K: BMW e34 starteri remont!
K: BMW e34 starteri remont!
Tere kallid sõbrad juhtus siis sellline esi et mu E34 jal starter hakkas streigima ;nimel kaib ilusti ringi aga mootorit ringi ei vea ning kusimused on kaks:
1: kas see on raudselt starteri tõmbrele labi? (kust saab uue hankida?)
ja
2:kas on võimalik seda starterit kapoti alt ara kruttida (ja kuidas)või on vaja selleks aint auto alla ronida?
autokks on BMW E34 93a M50B25 atm.
Ette tänadesMAX.
1: kas see on raudselt starteri tõmbrele labi? (kust saab uue hankida?)
ja
2:kas on võimalik seda starterit kapoti alt ara kruttida (ja kuidas)või on vaja selleks aint auto alla ronida?
autokks on BMW E34 93a M50B25 atm.
Ette tänadesMAX.
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: K: BMW e34 starteri remont!
Mul vahetati starterit, siis oli ikka altpoolt tegutsemine suurelt jaolt. Viga peaks olema pendiksis, sest starter hakkabki tööle alles siis, kui tõmberelee on juba rakendunud.
Re: K: BMW e34 starteri remont!
mina olen saanud m50 ja m52 mootoritelt ikka starteri kapotialt kätte
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: K: BMW e34 starteri remont!
Kui starter ringi käib, aga mootorit kaasa ei vea, siis on pendiksi viga - täpselt nagu Joffe mainis.
BMW-le kindel
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: K: BMW e34 starteri remont!
Mootori pealt või mootori alt- see sõltub suuresti tööriistadest ja käteosavusest. Kui omal sidurit vahetasin, siis starteri ülemise poldi sain lahti ainult ligi meetrise pikendusega käigukastikoja kohalt, kui sõber hoidis kolle vahelt silmusega mutrit paigal. Teine sõber telefoni kaudu juhendas, et peab ka pealt lahti saama, aga mina sellist trikki tegema ei paendunud... 

Re: K: BMW e34 starteri remont!
proovisin kapotilt kuidagi starteri ligi saada-pole vqimalik isegi minu peenikeste kätega
ette jaavad igasugused vaakum-voolikud ja muu...ilmselt tuleb seda auto alt kuidagi ära saada ;tuleb veel välja mqelda kuidas
aga aitäh abist,olge tublid)


aga aitäh abist,olge tublid)
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: K: BMW e34 starteri remont!
hea, kui sõber abiks, kes ülevaltpoolt võtmega kolle vahelt mutrit kinni hoiab. Kinni hoiab teiseltpoolt kaks E12 Torx polti, palun ära ürita tavalise kuus/kaksteist/kaheksateist-kant padruniga keerata, see võib õnnetult lõppeda. Alumise poldi peaks suht lihtsalt ühe pikendusega kätte saama (sõltub knarrest, mõne korpus vb mahub ilma pikendusetagi kkkoja kõrvale). Ülemine aga on suht käsikaudu tegevus, sõber vb saab ülevaltpoolt juhendada, aga kolm-neli (sõltub pikkustest) pikendust ja saad käigukasti tagant, kardaani kõrvalt suht mugavalt keerata. Pead aga lihtsalt tähelepanelik olema, et padrun korralikult poldi otsas on, muud midagi. Kuna mul käis see sidurivahetuse käigus, oli mul lihtsam- käigukasti ja tagumised mootoripadjad lasin lahti, seega ruumi oli rohkem.. Aga ka ilma peaks saama päris hästi, Omegal tegime samamoodi ja toimis ka.
Edit:
Läks meelest, mis omegal pole ja bemul on: Bemu starteril on ka mootoriploki küljes üks kronstein, mis toetab teda eestpoolt. Nüüd ei mäleta, see vist oli a la 13 v 17 vms tavaline kuuskant, selle peaks saama suht hästi kolle alt ühe pikendusega lahti. Keeramise ruumi palju pole, aga käristiga knarrega ei tohiks veerandpöörde kaupa suurt probleemi olla. kui poldid lahti, tõmba starter ettepoole ja lase hammasrattaga ots alla, saab sõber ülevalt juhtmed lahti keerata.
(kogu jutt käis silmas pidades, et sul on võimalik kasutada kanalit/estakaadi, loodetavasti on
)
Edit2:
ooDDoo märkele- kapoti alt saad starteri kätte AINULT siis, kui sl kolle maha võtta. M50 puhul küll, usun et M52 samuti. Ise vahetan praegu plokikaane tihendit, nüüd kui kolle maas, tundub seal tõesti maru palju ruumi. Kui aga mitte, jäävad alumised õhutorud, vaakum- ja bensuvoolikud ette. Isegi kui ise neist mööda saad, siis starter füüsiliselt ei mahuks ülevaltpoolt välja kuidagi.
Edit:
Läks meelest, mis omegal pole ja bemul on: Bemu starteril on ka mootoriploki küljes üks kronstein, mis toetab teda eestpoolt. Nüüd ei mäleta, see vist oli a la 13 v 17 vms tavaline kuuskant, selle peaks saama suht hästi kolle alt ühe pikendusega lahti. Keeramise ruumi palju pole, aga käristiga knarrega ei tohiks veerandpöörde kaupa suurt probleemi olla. kui poldid lahti, tõmba starter ettepoole ja lase hammasrattaga ots alla, saab sõber ülevalt juhtmed lahti keerata.
(kogu jutt käis silmas pidades, et sul on võimalik kasutada kanalit/estakaadi, loodetavasti on

