Mure bmw e34 525TD mootoriga
Mure bmw e34 525TD mootoriga
tegu siis 1994 a. 525TD aga 85kw mootoriga. 2,5
milles võiks probleem olla, et kui sõita siis peab hullult palju gaasi andma et edasi läheks. kannatab ära sõita aga ei tahaks autot piinata nii, et koguaeg kõvasti gaasi peab andma. madalatel pööretel ei ole üldse jõudu nagu...kohal minekuks peab ka palju gaasi andma sest muidu sureb välja lihtsalt.
milles võiks probleem olla, et kui sõita siis peab hullult palju gaasi andma et edasi läheks. kannatab ära sõita aga ei tahaks autot piinata nii, et koguaeg kõvasti gaasi peab andma. madalatel pööretel ei ole üldse jõudu nagu...kohal minekuks peab ka palju gaasi andma sest muidu sureb välja lihtsalt.
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
ei oska keegi mingeid soovitusi anda?
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
tarmo23 kirjutas:küttefilter
ostsin selle auto alles et seal kus see kütusefilter mootoriruumis ,et seal on vist mingi teine kütusefilter pandud, sest originaal kinnitustega polek inni vaid plastik klambritega tõmmatud. kui mingi teine kütusefilter panud kas ka see võib sellist asja mõjutada? Palju küusefilter maksab muidu?
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
Kui pandud mingi teine filter siis ka see oht et tõmbab õhku ka veel vahele. Vaata filtri pealt kood ja uuri poest või netist mis maksab.
Selle suhtes võta ühendust ja uuri foorumikoleegidelt diislimeestelt, vb viitsib keegi oma pilgu peale visata.
Ainult jutu järgi on diagnoosi suht raske panna.
Selle suhtes võta ühendust ja uuri foorumikoleegidelt diislimeestelt, vb viitsib keegi oma pilgu peale visata.
Ainult jutu järgi on diagnoosi suht raske panna.
BMW E38 728ia viewtopic.php?f=4&t=152481
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
originaal küttefiltril mingid juhtmed ka kljes olnud aga sellel mis pandud on sellel pole mingeid kohti. et kas need juthmed ka muudavad midagi või ei oma need tähtsust?
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
need annavad infi et kas filtris vesi, see tohiks käimisele miskit mõjuda
BMW E38 728ia viewtopic.php?f=4&t=152481
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
Mell525 kirjutas:originaal küttefiltril mingid juhtmed ka kljes olnud aga sellel mis pandud on sellel pole mingeid kohti. et kas need juthmed ka muudavad midagi või ei oma need tähtsust?
Seda on raske uskuda et kütuse filtril on juhtmed küljes E34 diislil. Ma arvan et tee parem paar pilti sellest ratsist mis sul seal kapoti all on ja siis saab sind juba õigetele jälgedele juhatada.
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
suitsev rehv kirjutas:Mell525 kirjutas:originaal küttefiltril mingid juhtmed ka kljes olnud aga sellel mis pandud on sellel pole mingeid kohti. et kas need juthmed ka muudavad midagi või ei oma need tähtsust?
Seda on raske uskuda et kütuse filtril on juhtmed küljes E34 diislil. Ma arvan et tee parem paar pilti sellest ratsist mis sul seal kapoti all on ja siis saab sind juba õigetele jälgedele juhatada.
ok! eks üritan.
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
Miks seda raske uskuda,et juhtmed e34 filtri küljes???
olen väga palju kohanud ühe pistikuga filtreid ja isegi olen näinud mõnda filtrit kuhu läheb 2 pistikut sisse
olen väga palju kohanud ühe pistikuga filtreid ja isegi olen näinud mõnda filtrit kuhu läheb 2 pistikut sisse
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
ooDDoo kirjutas:Miks seda raske uskuda,et juhtmed e34 filtri küljes???
olen väga palju kohanud ühe pistikuga filtreid ja isegi olen näinud mõnda filtrit kuhu läheb 2 pistikut sisse
Too siis palun mõni pilt tõestuseks. Tehase poolt minu teada sellist asja ei pakutud. Mida need juhtmed seal filtri küljes sinu arust reguleerivad/ toimetavad? Ja pole kohanud kusagil sellist filtrit E34 diislile kusagil müügil. Mõttetu vaielda ma arvan.
