530d ei käivitu.
530d ei käivitu.
Mure järgmine:
Auto on 530d, 142kw. 2000a. Automaat kastiga.
?
auto hakkas tühikäigul puterdama, suretasin auto välja ja peale seda enam üldse käima ei läinud. Alguses kui probleem tekkis siis sai veel käima meelitatud pika peale et koju sõita. Peale seda enam auto ei lubanud ka mitte.
Olen vahetanud ära paagisisese pumba, põhja aluse pumba, kõrgsurve pumba, filtri, vända anduri, nuka anduri, raili anduri, pihustid käisid stendis need olid korras. Arvuti nagu viga ei näita mis viitaks sellele veale et auto käima ei lähe. kütus jookseb ilusti peale.
Miski plokib pihustite tööd.
Peale nädalast seismist kui vahetasin ära klapikambrikaane tihendi ja muud möllud, mis vajasid vahetust, proovisin käima autot ( enne seda panin uue vända anduri) läks auto käima. Panin siis terve auto kokku tagasi ja käima, sain isegi prooviringi teha. tagasi garaasi juurde jõudsin siis hakkas samamoodi tühikäigul puterdama, suretasin auto välja ja samamoodi enam käima ei lähe. Käima saab auto ainult cleaneriga pöördeid peal hoides, tühikäigul mingi aja tiksub siis sureb välja.
Mõistus täitsa otsas. Mis asi plokib mootori tööd veel et käima ei venita. Niipalju veel et kui auto käima saab cleaneri abil siis kannatab autoga täitsa sõita ainult seisma ei tohi jääda.
Ehk on keegi kokku puutunud veaga ja oskab aidata.
Kas käigukastiga võib olla mingi seos, viskab spido plokki trans failsafe progr, aga see võib olla millest iganes. muidu kast töötab ja toimetab ilusti, proovisin ka teist kasti aju.
Ette tänades.
Auto on 530d, 142kw. 2000a. Automaat kastiga.
?
auto hakkas tühikäigul puterdama, suretasin auto välja ja peale seda enam üldse käima ei läinud. Alguses kui probleem tekkis siis sai veel käima meelitatud pika peale et koju sõita. Peale seda enam auto ei lubanud ka mitte.
Olen vahetanud ära paagisisese pumba, põhja aluse pumba, kõrgsurve pumba, filtri, vända anduri, nuka anduri, raili anduri, pihustid käisid stendis need olid korras. Arvuti nagu viga ei näita mis viitaks sellele veale et auto käima ei lähe. kütus jookseb ilusti peale.
Miski plokib pihustite tööd.
Peale nädalast seismist kui vahetasin ära klapikambrikaane tihendi ja muud möllud, mis vajasid vahetust, proovisin käima autot ( enne seda panin uue vända anduri) läks auto käima. Panin siis terve auto kokku tagasi ja käima, sain isegi prooviringi teha. tagasi garaasi juurde jõudsin siis hakkas samamoodi tühikäigul puterdama, suretasin auto välja ja samamoodi enam käima ei lähe. Käima saab auto ainult cleaneriga pöördeid peal hoides, tühikäigul mingi aja tiksub siis sureb välja.
Mõistus täitsa otsas. Mis asi plokib mootori tööd veel et käima ei venita. Niipalju veel et kui auto käima saab cleaneri abil siis kannatab autoga täitsa sõita ainult seisma ei tohi jääda.
Ehk on keegi kokku puutunud veaga ja oskab aidata.
Kas käigukastiga võib olla mingi seos, viskab spido plokki trans failsafe progr, aga see võib olla millest iganes. muidu kast töötab ja toimetab ilusti, proovisin ka teist kasti aju.
Ette tänades.
Viimati muutis Treivo, 27.10.2013 17:04 17, muudetud 1 kord kokku.
Re: 530d ei käivitu.
Kas kohapeal seismise probleemid esinevad ka N-käiguga?
Millised veakoodid täpselt on salvestunud mootori ja käigukasti mäludesse?
Miks on vahetatud nii palju asju?
Millised veakoodid täpselt on salvestunud mootori ja käigukasti mäludesse?
