Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Viimased ajal on hakanud kummitama autot järgmine anomaalia ja seda on juhtunud nüüd viimase nädala jooksul paaripäevase vahega mingi 3x : Keeran süüte sisse, aga pump tööle ei hakka. Mõned korrad nii süüdet sisse-välja keerates meelitan siiski selle tööle (seda on kuulda kohe, kui tööle hakkab). Viimasel korral elukaaslane aga proovis nii ca 3min kokku, enne kui pumba taha võttis. Kas asi võib olla lihtsalt pistikutes või hakkab pump minema? Või on asi üldse mujal?
ja mitme pumbaga auto mul üldse on? 2 v. 3?
Viimati muutis Timmok, 28.09.2013 19:03 28, muudetud 1 kord kokku.
Kolm: paagis, põhja all (juhi istme all täpselt), mootori küljes.
Kui põhjaalune ei võta taha, siis ka auto ei käivitu.
Suure tõenäosusega hakkab asi surema. Kui ostad, siis soovitan osta
ainult originaalosa, olgu see uus või kasutatud.
Vahest aitab väikesest koputusest vastu pumpa, aga plastik vaja eest võtta.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
arnis kirjutas:Kolm: paagis, põhja all (juhi istme all täpselt), mootori küljes.
Kui põhjaalune ei võta taha, siis ka auto ei käivitu.
Suure tõenäosusega hakkab asi surema. Kui ostad, siis soovitan osta
ainult originaalosa, olgu see uus või kasutatud.
Vahest aitab väikesest koputusest vastu pumpa, aga plastik vaja eest võtta.
Nagu ma aru saan, siis paagis olevast pumbast ei sõltu midagi sellise probleemi korral, sest selle ülesanne on ainult paagis ühe poole pealt teise kütuse pumpamine?
Kus asuvad nt pumpade kaitsmed ja releed minu autol?
Paagis on ikkagi 2 pumpa. Üks pumpab kütet paagi ühelt poolt teisele.Teine pump on siis nö etteande pump, mis lööb ka kütet kõrgsurvepumbale.
Rääkisin küll e46 näitel, kuid süsteemid põhimõtteliselt samad.
Antud probleemi puhul paagipump ei puutu asjasse. Paagi elektrilise pumba põhiülesanne on
saada kütust kätte, kui paagis on seda vähe, pluss aitab kütust paakide poolte vahel jagada.
Põhja aluse pumba ülesanne on tõsta rõhku paar bar-i, et kõrgsurvepump õigesti tööd teeks,
ilma selle väikese rõhuta 525d ei tööta/käivitu. Ilma paagipumbata käivitub küll, eriti kui
kütust on üle poole paagi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kokkuvõttes jooksutasin eile arvutiga autos INPA-t ja lõpuks läks mingi neli korda järjest süüdet sisse keerates läks iga korraga pump taha. Releed ei kontrollinud. Igatahes ei usu muidugi, et INPA-ga veateadete kustutamine aitas midagi ja kavatsen põhjaaluse pumba üle kontrollida ja releed ka muidugi. Kuhu pumba veateated salvestuvad ja mis progega neid lugeda/kustutada saab?
Pumba veateated ei salvestugi. Ühe relee pealt töötavad mõlemad pumbad.
Vihjet näeb mootori all presupply pressure all, see peaks üle kolme olema.
INPA-ga saabki kõike teha.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!