525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mingijärelturusignaprobleemvõisuretusklappeitöötavõipumbavõllpooleksagasiistapoleksuuesti
käimaläinudteinekordhingaksvahepaelsissekuitekstikirjutad?
käimaläinudteinekordhingaksvahepaelsissekuitekstikirjutad?
..
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
WTF ?!iaanek kirjutas:Mingijärelturusignaprobleemvõisuretusklappeitöötavõipumbavõllpooleksagasiistapoleksuuesti
käimaläinudteinekordhingaksvahepaelsissekuitekstikirjutad?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
pakuks ka et pumbavõll puruks või pumba magnet klapp ei avane pumpa peale jõuab küte ülce ? etteande pump teeb häält ?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
nu läbipaistvast torust on näha jah et kütus sinnani jõuab googeldasin veits eile ja ise ka kahtlustama hakkand seda suretus klappiAZL kirjutas:pakuks ka et pumbavõll puruks või pumba magnet klapp ei avane pumpa peale jõuab küte ülce ? etteande pump teeb häält ?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kontrolli kas sellel klapile tuleb pinge peale . Kui tuleb , siis köis sappa ja t6mmata. Pihusteid , ega asju ei ole vaja lahti keerata , see on mingi lollus, et seda tehakse. Sest ilmselt sa yhekorraga ei käia niipalju , et kytus yles tuleks ja siis vahepeal starterit puhates vajub see kytus lihtsalt alla tagasi kuna torud on lahti kruvitud.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
- ivorturb12
- Huviline
- Postitusi: 1138
- Liitunud: 25.04.2009 23:25 55
- Asukoht: Põlvamaa/Kanepi
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Käisin ühte e34 525tds 96a vaatamas ja autol mingi selline jama, et kui näiteks käik sees lased gaasipedaali lahti, et vabahooga auto jookseks, siis uuesti gaasi andes ei võta enam gaasi taha. Gaas hakkab jälle toimima siis, kui korra sidur alla panna ja uuesti ära lahutada. Kui lasta vabahooga joosta nii, et siduripedaal on all, siis ei ole midagi.
BMW 735I A 173kw "97" e38
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 18.08.2012 21:45 31
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere,et sai ka endale soetatud 525 TDS automaat 97 aasta.Mure selline et kui D peale paned tõmbab pöörded nii alla et sureb ära aga mitte iga kord.Vahel ka siis kui kiiremalt hoo maha pidurdad samamoodi enne kiiruse nulli jõudmist sureb ära ning jälle samas seda ei juhtu koguaeg.Seda juhtub ka R asendiga et sureb kätte ära.Ning kui peale suremis uuesti käivitan siis töötab ilusti ei kuku pöörded ära kuni järgmise või siis üle järgmise pidurduseni või uuesti kohalt võtuga D või R näol siis.Ja kui koha peal tuuritada nagu üle 2000 pööde läheb siis pööre ka sinna jääb ja alla selle ei kukku üles läheb kui vajutada aga alla 2000 enam ei kukku kui juhuslikult käiku sisse ei pane siis tõmbab tühikäigule pöörded tagasi.Mul siis spekuleeriti et gaasipedaali asendi andur?Diagnosti pole veel jõudnud.Või on tõesti põhjuseks paagipump või halvemal juhul olen kõrgsurve pumba remondi võitnud?Äkki keegi oskab midagi head kosta selle peale.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Panustaksin kõrgsurvepumba kaane veale. Kaan kas kulunud või must.Mustkaloss kirjutas:Tere,et sai ka endale soetatud 525 TDS automaat 97 aasta.Mure selline et kui D peale paned tõmbab pöörded nii alla et sureb ära aga mitte iga kord.Vahel ka siis kui kiiremalt hoo maha pidurdad samamoodi enne kiiruse nulli jõudmist sureb ära ning jälle samas seda ei juhtu koguaeg.Seda juhtub ka R asendiga et sureb kätte ära.Ning kui peale suremis uuesti käivitan siis töötab ilusti ei kuku pöörded ära kuni järgmise või siis üle järgmise pidurduseni või uuesti kohalt võtuga D või R näol siis.Ja kui koha peal tuuritada nagu üle 2000 pööde läheb siis pööre ka sinna jääb ja alla selle ei kukku üles läheb kui vajutada aga alla 2000 enam ei kukku kui juhuslikult käiku sisse ei pane siis tõmbab tühikäigule pöörded tagasi.Mul siis spekuleeriti et gaasipedaali asendi andur?Diagnosti pole veel jõudnud.Või on tõesti põhjuseks paagipump või halvemal juhul olen kõrgsurve pumba remondi võitnud?Äkki keegi oskab midagi head kosta selle peale.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Autoks 530d 2000a
Külmalt mootor justkui ei käi ühtlaselt...aga tahokas seisab paigal!
Natuke gaasi lisades on kõik ok....samal ajal kui mootor justkui jukerdab, siis teeks nagu mingi rullik häält...kui autob soe siis on jälle kõik okk!
Diagnosti pole veel jõudnud...äkki keegi oskab aidata?
Külmalt mootor justkui ei käi ühtlaselt...aga tahokas seisab paigal!
Natuke gaasi lisades on kõik ok....samal ajal kui mootor justkui jukerdab, siis teeks nagu mingi rullik häält...kui autob soe siis on jälle kõik okk!
Diagnosti pole veel jõudnud...äkki keegi oskab aidata?
Neid mida te hobusteks nimetate, neid on mul s..aks=D
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
sarnane probleem ühe tds mootoriga, jahedalt on mootor kuidagi tasakaalust väljas, soojalt kõik ok, käivitub igas asendis kohe ja tühikäik ei tõmble, ise kahtlustan pihusti riket vms. pole aega olnud maha kakkuda pihusteid, et neid kontrollida ja vajadusel kobedamaga asendada.Meti kirjutas:Autoks 530d 2000a
Külmalt mootor justkui ei käi ühtlaselt...aga tahokas seisab paigal!
Natuke gaasi lisades on kõik ok....samal ajal kui mootor justkui jukerdab, siis teeks nagu mingi rullik häält...kui autob soe siis on jälle kõik okk!
Diagnosti pole veel jõudnud...äkki keegi oskab aidata?
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
- allan_d
- Huviline
- Postitusi: 644
- Liitunud: 24.11.2010 22:48 32
- Peamine sõiduk: bmw e61
- Telefon: 56667663
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mustkaloss kirjutas:Tere,et sai ka endale soetatud 525 TDS automaat 97 aasta.Mure selline et kui D peale paned tõmbab pöörded nii alla et sureb ära aga mitte iga kord.Vahel ka siis kui kiiremalt hoo maha pidurdad samamoodi enne kiiruse nulli jõudmist sureb ära ning jälle samas seda ei juhtu koguaeg.Seda juhtub ka R asendiga et sureb kätte ära.Ning kui peale suremis uuesti käivitan siis töötab ilusti ei kuku pöörded ära kuni järgmise või siis üle järgmise pidurduseni või uuesti kohalt võtuga D või R näol siis.Ja kui koha peal tuuritada nagu üle 2000 pööde läheb siis pööre ka sinna jääb ja alla selle ei kukku üles läheb kui vajutada aga alla 2000 enam ei kukku kui juhuslikult käiku sisse ei pane siis tõmbab tühikäigule pöörded tagasi.Mul siis spekuleeriti et gaasipedaali asendi andur?Diagnosti pole veel jõudnud.Või on tõesti põhjuseks paagipump või halvemal juhul olen kõrgsurve pumba remondi võitnud?Äkki keegi oskab midagi head kosta selle peale.
