E39 sportvedrustus vs tava
- falckranger
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 26.03.2009 15:39 30
E39 sportvedrustus vs tava
Mis vahe on E39 sportvedrustusega ja tavavedrustusega autol? A la, et palju madalam, jäigem? Kas ülejäänud veermiku detailid peale vedru/amordi samad?
Re: E39 sportvedrustus vs tava
Minuteada 3cm madalam ja tiba jäigem. Reaktiivvarras on teistsuguse läbimõõduga, aga see ei
ole niisupertähtis kui see, et vedrud/amordid on erinevad. Touringul ka õhkpadjad.
bmwfans.info - saad sealt otsida.
ole niisupertähtis kui see, et vedrud/amordid on erinevad. Touringul ka õhkpadjad.
bmwfans.info - saad sealt otsida.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- falckranger
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 26.03.2009 15:39 30
Re: E39 sportvedrustus vs tava
Selge, kas veermiku remont sel juhul kallim?
Viimati muutis falckranger, 14.06.2013 11:48 17, muudetud 1 kord kokku.
Re: E39 sportvedrustus vs tava
Suurima rahalise põntsu annavad ikka õõtsad, ees neli, taga neli.
Samas kui terve veermik ära vahetada, nii ees kui taga, Lemförder/TRW/Sachs
peale, siis järgneva mitme mitme aasta jooksul nad otsi ei anna.
Samas maksab kogu veermik väga suurt raha, Tava/Spordi vahe minimaalne.
Kui amordid vahetust ei vaja, ei hakkaks ma eriti niisama vahetama neid, et
saada sportvedrustus autole. Universaali puhul peab veel õhkpadjad ostma ja
vanad maha müüma, sekeldusi küll ja küll.
Samas kui terve veermik ära vahetada, nii ees kui taga, Lemförder/TRW/Sachs
peale, siis järgneva mitme mitme aasta jooksul nad otsi ei anna.
Samas maksab kogu veermik väga suurt raha, Tava/Spordi vahe minimaalne.
Kui amordid vahetust ei vaja, ei hakkaks ma eriti niisama vahetama neid, et
saada sportvedrustus autole. Universaali puhul peab veel õhkpadjad ostma ja
vanad maha müüma, sekeldusi küll ja küll.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- falckranger
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 26.03.2009 15:39 30
Re: E39 sportvedrustus vs tava
Selge, ei plaani vahetada vaid plaanis auto osta ja sõelal kaks aparaati millest ühel sportvedrustus 

Re: E39 sportvedrustus vs tava
Sportvedrustus pluss 17" veljed, on selline komplekt, kus luksuslikku sõitu enam lubada ei saa.
Kui ikka on s*tt tee, siis tuleb see istmeni välja. Seepärast minul on 16", olen väga rahul optimumiga.
3cm madalam oleks maksimummadaldus kah, kuna juba praegu lähevad õrnalt plastikud okste ja
liivahunnikute pihta. Kurvides on sportvedrustusel tugev eelis. Sõidumugavuse poolest on tavaline
ikkagi mõnnab, kuna auto käitub rohkem nagu emalaev, eriti 16" velgede piires, kuid samas ei
kannata väga sportlikult sõita. Vali ikka oma sõidustiili ja eelistuste järgi. Aga on veel asju, peale
vedrustuse, mida tuleks eelistada/vältida, põhimõtteliselt kõik peale läbisõidu
Ja kui on võimas mootor, näiteks 530D, siis mõnel versioonil ei ole võimalik paigaldada alla 17", tuleks
igaks juhuks ette ära mõelda.
Kui ikka on s*tt tee, siis tuleb see istmeni välja. Seepärast minul on 16", olen väga rahul optimumiga.
3cm madalam oleks maksimummadaldus kah, kuna juba praegu lähevad õrnalt plastikud okste ja
liivahunnikute pihta. Kurvides on sportvedrustusel tugev eelis. Sõidumugavuse poolest on tavaline
ikkagi mõnnab, kuna auto käitub rohkem nagu emalaev, eriti 16" velgede piires, kuid samas ei
kannata väga sportlikult sõita. Vali ikka oma sõidustiili ja eelistuste järgi. Aga on veel asju, peale
vedrustuse, mida tuleks eelistada/vältida, põhimõtteliselt kõik peale läbisõidu

Ja kui on võimas mootor, näiteks 530D, siis mõnel versioonil ei ole võimalik paigaldada alla 17", tuleks
igaks juhuks ette ära mõelda.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 sportvedrustus vs tava
:O kuidas ei ole hinnavahet tavalisel vs sport? Um enda hinnad amortide puhul - tavaline esimene 244 ja sport 355. kindlasti maitse asi aga tuleks ikkagi mõlema autoga sõita ja vaadata kuida on. minu arust pole tehase sport vedrustus üldse nii hull, et kõik istmeni jõuab. võibolla tõesti talve jaoks natukene madal aga sõita on hea.
edit: tõsi, kui korralikult esimest postitust lugeda siis minu jutt siin väga mööda. jätsin sujuvalt esimese posti vahele ja asusin järgmiste kallale. sorries
edit: tõsi, kui korralikult esimest postitust lugeda siis minu jutt siin väga mööda. jätsin sujuvalt esimese posti vahele ja asusin järgmiste kallale. sorries
Viimati muutis Robska, 15.06.2013 01:16 16, muudetud 1 kord kokku.
- falckranger
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 26.03.2009 15:39 30
Re: E39 sportvedrustus vs tava
Pidasin pigem silmas kas peale amordi/vedru teised jupid ka erinevad ja kallimad või mitte. Saan õigesti aru, et ülejäänud detailid samad?
Re: E39 sportvedrustus vs tava
Ksenoontulede puhul tulede kõrguse andurid*, stabilisaatori vardad* ja puksid*, läbilöögipuksid amortisaatoritel, amortisaatorid ise, vedrud, touringul tagasilla õhupadjad.
Kõik muu on sama
*Saab ka ilma vahetuseta.
Hindasid amortisaatoritele vaata poodidest.
Kõik muu on sama
*Saab ka ilma vahetuseta.
Hindasid amortisaatoritele vaata poodidest.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!