e39 523 temp
e39 523 temp
probleem on selles et mingi aeg tagasi avastasin temperatuuri jälgides, et seier jääb veerandi ja poole vahele, ei lähe normi peale. Milles probleem võib olla ? jahutusvedelikus?
Auto on 523i 98a
Auto on 523i 98a
Re: e39 523 temp
termostaat
Re: e39 523 temp
vahetasin ära ja ikka sama
- taff911
- Huviline
- Postitusi: 961
- Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
- Peamine sõiduk: BMW X5 F15 40D 2015
- Asukoht: Viimsi
Re: e39 523 temp
Mis firma termostaadi paigaldasid ja mis on avanemistemp?
Re: e39 523 temp
Nüüd on uus probleem, temp tõuseb ilusti nii nagu peab, aga kohapeal ei puhu praktselt sooja, puhub leiget heal juhul. Aga kui sõitma hakata, siis hakkab ka korralikult sooja puhuma, niikui seisma jään, sama jama. Võib olla lihtsalt külmast? Siin kus ma hetkel olen, on 25-30 kraadi külma. Jahutusvedelik on ka mul muidugi igast pasast kokku valatud. (roheline, sinine, tilk vett ja kontsentraat)
- taff911
- Huviline
- Postitusi: 961
- Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
- Peamine sõiduk: BMW X5 F15 40D 2015
- Asukoht: Viimsi
Re: e39 523 temp
Sellistes oludes pane ikka korralik jahutusvedelik.
Nüüd küsimus probleemi kohta, kui sa kohapeal gaasi annad, hoidad kuskil 3000 pöörde peal, kas siis hakkab sooja tulema normaalselt? Lased gaasi lahti siis jälle jahedat? Kontrolli see järgi ja anna teada.
Kui see nii on, siis on läbi elektriline lisa veepump, mis ongi mõeldud töötamaks just tühikäigul, mis aitab põhiveepumbal vedelikku salongiradikasse pumbata kui pöörded madalad. Kirjuta otsingusse lisa veepump või tsirkulatsioonipump, leiad palju teemasid selle kohta.
Tsirkulatsioonipumba korrasolekut saad proovida ka nii, kui töösooja mootoriga suretad välja. vajutad REST nuppu, peale seda peaks hakkama salongi jääksooja puhuma. Las puhub umbes 5min, kui peale seda on õhk jahedamaks muutunud tunduvalt, on see pump kindlalt läbi. Samal ajal kui see puhub võid kapoti alt kuulata kas kuuled elektrilise pumba heli, seda on päris hästi kuulda kui ta toimetad, kui vaikus siis asi selge. Asub see juhipool amordikannu juures allpool.
Sai pikk jutt, loodetavasti on abi.
Nüüd küsimus probleemi kohta, kui sa kohapeal gaasi annad, hoidad kuskil 3000 pöörde peal, kas siis hakkab sooja tulema normaalselt? Lased gaasi lahti siis jälle jahedat? Kontrolli see järgi ja anna teada.
Kui see nii on, siis on läbi elektriline lisa veepump, mis ongi mõeldud töötamaks just tühikäigul, mis aitab põhiveepumbal vedelikku salongiradikasse pumbata kui pöörded madalad. Kirjuta otsingusse lisa veepump või tsirkulatsioonipump, leiad palju teemasid selle kohta.
Tsirkulatsioonipumba korrasolekut saad proovida ka nii, kui töösooja mootoriga suretad välja. vajutad REST nuppu, peale seda peaks hakkama salongi jääksooja puhuma. Las puhub umbes 5min, kui peale seda on õhk jahedamaks muutunud tunduvalt, on see pump kindlalt läbi. Samal ajal kui see puhub võid kapoti alt kuulata kas kuuled elektrilise pumba heli, seda on päris hästi kuulda kui ta toimetad, kui vaikus siis asi selge. Asub see juhipool amordikannu juures allpool.
Sai pikk jutt, loodetavasti on abi.
Re: e39 523 temp
Rest nupu järgi tundub et on läbi see pump, aga vahepeal tühikäigul puhub nüüd isegi sooja ka, ise kahtlustan paska tosooli ja muidugi peab arvestama et õues üle nädala järjest miinus 25-30 kraadi:D Aga hakkan eesti poole sõitma ja esimese asjana panen korraliku tosooli ja vaatan siis edasi kas peab veel miskit vahetama.
Igal juhul tänud !
Igal juhul tänud !
- taff911
- Huviline
- Postitusi: 961
- Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
- Peamine sõiduk: BMW X5 F15 40D 2015
- Asukoht: Viimsi
Re: e39 523 temp
Muidu lisa veepumba veakood on diagnostikaga ka näha, infoks lihtsalt.
Re: e39 523 temp
peale 600 km-t sõitu hakkas auto kuuma õhku puhuma ja temp ja kõik oli täiesti ok. Proovisin siis REST nuppu ja kõik töötas ilusti. Võimalik et midagi oli konkreetselt ära külmunud või ei tea, aga korras ta nüüd on 

- taff911
- Huviline
- Postitusi: 961
- Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
- Peamine sõiduk: BMW X5 F15 40D 2015
- Asukoht: Viimsi
Re: e39 523 temp
No siis läks lihtsalt/odavalt 
