E39 520D tuuletõkkeseina retrofit
E39 520D tuuletõkkeseina retrofit
On selline sõiduk ja käreda pakasega tuul, mis mootoriruumi siseneb,
jahutab seal kõik töötemperatuurist alla.
-20'st allapoole on asi päris nutune, 75 kraadi on saavutamatu.
Ma tean, et 525tds'idel on vaakumiga juhitav tuuletõkkesein/helibarjäär
olnud varustuses, kuid mingi moment see kadus.
On mõnel teisel E39'l need ribid radika taga? On kellelgi teadmisi/infot,
kuidas saaks mina neid endale lisada, ilma pornota.
Termostaadid korras, radika alumine toru jäine, heitgaase ei retsirkuleerita,
visco libiseb (näpuga jääb seisma).
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... tor_frame/" onclick="window.open(this.href);return false;
jahutab seal kõik töötemperatuurist alla.
-20'st allapoole on asi päris nutune, 75 kraadi on saavutamatu.
Ma tean, et 525tds'idel on vaakumiga juhitav tuuletõkkesein/helibarjäär
olnud varustuses, kuid mingi moment see kadus.
On mõnel teisel E39'l need ribid radika taga? On kellelgi teadmisi/infot,
kuidas saaks mina neid endale lisada, ilma pornota.
Termostaadid korras, radika alumine toru jäine, heitgaase ei retsirkuleerita,
visco libiseb (näpuga jääb seisma).
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... tor_frame/" onclick="window.open(this.href);return false;
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- buumritossutaja
- Huviline
- Postitusi: 130
- Liitunud: 07.03.2009 20:34 44
- Peamine sõiduk: BMW 325 tdsa Touring 1998
- Telefon: 53739469
- Asukoht: Võru
Re: E39 520D tuuletõkkeseina retrofit
Pane radikas 2/3 pappiga kinni. ainuke asi mida pead jälgima ise et väga soojaks ei lähe mootor.
No ei ole paremat...
Re: E39 520D tuuletõkkeseina retrofit
Sekundeerin.
Endalgi papp 90% ulatuses eest ja läheb ikka vähe nobedamalt soemaks.
Aga jah, soojemate ilmadega tuleks jälgida temperatuuri.
Endalgi papp 90% ulatuses eest ja läheb ikka vähe nobedamalt soemaks.
Aga jah, soojemate ilmadega tuleks jälgida temperatuuri.
Re: E39 520D tuuletõkkeseina retrofit
Selge see, et papp teeb oma tööd. Sellepärast ma tahangi automaatset papiseina.
Krt, TDS'il oli ja on ka uuemal kerel jälle olemas lisavarustuses, TAHAN KA,
bummer paneb vahepeal ikka täiega segast
On kellelgi teadmisi nendest ribidest või kellegi vedelevad plastikjubinad garaazis?
Krt, TDS'il oli ja on ka uuemal kerel jälle olemas lisavarustuses, TAHAN KA,
bummer paneb vahepeal ikka täiega segast
On kellelgi teadmisi nendest ribidest või kellegi vedelevad plastikjubinad garaazis?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 520D tuuletõkkeseina retrofit
Oled mingi lahenduse leidnud?
Re: E39 520D tuuletõkkeseina retrofit
Kui sul ninaees kõik plastikud olemas ja termostaat klapp korras. siis peab sõites mootor töötempini minema.. olgu väljas kasvõi -25c . Iga erineva mudeliga on sõidetud mitu kuud lapimaal enne kui see tootmisse on lastud. .Oled sa ikka kindlalt veendunud termostaadi korrasolekus. Bmw tehas näeb termostaatklapi vahetust kasvõi siis kui auto on korraks keema läinud.. Ja neid ribisid radika ees pakuti ka 3,0 diislile
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39 520D tuuletõkkeseina retrofit
Siis vaheta termostaat ära. E39 530d saavutab 90 kraadise temperatuuri umbes 15-20 kilomeetriga. Olenevalt, kui palju linna-maantee siiberdamise suhe on. Samuti puudub põhjakate ja Webasto ei toimi, puudub ka EGR radikas. Mina enda auto soojenemise üle ei kurda. Termostaat sai vahetatud sügisel.
Re: E39 520D tuuletõkkeseina retrofit
Uuendan infot.
Vahepeal oli vägagi soojad ilmad.
Selgeks sai see, et 60-ni soojeneb 4-5 minutiga kui õues on 0-ringis ja webasto aitab kaasa.
Kui õues on kuni -5 kraadi, siis 92-93 peale jääb püsima peale seda, kui salong on soojaks
köetud, sellega läheb 15 minti aega. Edasi püsib stabiilselt 92-93 peal.
Kui õues on -15, siis 85 kraadi saab kätte ja salongi jääb tõmbama 4-5 pulka (universaali raskem kütta).
Kui salongi nõuda 20 kraadi siis üle 85 ei saa. Kui tulla linna sellise külmaga ja kerge jalaga
sõita, siis langeb kuni 65-ni. Alla selle ei lähe.
Sellise kütusekuluga ongi üsna raske mingit sooja saada. Linnas kerge jalaga 4L/100km.
Kui soe kinni keerata, saab ka -20'ga manteel 90 kraadi kätte. Kui sooja rohkem nõuda, siis webasto
hakkab aitama.
Sõbra 530D manuaal sedaan webasto ka hetkel kaputt, alt mõni puudu, kerge jalg ja 20km et 85 kätte tuleks,
seda siis -10 puhul. Automaat arvatavasti tiba kiiremini. Nagu näha, siis kui kütusekulu tirib sinna 6L kanti, siis ongi probleemid pakasega. See on arusaadav, aga häiriv veidi.