Pakun, et käigukast. Autoks oli mul küll opel omega, aga täpselt samad sümptomid. Kastis miskine asi kakti. Uus omanik teeb hetkel käigukasti remonti. Kuid jah loodan, et siiski miskine pisem asi kui käigukast või pump.
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 18.08.2012 21:45 31
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sai diagnost tehtu pumba adapsioonid paigast ära,sai need paikka pandud, enam ei sure välja.Aga hommikul tuli külma mootoriga väike jonkamine sisse läks soojaks siis oli kõik korras.Sai pihustid maha katkutud ja üks peetis.Ots sai vahetatud.Läksid uued pihusti tihendid...pihustid sai peale ruvitud aga siis sai jaks otsa,ei viitsinud enam edasi nokitseda.Järgmine nädal panen täielikult kokku eks siis näha mis külma mootoriga teeb,loodetavasi on jonkamine kadunud.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Autoks 525tds 1998a ja mure selline et käivitades ei lähe tööle vaid teeb sellist häält nagu aku on tühi kuigi pole.Sai proovitud ka krokodega voolu anda aga sama seis.Milles võib häda olla?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Olen igast erinevaid variante näinud ja lugend. Oskab keegi täpselt öelda palju see küttekogus olema peaks kui arvutiga panna? Keegi siin kirjutas et 4-5mg. Kui see on normaalne ja mul on 8 mg , palju sellest auto küttekulu võib muutuda? Ette tänades
Bmw e46 330d 150+kw
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
- djerocdrah
- Huviline
- Postitusi: 703
- Liitunud: 23.05.2007 21:47 30
- Asukoht: igal pool kus vaja
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
minul teeb seda nalja süüteluku põhi kui hästi õrnalt võtit keerata võtab starteri järgi kui rabistama hakata käib ainult plõks läbi ehk sul sama viga ?BassLover kirjutas:Autoks 525tds 1998a ja mure selline et käivitades ei lähe tööle vaid teeb sellist häält nagu aku on tühi kuigi pole.Sai proovitud ka krokodega voolu anda aga sama seis.Milles võib häda olla?
BMW is a lifestyle
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 18.08.2012 21:45 31
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Minu teada peaks jääma kusagil 5-7mg vahele ja kui see on paigast ära see mõjutab ikka korralikult küttekulu.Tean sest mul oli paigast kui ei eksi siis mul oli 10mg küttekulu oli suur ja käija ka ei tahtnud,kipus välja surema koguaeg.WRL kirjutas:Olen igast erinevaid variante näinud ja lugend. Oskab keegi täpselt öelda palju see küttekogus olema peaks kui arvutiga panna? Keegi siin kirjutas et 4-5mg. Kui see on normaalne ja mul on 8 mg , palju sellest auto küttekulu võib muutuda? Ette tänades
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 18.08.2012 21:45 31
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Küsimus sulle oskad öelda kui palju kaan eraldi maksab?Kas tasub panna kasutatud või tuleks uus panna?jaant kirjutas:Panustaksin kõrgsurvepumba kaane veale. Kaan kas kulunud või must.Mustkaloss kirjutas:Tere,et sai ka endale soetatud 525 TDS automaat 97 aasta.Mure selline et kui D peale paned tõmbab pöörded nii alla et sureb ära aga mitte iga kord.Vahel ka siis kui kiiremalt hoo maha pidurdad samamoodi enne kiiruse nulli jõudmist sureb ära ning jälle samas seda ei juhtu koguaeg.Seda juhtub ka R asendiga et sureb kätte ära.Ning kui peale