E-39 Veojõukontroll
E-39 Veojõukontroll
Tere.
Täna hommikul juhtus siis siuhke asi.Alguses läks auto ilusti käima nagu alati, kõik korras.Lasin veel pikalt soeneda kuna öösel oli nii külm.Sain siis mingi 1km sõita jäin valgusfoori taha seisma, siis suri välja pidin 2 korda natuke pikemalt käivitama aga sain siis tööle aga kadus veojõukontroll tagant ära armatuuris hakkas tuli põlema ja nuppu vajutades ei muutu mitte midagi.Kas asi võib külmas olla, et peaks kuskil auto ülesse soendama.Või oskab soovitada keegi mis võis juhtuda.
Ette tänades.
Täna hommikul juhtus siis siuhke asi.Alguses läks auto ilusti käima nagu alati, kõik korras.Lasin veel pikalt soeneda kuna öösel oli nii külm.Sain siis mingi 1km sõita jäin valgusfoori taha seisma, siis suri välja pidin 2 korda natuke pikemalt käivitama aga sain siis tööle aga kadus veojõukontroll tagant ära armatuuris hakkas tuli põlema ja nuppu vajutades ei muutu mitte midagi.Kas asi võib külmas olla, et peaks kuskil auto ülesse soendama.Või oskab soovitada keegi mis võis juhtuda.
Ette tänades.
- allanasi
- Huviline
- Postitusi: 1265
- Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
- Peamine sõiduk: E60 530D
- Asukoht: tartu/põlva
Re: E-39 Veojõukontroll
vaata kaitsmeid näiteks, asuvad kindalaeka üleval
äkki kaitsmed olid vist 12 ja 37 või samas vaata ka abs kaitsmeid 31 ja 30
äkki kaitsmed olid vist 12 ja 37 või samas vaata ka abs kaitsmeid 31 ja 30
-
- Huviline
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20.05.2007 14:37 18
Re: E-39 Veojõukontroll
kas ainult veojõukontrolli tuli läks põlema,või siis abs-i oma ka? kui kaitsmed korras,siis parim lahendus,lase diagnostika teha. Sest e39 abs andurid ka jamavad tihti peale.laanesoo kirjutas:Tere.
Täna hommikul juhtus siis siuhke asi.Alguses läks auto ilusti käima nagu alati, kõik korras.Lasin veel pikalt soeneda kuna öösel oli nii külm.Sain siis mingi 1km sõita jäin valgusfoori taha seisma, siis suri välja pidin 2 korda natuke pikemalt käivitama aga sain siis tööle aga kadus veojõukontroll tagant ära armatuuris hakkas tuli põlema ja nuppu vajutades ei muutu mitte midagi.Kas asi võib külmas olla, et peaks kuskil auto ülesse soendama.Või oskab soovitada keegi mis võis juhtuda.
Ette tänades.
endal läks esimeste suuremate külmadega vasak tagumine andur ära.
Re: E-39 Veojõukontroll
Nii vedas vist auto seisis 3 tundi soojas ja hakkas tööle uuesti.
Aga üks küsimus oleks veel, mis või kas üldse saaks midagi teha, et tulevikus seda probleemi ei esineks.
Suured tänud vastuste eest.
Aga üks küsimus oleks veel, mis või kas üldse saaks midagi teha, et tulevikus seda probleemi ei esineks.
Suured tänud vastuste eest.
Re: E-39 Veojõukontroll
Mul E38-l lööb ka vaheapel veojõukontrolli ja ABS-i tule põlema.Siis seisma jäädes ja uuesti käivitades kustuvad tuled ära ja jälle toimetavad.
Re: E-39 Veojõukontroll
Mul sõbral oli uuema kere peal 5-ne ja tal ka sama probleem külmaga, keerab süüte välja ootab natuke ja siis tagasi.Kas see on mingi tüüp viga siis neil ja kas teistel autodel millel veojõukontroll esinevad samad vead.Huvitab sellepärast, et ise saan hakkama sõiduga ilma veojõuta aga kuna tüdruk sõidab ka siis kardan, et kui ülesse ütleb võib ohtlik olukord tekkida.Seepärast uuringi kas või kuidas või kui üldse on sellele probleemile lahendus.
Re: E-39 Veojõukontroll
Äkki täpsustad auto mootori ja v.a. Vanemal bensukal võib ASC tross lihtsalt kinni jääda nt.
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: E-39 Veojõukontroll
Mul üks kord lausa jah katkes see tross , 97 a masinal, tavaline ASC siis peal, aga jah siis pidevalt põles ikka tuluke, kuna viga oli mehhaniline 

Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Re: E-39 Veojõukontroll
2001 veebruar väljalaske aasta 520 m.pakett 2,2 liitrit bensiin 125 kw.
Re: E-39 Veojõukontroll
Olen palju uurinud neid asju , kompuutris pidi neil tüüp viga olema, et kui midagi korda teed/parandad siis kompuuter näitab ikka, et viga kuna peab kuidagi ära nullima selle aga keegi pole korralikku vastust andnud.Õlivahetuse tegin ka ära koos filtrite ja asjadega ja ikka näitab kompuutris, et check oil kuigi kõik korras.kas keegi oskab täpsustada äkki seda kompuutri süsteemi.Mis tegema peaks või kuidas see asi välja näeks.Auto tip top korras aga kompuuter ajab mingit jama.Äkki saaks mingi hea vastuse siit.Tean et peab mingi arvuti taha panema, et ära nullida aga palju see kuskil maksta võiks.Ja kas keegi oskaks mingit kohta soovitada.
Re: E-39 Veojõukontroll
Õlitule nullimiseks pole nüüd küll arvutit vaja.
Ma ennem lükkan enda BMW d,kui sõidan Fordiga!
Re: E-39 Veojõukontroll
õlituli ei põle vaid näitab, kui auto käima paned, et õlivahetust vaja kuigi tehtud alles see kõik.
Re: E-39 Veojõukontroll
Saan aru,aga pole vaja arvutit.Selle nullimisest on olnud siin foorumis palju juttu.
Ma ennem lükkan enda BMW d,kui sõidan Fordiga!
Re: E-39 Veojõukontroll
ok pean otsima siis , aga suured tänud.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E-39 Veojõukontroll
Mnjaa...m-paketid ongi nõrgemate anduritega varustatud!laanesoo kirjutas:2001 veebruar väljalaske aasta 520 m.pakett 2,2 liitrit bensiin 125 kw.

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: E-39 Veojõukontroll
Kahjuks ma ei leia oma arvutist konkreetset vastust selle nullimisega siit foorumist, extsy. äkki saad lingi panna, oleks väga tänulik.
TiitR mismõttes nõrgematega kas mitte pigem tundlikutemaga?
TiitR mismõttes nõrgematega kas mitte pigem tundlikutemaga?
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E-39 Veojõukontroll
Ära nüüd liiga tõsiselt asja võta - see oli minupoolne sõbralik tögaminelaanesoo kirjutas:Kahjuks ma ei leia oma arvutist konkreetset vastust selle nullimisega siit foorumist, extsy. äkki saad lingi panna, oleks väga tänulik.
TiitR mismõttes nõrgematega kas mitte pigem tundlikutemaga?


Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E-39 Veojõukontroll
Kirjutan ka oma loo paari kuu tagusest juhtumist. Lõi ka veojõukontrolli tule põlema ja kiirust ei näidanud. Tõmbasin siis kiiruga absi pistiku lahti. Välja tuli, et rooliasendi andur oli vea andnud
Väljasuremise muret mul polnud. Ehk on abiks kellelegi! Autoks siis 530d 2001 aasta. Üldiselt pidavat nii olema, et kui lööb ainult veojõukontrolli või absi põlema, siis on mingi anduri viga, mõlemad koos - aju 
Edu!


Edu!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E-39 Veojõukontroll
See süsteem töötas vanemate autodega (PIN'ide lühisesse laskmine). Kuna tegemist on juba FL autoga, siis tuleb tal ikkagi arvuti taha panna ning sellega õlituli ära nullidaextsy kirjutas:Saan aru,aga pole vaja arvutit.Selle nullimisest on olnud siin foorumis palju juttu.
