525tds - gaas jääb peale, auto uimane
525tds - gaas jääb peale, auto uimane
probleem on selles et auto,sureb 2000pöörde juures välja ja kui uuesti auto käivitada siis 2000tuhande pöörde juurest tõmmab gaasi põhja ja ennem gaas maha ei lähe kui auto korraks välja suretad ja uuest tööle paned on kõik ok ja tühikäigu pööretest kuni 2000tuhande pöördeni ei tule nagu üldse turbot järgi auto täitsa uimane ja kui gaas jääb peale siis autol on meeletu minek,kas oleks keegi ni tark ja annaks nõu mis viga ja mis edasi teha,endal täitsa mõistus otsas juba olen vahetanud juhtpihusti ja igasugu andureid,algul kahtlustasin gaasipedaali anurit,kuid selle vahetasin ka ära,ja ikka ei tööta,ja ennem kui gaas peale jääb käib sumbutajast potsakas jaa tõmmab gaasi põhja,oleks väga tänulik kui saaks teada mis on viga.
Re: tere minul probleem 525tdsiga.
kas keegi ei oskagi anda nõu mis võib viga olla:?
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
Ehk alustad oma teksti korrigeerimisega, sest jube raske on sellist segapudru lugeda ja midagi aru saada. See on kõigest soovitus, et inimene, kes asja jagab oskaks ja thaks ka nõu anda.
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
turbo ise ongi töölepingu lõpetanud.ja TDS-si puhul hakkab ta korralikult peale 2000 laadima alles.millal õhulugejat kontrollisid?
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
ma pakun, et viga on kõrgsurvepumba elektroonikas.
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
õhulugejat ei ole kontrollinud aga kuskohapeal se asub üldse:?ja ma olen kõrgsurvepumba ülemise elektroonika pea ka juba ära vahetanud ja on ikka sama jama,aga pumbas pidavalt mingi klapp olema kas selle viga ei või olla vä:?
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
kas ei teagi keegi siis vä:?
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
Öeldi sulle - tõenäoliselt turbo. Ehk siis peksab õli sisselaskesse ja kuna õli on sama hea kütus kui diisel, siis jäävadki pöörded peale.
Kuidas karteris õlitase on? Õli kaob?
Kuidas karteris õlitase on? Õli kaob?
Indrek
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
õli kaob ära küll aga mitte palju,õli peksab sisselaske kolektorisse küll,ja turbo võllist võtad kinni siis se ka ikka lokusb päris ilusti juba,aga kuidas se turboga kokku saab puutuda et gaas jääb peale:?
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
2 assja on. Kas väntvõlli andur, või pump- pumba juhtimine... Rohkem sulle foorumis keegi täpsemlat ei ütle. Asi on vaja reaalselt proovida testida... Või mingi diagnoosi seade külge saada (näiteks vända ja pumba andurite testimiseks). Peale seda saaks midagi parandada- asendada.
See õli peal töötamise teema on küll väga mööda ma arvan... Loodan et seda kellelgi ei juhtu ka
Õhulugeja võid maha võtta rahus- see ei muuda eriti midagi
See õli peal töötamise teema on küll väga mööda ma arvan... Loodan et seda kellelgi ei juhtu ka

Õhulugeja võid maha võtta rahus- see ei muuda eriti midagi

Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
Nii puutubki - turbo lööb rõhku ju sisselaskesse ... pekkis turbo lööb sisselaskesse ka õli ... diislil õhuklappi pole - mootori pöördeid juhitakse peale antava kütuse kogusega, kui nüüd õli ka sisselaskesse satub, siis on "kütust" rohkem ja tõmbabki pöörded üles. Vea progresseerudes lüüakse sisselaskesse lõpuks nii palju õli, et võtmest enam seisma ei jää - mootor töötabki ainult õli pealt, mootori pöörded muudkui tõusevad ... kuni kas karterist saab õli otsa või jookseb mootor enne kokku kuna piirajat pole - piiraja toimib ainult aju poolt ette antava kütuse piiramisega.rauno102 kirjutas:aga kuidas se turboga kokku saab puutuda et gaas jääb peale:?
Küllalt turbo rikke tõttu diisleid laiali läinud.
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine_runaway
Näiteid võid netist kuhjaga leida:
Indrek
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
mina ka eriti ei usu seda turbo värki,üks viga on veel selle asjaga,tahomeeter viskab ka ,aga ma olen vahetanud,väntvõllianduri ka juba ära ei miskit pole muutunud ,äkki teab keegi kuidas pannakse väntvõlli anuri kaugus paika.
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
Seal on tükid mille järgi andur leob pöördeid- need peavad olema omal kohal. Hooratta küljes siis.
Ning kas on selline võimalus: Auto liigub ok, turbo surnud- mootor töötab natuke õli peal- kas ainus sümptom on normaalist suuurem suitsupilv
Kuida ning miks- mis moodi turbod lõptavad lepingu? Küsin kuna endal sai TDS turbo max asendis regullitud ning suht iga päev iga kord on rõhk 1,5bar...
Kuidas turbo käitub enne suremist- või niisama laksust võib maha sureda. Kas rõhk hakkab langema või surb laksu pealt ära, palju saab juba vähenenud rõhuga sõita(näiteks kui rõhk 1bar (1-2km või 100km)...
Ning kas on selline võimalus: Auto liigub ok, turbo surnud- mootor töötab natuke õli peal- kas ainus sümptom on normaalist suuurem suitsupilv