Edit2:
ooDDoo märkele- kapoti alt saad starteri kätte AINULT siis, kui sl kolle maha võtta. M50 puhul küll, usun et M52 samuti. Ise vahetan praegu plokikaane tihendit, nüüd kui kolle maas, tundub seal tõesti maru palju ruumi. Kui aga mitte, jäävad alumised õhutorud, vaakum- ja bensuvoolikud ette. Isegi kui ise neist mööda saad, siis starter füüsiliselt ei mahuks ülevaltpoolt välja kuidagi.
- Alex
- Huviline
- Postitusi: 455
- Liitunud: 18.07.2008 17:42 44
- Peamine sõiduk: BMW e34 520iT
- Asukoht: Eesti/Soome
Re: K: BMW e34 starteri remont!
Ei hakka uut teemat tegema, laenan seda siin, kuna tundub, et mul samuti pendiksi probleem hakkab tekkima, külmade ilmadega laseb starter esimesel käivitusel tühja..
Kas m50b20/m50b25 ja vanos/non-vanos mootorite starteritel on ka mingi erinevus, või kasutavad nad kõik sama starterit, ning millised neist sobivad 1-1'le vanosega m50b20'le ?
Kas m50b20/m50b25 ja vanos/non-vanos mootorite starteritel on ka mingi erinevus, või kasutavad nad kõik sama starterit, ning millised neist sobivad 1-1'le vanosega m50b20'le ?
punktist A, punkti B, toimetab mind BMW!
Re: K: BMW e34 starteri remont!
siuke kusimus et kas neid startereid remonditakse`? ja kus ja kui palju maksma laheb?
- Alex
- Huviline
- Postitusi: 455
- Liitunud: 18.07.2008 17:42 44
- Peamine sõiduk: BMW e34 520iT
- Asukoht: Eesti/Soome
Re: K: BMW e34 starteri remont!
Jah, remonditakse küll. Siin üks päris asjaliku hinnaskaalaga koht Tallinnas. http://www.generator-starter.ee/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;maxi525i kirjutas:siuke kusimus et kas neid startereid remonditakse`? ja kus ja kui palju maksma laheb?
punktist A, punkti B, toimetab mind BMW!
Re: K: BMW e34 starteri remont!
ooDDoo märkele- kapoti alt saad starteri kätte AINULT siis, kui sl kolle maha võtta. M50 puhul küll, usun et M52 samuti. Ise vahetan praegu plokikaane tihendit, nüüd kui kolle maas, tundub seal tõesti maru palju ruumi. Kui aga mitte, jäävad alumised õhutorud, vaakum- ja bensuvoolikud ette. Isegi kui ise neist mööda saad, siis starter füüsiliselt ei mahuks ülevaltpoolt välja kuidagi.[/quote]
M50-ne puhul ei mäleta 100% aga m52 mootoriga saab e39 kerepeal starteri kohe kindlasti kätte ilma sisselaske kollektorit eemaldamata. (endal kõljes juba kolmas second hand starter) starterid peaks sobima kõikide rida mootorite omad alates 1,8 kubatuurist
M50-ne puhul ei mäleta 100% aga m52 mootoriga saab e39 kerepeal starteri kohe kindlasti kätte ilma sisselaske kollektorit eemaldamata. (endal kõljes juba kolmas second hand starter) starterid peaks sobima kõikide rida mootorite omad alates 1,8 kubatuurist
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega