Appi! E61 mootorituli ja "reduced power"
Appi! E61 mootorituli ja "reduced power"
Olin teel Viljandist Tallinnasse tähtsale kohtumisele, kui järsku mõnikümmend km Viljandist auto ära kustus. Keset ilusat sirget teed panin püsikakangist kiirust juurde, kui järsku autol lõi mootoritule armatuuris põlema ning jõud kadus. Veeresin paarsada meetrit edasi ja peatusin bussipeatuses. Auto seisma jätmine ja uuesti käivitamine tulemusi ei andnud, üleüldse sai paarist käivitamisest aku ka tühjaks. Alles üleeile laadisin terve päev. Googeldades "reduced power" palju targemaks ei saanud, pakuti igasugu asju. Kas kellelgi on sama asi juhtunud? Päris ebameeldiv tunne kuskile keset teed jääda, eriti veel kui tähtsad asjad ees ootamas. Nüüd ma siin siis istun... Tänud, kes vastata viitsivad/oskavad! Kuldar
Re: Appi! E61 mootorituli ja "reduced power"
Ahjaa, ühes värskes teemas enamvähem samasugune asi juhtunud. Ei näinudki kohe seda teemat. Eks hakkan siis vaikselt uurima...
- TafkaK
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 10.09.2013 20:53 35
- Peamine sõiduk: BMW 530GT 190kw xdrive
- Telefon: 55599044
- Asukoht: Pärnu
Re: Appi! E61 mootorituli ja "reduced power"
Oli sama probleem , viga oli lõpux kyttes
vahetati kytusefilter ja puhastati paak ning auto sõidab jälle
viga oli selles et sai vähe jamat kytet ja tõmbas filtri kaks korda järjest umbe , peale teise filtri vahetust puhastati ka paak siis sai toimima


viga oli selles et sai vähe jamat kytet ja tõmbas filtri kaks korda järjest umbe , peale teise filtri vahetust puhastati ka paak siis sai toimima

Re: Appi! E61 mootorituli ja "reduced power"
Koha peal proovisin käivitada 2 korda, akut selleks nagu oleks olnud. Aga käima ei läinud. Arvasin algul ka muid asju, aga kuna veateade oli "reduced power", siis arvan, et aku on õhtal. Üleeile kodu juures ei käivitunud, panin 5 tunniks laadima. Õhtul sõitsin 100km ja nüüd täna veel 20-30km, enne kui kustus.
Re: Appi! E61 mootorituli ja "reduced power"
Nagu juba vihjati, esimene liigutus on kütusefiltri vahetamine. Seda tuleb niikuinii vahetada ja kui sel
aastal seda pole tehtud, siis äkki nüüd on aeg.
Paagis võib samuti plöga olla. Isehakkajad peaksid selliste asjadega vast hakkama saama
Ja kui sul aku kustus sekunditega, siis võiks kohe järelduse teha, et see on tuksis.
Normaalne aku peaks plusskraadide puhul ikka minuteid ketrama.
Selle peale mõtlesid, mis juhtub kui talv kohale saabub?
Ja kui aku ära vahetad, siis oleks vaja see autole tutvustada ka mõne E60-e ajastu diagnostikaabilisega.
aastal seda pole tehtud, siis äkki nüüd on aeg.
Paagis võib samuti plöga olla. Isehakkajad peaksid selliste asjadega vast hakkama saama

Ja kui sul aku kustus sekunditega, siis võiks kohe järelduse teha, et see on tuksis.
Normaalne aku peaks plusskraadide puhul ikka minuteid ketrama.
Selle peale mõtlesid, mis juhtub kui talv kohale saabub?
Ja kui aku ära vahetad, siis oleks vaja see autole tutvustada ka mõne E60-e ajastu diagnostikaabilisega.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- TafkaK
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 10.09.2013 20:53 35
- Peamine sõiduk: BMW 530GT 190kw xdrive
- Telefon: 55599044
- Asukoht: Pärnu
Re: Appi! E61 mootorituli ja "reduced power"
tuli ka mul sama veateade (engine fault reducted power) , esimest korda vahetati filter siis sain paar päeva sõita ja lõpuks pidin puksiiri järgi kutusma maja ette kuna ei käivitund enam üldse
teisel korral vahetati uuesti filter ja puhastati ka paak siis jäi toimima
pandi rõhukell ennem filtrit vahele ja siis peale filtrit ja saigi viga yles leitud ning puhastati ka paak ja peale seda toimis kohe 


