E39 Rail pressure control veakood.Uimane.
-
- Huviline
- Postitusi: 3726
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.
Kontrolli turbot. Mul oli ka kellaga 1.xx bar aga reaalselt ei jõudnud mootorisse midagi. Lisaks tilkus õlist. Uus asi külge asi liigub jälle. Mul oli ka jõuetu aga ei suitsend.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.
Kui 1 bar-i ringis näitab, siis ülelaadimine sisuliselt puudub. See on meid ümbritseva atmosfääri rõhk.
tel. 51 949 859
Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.
Vabandan teemast kõrvalekaldumise pärast:
Eespool räägitud soojalt käivitumise probleemist, minu tuttava autol on see asi veel ikka lahenduseta. Auto käis kuskil remondis ja vahetati ära üks kehvem pihusti. Tulemus aga ikka sama, peale paaritunnist seismist enam ei käivitu, hommikul läheb normaalselt käima. Pihusti vahetanud remondimees oli öelnud, et ühtegi veakoodi pole. MingI "rail pressure low" veakood peaks vist ikka olema, suure tõenäosusega ju viga selles?
Eespool räägitud soojalt käivitumise probleemist, minu tuttava autol on see asi veel ikka lahenduseta. Auto käis kuskil remondis ja vahetati ära üks kehvem pihusti. Tulemus aga ikka sama, peale paaritunnist seismist enam ei käivitu, hommikul läheb normaalselt käima. Pihusti vahetanud remondimees oli öelnud, et ühtegi veakoodi pole. MingI "rail pressure low" veakood peaks vist ikka olema, suure tõenäosusega ju viga selles?
Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.
Vaatasin nüüd selle eelmises postituses mainitud auto ise GT1-ga üle ja mootoriajus on EGR-i ja nukkvõlli anduri viga. Kas pihustite vea võiks nüüd välistada, sest mingit "rail pressure" veakoodi polnud? Nukkvõlli andur ka muidu probleemne nendel mootoritel, aga miks kohe kuumalt käivitades läheb käima ja peale paari tundi enam mitte? Äkki keegi arvab midagi 

Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.
Teemaalgatajale ei ole kellelgi mõtteid.
1.Vaadatud,et paagisisene pumb töötab ja proovitud korras auto pealt põhjaalust pumpa.Diagnostika järgi pmst näit korras.Filter vahet.
2.Proovitud 2 õhulugejat.Diagnost viga ei näita.
3.Proovitud teist turborõhuandurit.
4.Proovitud teist turbovaakum solenoidi,vaakumvoolikud korras.
5.Vahetatud kõrgsurve pumba küljes olev rõhuklapp(bosch)
6.Pihustid stendis käinud.
7.Diagnostika järgi turborõhk,kõrgsurvepumba surve,õhulugejanäit korras.Vigu hetkel ei ole aga auto nii uimane,et liikluses võimatu sõita.
8.Cooler terve.
Viga siis selles,et masin uimane vahest jälle korras.
E39 3.0d 1998a autom
1.Vaadatud,et paagisisene pumb töötab ja proovitud korras auto pealt põhjaalust pumpa.Diagnostika järgi pmst näit korras.Filter vahet.
2.Proovitud 2 õhulugejat.Diagnost viga ei näita.
3.Proovitud teist turborõhuandurit.
4.Proovitud teist turbovaakum solenoidi,vaakumvoolikud korras.
5.Vahetatud kõrgsurve pumba küljes olev rõhuklapp(bosch)
6.Pihustid stendis käinud.
7.Diagnostika järgi turborõhk,kõrgsurvepumba surve,õhulugejanäit korras.Vigu hetkel ei ole aga auto nii uimane,et liikluses võimatu sõita.
8.Cooler terve.
Viga siis selles,et masin uimane vahest jälle korras.
E39 3.0d 1998a autom
Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.
Põhjaalune pump prooviks asendatud korras masina pumbaga ja ei midagi,peale kõrgsurvepumba küljes oleva klapi vahetust pole välja surnud.
Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.
Nüüdseks ilmnenud viga 1E30/70 Charge-air pressure control or charge-air pressure controller
Leidsin oma aruga netist sellise jutu http://wds.spaghetticoder.org/us/zinfo/ ... 361005.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin kirjas,et selle vea ilmnemisel antakse kütust vähem peale,on nii?
Olen proovind mitut vaakum solenoidi ja viga ikka alles,on kellelgi mõtteid.
Leidsin oma aruga netist sellise jutu http://wds.spaghetticoder.org/us/zinfo/ ... 361005.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin kirjas,et selle vea ilmnemisel antakse kütust vähem peale,on nii?
Olen proovind mitut vaakum solenoidi ja viga ikka alles,on kellelgi mõtteid.
Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.
Vaakumvoolikud on ikka õieti solenoidi küljes, omavahel vahetuses pole.funkiller kirjutas:Nüüdseks ilmnenud viga 1E30/70 Charge-air pressure control or charge-air pressure controller
Leidsin oma aruga netist sellise jutu http://wds.spaghetticoder.org/us/zinfo/ ... 361005.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin kirjas,et selle vea ilmnemisel antakse kütust vähem peale,on nii?
Olen proovind mitut vaakum solenoidi ja viga ikka alles,on kellelgi mõtteid.
Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.
Jap voolikud õieti.
Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.
Kas selle viimase veaga mingeid muid vigu ei tulnud?
When it doesn´t blow it sucks
Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.
Ikkagi turborõhuga probleemid st külmalt üks rõhk soojalt teine,tuleb teine maha võtta.
Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.
Kaua sa selle sama probleemi käes juba vaevled?
Re: E39 Rail pressure control veakood.Uimane.
Selle koodiga koos peaks ju ka mingi selgitus olema? Kas rõhu positiivne/negatiivne hälve või siis solenoidi elektrilise ahela rike.. DIS annab minu mälu järgi korraliku info koos selle koodiga ja seal on ka vastav test rõhu kontrollimiseks ning saab ka geomeetriat aktiveerida..funkiller kirjutas:Nüüdseks ilmnenud viga 1E30/70 Charge-air pressure control or charge-air pressure controller