BMW 535i 1997 automaat

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Rusty
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 27.02.2011 13:18 54

BMW 535i 1997 automaat

Postitus Postitas Rusty »

Millest võib olla põhjustatud see, et sooja mootoriga ei taha käigukang väga liikuda. Ehk siis kui liigutada kangi näiteks P-lt D peale, siis on vaja vahest kasutada natu rohkem jõudu. Külmalt liigub kõik ilusasti, aga pärast pikemat sõitu hakkab jamama nii. Lisaks vahest ei tunnista P-i (ei näita põlevat tulukest armatuuris) ning peab käivitamiseks N-i peale panema. Käiguvahetused sõidu ajal on sujuvad ja muid probleeme pole. Käigukastis on see "eluaegne" vedelik ja ei oska sellesse ka kuidagi suhtuda, et kui eluaegne see asi tegelikult on. Ise uurinud olen, siis foorumites on räägitud, et asi võib olla selles käigukasti asendi lülitis (ei tea õiget eesti pärast vastet sellele).. asi ise on siin välja toodud - http://forum.roadfly.com/threads/114372 ... ion-Switch

Ette tänades :)
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: BMW 535i 1997 automaat

Postitus Postitas ooDDoo »

mUL ON TALLINNAS PAKKUDA SELLINE LÜLITI 97 A 535IA PEALT
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: BMW 535i 1997 automaat

Postitus Postitas arnis »

Alusta jah lüliti vahetamisega.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
enn1
Huviline
Postitusi: 1872
Liitunud: 20.12.2007 11:32 36
Asukoht: Tartu

Re: BMW 535i 1997 automaat

Postitus Postitas enn1 »

Füüsiliselt ei tohiks kangi liikumist, peale trossi miski takistada :roll:
Vasta