525TDS, viga "spritzbeginnregelung"

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

525TDS, viga "spritzbeginnregelung"

Postitus Postitas arnis »

INPA ütleb sellist viga. Nii palju kui saksa keelt oskan, on tegu
sissepritse momendi reguleerimine vigane - kõrgsurvepumbas?

Kas see on konkreetne füüsiline viga, mille parandamine võiks
minna kalliks või vajab asi lihtsalt reguleerimist?
Minek on ideaalne, ei tahma, ei tossa.

Lihtsalt tahaks kõik vead korda ajada - vast läheb mõni näitaja
ka paremaks kui muidu.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525TDS, viga "spritzbeginnregelung"

Postitus Postitas killer666 »

Ma pakun , et et see on see systeem ,mis reguleerib syytenurka . Kui seal on viga , siis peaks ka armatuuris põlema jääma pihusti tuli.

Ideeliselt saab viga olla kolmes kohas 1) Juhtpihusti , 2) vända andur 3) pumba solenoid äkki?
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525TDS, viga "spritzbeginnregelung"

Postitus Postitas arnis »

Süüte nurka? Diislit ei süüdata ju :?

Armatuuris pihusti tuli põle. Kui juhtpihusti või väntvõlli andur oleksid, siis minu teadmiste kohaselt kohe üldse ei oleks minekut.
Aga see pumbas olev solenoid vast võib huvitav teema olla. Kas see asub pumba sees, juhitakse seda selle pistikuga, mis kinnitub kõrgsurvepumbale?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525TDS, viga "spritzbeginnregelung"

Postitus Postitas killer666 »

See ongi süüte hetk kui pihustatakse küte. Minuteada reguleeritakse syydet sellest juhtmest , mis läheb pumpa kuskilt altpoolt , mitte sellest , mis läheb pumba kaande.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525TDS, viga "spritzbeginnregelung"

Postitus Postitas arnis »

Kontrollisin seda detail nr 8 asja
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... tion_pump/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pistiku eemaldamisel läheb klõbin tugevamaks ja väike puterdamine hakkab.
Diagnostikaga sai ka seda asja "aktiveerida" ja tundub et töötab servast serva.

Kas on see solenoid seotud kuidagi pumba reguleerimisega? See pump
võib tõesti olla mööda reguleeritud, arvuti taga teda timmitud pole.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525TDS, viga "spritzbeginnregelung"

Postitus Postitas killer666 »

See reguleeribki süütenurka. Kunagi endal proovisin ka , et mis teeb ja süüde läks varajasemaks ja hakkas klõbisema.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525TDS, viga "spritzbeginnregelung"

Postitus Postitas arnis »

Vennal on sama 525tds, vajutasin temal ka seda nuppu diagnostikas, mis
laseb sellel solenoidil servast serva joosta, kuid temal see klõbisemise
suurenemine oli minimaalne, selline tunne et see solenoid reguleeris
pritsemomenti normaalsetes piirides, mul on aga üks neist piiridest kõvasti
üle normi - minul see klõbin ühes ekstreemumis on ikka üle 90dB.


Nüüd mõni teadja võiks öelda või anda lingi seoses selle boschi kõrgsurvepumba
reguleerimisega.

Mitmest kohast seda kruttida saab ja kas saab ka elektroonselt?
Kas INPA/PaSoft1.4 jääb väheks?
spritzbeginn soll spritzbeginn ist, kas need asjad ei ole kuidagi seotud asjaga?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525TDS, viga "spritzbeginnregelung"

Postitus Postitas killer666 »

Esimene silinder surnud seisu , siis kontrollida , kas õlikorgi august paistavad nukad ülespoole olevat ja siis süüte nurk läheb paika kui pumpa keerata ja sammal ajal mikromeetriga pumba plunseri tõusu jälgides.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: 525TDS, viga "spritzbeginnregelung"

Postitus Postitas teet82 »

arnis kirjutas:spritzbeginn soll spritzbeginn ist, kas need asjad ei ole kuidagi seotud asjaga?
Kui vaatad lihtsalt tühikäigul neid "live data" väärtusi, siis pole neil erilist tähtsust, sest pole teada kui palju on aju solenoidklappi liigutanud, et saada "ist" väärtus võrdseks "soll" väärtusega. Pole BMW puhul kokku puutunud selle veakoodiga, kuid VW TDI puhul kontrollitakse just pritsehetke kraade nendes äärmistes asendites. See näitab sisuliselt, kas pump on mehaaniliselt õigesti peale pandud.
Kui lülitad pritsehetke servast serva käima, kas siis need "ist" ja "soll" on samal ajal nähtavad?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
kummar
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 04.06.2006 16:30 28
Peamine sõiduk: BMW 525TDSA
Asukoht: vändra

