525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Seal käib spetsiaalne tihend. Müüakse ainult kõrgsurve pumba tihendi komplektina ja sealt saad üksiku.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kõige lihtsam on pump maha võtta ja kõik tihendid (komplektina müüakse) korraga vahetada, pole keeruline töö.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Genne kirjutas:Kõige lihtsam on pump maha võtta ja kõik tihendid (komplektina müüakse) korraga vahetada, pole keeruline töö.
Töö pole keeruline aga jube täpne peab olema , pumba kaane asend tuleks enne märkida viiliga , samuti on väga hea märkida ka pumba asend plokikaane suhtes ise panin sinna vahele nihiku ja keerasin lukku , hiljem pump peale ja vahe kaanest paika tagasi nihikuga , ja sain käima täpselt nagu ennem ilma ühegi arvutita . kokku läks 6 eurot boschi tihendid ja päev enda tööle , lisaks vaja rakist et pumba hammakas lukustada , ning ka pumba kaanel üks polt mälujärgi eri otsaga , aga selle sai ka kuidagi teistmoodi lahti
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oskab keegi öelda ,mida kontrollida?Igav väikseimgi vihje on abiksTundub,et just siis,kui masin soe ning seisma jättes peale 10-15min pärast käivitamist.Väga tüütu masin lihtsalt ei käivitu ketra palju tahad,samas tõmmates käivitub koheselt.Küte ei saa alla vajuda,klapp vahel.kri5too kirjutas:Imelik anomaalia,nimelt tükib vahel ette tulema,et auto lihtsalt ei lähe käima,käiad käiad,kuid ei midagi,tõmmates käivitub praktiliselt koheselt.Filtris õhumulle ei näe sel hetkel.Tükib olema just sooja mootoriga.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kri5too kirjutas:Oskab keegi öelda ,mida kontrollida?Igav väikseimgi vihje on abiksTundub,et just siis,kui masin soe ning seisma jättes peale 10-15min pärast käivitamist.Väga tüütu masin lihtsalt ei käivitu ketra palju tahad,samas tõmmates käivitub koheselt.Küte ei saa alla vajuda,klapp vahel.kri5too kirjutas:Imelik anomaalia,nimelt tükib vahel ette tulema,et auto lihtsalt ei lähe käima,käiad käiad,kuid ei midagi,tõmmates käivitub praktiliselt koheselt.Filtris õhumulle ei näe sel hetkel.Tükib olema just sooja mootoriga.
Jaoturpea on ära kulunud. Aitab uue jaoturpea paigaldus.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kohe jaoturpea kallale ei tasuks vast minna?Diagnost viga ei näidanud.Imelik,et probleem just siis,kui auto seisab nii 10-20min siis käima ei saa pm .Aga kui käivitada koheselt(0-10min pärast)siis läheb käima.Leho kirjutas:kri5too kirjutas:Oskab keegi öelda ,mida kontrollida?Igav väikseimgi vihje on abiksTundub,et just siis,kui masin soe ning seisma jättes peale 10-15min pärast käivitamist.Väga tüütu masin lihtsalt ei käivitu ketra palju tahad,samas tõmmates käivitub koheselt.Küte ei saa alla vajuda,klapp vahel.kri5too kirjutas:Imelik anomaalia,nimelt tükib vahel ette tulema,et auto lihtsalt ei lähe käima,käiad käiad,kuid ei midagi,tõmmates käivitub praktiliselt koheselt.Filtris õhumulle ei näe sel hetkel.Tükib olema just sooja mootoriga.
Jaoturpea on ära kulunud. Aitab uue jaoturpea paigaldus.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Jaoturpea peab suutma toota 150 bari survet et auto üldse käivituks.
Kui ta ei suuda seda soojalt toota siis ta on ilmselgelt kulunud. Enese petmiseks võid tegeleda õhulekete otsimistega. Kui õhulekkeid ei leia siis ikkagi jaoturpea kulunud .