suremis uuesti käivitan siis töötab ilusti ei kuku pöörded ära kuni järgmise või siis üle järgmise pidurduseni või uuesti kohalt võtuga D või R näol siis.Ja kui koha peal tuuritada nagu üle 2000 pööde läheb siis pööre ka sinna jääb ja alla selle ei kukku üles läheb kui vajutada aga alla 2000 enam ei kukku kui juhuslikult käiku sisse ei pane siis tõmbab tühikäigule pöörded tagasi.Mul siis spekuleeriti et gaasipedaali asendi andur?Diagnosti pole veel jõudnud.Või on tõesti põhjuseks paagipump või halvemal juhul olen kõrgsurve pumba remondi võitnud?Äkki keegi oskab midagi head kosta selle peale.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mustkaloss kirjutas:Minu teada peaks jääma kusagil 5-7mg vahele ja kui see on paigast ära see mõjutab ikka korralikult küttekulu.Tean sest mul oli paigast kui ei eksi siis mul oli 10mg küttekulu oli suur ja käija ka ei tahtnud,kipus välja surema koguaeg.WRL kirjutas:Olen igast erinevaid variante näinud ja lugend. Oskab keegi täpselt öelda palju see küttekogus olema peaks kui arvutiga panna? Keegi siin kirjutas et 4-5mg. Kui see on normaalne ja mul on 8 mg , palju sellest auto küttekulu võib muutuda? Ette tänades
auto iseenesest töötab ok, aga kütsi võiks vähem võtta
Bmw e46 330d 150+kw
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 18.08.2012 21:45 31
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
See väga paigast ju pole, enam-vähaem jääb piiridesse,5-7mg võiks olla sul 8mg siis ei tohiks ju hullu olla...aga kui palju on siis palju?ja kus rohkem sõitmist on kas linnas või maanteed?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere
mure järgmine autoks e39 tds. eelsüüteküünalte peale ei jookse voolu. Kus asub relee ja mis kaitsme all on eelsüüteküünlad. külmalt keeran süüte sisse tuli põleb küll umbes 4-5 seci aga voolu küünaldeni ei jõua. Imelik on see et kõik hakkas sellest kui plokikaan maha sai võetud aga võibolla lihtsalt loll juhus.
Või on seal kuskil küündalde mass mis jäi panemata.
mure järgmine autoks e39 tds. eelsüüteküünalte peale ei jookse voolu. Kus asub relee ja mis kaitsme all on eelsüüteküünlad. külmalt keeran süüte sisse tuli põleb küll umbes 4-5 seci aga voolu küünaldeni ei jõua. Imelik on see et kõik hakkas sellest kui plokikaan maha sai võetud aga võibolla lihtsalt loll juhus.
Või on seal kuskil küündalde mass mis jäi panemata.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Üritan seisnud E34'ja käima panna. Seisnud viimasest käivitamisest kolm kuud, viimasel korral sai kohapeal kütus otsa, sai juurde pandud ja uuesti tööle-seisma.
Nüüd peale seismist enam ei käivitu, olnud enamus ajast akuta. Käiamisel pooleks sekundiks lööb pöörded üles ja sureb välja. Arvasin, et õhk süsteemis, sai õhutatud, ei usu.
Et siis immo on võtme unustanud, või midagi mille peale pole veel tulnud? Seisnud varemgi üle aasta, aga sellist jama pole varem näinud.
Käiamisel on pumbal kogu aeg vool peal, pihustist kütust tuleb.
auto enda oma, tds
Nüüd peale seismist enam ei käivitu, olnud enamus ajast akuta. Käiamisel pooleks sekundiks lööb pöörded üles ja sureb välja. Arvasin, et õhk süsteemis, sai õhutatud, ei usu.
Et siis immo on võtme unustanud, või midagi mille peale pole veel tulnud? Seisnud varemgi üle aasta, aga sellist jama pole varem näinud.
