis eraldab filtri osakesi küttesüsteemi.. poola filtritega kogemused olemas.muidugi ei saa välistada et ka aeg teeb omatöö :roll:
Horsepower sells cars, torque wins races - V8-s and diesels
Vasta