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
Täitsa tõsi jutt.ooDDoo kirjutas:Miks seda raske uskuda,et juhtmed e34 filtri küljes???
olen väga palju kohanud ühe pistikuga filtreid ja isegi olen näinud mõnda filtrit kuhu läheb 2 pistikut sisse
Filtrile ( seal kus all kork on) käib korgi asemele andur, mis näitab filtris vee olemasolu.
Ning tollesse kobakasse, kuhu filter külge, seal veel miski andur.
Autoks E34 524 td 91.a ..
Googlest võib miskit leida ehk : "water-in-fuel sensor"
Otsin homme tolle anduri üles, teen pildi kaa.
Omamoodi luksus :P
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
Palun vägasuitsev rehv kirjutas:ooDDoo kirjutas:Miks seda raske uskuda,et juhtmed e34 filtri küljes???
olen väga palju kohanud ühe pistikuga filtreid ja isegi olen näinud mõnda filtrit kuhu läheb 2 pistikut sisse
Too siis palun mõni pilt tõestuseks. Tehase poolt minu teada sellist asja ei pakutud. Mida need juhtmed seal filtri küljes sinu arust reguleerivad/ toimetavad? Ja pole kohanud kusagil sellist filtrit E34 diislile kusagil müügil. Mõttetu vaielda ma arvan.

Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
Mai saa aru kas see on mingi nali või mis? E34 kütuse filter näeb välja selline http://www.ladu24.ee/img/pics/400/0180/0142903.jpg
Jutt käis siin ju ikkagi kütuse filtrist mitte sellest osast kuhu filter keeratakse. Ja kütuse filtril endal pole ühtegi juhet taga. Viimasel pildil pole küll kütuse filtrit näha. Või arvab keegi et see on kütuse filter???
Jutt käis siin ju ikkagi kütuse filtrist mitte sellest osast kuhu filter keeratakse. Ja kütuse filtril endal pole ühtegi juhet taga. Viimasel pildil pole küll kütuse filtrit näha. Või arvab keegi et see on kütuse filter???

Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
Jutt käis juhtmetest mis seal asetsevad ja mida nad muudavad mitte Küttefiltri elemendist !!!suitsev rehv kirjutas:Mai saa aru kas see on mingi nali või mis? E34 kütuse filter näeb välja selline http://www.ladu24.ee/img/pics/400/0180/0142903.jpg
Jutt käis siin ju ikkagi kütuse filtrist mitte sellest osast kuhu filter keeratakse. Ja kütuse filtril endal pole ühtegi juhet taga. Viimasel pildil pole küll kütuse filtrit näha. Või arvab keegi et see on kütuse filter???
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
Ja nüüd vaata too valge kork, mis filtri küljes on(pildil).. Selle asemele keerad Vee-taseme anduri.suitsev rehv kirjutas:Mai saa aru kas see on mingi nali või mis? E34 kütuse filter näeb välja selline http://www.ladu24.ee/img/pics/400/0180/0142903.jpg
Jutt käis siin ju ikkagi kütuse filtrist mitte sellest osast kuhu filter keeratakse. Ja kütuse filtril endal pole ühtegi juhet taga. Viimasel pildil pole küll kütuse filtrit näha. Või arvab keegi et see on kütuse filter???
Omamoodi luksus :P
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
mul ongi seal ainult küttefilter, seda pealmist plastikosa pole.ja juhtmed kaks tk mis seal plastikosa küljes peaks olema need kõrval lihtsalt niisama.
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
Kuno_T kirjutas:ise ka aru saa mis joga siia kirjutasid
mis siin aru on saada?? JOGA ongi selles, et seda plastikosa kuhu pistikud külge lähevad ,seda pole.. mõistad?
ja küsimus oligi selles, et kas need juhtmed mõjutavad midagi või mitte. Olen juba aru saanud et ei tohiks mõjutada kuna need näitavad et kas vesi filtris vms.
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
täna siis auto hakkas konkreetselt jebima.