Käiamisel on pumbal kogu aeg vool peal, pihustist kütust tuleb.
auto enda oma, tds
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Probleem. Sai soetatud 525 tds 2002. Alguses, kui porbleem tekkis, jäi auto seisma siis, kui kütusetuli oli alles põlema läinud. Nimelt suri auto sõidupealt välja ja lõi armatuuri kirja "Einspritzanlage", ehk siis probleem kütusesüsteemis. Tegin kapoti lahti ja voolikus, mis on pärast filtrit, jooksis kütus õhuga pooleks. Kui natuke aega oodata, süüde sees, siis tuli kütus jälle peale ja käivitus probleemideta ja sai sõita. Mõnikord sai ilusti kütusetuleni sõita ja mõni kord tegi juba alla 15 liitri seda pulli. Viimane kord läks asi eriti jamaks, kui Tallinn-Pärnu teel pidin 10 korda välja surema ja jaurama. Lasin kütust peale ja sees oli kuskil 33 liitrit. Siis sai jälle sõita natuke, aga kui kütust alla 30 liitri oli, suri mõne kilomeetri tagant välja. Kui probleem tekkis, kummardasin paagi juurde põlvili ja siis oli kosta paagist vilinat. Bemmide osas eriti kursis pole, kuna esimene bemm, aga kahtlustan kütusepaagis asuvat etteandepumpa, kuid tahaks veenduda, enne kui seda ostma lähen. Kuid mu mõistusele ei jõua kohale, kui paagis on 30l kütust sees, siis kuidas saab see õhk diisliga pooleks voolikusse? Võibolla veidi juhm küsimus, aga andke nõu.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tänan ...mul see lausa mingi 8 kanti või peale. Pean siis leidma kellegi kes täpselt paika paneks selle :=)InterFace kirjutas:No juba seesama "5-7" on tegelikult kohutavalt suur vahe. Juba komakohad loevad tegelikult (vähemalt minu kunagisel 325TDS'l). Näiteks kõige paremini liikus ja samas ökom oli 4.5-4.7 puhul . Kui juba üle 5.5 läks (ise läks aegajalt paigast ära) siis muutus uimasemaks veits ja võttis rohkem kütsi. Samas kui 4.0 siis hakkas vaikselt raputama ja oli liiga rikas.Mustkaloss kirjutas:See väga paigast ju pole, enam-vähaem jääb piiridesse,5-7mg võiks olla sul 8mg siis ei tohiks ju hullu olla...aga kui palju on siis palju?ja kus rohkem sõitmist on kas linnas või maanteed?
Kõige optimaalsem ei ole ei 5-7 ega midagi sellist vaid 4.5-5.0 !
Bmw e46 330d 150+kw
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oleks ka vaja lasta see kütuse kogus üle vaadata, kuhu või kelle poole pöörduda tartu lähedal?
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Terv.
Probleem käivitumisega. Auto 525d 120 kw M57
Algul oli nii, et külma mootoriga käivitus hästi ja soojaga ei käivitunud, vajas käiamist.
Tuvastasin et 3-el pihustil oli ülevool teistest suurem, pihustid käisid stendis ja öeldi, et jah on küll nats suur aga mitte üle kriitilise piiri vaid selle lähedal.
Ostsin siis kasutatud pihustid 3tk sama koodiga ja panin peale, algul kohe käivitamine pikk aga läks käima, mõõtsin kütuse ülevoolud, kõigil pihustitel enamvähem võrdne.
Läksin sõitma, tõmmet ei olnud, pöörded ei läinud üle 2500rpm ja tahmas, sõitsin mootori soojaks.
Siis mõõtsin uuesti sooja mootoriga ülevoolud ja olid ikka võrdsed, proovisin käivitada, ilusti käivitus ja imekombel läks ka pöördesse, tegin uuesti tiirud ära, tõmme oli okei, tahma ei tulnud, küttekulu normaalne.
Ühesõnaga sellest hetkest peale läks masin nüüd soojast peast mitu korda ilusti tööle.
AGA viga on nüüd vastupidine, lasin mootoril maha jahtuda terve päev ja enam ei käivitu külmast peast. Olen proovinud igatmoodi, et hoian süüdet sees pikalt paar korda ja lasen etteandepumbal töötada ja käivitan siis - pole kasu. Ootan ära kuni eelsüüteküünalde tuli kustub ja käivitan siis - pole kasu.
