BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
tulin siis autoga sõidust ja järgmine päev enam auto tööle ei läinud vahetasin autol paagisisese pumba ära aga see ka ei aidanud kas keegi oskaks õelda mis võib veel viga olla autol muidu põlesid enne abs ja veojõukontrolli tuli
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 03.07.2012 06:46 40
- Peamine sõiduk: Audi a8 2005a
- Asukoht: paide
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
veojõukontroll ja abs põlevad ilmselt katkise anduri pärast , käima minemis probleem võib olla kui on halb aku , küünlad, mingi jama kütte imemis vooliku ees , kõrgsurvepump läbi ,küttefilter umbes , mis iganes:D alusta sellest , et vaata kas kapoti all seal läbipaistvas voolikus küte on ja kui käiates on näha , et kõrgsurvepump imeb peale siis peaks vähemalt lubama ...
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
küte olemas seal läbipaistvas voolikus kohe,kui süüte sisse panen hakkab küte kõrgsurvepumpa jooksma käiamise ajal tuleb muidu tagant sumbutist suitsus ka kas nii peaki olema? kas eelsüüteküünaldes saab viga olla et kui üks või kaks läbi siis ka isegi auto tööle ei lähe ?
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
Just nii ongi ,et kui juba üks kuttu teised enam ei toimeta, aga seda lihtne kontrollida.....vähe surfa siin foorumis, kuskil täitsa vihjed olemas kuidas see käis.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 03.07.2012 06:46 40
- Peamine sõiduk: Audi a8 2005a
- Asukoht: paide
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
Endal selline kogemus old , et kui käiasin tuli sumpast julmalt valget tossu ja pidin väga kaua käiama hommikuti et käima saada , soojamootoriga probleemi pold
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
sups kirjutas:Just nii ongi ,et kui juba üks kuttu teised enam ei toimeta, aga seda lihtne kontrollida.....vähe surfa siin foorumis, kuskil täitsa vihjed olemas kuidas see käis.
Pole nagu küll seda kuulnud, et kui üks läbi siis teised ei toimi. Kui üks läbi siis 5 tk ikka toimivad. Praegu juba soojemad ilmad, et saab ka ilma küünaldetta käima.
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
Sama siin. Mul TD'l olid lausa 2/6 kutud ja läks käima. Küll raskelt, aga läks. Iseenesest kontrollida saad nii, et võtad välja, "-" klemm küünla korpuse külge ja "+" annad otsa. Kui hõõguma hakkab, peaksid olema küll töökorras. Teine võimalus, mida küll ise pole katsetanud (küünlaid ei pea siis maha võtma) oli see, et kas täku või muu sarnasega annad "+" küünla otsa ja kui midagi säriseb, peaks toimima.mariovtt kirjutas:sups kirjutas:Just nii ongi ,et kui juba üks kuttu teised enam ei toimeta, aga seda lihtne kontrollida.....vähe surfa siin foorumis, kuskil täitsa vihjed olemas kuidas see käis.
Pole nagu küll seda kuulnud, et kui üks läbi siis teised ei toimi. Kui üks läbi siis 5 tk ikka toimivad. Praegu juba soojemad ilmad, et saab ka ilma küünaldetta käima.
N4pst3r
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
Räägin ainult seda mis oma E39 525tds-ga läbi sai proovitud. Õues oli -20, öö otsa auto seisis õues ja hommikul ei käivitunud enam. Köhis ka suitsu .... ja lõpuks tuli ikka sooja vedada.Paar tundi soojendamist ja läks ilusti käima. Kontrollides selgus ,et 1 küünalt 6-est ei tööta. Ära sai vahetatud kõik 6. Tulemuseks oli see ,et läks käima ka -28-ga. Midagi muud ei näpinud....igaksjuhuks andsin 2x küünlaid ja töötas.
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
Minu 525TDSil käivitus alati külma ilmaga esimesest pöördest. Tuli suvi, vahetasin
paar asja ja kontrollisin, kuidas küünlad on, üks ei töödanudki. Vahetasin selle ka
ära ja tulevasel külmal ajal käivitus poolest pöördest.
Kui üks kuuest tuksis on, siis väga hästi läheb käima!! (kui kõik muu korras on).
Küünlaid on kõige mugavam kontrollida võttes välja eelsüüteküünalde relee.
Tal on 6 paksemat juhet, iga juhe jookseb ühe küünla juurde. Kui särtsub, siis töötab.