Kui ta ei suuda seda soojalt toota siis ta on ilmselgelt kulunud. Enese petmiseks võid tegeleda õhulekete otsimistega. Kui õhulekkeid ei leia siis ikkagi jaoturpea kulunud .
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kuid mis selgitab SSsiis seda,et kui soojat mootorit peale seismajätmist kohe käivitada,siis läheb,kui peale 20min seismist ei lähe?Leho kirjutas:Jaoturpea peab suutma toota 150 bari survet et auto üldse käivituks.
Kui ta ei suuda seda soojalt toota siis ta on ilmselgelt kulunud. Enese petmiseks võid tegeleda õhulekete otsimistega. Kui õhulekkeid ei leia siis ikkagi jaoturpea kulunud .
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kri5too kirjutas:Kuid mis selgitab SSsiis seda,et kui soojat mootorit peale seismajätmist kohe käivitada,siis läheb,kui peale 20min seismist ei lähe?Leho kirjutas:Jaoturpea peab suutma toota 150 bari survet et auto üldse käivituks.
Kui ta ei suuda seda soojalt toota siis ta on ilmselgelt kulunud. Enese petmiseks võid tegeleda õhulekete otsimistega. Kui õhulekkeid ei leia siis ikkagi jaoturpea kulunud .
Endal olnud mitmeid taolisi jamasi ja asi siiski olnud jaoturpeas tavaliselt . Aga siiski saad proovida kui auto ei käivitu soojalt võid proovida jahutada pumba kaant jää,lumega , kui läheb paremini on asi selge
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Soojusülekanne täpsemalt. Mida kuumem on kütus seda vedelam ja seda raskem on hõredal plunseril rõhku tekitada. Seistes läheb pump kuumemaks kui käies, kuna kütet ei käi läbi.kri5too kirjutas:Kuid mis selgitab SSsiis seda,et kui soojat mootorit peale seismajätmist kohe käivitada,siis läheb,kui peale 20min seismist ei lähe?
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
1. Oskab keegi öelda, miks kaob paagisisese pumba toitevool ära, kui mootor soojaks läheb?
Vool on pumba juhtmetes olemas kuni mootor on niiöelda "eelsüüdet vajaval" temperatuuril. Töötab mõne minuti ja siis on näha kuidas kütusevoolikusse tulevad õhumullid vahele ja sureb välja. Mõõtsin testriga üle ja voolu pole.
Kas ehk tasub vedada süütelukust uus juhe, et pumbal oleks süütega pidev vool taga või peab see mingi hetk katkema ka?
2. Kas kapoti all, enne kütusefiltrit peab olema kütusevoolikul vahel klapp, mis takistab kütuse tagasivajumist? Minu masinal ei jõudnud pump enam läbi selle klapi diislit lükata(kuigi tegu tuliuue pumbaga) ja võtsin ta vahelt ära. Tekkis küsimus, et kas see klapp oli mingi omalooming või peabki see seal olema?
Tänan ette, kes vastata viitsib
Vool on pumba juhtmetes olemas kuni mootor on niiöelda "eelsüüdet vajaval" temperatuuril. Töötab mõne minuti ja siis on näha kuidas kütusevoolikusse tulevad õhumullid vahele ja sureb välja. Mõõtsin testriga üle ja voolu pole.
Kas ehk tasub vedada süütelukust uus juhe, et pumbal oleks süütega pidev vool taga või peab see mingi hetk katkema ka?
2. Kas kapoti all, enne kütusefiltrit peab olema kütusevoolikul vahel klapp, mis takistab kütuse tagasivajumist? Minu masinal ei jõudnud pump enam läbi selle klapi diislit lükata(kuigi tegu tuliuue pumbaga) ja võtsin ta vahelt ära. Tekkis küsimus, et kas see klapp oli mingi omalooming või peabki see seal olema?
Tänan ette, kes vastata viitsib

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Klapp omalooming, pumbale voolu võid ka gabariittulede alt võtta, ei pea salongist kaablit vedama.
Parem uuri välja, miks vool kaob. Kunagi esines mul ka sama anomaalia, ei mäleta kas pidigi kogu aeg etteandepump lööma.

