E39 airbagi aju vahetus
E39 airbagi aju vahetus
Masin 05.1999 toodetud.
Näiteks pakutakse aju koodiga 65776919789, mis on alates 02.2001 väljalaskega masinatel.
Minule sobib BMWfansi järgi aju 65776900727, mis on alates 03.1999 kuni 01-02.2001.
Kodeerida tuleb ta niikuinii, seda tean. Aga just seda, et kas annab asendada või on süsteemis mingid totaalsed erinevused ja tuleb kindlasti vana koodiga aju leida?
Näiteks pakutakse aju koodiga 65776919789, mis on alates 02.2001 väljalaskega masinatel.
Minule sobib BMWfansi järgi aju 65776900727, mis on alates 03.1999 kuni 01-02.2001.
Kodeerida tuleb ta niikuinii, seda tean. Aga just seda, et kas annab asendada või on süsteemis mingid totaalsed erinevused ja tuleb kindlasti vana koodiga aju leida?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E39 airbagi aju vahetus
Sinu autol on MRS3 ja pakutav juhtplokk on MRS4, mis on edasiarendus. Nende omavahelist sobivust ei oska kommenteerida. Pigem ei soovita katseeksituse meetodit rakendada ja kindluse mõttes otsida õige varuosakoodiga juhtplokk.
tel. 51 949 859
Re: E39 airbagi aju vahetus
Selge, otsin igaks petteks vana koodiga.
Re: E39 airbagi aju vahetus
Vanem on 6-e airbagiga kaheastmeline ja uuem on 8 padjaga kaheastmeline
Mis sul siis vanal viga on..
bmw ise lubab kuni 3 korda bagi lahti pauvgutada ühe mooduliga. siis peab välja vahetama!
Mis sul siis vanal viga on..
bmw ise lubab kuni 3 korda bagi lahti pauvgutada ühe mooduliga. siis peab välja vahetama!
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39 airbagi aju vahetus
Idee järgi nagu ta töötaks. Live data 100% ok.
Aga sees 2 viga mis töötamisele ei vihja.
240 - Internal control unit fault
17 - Power supply
Ja kõik need vead on pidevalt shadow memorys. Ei ole present. Kustutades on koheselt tagasi shadow memorys.
Noja sellest, kas kõrvalistuja istme andur on taga või mitte - sellest ei arva ta mitte midagi. Kuigi 26 - SBE1 viga on shadow memorys.
Vooluporbleem ei ole olnud. Aku igati hea. kaitsmed vahetasin ära 40 ja 42. Kasu ei miskit.
Aga sees 2 viga mis töötamisele ei vihja.
240 - Internal control unit fault
17 - Power supply
Ja kõik need vead on pidevalt shadow memorys. Ei ole present. Kustutades on koheselt tagasi shadow memorys.
Noja sellest, kas kõrvalistuja istme andur on taga või mitte - sellest ei arva ta mitte midagi. Kuigi 26 - SBE1 viga on shadow memorys.
Vooluporbleem ei ole olnud. Aku igati hea. kaitsmed vahetasin ära 40 ja 42. Kasu ei miskit.
Re: E39 airbagi aju vahetus
tundub nagu sa kasutaksid bmw scannerit- oman ise seda hiina junni ja minuarust sellega ei tööta pooled asjad õieti
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39 airbagi aju vahetus
INPA näitab täpselt samu asju. Vigades ei kahtle.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 airbagi aju vahetus
Mainid, et aku on igati hea aga, kas oled testinud, mis toimub külmkäivituse korral (?)
Varjumälu selline peegeldus ei ole staatiline rike. Selline veateade võib süsteemi tekkida ka lühiajalisest madalast pardapingest. Rohkem esineb seda diisli el. süsteemides. See on veel sellise põlvkonna elektroonika süsteem, kus ei ole kasutusel moodulite madala pinge releed/triggerit. Uuema generatsiooni süsteemides on integreeritud lühiajalisest (>XXXms) pinge langusest tingitud häirete kaitse.
Kui paned sama koodiga ehk õige mooduli aga kasutad autot samades oludes ning sama akuga siis ilmselt näed pea kohe ka neid samu varjumälusid.
Varjumälu selline peegeldus ei ole staatiline rike. Selline veateade võib süsteemi tekkida ka lühiajalisest madalast pardapingest. Rohkem esineb seda diisli el. süsteemides. See on veel sellise põlvkonna elektroonika süsteem, kus ei ole kasutusel moodulite madala pinge releed/triggerit. Uuema generatsiooni süsteemides on integreeritud lühiajalisest (>XXXms) pinge langusest tingitud häirete kaitse.
Kui paned sama koodiga ehk õige mooduli aga kasutad autot samades oludes ning sama akuga siis ilmselt näed pea kohe ka neid samu varjumälusid.
avicii kirjutas:Idee järgi nagu ta töötaks. Live data 100% ok.
Aga sees 2 viga mis töötamisele ei vihja.
240 - Internal control unit fault
17 - Power supply
Ja kõik need vead on pidevalt shadow memorys. Ei ole present. Kustutades on koheselt tagasi shadow memorys.
