Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tervist,oskab keegi öelda kas juhtmestik tuleb ka vahetada kui 2.5tds (e34) asendada 3.0d (e39)vastu,või läheb ainult vahetusse mootor käigukast pump ja aju või tuleb veel midagi asendada?
Paluks mingit nalja siin mitte teha
Kui sa sellist küsimust esitad, siis ei soovita enda kaela sellist tööd võtta.
Vastus on jaatav. Lisaks on vaja päris palju muid asju teha. Kogu asi võtab
kümneid töötunde. Odavam on E39 530d osta ja E34 maha müüa.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Mis seal siis ikka üle mõistuse saab olla . sebid e38 (mitte e39) Pealt komplektse mootori koos kasti ja juhtmestiku, põhjaaluse pumba ja ajudega ning ews ploki ja võtmekividega. Soovitatavalt koos mootoripatjade ja radikatega.
Ühendad Külge ja annad aga tuld!
Mis vahe seal e38 ja e39 3.0d on,aga muidu suured tänud info eest nüüd tean täpsemalt mida vaja on muu kõik istub ilusti?
ooDDoo kirjutas:Mis seal siis ikka üle mõistuse saab olla . sebid e38 (mitte e39) Pealt komplektse mootori koos kasti ja juhtmestiku, põhjaaluse pumba ja ajudega ning ews ploki ja võtmekividega. Soovitatavalt koos mootoripatjade ja radikatega.
Ühendad Külge ja annad aga tuld!
arnis kirjutas:Kui sa sellist küsimust esitad, siis ei soovita enda kaela sellist tööd võtta.
Vastus on jaatav. Lisaks on vaja päris palju muid asju teha. Kogu asi võtab
kümneid töötunde. Odavam on E39 530d osta ja E34 maha müüa.
Ehk siis E39 M57 ei istu kuidagi sinna,kui siis ainult e38 M57 kui ma õigesti aru sain nüüd?Krt E38 M57 mootoriga läheb keerulisemaks tean ainult kus saaks E39 M57 mootori koos vajalikuga
ooDDoo kirjutas:E39-sal on latiga rool ja seega klarteripõhi tagapool