Minul kütusekulu on liiter suurem kui temp veel 60-80. 40-60 veel liiter juurde, aga see pole probleem.
Lisaks avastasin ebamugava anomaalia. Kui kasutada webastot eelsoojendina, siis kuna mootori aju ei käivita eelsüüteküünlaid, kui temp on üle 6 kraadi, siis käivitamine on raskendatud, 4-6 sek tuleb käiata. Käima läheb siiski, kuid mitte nii nagu küünlatega.
Vahepeal oli vägagi soojad ilmad.
Selgeks sai see, et 60-ni soojeneb 4-5 minutiga kui õues on 0-ringis ja webasto aitab kaasa.
Kui õues on kuni -5 kraadi, siis 92-93 peale jääb püsima peale seda, kui salong on soojaks
köetud, sellega läheb 15 minti aega. Edasi püsib stabiilselt 92-93 peal.
Kui õues on -15, siis 85 kraadi saab kätte ja salongi jääb tõmbama 4-5 pulka (universaali raskem kütta).
Kui salongi nõuda 20 kraadi siis üle 85 ei saa. Kui tulla linna sellise külmaga ja kerge jalaga
sõita, siis langeb kuni 65-ni. Alla selle ei lähe.
Sellise kütusekuluga ongi üsna raske mingit sooja saada. Linnas kerge jalaga 4L/100km.
Kui soe kinni keerata, saab ka -20'ga manteel 90 kraadi kätte. Kui sooja rohkem nõuda, siis webasto
hakkab aitama.
Sõbra 530D manuaal sedaan webasto ka hetkel kaputt, alt mõni puudu, kerge jalg ja 20km et 85 kätte tuleks,
seda siis -10 puhul. Automaat arvatavasti tiba kiiremini. Nagu näha, siis kui kütusekulu tirib sinna 6L kanti, siis ongi probleemid pakasega. See on arusaadav, aga häiriv veidi.
Minul kütusekulu on liiter suurem kui temp veel 60-80. 40-60 veel liiter juurde, aga see pole probleem.
Lisaks avastasin ebamugava anomaalia. Kui kasutada webastot eelsoojendina, siis kuna mootori aju ei käivita eelsüüteküünlaid, kui temp on üle 6 kraadi, siis käivitamine on raskendatud, 4-6 sek tuleb käiata. Käima läheb siiski, kuid mitte nii nagu küünlatega.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E39 520D tuuletõkkeseina retrofit
Mul TDS-l oli sama teema, et kui Webasto'ga mootor üle 60 kraadi eelsoojendada, siis tahtis pikemat käivitust. Eelsüüteküünalaid siis teatavasti ei rakendata ja pritsekogus käivituseks on kah väiksem.
Uue akuga aga läheb nüüd väga kergelt käima
Uue akuga aga läheb nüüd väga kergelt käima
tel. 51 949 859
Re: E39 520D tuuletõkkeseina retrofit
No plastikute korda tegemine on ainult kättevõtmise asi.
Vaevalt plastikute ostmine kedagi vaeseks teeb.
Ma teeks isegi panuse, et kõik plastikud kokku mis sul
seal puudu on, teevad rohkem kurja, kui see, et webasto
ei tööta.
Mitte ükski asi autos ei ole niisama, olgu see kruvi, seib
või mingi plastikkärakas.
Kui webasto tegeleb soojaga, siis plastikud mootoriruumis
tegelevad lisaks soojale, veel ka heli ja poriga.
Vaevalt plastikute ostmine kedagi vaeseks teeb.
Ma teeks isegi panuse, et kõik plastikud kokku mis sul
seal puudu on, teevad rohkem kurja, kui see, et webasto
ei tööta.
Mitte ükski asi autos ei ole niisama, olgu see kruvi, seib
või mingi plastikkärakas.
Kui webasto tegeleb soojaga, siis plastikud mootoriruumis
tegelevad lisaks soojale, veel ka heli ja poriga.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 520D tuuletõkkeseina retrofit
M57 mootoritel peaks kero soojenemisel väga olulist rolli mängima.. kindlasti rohkem kui mõni plastik
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39 520D tuuletõkkeseina retrofit
Ma ei mõelnudki, et plastmass soojendab mootorit.ooDDoo kirjutas:M57 mootoritel peaks kero soojenemisel väga olulist rolli mängima.. kindlasti rohkem kui mõni plastik
Plastikute puudumine teeb kurja mootorile rohkem kui aeglane soojenemine.
Kui kero muudab kütusekulu esimese 10km jooksul, siis plastikute puudumine
muudab kütusekulu kõikide kilomeetri puhul. Soojendi lõpetab töö 75 kanti,
kuid 75 kraadi puhul on minul konkreetselt näha, et kütusekulu on suurem
kui 93 puhul. Soojus soojuseks, aga plastikud aitavad kütusekululegi kaasa.
Ja kurja all mõtlen ma veel ka soolast vett, abrasiivosakesi, kivikesed jne.
Näiteks toome välisõhu temperatuurianduri E39'l.
Kui paljudel on see õigesti paigutatud kõikide plastikutega JA see ei tööta.
Kui paljudel on aga vesi igale poole pugenud ja juhe läbi mädanenud?
Muidugi plastikud ei kaitse kui mootor ajab õli või kütust kusagilt pihusti vahelt.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!