Parem uuri välja, miks vool kaob. Kunagi esines mul ka sama anomaalia, ei mäleta kas pidigi kogu aeg etteandepump lööma.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Keegi oskab,ehk seletada,miks just nii.
Paagi pumbast läheb voolik kaheks,üks jookseb siis kõrgsurvepumpa,teine aga paagipõhja tagasi.Miks löheb see voolik kaheks?Kas on seda üldse vaja?Mõtlen,et ehk kaotada see lisavoolik ära.
Paagi pumbast läheb voolik kaheks,üks jookseb siis kõrgsurvepumpa,teine aga paagipõhja tagasi.Miks löheb see voolik kaheks?Kas on seda üldse vaja?Mõtlen,et ehk kaotada see lisavoolik ära.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
See on vist mingi eel-tagasivool juhuks kui mootor veel ei käi ja küte ei jõua läbi kõrgseurvepumba tagasivoolu trassi. Ei kujuta ette, kas see on väga vajalik
Võimalik, et mõjuks paagipumbale ja torustikule halvasti, kui seda poleks, sest küttel pole kuhugi minna ja rõhk tõuseb liialt suureks.

Võimalik, et mõjuks paagipumbale ja torustikule halvasti, kui seda poleks, sest küttel pole kuhugi minna ja rõhk tõuseb liialt suureks.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Etteande pump töötabki siis, kui tuleb eelsüüte küünalt anda. Kui mootor soe, küünalt vaja anda pole, siis etteande pump ei tööta.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ise peale oma auto veel 2 tds-i vaadanud ja nendel ka, kui mootor soe ja süüde sisse panna ei tule grammigi kütust (enne filtrit toru lahti), aga kui lased starterit siis hakkab tulema. Mootor külm, eelsüüdet tarvis, paned süüte sisse ja kütust jookseb täpselt niikaua kuni eelsüüteküünalde relee klõps käib.
Oma autol paagi nii tühjaks sõitnud et seier ei liikunudki, alles siis suri välja, niiet ei oska vaielda miks siin alla 15-20 liitri välja surevad.
Oma autol paagi nii tühjaks sõitnud et seier ei liikunudki, alles siis suri välja, niiet ei oska vaielda miks siin alla 15-20 liitri välja surevad.
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Üks räägib aiast teine aiaaugust ehk E-34 ja ülejäänud tds-d(36,38 ja 39).34-l on kummirõngas paagipumba küljes mis saba annab ja siis hakkab õhku vahele tõmbama .Paagipumba jaoks pole vajadustki,kui kõrgsurvepump ise korralik ja jõuab kütte ilusti üles vedada ja välja ta ka ei sure olenemata paagis olevast küttekogusest.Nii et ikka enne uurige mis masinast jutt ja siis võib tatti pritsima hakata
.Ning E-34 l töötab paagipump niikaua kuni eelsüüteküünalde tuli põleb ja mitte grammigi kauem.

530d
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Minu jutt oligi e34-ja kohta, kuigi jah oleks pidanud ka oma teksti lisama selle, et jutt e34-st.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Küsimus m51 d mootorite valdkonda et kas keegi on kunagi vahetanud plokikaanest tulevat jahutuslõdviku nn stutserit tegemist siis selle toruga mis tuleb plokikaanest välja ja kust jookseb lõdvik radika ülemisse ossa , tekkis üks masin millel on se nimelt läbi roostetanud korrudeerunud keskelt ja lekib natukene jahutus vedeliku , ilmselt tuleks vana kaane küljest välja võtta ja uus sisse panna aga kuidas kui mootor auto peal ?? ja kas on sellist asja olemas üldse varuosana ??
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oskab keegi pakkuda , milles asi on.?
Autoks 93 a bmw 525tdsa , muidu läheb käima ilusti nii soojalt kui ka kylmalt , aga nagu kole uimane oleks.
Vajutades gaasi põhja , siis kiirendab kuhugi 4000 pööret ja siis enam pöörded ei t6use ja ka käik ei vaheta , hakkab nagu j6nksutama.