Miks on vahetatud nii palju asju?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 530d ei käivitu.
hetkel lööb ette 1613 smooth running controller, 1E25 monitoring speed sensor.
käigukasti viga hetkel ei tuvastanud. Need vead on välja lugenud bmw scanner kaabliga, autocom kaablit seekord ei proovinud.
Etteande surve näitab 3.8 bar, kui võtan anduri pistiku lahti siis on 4.4 koguaeg, järelikult andur peaks nagu töötama.
sammoodi rail latis surve on seal tühikäigul tiksudes umbes 350 bar.
egr klappi pole vaadanud aga ei tohiks selle viga olla, vahetasin kolle ära koos klapiga.
Juppe vahetasin sellepärast et algul viitas kõik kütuseprobleemile.
N käiguga ei olnud vahet, käitus samamoodi.
käigukasti viga hetkel ei tuvastanud. Need vead on välja lugenud bmw scanner kaabliga, autocom kaablit seekord ei proovinud.
Etteande surve näitab 3.8 bar, kui võtan anduri pistiku lahti siis on 4.4 koguaeg, järelikult andur peaks nagu töötama.
sammoodi rail latis surve on seal tühikäigul tiksudes umbes 350 bar.
egr klappi pole vaadanud aga ei tohiks selle viga olla, vahetasin kolle ära koos klapiga.
Juppe vahetasin sellepärast et algul viitas kõik kütuseprobleemile.
N käiguga ei olnud vahet, käitus samamoodi.
- Tauri_V
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
- Peamine sõiduk: BMW G21
- Asukoht: Pärnu
Re: 530d ei käivitu.
Esimene viga sellest, et mingi silindri pihusti ei toimi korrektselt - oma väärtustest väljas. Samuti võivad olla selle vea puhul probleemiks konkreetse silindri kehv kompressioon, kulunud nukkvõll, lekkiv pihustiseib.
Teine on väntvõlli anduri viga.
Etteande rõhk 3,8 bar on ok.
Teine on väntvõlli anduri viga.
Etteande rõhk 3,8 bar on ok.
BMW g21 320dx
Re: 530d ei käivitu.
Naabrimehel oli sama veaga vigane nukkvõlliandur.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: 530d ei käivitu.
Väntvõlli anduri viga ei ole, proovisin kahte, mõlemad olid originaalid.
Pihustid käisid stendis kõik oli väga hea, seibid ei leki panin uued, proovisin ka teist aju, probleem on sama,
Homme proovin veel paar nukvõlli andurit kuigi panin ka selle teise.
Kui mootorit käiata siis siis nagu tahaks käima minna, nagu kaks silindrit ainult töötaks.
Kas on kuskil veel mõni relee või mingi aju mis pihusteid juhib
Pihustid käisid stendis kõik oli väga hea, seibid ei leki panin uued, proovisin ka teist aju, probleem on sama,
Homme proovin veel paar nukvõlli andurit kuigi panin ka selle teise.
Kui mootorit käiata siis siis nagu tahaks käima minna, nagu kaks silindrit ainult töötaks.
Kas on kuskil veel mõni relee või mingi aju mis pihusteid juhib
Re: 530d ei käivitu.
Mis tähendab, et sa proovisid teist aju?
Veel üks asi küttesüsteemis on "pressure control valve".
Veel üks asi küttesüsteemis on "pressure control valve".
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 530d ei käivitu.
Proovisin teist mootori aju,
Pressure control valve kas mõtled seda mis kõrgsurve pumba otsas on
Pressure control valve kas mõtled seda mis kõrgsurve pumba otsas on
Re: 530d ei käivitu.
Ikka ei jõua kohale, kuidas sa teist aju proovisid, see nõuab palju tööd.
Ei saa lihtsalt "ära vahetada" väikeseks proovimiseks. Immo ei lase.
Terve hunnik muud jama tuleb veel lisaks ära vahetada.
Jah seesamune, kuid ei mõika, kuidas see võiks lampi tuksi minna.
Rohkem probleeme pidavat tekitama ühisanuma rõhuandur või selle
pistik.
