Haigusnähud: Tühikäik ei ole väga ühtlane, aeg-ajalt raputab kergelt, esineb rohkem külma mootoriga, kuid reeglipärasust ei ole.
Külma mootoriga jõudu tuntavalt rohkem, soojaks minnes nagu kaoks tõmme kuidagi ära (võimalus, et sidur läheb sõites soojaks ja hakkab rohkem libisema- ootab vahetust)
Ühel hetkel otsustab mootor kõmaka üle lüüa- põhiprobleem. Esineb üldjuhul 2-3 käiguga madalatel pööretel (1200-1800) kiirendades. Just sellised lauged pöörded ristmikel, käiguga pidurdamise lõpetamisel gaasi andes jms olukorrad kus madalatel pööretel vähe rohkem koormust saab. Kapoti all käib korra lihtsalt pauk ja kõik.
Loodan, et suutsin mõistlikult kirjeldada mootori hingeelu, äkki saab midagi natuke selgemaks, kellelgi olnud vms. Või ehk on kellelgi kenal foorumlasel Pärnus mõni õhtu vabam moment vaadata-kuulata-näppida

Kavatsesin üldse 2.5 vahele tõsta, aga enne tuleks sidur, sillad ja karbid üle käia, otsustasin, et finants on nende jaoks hetkel prioriteet...