Kui s6ita aga maantee kiirusel , siis kiirendades nagu selle viimase käiguga 100@1500rpm vajutan gaasi , siis nagu kiirus ei t6use yldse , veel vajutades laseb kast pöörded 2000 peale ja siis nagu 6rnalt kiirendab , vajutan veel gaasi juurde , sis kast laseb veel käiku alla , aga siis on pöörded jub anii k6rged , et auto hakkab n6ksutama. Samas pedaali järgi vaadates v6iks arvata et kast on korras ja kuna pedaal on nii põhja vajutatud , ag aminekut ei ole siis sellepärast vahetabki käiku?
Smas pysikaga sõites kergel mäkket6usul vahetab ka kaks korda käiku kergemaks , siis sõidab suurte pööretega mäkket6usu lõpuni ja alles siis paneb raskemad käigud tagasi.
Pihusti tuli läheb siis korrask põlema , kui syyde sisse panna ja sis kustub mingi 2 sek pärast ära.
Proovisin ka map anduri juhet lahti t6mmata , minuarust ei muutnud see midagi v6i t6mbasin vale pistiku.
Autoks 93 a bmw 525tdsa , muidu läheb käima ilusti nii soojalt kui ka kylmalt , aga nagu kole uimane oleks.
Vajutades gaasi põhja , siis kiirendab kuhugi 4000 pööret ja siis enam pöörded ei t6use ja ka käik ei vaheta , hakkab nagu j6nksutama.
Kui s6ita aga maantee kiirusel , siis kiirendades nagu selle viimase käiguga 100@1500rpm vajutan gaasi , siis nagu kiirus ei t6use yldse , veel vajutades laseb kast pöörded 2000 peale ja siis nagu 6rnalt kiirendab , vajutan veel gaasi juurde , sis kast laseb veel käiku alla , aga siis on pöörded jub anii k6rged , et auto hakkab n6ksutama. Samas pedaali järgi vaadates v6iks arvata et kast on korras ja kuna pedaal on nii põhja vajutatud , ag aminekut ei ole siis sellepärast vahetabki käiku?
Smas pysikaga sõites kergel mäkket6usul vahetab ka kaks korda käiku kergemaks , siis sõidab suurte pööretega mäkket6usu lõpuni ja alles siis paneb raskemad käigud tagasi.
Pihusti tuli läheb siis korrask põlema , kui syyde sisse panna ja sis kustub mingi 2 sek pärast ära.
Proovisin ka map anduri juhet lahti t6mmata , minuarust ei muutnud see midagi v6i t6mbasin vale pistiku.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oskab keegi pakkuda , milles asi on.?
Autoks 93 a bmw 525tdsa , muidu läheb käima ilusti nii soojalt kui ka kylmalt , aga nagu kole uimane oleks.
Vajutades gaasi põhja , siis kiirendab kuhugi 4000 pööret ja siis enam pöörded ei t6use ja ka käik ei vaheta , hakkab nagu j6nksutama.
Kui s6ita aga maantee kiirusel , siis kiirendades nagu selle viimase käiguga 100@1500rpm vajutan gaasi , siis nagu kiirus ei t6use yldse , veel vajutades laseb kast pöörded 2000 peale ja siis nagu 6rnalt kiirendab , vajutan veel gaasi juurde , sis kast laseb veel käiku alla , aga siis on pöörded jub anii k6rged , et auto hakkab n6ksutama. Samas pedaali järgi vaadates v6iks arvata et kast on korras ja kuna pedaal on nii põhja vajutatud , ag aminekut ei ole siis sellepärast vahetabki käiku?
Smas pysikaga sõites kergel mäkket6usul vahetab ka kaks korda käiku kergemaks , siis sõidab suurte pööretega mäkket6usu lõpuni ja alles siis paneb raskemad käigud tagasi.
Pihusti tuli läheb siis korrask põlema , kui syyde sisse panna ja sis kustub mingi 2 sek pärast ära.
Proovisin ka map anduri juhet lahti t6mmata , minuarust ei muutnud see midagi v6i t6mbasin vale pistiku.