Ei saa lihtsalt "ära vahetada" väikeseks proovimiseks. Immo ei lase.
Terve hunnik muud jama tuleb veel lisaks ära vahetada.
Jah seesamune, kuid ei mõika, kuidas see võiks lampi tuksi minna.
Rohkem probleeme pidavat tekitama ühisanuma rõhuandur või selle
pistik.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 530d ei käivitu.
Nii palju kui mulle öeldi pidi piisama ainult aju, ews aju ja võti,
See andur vahetasin koos pumbaga.
Kuidas sellest aru saada kas ühisanuma anduri pistik on vigane või mitte, andurit ennast olen vahetanud. Kas arvuti näitab selle kohta viga kui on pistikuga mingi jama.
See andur vahetasin koos pumbaga.
Kuidas sellest aru saada kas ühisanuma anduri pistik on vigane või mitte, andurit ennast olen vahetanud. Kas arvuti näitab selle kohta viga kui on pistikuga mingi jama.
Re: 530d ei käivitu.
INPAs oli üks näitaja, mis näitas rõhku anumas.
Kui see näitaja segast ei peksa (ka siis kui pistikut näppida),
siis peaks korras olema. Kui sa aga andurit vahetasid, siis
tõenäoliselt pole selles viga.
Huvitav oleks tõesti teada, kas kõrgsurvepump üldse pumbab
midagi. Sellest peaks aru saama, kui mõne jubina latist veidikene
lahti keerata ja mootorit ketrama panna. Kui hakkab kütust
tulema, siis pumpab.
Kui see näitaja segast ei peksa (ka siis kui pistikut näppida),
siis peaks korras olema. Kui sa aga andurit vahetasid, siis
tõenäoliselt pole selles viga.
Huvitav oleks tõesti teada, kas kõrgsurvepump üldse pumbab
midagi. Sellest peaks aru saama, kui mõne jubina latist veidikene
lahti keerata ja mootorit ketrama panna. Kui hakkab kütust
tulema, siis pumpab.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 530d ei käivitu.
Kõrgsurve pumbast pumpab kütust, latis näitab ketramise hetkel üle 400 bar. Survet. Viga peab olema kuskil sealmaal mis lubaks nüüd pihustite tööd teha. Misasi keelab pihustil avaneda
Re: 530d ei käivitu.
Kui sa ketrad, kas sumbutist tuleb mingitki valget tossu peale 15 sekundilist ketramist?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 530d ei käivitu.
Tuleb koguaeg tomu, hetkel on kollektor maas ja egr torust tuleb, mootor nagu tahaks käima minna. Paar pütti nagu võtab järgi. Kui nukaandurit eemale tõmmata siis ei luba ka, kui lükkan anduri tagasi siis hakkab kohe lubama.
Re: 530d ei käivitu.
Ehk on kellelgi joonist mis asendis nukk olema peab
Re: 530d ei käivitu.
Samas kas see etteande pumba surve on ikka piisav( 3.8 bar), võib olla ka samas see et need pumbad mis vahetasin võisid ka olla vigased ja ei anna piisavalt survet ette et pihustid tööle hakkaksid. Võibolla peaks proovima veel ühte põhjaalust pumpa,
Re: 530d ei käivitu.
3.8 on piisav. Kui auto käima läheb, tõuseb veidi pinge, tõuseb veidi pumba kiirus ja ka rõhk.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 530d ei käivitu.
Mis sa jamad niisama võta keegi ligi kellel ediabas arvutis olemas ja oskab seda enamvähem täies mahus kasutada. Saad probleemi palju lihtsamalt ja odavamini lahendatud. Mingite suvaliste universaalsete diagnostikatega võid **** pühkida.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: 530d ei käivitu.
Aga on siin kedagi sellist kes tuleks teeks selle diagnosti sümboolse summa eest ära, auto ise asub tallinna lennujaama lähedal
Re: 530d ei käivitu.
Olen oma murega jõudnud niikaugele et auto saab ilusti käima aga ainult eetriga,
Vead järgmised:
Rail pressure monitoring, rail pressure töö low during start.
Rail pressure control valve.
