


Kuni 09.98a autodel ABS ajuga probleeme ei esine kui siis haruharva ABSi relee on läbi läinud
Lõpuks sedasi ise neid vahetades ja jamades läheb asi veel kallimaks

Mis laagrid pandi? Kui jama hakkas kohe peale laagritevahetust, siis võib põhjus olla uute laagrite kehvades hammasvöödes(üsna tavaline odavamate B laagrite puhul) Kütusenäidiku valetamine on tavaliselt põhjustatud ühe paagianduri rikkest (paaagis on 2 andurit)Holari kirjutas:Tere!
Lugesin terve teema, aga nimelt vahetati mingiaeg tagasi tagumised rattalaagrid, peale seda väiksel kiirusel pidurdades rakendub ABS, alul võtsin kaitsme välja...
Ettetänades
Holari
Erandeid on alati. Aga reeglina piisab, kui ühendad terve anduri ja tuled võiks seejärel tõesti ära kustuda(süüde sisse-välja muidugi). On olnud juhuseid, kui tuled vajavad eraldi kustutamist.taavi530d kirjutas:Tere.
Tekkis paar küsimust abs-i anduri vahetuse kohta. (E39 2000a)
Diagnoositud viga - esimene vasak andur ( ja sinna juurde siis muidugi jutt, et aga võib-olla ka aju )
Nii veojõu kui abs-i tuli põlevad. Kui tegu ajuga, siis ei kipu kohe uue anduri järgi jooksma.
Kas nö laenatud proovianduri katsetamiseks piisab ainult sellest, kui ta pistikusse ühendada
või tuleb ka alumine ots kohale sobitada ( no eeldusel muidugi, et sõitma ei pea? Ja kas tuled
peaks korras anduri ühendamisel kohe ära kustuma või peab ka akujuhtme maha kakkuma või sõitma või mingeid muid trikke tegema?
T
Mille järgi sa ütled, et aju kärssas läbi paar päeva, peale tulede põlema minemist, nägid suitsu vms?InterFace kirjutas:Miks mul siis läbi kärssas peale paari päevast tulede põlemist?enn1 kirjutas:Juhtme võid selle aastaarvuga julgelt tagasi ühendada. Tegelt on see "aju" läbikärssamine uuematel E39'tel üks suur "linnalegend" aga ma ei viitsi sellel teemal pikemalt jahuda...