Noja sellest, kas kõrvalistuja istme andur on taga või mitte - sellest ei arva ta mitte midagi. Kuigi 26 - SBE1 viga on shadow memorys.
Vooluporbleem ei ole olnud. Aku igati hea. kaitsmed vahetasin ära 40 ja 42. Kasu ei miskit.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E39 airbagi aju vahetus
Mis programmiga need veakoodid üldse loetud on? Kas iNPA-ga?
Kas üldse airbag-i tuli põleb?
Kas üldse airbag-i tuli põleb?
tel. 51 949 859
Re: E39 airbagi aju vahetus
BMW Scanner näitab shadow memoryt!
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E39 airbagi aju vahetus
Ma ei tea, kui usaldusväärne see BMW Scanner plokkide tuvastamise ja veakoodide lugemise osas üldse on.
Venelaste tehtud odomeetri kerimise programm rohkem minu arust
Venelaste tehtud odomeetri kerimise programm rohkem minu arust
tel. 51 949 859
Re: E39 airbagi aju vahetus
Siiani pole veel probleeme olnud!PeeterA kirjutas:Ma ei tea, kui usaldusväärne see BMW Scanner plokkide tuvastamise ja veakoodide lugemise osas üldse on.
Venelaste tehtud odomeetri kerimise programm rohkem minu arust
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E39 airbagi aju vahetus
Vaatasin järgi, et need veakoodid on tõesti MRS3 omad. Ilmselt näitab siis ka INPA neid varjumälus.
Varjumälus näitab minuteada "ise paranevaid" vigasid. Igatahes kui peamine veakoodimälu puhas püsib ja ja airbag-i tuli kustus on, ma küll väga ei muretseks.
Varjumälus näitab minuteada "ise paranevaid" vigasid. Igatahes kui peamine veakoodimälu puhas püsib ja ja airbag-i tuli kustus on, ma küll väga ei muretseks.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 airbagi aju vahetus
Ta ütleb INPA kohta mõned postitused ülal.
PS: PA Scanner 2009 väga nutikas ja hea, kus ühilduse osas ületab tihti ka INPA, kus pole osasid m tüüpe.
PS: PA Scanner 2009 väga nutikas ja hea, kus ühilduse osas ületab tihti ka INPA, kus pole osasid m tüüpe.
PeeterA kirjutas:Vaatasin järgi, et need veakoodid on tõesti MRS3 omad. Ilmselt näitab siis ka INPA neid varjumälus.
Re: E39 airbagi aju vahetus
Ma selle shadow memory vigade peale eriti üldse ei tõmbleks kui põhimälus vead puuduvad ja plokk toimib. Ma saan aru et sul kaassõitja sensormatt annab vea ja airbagi tuli ei sütti siis on ploki viga. On ka juhtunud et MRS ploki kaitsmed on müügiks välja võetud aga need sa vist kontrollisid üle. On ka juhtunud, et spidos airbagi tulele näts ette pandud, et siis airbagi tuli peaks korra süttima kui süüte sisse keerad. .
Re: E39 airbagi aju vahetus
Asi ongi täpselt nii huvitav, et bagi tuli põleb kenasti.
Samas aktiivseid vigu ei ole.
Samas aktiivseid vigu ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 airbagi aju vahetus
Kas saad kasvõi mingiks ajaks AB tule kustutada?
avicii kirjutas:Asi ongi täpselt nii huvitav, et bagi tuli põleb kenasti.
Samas aktiivseid vigu ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 airbagi aju vahetus
OK; ja kui tõmbad näiteks vööde pistiku istme all lahti - ikka veamälu sama?
avicii kirjutas:Ei.
Re: E39 airbagi aju vahetus
Aa ei, korra lugesin kiiruga, et mati pistik.
Vööasja testin homme.
Vööasja testin homme.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 airbagi aju vahetus
OK; siis ajus ilmselt firmware kadunud või rikutud. Sellist asja selle ajastu elektroonikaga juhtub ja asi pole siinkohal BMW-s. Sul jah uut aju vaja, sest firmware taastamine ei pruugi odavam olla. Teine asjaolu on aga see, et aju vahetusega likvideerid ilmselt vaid tagajärje mitte põhjuse. Pakun endiselt, et asi sai seal alguse pingelangusest, mis käis just sellel hetkel mooduli pihta, kui sealt firmware data üles võeti. Sama asi võib uuesti korduda ka uue mooduliga. VAG-del näiteks võeti selle põlvkonna jaoks eraldi kaitsemoodul kasutusele aga BMW kohta pole varuosana seda minuarust kunagi pakutud.
Üldiselt on see probleem levinud ja hobielektroonikud on neid ise juurutanud. Näiteks midagi sellist:
http://homemadecircuitsandschematics.bl ... rload.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Üldiselt on see probleem levinud ja hobielektroonikud on neid ise juurutanud. Näiteks midagi sellist:
http://homemadecircuitsandschematics.bl ... rload.html" onclick="window.open(this.href);return false;
avicii kirjutas:Just nii ta on.