Probleem siis selline, et ajan taga jahutussüsteemis kummitust. Probleem ise on selline, et temperatuur kisub kõrgele, sinna näidiku punase sektori algusesse välja, keema pole veel lasknud. Autoks e34 520i Vanosega, automaatkast..
Sümptomid ise on järgnevad:
* Talvise pakasega oli temp alati normis (ilusti keskel nagu peab)
* Tühikäigul tiksudes võtab kümmekond minutit, enne kui seier hakkab sinna punase suunas ronima
* vaikselt kruisides kuni 30 kmh pööretel kuni 2000 rpm, kipub ka kergelt kerkima
* kiirusel 40+ kmh jahutab kiiresti mootori normaal tempile tagasi.
* Kohapeal kuumaks minnes pöördeid 2500 rpm peal hoides ca. 20 sekundit jahutab hoobilt tempi normaalseks
* kõik lõdvikud on ühtlaselt kuumad, st. tosool käib ikka ringi
* Normaal temperaturilt süüde välja keerates ja mõne minuti vältel uuesti käima pannes näitab seier kohe hopsti et on punases, ehk siis kohe kohe keema minemas kuid vaevu minutijagu tühikäigul tiksu tõmbab temp ise alla normaalsesse tagasi ja siis mingi ajapärast hakkab vaikselt jälle kerkima.
Mis on tehtud vea kõrvaldamiseks:
* Süsteem täidetud tosooliga normini ja õhutatud korduvalt
* Vahetatud see pisike pump, mis juhipool mootoriruumis kaitsme/relee karbi all peidus, tutika vastu
* Vahetatud mootori õli ja õli filter
* Vahetatud visco
* Ventikas ja tuulekoda olemas ja korralikud-terved
Lisaks siis veel, et peale visco vahetust käib vent silmnähtavalt edevamalt ringi kui varem kuid temp ikka kisub sinna kuuma poole ära, ka peale kõiki muid tegevusi. Suurim vahe on see, et enne läks kiiremini kuumaks alla 2000 pöörde pikemalt olles, nüüd võtab rohkem aega, ca 10 minti, enne kui keskelt ülespoole hakkab liikuma.
Ühesõnaga minul on klemm koos, ei oska midagi kahtlustada enam.. Kas veepump si*ub hinge? Või torud umbes kuskil? Või paneb andur segast? Või ei löö klapp lahti suurt ringi (kui selline asi üldse on e34'l)
Ühesõnaga paluks tarkade abi. Probleemi likvideerimiseni viiva lahenduse pakkujale auhind!