Autoks 93 a bmw 525tdsa , muidu läheb käima ilusti nii soojalt kui ka kylmalt , aga nagu kole uimane oleks.
Vajutades gaasi põhja , siis kiirendab kuhugi 4000 pööret ja siis enam pöörded ei t6use ja ka käik ei vaheta , hakkab nagu j6nksutama.
Kui s6ita aga maantee kiirusel , siis kiirendades nagu selle viimase käiguga 100@1500rpm vajutan gaasi , siis nagu kiirus ei t6use yldse , veel vajutades laseb kast pöörded 2000 peale ja siis nagu 6rnalt kiirendab , vajutan veel gaasi juurde , sis kast laseb veel käiku alla , aga siis on pöörded jub anii k6rged , et auto hakkab n6ksutama. Samas pedaali järgi vaadates v6iks arvata et kast on korras ja kuna pedaal on nii põhja vajutatud , ag aminekut ei ole siis sellepärast vahetabki käiku?
Smas pysikaga sõites kergel mäkket6usul vahetab ka kaks korda käiku kergemaks , siis sõidab suurte pööretega mäkket6usu lõpuni ja alles siis paneb raskemad käigud tagasi.
Pihusti tuli läheb siis korrask põlema , kui syyde sisse panna ja sis kustub mingi 2 sek pärast ära.
Proovisin ka map anduri juhet lahti t6mmata , minuarust ei muutnud see midagi v6i t6mbasin vale pistiku.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Minu E34'l tekkisid õhumullid kütusefiltrist väljuvasse voolikusse. Vahetasin ära etteandepumba ja sõela. Probleem alles. Vahetasin ära ka selle neetud paagisisese tagasivoolu O-rõnga ning kapotialused kütusevoolikud. Nüüd pole enam ühtegi õhumulli, kui masin tühikäigul tiksub ja minek on ka iseenesest hea. Kui sõitma hakkan sureb auto aga iga 15-20 km tagant välja ning voolikut kontrollides selgub, et torustik on õhku täis. Pärast mõningast käiamist saab jälle sõitu jätkata. Ei oskagi enam midagi vahetada varsti
Nagu rebiks kõrgematel pööretel kõrgsurvepumbaga kuskilt õhu vahele. Ise kahtlustan etteandepumba pistikupoolses otsas olevat kummijullat. Oskab keegi öelda, kust ma selle soetada saaksin? Tihendikeskusest ei saanud.
Tekib juba kange tahtmine oma masuudipress põlema panna aga see diislilake ei võta ju tuld kah õieti

Nagu rebiks kõrgematel pööretel kõrgsurvepumbaga kuskilt õhu vahele. Ise kahtlustan etteandepumba pistikupoolses otsas olevat kummijullat. Oskab keegi öelda, kust ma selle soetada saaksin? Tihendikeskusest ei saanud.
Tekib juba kange tahtmine oma masuudipress põlema panna aga see diislilake ei võta ju tuld kah õieti

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mille järgi saaksin teada kas on kütuse või kõrgsurvepump?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aak kirjutas:Minu E34'l tekkisid õhumullid kütusefiltrist väljuvasse voolikusse. Vahetasin ära etteandepumba ja sõela. Probleem alles. Vahetasin ära ka selle neetud paagisisese tagasivoolu O-rõnga ning kapotialused kütusevoolikud. Nüüd pole enam ühtegi õhumulli, kui masin tühikäigul tiksub ja minek on ka iseenesest hea. Kui sõitma hakkan sureb auto aga iga 15-20 km tagant välja ning voolikut kontrollides selgub, et torustik on õhku täis. Pärast mõningast käiamist saab jälle sõitu jätkata. Ei oskagi enam midagi vahetada varsti![]()
Nagu rebiks kõrgematel pööretel kõrgsurvepumbaga kuskilt õhu vahele. Ise kahtlustan etteandepumba pistikupoolses otsas olevat kummijullat. Oskab keegi öelda, kust ma selle soetada saaksin? Tihendikeskusest ei saanud.
