Tervist. Probleem on 96 aasta E39 528 mudeliga. Nimelt sai hoolduse käigus puhastatud õhuvoolu sensor(ingl keeles MAF sensor) kontaktspreiga ning hommikul käivitades oli sees autol tuntav vibratsioon ning põleb mootori märgutuli. Vibratsioon on suurem kui gaasi EI ANNA, gaasi andes jääb vähemaks. Seda on tunda ka gaasipedaali kaudu. Samas on ka kiirendus aeglasem, tõrksam, justkui hoiaks midagi kinni.
Kas asi võib olla selles et kompuuter salvestas seoses sensori puhastusega veateate? Aitaks äkki aku ajutine lahti ühendamine? Ajutiselt tõmbasin tagant õhuvoolusensori juhtme, see ei muutnud olukorda. Teeninduses pakuti süütepooli viga.
E39 523 vibratsioon pärast hooldust
E39 523 vibratsioon pärast hooldust
Viimati muutis allarmiin, 12.08.2013 18:43 54, muudetud 1 kord kokku.
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3493
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
E39 vibratsioon pärast hooldust
No aga kui mootorituli põleb, siis on ju ajus ka veateade!!! Mis viga ütleb diagnostika?allarmiin kirjutas:Tervist. Probleem on 98 aasta E39 523i manuaalkastiga mudeliga. Nimelt sai hoolduse käigus vahetatud küünlad, puhastatud õhuvoolu sensor(ingl keeles MAF sensor) kontaktspreiga ning hommikul käivitades oli sees autol tuntav vibratsioon ning põleb mootori märgutuli. Vibratsioon on suurem kui gaasi EI ANNA, gaasi andes jääb vähemaks. Seda on tunda ka gaasipedaali kaudu. Samas on ka kiirendus aeglasem, tõrksam, justkui hoiaks midagi kinni.
Kas asi võib olla selles et kompuuter salvestas seoses sensori puhastusega veateate? Aitaks äkki aku ajutine lahti ühendamine? Ajutiselt tõmbasin tagant õhuvoolusensori juhtme, see ei muutnud olukorda. Teeninduses pakuti süütepooli viga.
Vigasid ju einevaid: õhulugeja, süütepool, süütepooli otsas olevad kummid kaktki jne
Re: E39 523 vibratsioon pärast hooldust
Selles ongi asi et ma pole diagnostis veel käinud...
Re: E39 523 vibratsioon pärast hooldust
Probleem lahendatud, ilma diagnosti abita. Kõigile kel samasugused sümptomid soovitan vaadata üle süütepoolid: mootor tööle ja ükshaaval süütepoolid lahti. Pool mille juures mootori pöörded ei lange lahtikiskumisel, on vigane.
Re: E39 523 vibratsioon pärast hooldust
Keegi väitis kunagi et töötava mootoriga ükshaaval süütepoole tagant kitkudes rikub mootori ära, aga see ei pea paika. 

Viimati muutis allarmiin, 12.08.2013 18:45 00, muudetud 1 kord kokku.
Re: E39 523 vibratsioon pärast hooldust
Vaata küünlad üle, nende välimuse järgi näha, äkki mõni silinder ei tööta ikkagi korralikult.