Ilma igalt küünlalt juhet eemaldamata, ei ole võimalik kontrollida teisiti.
paar asja ja kontrollisin, kuidas küünlad on, üks ei töödanudki. Vahetasin selle ka
ära ja tulevasel külmal ajal käivitus poolest pöördest.
Kui üks kuuest tuksis on, siis väga hästi läheb käima!! (kui kõik muu korras on).
Küünlaid on kõige mugavam kontrollida võttes välja eelsüüteküünalde relee.
Tal on 6 paksemat juhet, iga juhe jookseb ühe küünla juurde. Kui särtsub, siis töötab.
Ilma igalt küünlalt juhet eemaldamata, ei ole võimalik kontrollida teisiti.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
kus see eelsüüdete küünalde relee täpsemalt asub muidu? kõige kummalisem ongi selle asja juures see et tulin autoga sõidust ja järgmine päev enam lihtsalt tööle ei läinud sõitmise ajal pole kordagi mingit probleemi ka olnud,kuigi jaa mõned hommikud auto läks sitalt tööle pidi küünald andma ja kui tööle hakkas siis töötas algul veits imeliku häälega aga see oli ka aint korraks,olekes auto eestis oleks asi lihtne viid teenedusse aga auto asub norras ja siin kõik teenendused väga kallid sellepärast oleks hea kui saaks siit foorumist nõu mida rohkem seda parem,lähipäeval vahetan kõik eelsüüteküünlad ära ja kui sellest ka midagi tolku pole siis tõesti ei oska rohkem midagi mõelda 

Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
Kapoti all, kõrvalistujapoolse õhufiltri korpuse all on karp, avatav kuuskantidega.
Selle karbi sees on igast releed, üks neist on päris suur, käib nõmedalt ära, vaja
kruvikeerajaga klambrit lükata. All on pistik, kus on 6 paksu juhet, 1 väga paks,
veel mõned.
Selle karbi sees on igast releed, üks neist on päris suur, käib nõmedalt ära, vaja
kruvikeerajaga klambrit lükata. All on pistik, kus on 6 paksu juhet, 1 väga paks,
veel mõned.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
kas kõrgsurvepumbas võib ka viga olla?
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
Ära küsi küsimusi, kui ei tea, mida vastusega peale hakata.
Tuleks tähele panna, et tavaliselt vead, mis on kergelt tulnud, on ka kerged minema.
Kõrgsurvepump tavaliselt sureb aastaid enne kui täitsa otsa annab.
Edasise diagnoosimise jaoks on vaja teada saada, kas auto püsib elus iseseisvalt
kui talle TÕSISEM hoog sisse anda, ehk 2000-2500rpm pukseerimisega (mitte enne
alla anda kui 3 minutit pukseeritud üle 2000rpm). Kas ta suudab käivituda ise külmalt
kohe peale õnnestunud pukseerimist ja kui ei, kas ta suudab käivituda soojalt vähemalt.
Erinevad tulemused viivad diagnoosimise edasi.
Loomulikult diagnostikavigade lugemine aitaks.
Tuleks tähele panna, et tavaliselt vead, mis on kergelt tulnud, on ka kerged minema.
Kõrgsurvepump tavaliselt sureb aastaid enne kui täitsa otsa annab.
Edasise diagnoosimise jaoks on vaja teada saada, kas auto püsib elus iseseisvalt
kui talle TÕSISEM hoog sisse anda, ehk 2000-2500rpm pukseerimisega (mitte enne
alla anda kui 3 minutit pukseeritud üle 2000rpm). Kas ta suudab käivituda ise külmalt
kohe peale õnnestunud pukseerimist ja kui ei, kas ta suudab käivituda soojalt vähemalt.
Erinevad tulemused viivad diagnoosimise edasi.
Loomulikult diagnostikavigade lugemine aitaks.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
täna panin tähele,et seal läbipaistvas voolikus kus küte jookseb on õhumulle aga küte muidu edasi kõrgsurvepumpa liigub kas on võimalik,et kui õhk on sees siis ka auto tööle ei lähe ?