Spidoplokile kirjutab ka " fuel injection system"
Kumba nüüd kahtlustada kas raili otsas olevat andurit või kõrgsurve pumba otsas olevat klappi või pumpa ennast.
Railis ei tõuse surve näitab käiamise hetkel max. 60-70 bar. Enne oli 300 ja üle.
Etteande pumpasid mitte kahtlustada mõlemad uued ja surve 4.0 bar
Pumba otsas olev klapp reguleerib ju kui palju kütust peale lasta. See näitab nüüd käiamise hetkel koguaeg 35% avatud nagu aru saan.
Mainin igaksjuhuks ära et auto sõitis poolteist päeva muretult.
Vead järgmised:
Rail pressure monitoring, rail pressure töö low during start.
Rail pressure control valve.
Spidoplokile kirjutab ka " fuel injection system"
Kumba nüüd kahtlustada kas raili otsas olevat andurit või kõrgsurve pumba otsas olevat klappi või pumpa ennast.
Railis ei tõuse surve näitab käiamise hetkel max. 60-70 bar. Enne oli 300 ja üle.
Etteande pumpasid mitte kahtlustada mõlemad uued ja surve 4.0 bar
Pumba otsas olev klapp reguleerib ju kui palju kütust peale lasta. See näitab nüüd käiamise hetkel koguaeg 35% avatud nagu aru saan.
Mainin igaksjuhuks ära et auto sõitis poolteist päeva muretult.
Re: 530d ei käivitu.
Ma pole veel proovinud (pole vajadust olnud), aga ma prooviks andurit, mis anuma
küljes mõõdab, lahti ühendada. Kui BMW kogemata tegi failsafe-i, siis võib juhtuda,
et auto läheb käima, siis on anduri probleem. Kui muutusi pole, siis sellest proovist
polnud kasu. Ma arvan, et 60 bar tundub olema nagu õige näitaja mittekäivituva autoga,
seega, tõenäosus, et regulaator tuksis, võiks olla suurem.
küljes mõõdab, lahti ühendada. Kui BMW kogemata tegi failsafe-i, siis võib juhtuda,
et auto läheb käima, siis on anduri probleem. Kui muutusi pole, siis sellest proovist
polnud kasu. Ma arvan, et 60 bar tundub olema nagu õige näitaja mittekäivituva autoga,
seega, tõenäosus, et regulaator tuksis, võiks olla suurem.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 530d ei käivitu.
Sain sellest kremplist lõpuks jagu, algul oli probleemiks paagisisene või põhjaalune pump.
Nüüd oli viga kõrgsurve pumba otsas olevas klapis, hetkel auto sõidab, ootan uusi üllatusi.
Nüüd oli viga kõrgsurve pumba otsas olevas klapis, hetkel auto sõidab, ootan uusi üllatusi.
-
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 20.08.2013 00:28 55
- Peamine sõiduk: BMW 530
Re: 530d ei käivitu.
Tere ,mul autol sama jama täpselt suri lihtsalt lampi välja proovisin uuesti käima läks korraks suri välja ja enam käima ei saa , siis tegin kapoti lahti ja kuna mul o pandud ,läbipaistvad kütte torud filtrini ja edasi siis on näha et õhku on rohkem kui kütet pump nagu lööb ilusti , kas siis on kuskilt ehk küttetoru põhjaalt viga saanud või ära mädanenud või oskab keegi ehk nõu anda kuskohast alustada?
Re: 530d ei käivitu.
No kui sul torudes õhk sees siis peaksid vaatama enne need läbi, teine asi on paagisisene ja põhjaalune pump.
-
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 20.08.2013 00:28 55
- Peamine sõiduk: BMW 530
Re: 530d ei käivitu.
Täna läksin auto juurde ja proovisin tööle panna ja läks siis lõi kohe mingid veanimed ette mis keel või misasjad need on pole aimugi midagi kontrollima muid asjuei leia googlist ,ehk on teil kellelgi kokkupuudet :1 . Verif luz. Matricula 2.precalentaminto 3. Ver. Niv. Refrigerante , miks ta üldse sellise keelepeal on mismoodi seda muuta saab ? Inglise saksa vms .....