Nimelt läheb tööle ära aga anna palju tahad gaasi, pöördesse ei lähe. Selline tunne nagu gaas poleks taha ühendatud, koguaeg püsib tühikäigu pööretel.ja ss korraga läheb pöördesse ja siis jälle ei lähe, ja koguaeg selline tunne nagu ei jõua minna auto.gaaasi peab julmalt tallama et auto edasi jõukas minna.
Teine jama on see et soojaks ei lähe. vahepeal täiesti külm ja ss harva läheb soojaks kui kõvasti pöörde ajada autot.vahepeal läheb temp kõrgele siis kui rohkem gaasi anda vajub jälle alla tagasi temp. kas võib näiteks õhk süsteemis sees olla?
Nimelt läheb tööle ära aga anna palju tahad gaasi, pöördesse ei lähe. Selline tunne nagu gaas poleks taha ühendatud, koguaeg püsib tühikäigu pööretel.ja ss korraga läheb pöördesse ja siis jälle ei lähe, ja koguaeg selline tunne nagu ei jõua minna auto.gaaasi peab julmalt tallama et auto edasi jõukas minna.
Teine jama on see et soojaks ei lähe. vahepeal täiesti külm ja ss harva läheb soojaks kui kõvasti pöörde ajada autot.vahepeal läheb temp kõrgele siis kui rohkem gaasi anda vajub jälle alla tagasi temp. kas võib näiteks õhk süsteemis sees olla?
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
Diagnostikas käidud ja küttefilter ära vahetatud ,voolikud värgid ka ära vahetatud et õhku ei tõmbaks kuskilt.Diagnostikas algul näitas vigu aga kui ära kustutas ja uuesti testi tegi kadusid ära kõik.
kui auto pika ketramise peale tööle saan siis töötab ainult 500-600pöördega. ja anna gaasi palju tahad midagi ei muutu. Kui lasen teise käiguga aku jõul hoo sisse ja tõmban kiirelt esimese peale siis lööb pöörded natuke üles poole ja läheb aeglaselt pöördesse. auto jõuab pöörde mina kui rpm. on mingi 900 kui alla selle vajub enam ei lähe. Ja kui sõita siis apsull jõudu pole... vastu mäge maanteel 5-nda käiguga ei jõua minna, aga vahel kui töötab enamvähem siis jõuab..
Täiesti apsurdne värk... pea ei võta mida teha.
kui auto pika ketramise peale tööle saan siis töötab ainult 500-600pöördega. ja anna gaasi palju tahad midagi ei muutu. Kui lasen teise käiguga aku jõul hoo sisse ja tõmban kiirelt esimese peale siis lööb pöörded natuke üles poole ja läheb aeglaselt pöördesse. auto jõuab pöörde mina kui rpm. on mingi 900 kui alla selle vajub enam ei lähe. Ja kui sõita siis apsull jõudu pole... vastu mäge maanteel 5-nda käiguga ei jõua minna, aga vahel kui töötab enamvähem siis jõuab..
Täiesti apsurdne värk... pea ei võta mida teha.
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
seal juba suht kindlalt pritsekogus liiga väike.
ja puhasta ka kindlasti turborõhuanduri voolik ära, see ka vahest õli täis ja siis ka masin uimane.
selle pritsekoguse saab lihtsalt korda aga seda võiks teha mees kes on sellega varem tegelenud.
ja puhasta ka kindlasti turborõhuanduri voolik ära, see ka vahest õli täis ja siis ka masin uimane.
selle pritsekoguse saab lihtsalt korda aga seda võiks teha mees kes on sellega varem tegelenud.
Bensiin on pintslite pesemiseks!
Diislis peitub jõud!
Diislis peitub jõud!
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
villis21 kirjutas:seal juba suht kindlalt pritsekogus liiga väike.
ja puhasta ka kindlasti turborõhuanduri voolik ära, see ka vahest õli täis ja siis ka masin uimane.
selle pritsekoguse saab lihtsalt korda aga seda võiks teha mees kes on sellega varem tegelenud.
kuidas seda pritsekogust muuta saab üldse?
või millest see tuleb et see paigast ära.