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 03.07.2012 06:46 40
- Peamine sõiduk: Audi a8 2005a
- Asukoht: paide
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
Noo ta peab ikka minema kui normaalselt voolu et k2iata , mul t6mbas ka vahepeal 6hu vahele ja suri v2lja , pikema k2iamise peale l2ks k2ima ,v6ta voolik enne filtrit lahti ja keera syydet vaata kas sealt tuleb kyte peale
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
noojah ma olen ka käianud aga lootusetu,mul pole aku ka kõigeparem,et väga pikalt käiata ei saa muidugi teine auto ka veel krokodillidega taga,räägitakse et on seda täkku vaja,et siis hea vool,et käiata
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
Kalla paaki kütust, vähemalt 25L. Uuri mis mullidega edasi saab.
VÕi tee seda mida ma eelmises postis ütlesin. Aku pane laadima.
VÕi tee seda mida ma eelmises postis ütlesin. Aku pane laadima.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
paagis on peaegu 30l sees aga eks tuleb siis käiata nii kaua kui läheb mingi hea akuga
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 03.07.2012 06:46 40
- Peamine sõiduk: Audi a8 2005a
- Asukoht: paide
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
Yle 30l peab olema et auto k2ivituks paremini ilma et etteandepumba t88tamiseta , aga vôta voolik ene filtrit lahti korra ja vaata kas etteandepump l88b kytust peale ,
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
Sellise probleemi puhul tasuks pihustid ka üle kontrollida juhul kui probleem välja ei tule...
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
nujah peab proovima hetk tgsi käisin proovimas ja seal läbipaistvas voolikus ikka kenad mullid sees kaua ei saa eriti käiata ka aku saab tühjaks,eks ma proovin siis selle vooliku enne filtrit lahti saada
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
Mis kaalutlustel sa siis etteandepumba ära vahetasid kui alles nüüd hakkad kontrollima, kas üldse lööb või mitte? Teiseks, külmal mootoril pump peaks lööma hetkeni, mil kustub eelsüüteküünla tuluke (et ära ära ehmata, kui enam ei löö) ja nt mul endalgi on vahest mõni mull sinna kütusevoolikusse tekkinud, ikka läheb käima. Sellegipoolest, sulle seletati üsna põhjalikult seda küünalde kontrollimise värki. Tee see ära ja siis küsi edasi.(Vastasel juhul me siin nokk kinni, saba lahti jäämegi ennustama) Muidu mängib ka nõrk aku rolli. Ei läinud minu oma ka selle akulaadija stardiga käima, uus aku ja asi korras.
N4pst3r
N4pst3r
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
etteande pumba vahetasin sellepärast ära et sellega oli mul juba enne probleeme vana oli pmst liimitud kokku aga küte sõi liimi ära
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
Oled kirjutamise juba selgeks saanud?alexolen kirjutas:Noo ta peab ikka minema kui normaalselt voolu et k2iata , mul t6mbas ka vahepeal 6hu vahele ja suri v2lja , pikema k2iamise peale l2ks k2ima ,v6ta voolik enne filtrit lahti ja keera syydet vaata kas sealt tuleb kyte peale
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 03.07.2012 06:46 40
- Peamine sõiduk: Audi a8 2005a
- Asukoht: paide
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
mida sa ajad:)?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
Minuteada e34 hakkab etteandepump lööma koguaeg kui kütuse tase on langenud mingise koguseni. Minu autol näiteks hakkas kalama ja siis kippus lihtsalt välja surema. Lahenduseks on pump välja v6tta ja asendada torujupiga paagi põhja. Kütusevoolikule tagasilangemise vastane klapp vahele ja asi mutt.
Vanal 524 on sisuliselt sama kõrgsurvepump (mehhaanika osa) ja pole mingeid etteandepumpasid ja muud jama mis ära sureb ja töötab tõrgeteta.
Vanal 524 on sisuliselt sama kõrgsurvepump (mehhaanika osa) ja pole mingeid etteandepumpasid ja muud jama mis ära sureb ja töötab tõrgeteta.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: BMW 525tds e39 probleem käimaminemisega
arnis kirjutas: Edasise diagnoosimise jaoks on vaja teada saada, kas auto püsib elus iseseisvalt
kui talle TÕSISEM hoog sisse anda, ehk 2000-2500rpm pukseerimisega (mitte enne
alla anda kui 3 minutit pukseeritud üle 2000rpm). Kas ta suudab käivituda ise külmalt
kohe peale õnnestunud pukseerimist ja kui ei, kas ta suudab käivituda soojalt vähemalt.
Erinevad tulemused viivad diagnoosimise edasi.
Loomulikult diagnostikavigade lugemine aitaks.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!