525tds 94a elektroonika
525tds 94a elektroonika
Tere selline mure elektroonigaga ,et aku jookseb tühjaks päeva või 2hega .
mõõtsin volte seisvalt oli 13.00 kas see on normaalne ?
algul oli 13,08 sis kakusin tagaakna soojenduse välja sis langes 8 peale teisi kakkudes ei muutnud midagi .
äkki mõni lühis kuskil vms näpunäiteid nt kust otsida või kuidas ?
mõõtsin volte seisvalt oli 13.00 kas see on normaalne ?
algul oli 13,08 sis kakusin tagaakna soojenduse välja sis langes 8 peale teisi kakkudes ei muutnud midagi .
äkki mõni lühis kuskil vms näpunäiteid nt kust otsida või kuidas ?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 525tds 94a elektroonika
Mõõda pinge asemel parem voolutarvet(A) auto seisuajal. Kui püsivalt üle 50mA tarbimist on, siis tuleks hakata erinevaid voolutarbijaid kaitsmete eemaldamise teel vooluvõrgust lahti ühendama. Sel teel saab aku tühjaks tõmbaja teada.
Kui see tundub liiga keeruline, siis vii sõiduk parem mõne autoelektriku kätte.
Kui see tundub liiga keeruline, siis vii sõiduk parem mõne autoelektriku kätte.
tel. 51 949 859
Re: 525tds 94a elektroonika
See tegevus on mul ka ettevõtmisel kuid ennem pean ampermeetri leidma kuskilt
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525tds 94a elektroonika
Pagasniku valgus kontrolli, ega põlema ei jää.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: 525tds 94a elektroonika
kui sa multimeetriga mõõtsid volte siis üldiselt saad sellega mõõta ka ampreid, kui aga voltmeetriga mõõtsid siis tõesti pead ampermeetri otsima 
ära ainult pane ampermeetri üht klemmi aku ühele poolusele ja teist teisele..

ära ainult pane ampermeetri üht klemmi aku ühele poolusele ja teist teisele..
Re: 525tds 94a elektroonika
Pagasniku pirnid tirisin ammu välja kuna too pidi ka viga olema tavalime et need klemmid läbi ja jääb põlema.
amepermeetri peaks saama nüüd esmap saan kontrollida kuid tegin ka avastuse ,et kui võtsin tagaakna soojenduse kaitsme välja sis ta töötab edasi kui auto käima panen kuigi ei tohiks ju töötata enam?
amepermeetri peaks saama nüüd esmap saan kontrollida kuid tegin ka avastuse ,et kui võtsin tagaakna soojenduse kaitsme välja sis ta töötab edasi kui auto käima panen kuigi ei tohiks ju töötata enam?
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: 525tds 94a elektroonika
järelikult on see kas otse ühendatud või mõne teise kaitsmega. kui saad siis kontrolli kõik kaitsmed läbi üks klemm kaitsme ühele poole ja siis teine tagaakna soojenduse pistiku klemmi külge, nii näed kuhu täpselt läheb
ehk mingi vennas ise aretanud selle süsteemi, siis kiputakse teinekord minema kaitsmetest mööda
ehk mingi vennas ise aretanud selle süsteemi, siis kiputakse teinekord minema kaitsmetest mööda
Re: 525tds 94a elektroonika
eks tsekin homme seda tänks abi eest56393697 kirjutas:järelikult on see kas otse ühendatud või mõne teise kaitsmega. kui saad siis kontrolli kõik kaitsmed läbi üks klemm kaitsme ühele poole ja siis teine tagaakna soojenduse pistiku klemmi külge, nii näed kuhu täpselt läheb
ehk mingi vennas ise aretanud selle süsteemi, siis kiputakse teinekord minema kaitsmetest mööda