Enam kuidagimoodi ei käivitu külmast peast, vajab käiamist ikka väga pikalt.
Kohe lähen sõidan uuesti mootori soojaks ja vaatan kas soojast peast endiselt käivitub.
Aga oskab keegi nõu anda? Miks siis viga vastupidiseks muutus? Kas "uute" pihustite otsad või vaja neid reguleerida ( stendis käimata) või vaja uued pihustid ajule tutvustada ja nende korrektsioonid? Või on hoopis kõrgsurve pumba antav surve külmalt käivitades liiga lahja pihustite avanemise jaoks? ( Kuigi eelmiste pihustitega ja toimis hästi külmalt).
M.
Probleem käivitumisega. Auto 525d 120 kw M57
Algul oli nii, et külma mootoriga käivitus hästi ja soojaga ei käivitunud, vajas käiamist.
Tuvastasin et 3-el pihustil oli ülevool teistest suurem, pihustid käisid stendis ja öeldi, et jah on küll nats suur aga mitte üle kriitilise piiri vaid selle lähedal.
Ostsin siis kasutatud pihustid 3tk sama koodiga ja panin peale, algul kohe käivitamine pikk aga läks käima, mõõtsin kütuse ülevoolud, kõigil pihustitel enamvähem võrdne.
Läksin sõitma, tõmmet ei olnud, pöörded ei läinud üle 2500rpm ja tahmas, sõitsin mootori soojaks.
Siis mõõtsin uuesti sooja mootoriga ülevoolud ja olid ikka võrdsed, proovisin käivitada, ilusti käivitus ja imekombel läks ka pöördesse, tegin uuesti tiirud ära, tõmme oli okei, tahma ei tulnud, küttekulu normaalne.
Ühesõnaga sellest hetkest peale läks masin nüüd soojast peast mitu korda ilusti tööle.
AGA viga on nüüd vastupidine, lasin mootoril maha jahtuda terve päev ja enam ei käivitu külmast peast. Olen proovinud igatmoodi, et hoian süüdet sees pikalt paar korda ja lasen etteandepumbal töötada ja käivitan siis - pole kasu. Ootan ära kuni eelsüüteküünalde tuli kustub ja käivitan siis - pole kasu.
Enam kuidagimoodi ei käivitu külmast peast, vajab käiamist ikka väga pikalt.
Kohe lähen sõidan uuesti mootori soojaks ja vaatan kas soojast peast endiselt käivitub.
Aga oskab keegi nõu anda? Miks siis viga vastupidiseks muutus? Kas "uute" pihustite otsad või vaja neid reguleerida ( stendis käimata) või vaja uued pihustid ajule tutvustada ja nende korrektsioonid? Või on hoopis kõrgsurve pumba antav surve külmalt käivitades liiga lahja pihustite avanemise jaoks? ( Kuigi eelmiste pihustitega ja toimis hästi külmalt).
M.
BMW 525d 120kW 2000a E39
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tervist
tekkis küsimus kas etteandepump võib segada soojast peast käivitust?
tekkis küsimus kas etteandepump võib segada soojast peast käivitust?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ja segab küllpõltsukas kirjutas:tervist
tekkis küsimus kas etteandepump võib segada soojast peast käivitust?
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Huvitav küll kuidas ,kui e-34 etteandepump ei tööta sooja mootoriga.
530d
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tegelikult see asi nii ei ole. Töötab starterit andes ja siis kui käima jääb siis kogu aeg.kloox kirjutas:Huvitav küll kuidas ,kui e-34 etteandepump ei tööta sooja mootoriga.
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Igaljuhul minu kuudil ta peale eelsüüteküünalde kustumist edasi ei toimeta ja käivitumisprobleeme pole ei soojalt ega külmalt.Küll toimib ta e38 ja e39-l kogu aja minu teada.
530d