Kuidas turbo käitub enne suremist- või niisama laksust võib maha sureda. Kas rõhk hakkab langema või surb laksu pealt ära, palju saab juba vähenenud rõhuga sõita(näiteks kui rõhk 1bar (1-2km või 100km)...

Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
Suitsupilv tekib siis kui "kütust" juba rohkem peale voolab kui mootor võimeline põletama on, esialgu ei teki mingit suitsu - lihtsalt normist suuremad pöörded ja probleem seisma jätmisega.
Eks turbo suremisi on erinevaid ... kas läheb võll pooleks, võlli lõtk suureks ja siis hakkab õli lahkuma, või käib midagi labade vahelt läbi, variante on mitmeid.
Ilma turborõhuta saab ka sõita ... lihtsalt mootoril pole jõudu. Kunagi oli ju enamus diisleid ilma turbota.
Eks turbo suremisi on erinevaid ... kas läheb võll pooleks, võlli lõtk suureks ja siis hakkab õli lahkuma, või käib midagi labade vahelt läbi, variante on mitmeid.
Ilma turborõhuta saab ka sõita ... lihtsalt mootoril pole jõudu. Kunagi oli ju enamus diisleid ilma turbota.
Indrek
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
aga turbo isenesest töötab siis nagu võtab turbo taha kui gaas peale jääb,aga enne seda kui gaasi peale tõmmab käib mootorist jõksatus läbi ja auto ei aja tagant mingit suitsu välja,aga nüüd olen avastanud veel niipalju et kui juhtpihusti juhtme lahti ühendad siis nagu oleks jõudu rohkem ja minek ka parem ja nüüd ei tõmma gaasi põhja vaid sureb 2000pöörde juures välja.juhtpihusti isenesest korras olen tema ära ka vahetanud,aga tulemus ikka sama.
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
minul lõpetas ka turbo töö aga seda nii et sõidu ajal kadus jõud ära.Ja ei läinud enam üle 90km/h.Lahti võttes selgus et see oli üldse kinni jäänud või töötanud ilma õlituseta.Kui sul seda probleemi pole siis on viga juba kõrgsurve pumbas.
jõudu...
jõudu...
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
eks turbo on naguni mul mineku peal nii et ennem vahetan turbo ära siis mõtlen juba kõrgsurvepumba poole.
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
nonii uus turbo peal aga ei tööta ikka,kas keegi teab mis seal kõrgsurvepumbas,läbi võib olla,ja kui teha diagnost kas näitab kohe ära mis seal viga on või lööb aint vea pumpa:?
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
Kas andur korras ja kas hoorattal kõik tiftid ok. Kas normaalne diagnostika on tehtud.... julgeks pakkudaSass524 kirjutas:2 assja on. Kas väntvõlli andur, või pump- pumba juhtimine... Rohkem sulle foorumis keegi täpsemlat ei ütle. Asi on vaja reaalselt proovida testida... Või mingi diagnoosi seade külge saada (näiteks vända ja pumba andurite testimiseks). Peale seda saaks midagi parandada- asendada.
See õli peal töötamise teema on küll väga mööda ma arvan... Loodan et seda kellelgi ei juhtu ka
Õhulugeja võid maha võtta rahus- see ei muuda eriti midagi
LEHO -kasutaja selline olemas... näiteks saad tema abiga pumba kohta mingi info-ma arvan.
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
mitu tifti hoorattal peab olema.
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
sain auto korda veaks oli hoorattal tift läinud.
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
kas sellest tiftist kusagil pilte ka leidub ?rauno102 kirjutas:sain auto korda veaks oli hoorattal tift läinud.
Re: 525tds - gaas jääb peale, auto uimane
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... _flywheel/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma arvan, et jutt käib detailist nr 2.
Ma arvan, et jutt käib detailist nr 2.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!