Tekib juba kange tahtmine oma masuudipress põlema panna aga see diislilake ei võta ju tuld kah õieti
Palju kütet paagis on täispaagiga oled proovinud sõita ? kas siis ka tuleb õhk sisse
endal lekkis ka kunagi seal paagis midagi aga kui paak täis oli sai nagu muretult sõita
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Täis paagiga pole proovinud veel. Umbes 30l oli paagis. Vaatasin paaki, siis selle kütusekoguse juures jäi see pumbaotsa tihend veel diislist välja. Aga vahet ei ole kas 30l või 15l - samamoodi võtab aeg-ajalt lambist õhu väljasuremiseni vahele. Käian pisut ja sõidab jälle nagu muiste ja pole ühtegi mulli ka voolikus. Pumbale vedasin ka püsiva süütevoolu peale otse süütelukust, et paremini kütte üles saaks pärast väljasuremist.AZL kirjutas:Palju kütet paagis on täispaagiga oled proovinud sõita ? kas siis ka tuleb õhk sisse
endal lekkis ka kunagi seal paagis midagi aga kui paak täis oli sai nagu muretult sõita
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Korra arvuti järgi panna ja vaadata, ega pump näiliselt üle ei kuumene ja seepärast välja ei sure. Ehk pumba temp anduri võiks ära kontrollida.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kirjutaks ka enda murest siis autoks e38 tds ja chipitud. Läheb kehvasti käima nii külmalt kui soojalt. Külmalt peab starteriga nagu käima ajama ei ole sellist nagu paugust käiks.Starterit pole ka kordagi vahetatud. Vb peaks laskma selle remontida. Soojastpeast seistes 10-15 minti tahab pikka käiamist. Süüde pandi paika, küttekogus pandi paika, pihustiotsad vahetatud ja stendis käinud. Panin ka uued Beru eelsüüte küünlad. Aga tee mis tahad käia ja käia. Peal siis see uuem pump mitte reostaadiga. Prooviti ka suuremat küttekogust aga ei muutnud ka see midagi. Kas siis tõesti pump nii kutu?



Bmw e46 330d 150+kw
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mina siis siin jälle oma 93nda aasta 525tdsiga.Sai siin sõidetud mõnda aega ning nüüd masin jälle ei käivitu.Küte kapoti alla jõuab.Kuid kui keerasin kõige esimese(ninapoolse)pihusti maha ja ketrasin oma 20 sek siis sealt ei tulnud tilkagi kütet.Mida kontrollida,proovida,teha?
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
WRL kirjutas:Kirjutaks ka enda murest siis autoks e38 tds ja chipitud. Läheb kehvasti käima nii külmalt kui soojalt. Külmalt peab starteriga nagu käima ajama ei ole sellist nagu paugust käiks.Starterit pole ka kordagi vahetatud. Vb peaks laskma selle remontida. Soojastpeast seistes 10-15 minti tahab pikka käiamist. Süüde pandi paika, küttekogus pandi paika, pihustiotsad vahetatud ja stendis käinud. Panin ka uued Beru eelsüüte küünlad. Aga tee mis tahad käia ja käia. Peal siis see uuem pump mitte reostaadiga. Prooviti ka suuremat küttekogust aga ei muutnud ka see midagi. Kas siis tõesti pump nii kutu?![]()
kulunud on selline detail

Rootorpea siis. See detail ei suuda piisavalt kiiresti tekitada 150 bari survet et pihustid avaneks ja mootor käivituks. Sellest ka pikk käivitus.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kontrolli kas suretusklapile tuleb vool peale ning kas suretusklapp on töökorras.kri5too kirjutas:Mina siis siin jälle oma 93nda aasta 525tdsiga.Sai siin sõidetud mõnda aega ning nüüd masin jälle ei käivitu.Küte kapoti alla jõuab.Kuid kui keerasin kõige esimese(ninapoolse)pihusti maha ja ketrasin oma 20 sek siis sealt ei tulnud tilkagi kütet.Mida kontrollida,proovida,teha?
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.