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
Nüüd siis sai süüdet muudetud siia sinna käimise ajal, sai natuke hilisemaks et pöörded jääks natuke üles poole tööle. peale seda sõitmise ajal hakkasid mingid jõnksud käima. jätsin külma käes seisma ja peale seismist isegi tõmmates ei läind enam,näitas ainult pihusti märki armatuuris.
võtsin lahti kõrgsurvepumba gaasianduri osa kuna see oli germetsitud ja mässitud seal ja andis läbi..tegin kõik ilusti puhtaks ja panin selle kõrgsurvepumba ülemise osa kõik tagasi. kõik sai uuesti kokku pandud ilusti, nagu varem oli ja enma tööle ei lähe ,ei luba isegi.ainult eetrit õhupuhastisse lastes korraks lubab.
mida oli seal valesti paika panna või mis paigast ära võis minna? kui suur surve peab tulema pritsungitorudest mis pritsepeade juurde lähevad. kui näpu ette panen siis erilist mingit suurt survet ei tule, pihustab küll natuke sõrme vahelt välja.aga nõrgalt. kas kõrgsurvepumbas asi ?
võtsin lahti kõrgsurvepumba gaasianduri osa kuna see oli germetsitud ja mässitud seal ja andis läbi..tegin kõik ilusti puhtaks ja panin selle kõrgsurvepumba ülemise osa kõik tagasi. kõik sai uuesti kokku pandud ilusti, nagu varem oli ja enma tööle ei lähe ,ei luba isegi.ainult eetrit õhupuhastisse lastes korraks lubab.
mida oli seal valesti paika panna või mis paigast ära võis minna? kui suur surve peab tulema pritsungitorudest mis pritsepeade juurde lähevad. kui näpu ette panen siis erilist mingit suurt survet ei tule, pihustab küll natuke sõrme vahelt välja.aga nõrgalt. kas kõrgsurvepumbas asi ?
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
sain asja tööle, pritsekogus oli vits julmalt paigast ära.nüüd asi töötab ja läheb ilusti pöördesse, jõudu on ja minek hea.
Aga koha peal töötades jätab nagu vahele.. millest see?
Aga koha peal töötades jätab nagu vahele.. millest see?
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
see on sellest et nüüd pritsekogus õige pisut suur. aju üritab tühikäigupööret hoida ettenähtud piirkonnas aga sinupoolt pandud pritsekogusega oleks tühikäik veits kõrgem.
aitab see kui nats tagasi koputada kogust, aga siis kaotad minekus. eks need vanad pumbad nii kulunud et ei saagi korraga head minekut ja korralikku tühikäiku koos.
kui ta just kui vana 53 ei lötuta siis pole hullu, sõidab muidu hästi ju?
aitab see kui nats tagasi koputada kogust, aga siis kaotad minekus. eks need vanad pumbad nii kulunud et ei saagi korraga head minekut ja korralikku tühikäiku koos.
kui ta just kui vana 53 ei lötuta siis pole hullu, sõidab muidu hästi ju?

Bensiin on pintslite pesemiseks!
Diislis peitub jõud!
Diislis peitub jõud!
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
villis21 kirjutas:see on sellest et nüüd pritsekogus õige pisut suur. aju üritab tühikäigupööret hoida ettenähtud piirkonnas aga sinupoolt pandud pritsekogusega oleks tühikäik veits kõrgem.
aitab see kui nats tagasi koputada kogust, aga siis kaotad minekus. eks need vanad pumbad nii kulunud et ei saagi korraga head minekut ja korralikku tühikäiku koos.
kui ta just kui vana 53 ei lötuta siis pole hullu, sõidab muidu hästi ju?
no lötutab suht palju... kui töööle panna siis kah hullult pikalt ketrab, vahepeal isegi aku tühjaks.ja kui korraga tööle läheb viskab musta pilve üles, aga muidu ei suitse mootor ega midagi. Kui tõmban teise autoga siis läheb pm tööle. vahet pole kas külm mootor või soe ikka ketrab nagu segane ja tööle ei lähe.
pritsekogus suur või väikse siis? kummale poole toksides ta väiksemaks läheb ja kummale poole suuremaks?
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
salongipoole suuremaks, sõidusuunda väiksemaks.
Bensiin on pintslite pesemiseks!
Diislis peitub jõud!
Diislis peitub jõud!
Re: Mure bmw e34 525TD mootoriga
kas see et ketrab nii kaua on ka seotud selle pritsekogusega?et ei anna piisavalt peale või annab liiga palju?