Re: 525TDS, viga "spritzbeginnregelung"

Postitus Postitas kummar »

Mis moodi see pump kolisema hakkab siis kui see solenoidi pistik lahti võtta?
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525TDS, viga "spritzbeginnregelung"

Postitus Postitas killer666 »

kummar kirjutas:Mis moodi see pump kolisema hakkab siis kui see solenoidi pistik lahti võtta?
Mootor hakkab lagisema , mis on varajase syyte puhul normaalne.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525TDS, viga "spritzbeginnregelung"

Postitus Postitas arnis »

teet82 kirjutas: Kui lülitad pritsehetke servast serva käima, kas siis need "ist" ja "soll" on samal ajal nähtavad?
Ei saa kahjuks :mad:

Lisan infi, et lisaks spritzbeginnregelung veaga on üheaegselt ja võrdsetes kordades
ka viga "mengensteller"
süüte nurk läheb paika kui pumpa keerata ja sammal ajal mikromeetriga pumba plunseri tõusu jälgides.
Sellest jäi minu mõistusele väheks, et asja teostada. Mul on isegi mikromeeter olemas, võibolla pole lootus veel kustunud.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
kummar
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 04.06.2006 16:30 28
Peamine sõiduk: BMW 525TDSA
Asukoht: vändra

Re: 525TDS, viga "spritzbeginnregelung"

Postitus Postitas kummar »

killer666 kirjutas:
kummar kirjutas:Mis moodi see pump kolisema hakkab siis kui see solenoidi pistik lahti võtta?
Mootor hakkab lagisema , mis on varajase syyte puhul normaalne.
Mul 2,4 lagiseb tühikäigul, et kas peaks pihta hakkama solenoididt või siis pumpa keerata?
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 525TDS, viga "spritzbeginnregelung"

Postitus Postitas killer666 »

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/20/25

Õpetus syyte panekuks. Samas ma tegin selle kohta siia foorumisse ka teema , sealt saate teada täpsema tõusu , kui ma mäletan 6ieti , sis oli see 0,95.
kummar kirjutas:
Mul 2,4 lagiseb tühikäigul, et kas peaks pihta hakkama solenoididt või siis pumpa keerata?
Nu sul v6ib olla syyde vale , sul v6ib m6ni pihusti olla läbi , sul v6ib olla klapivahed valesti reguleeritud jne. Seda diagnoosi ei pane sulle keegi neti teel.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
kummar
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 04.06.2006 16:30 28
Peamine sõiduk: BMW 525TDSA
Asukoht: vändra

Re: 525TDS, viga "spritzbeginnregelung"

Postitus Postitas kummar »

asi selles, et pihustid ja klapivahed on juba nii ammune teema kust sai kõigepealt pihta hakatud.
kummar
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 04.06.2006 16:30 28
Peamine sõiduk: BMW 525TDSA
Asukoht: vändra

Re: 525TDS, viga "spritzbeginnregelung"

Postitus Postitas kummar »

kummar kirjutas:asi selles, et pihustid ja klapivahed on juba nii ammune teema kust sai kõigepealt pihta hakatud.
Solenoidi pistikut tagant lahti võttes ei toimunud mootori töös mitte mingisuguseid muutusi.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 525TDS, viga "spritzbeginnregelung"

Postitus Postitas arnis »

Test Rem kadus kusagile ära :shock: :shock:
Veebileht on samuti rikutud.

Mul poleks kahju paarkend euri kellelegi targemale anda kui
vigadest lahti saab ja kahtlane vibra 800-900 pööretel kaoks.
Muidu, mul on vist vaja pumba kaant liigutada :roll:
Kui kaas ja solenoid teevad mingit ühist tööd, siis vist on nii.

Minu mäletamistmööda oli TestRem parim koht diislile Harjumaa piires :roll:
Alternatiive?

EDIT:
Uurisin teisel 525TDS'il ja Spritzbeginn IST ja SOLL on võimalikult lähedal üksteisel.
Siis on selge, et need asjad PEAVAD olema üksteisega paigas.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta