E34 525 tds pumbakaelaava
E34 525 tds pumbakaelaava
Tere. Mootori vahetamise käigus jõudsin probleemi ette, et minu pump ei sobi uue mootori külge. Pumba kinnitused (tikkpoldid) sobivad aga see ava on uuel mootoril liiga suur, minul aga väike. Kas on võimalik valmistada mingisugune ''puks'' sinna pumba avasse, mootoriploki külge, et saaks kasutada ikka vana pumpa? Kui jah, siis millest oleks sobiv see puks/vahetükk valmistada? Ise arvan kas pronksist, malmist või rauast. Veel, et millega see kinnitada sina avasse, mingisugune tihendi vms liim? Kas keegi muidu on ennem sellise probleemi puhul midagi treind sinna või oleks kergem uus pump vaadata?
Re: E34 525 tds pumbakaelaava
Aga lapi oma pumba sisu teise bumba korpusesse, millel on sobilik sääre mõõt. nii on vast kõige lihtsam ja ühtlasi saad ka kõrgsurvepumbal tihendid vahetatud
Re: E34 525 tds pumbakaelaava
See ka muidugi võimalus, aga asi selles, et uus mootor tuli ilma pumbata, tegelikult ei olnud seal palja mootori midagi kaasas ja ma ei kujuta ettegi mis pump seal ennem peal võis olla, aga oskad sa öelda, kui hull oleks pumba sisude lappamine, et kas kodugaraažis tehtav ilma eriliste spets. võtemeteta?
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: E34 525 tds pumbakaelaava
sinul on 995 löpuga pump.mootor on olnud 993 pumbaga.saada oma pump minu kätte.tagasi saad 993korpusesse ümbertöstetud pumba.ei soovita ise pumpa lahti vötma hakata kui enne teinud pole.mul vedeleb 993pumba korpus.ilma teadmistetta sa seda pumpa enam kokku ise ei pane.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.