Tere! Tegu siis E39 2.5 diisel automaat 1998
Mure selline et eile sõitsin maale ja rehv läks katki. Sain varuratta alla. Peaks olema 15" plekkvelg, teised aga 18". Kas sellepärast nüüd kast ei vaheta üle kolmanda käigu. Kuna see jama hakkas peale ratta vahetust. On need kuidagi seotud. Auto suht kreenis ka kuna see nii palju pisem ratas. Või juhtus mitu asja korraga, et samal ajal ka kast läks peeti.
Mure e39 tds
Re: Mure e39 tds
Ratta pärast ikka !! Kast on avariireziimis´lihtsalt kuna ratastel pöörlemis kiirused erinevad 

-
- Huviline
- Postitusi: 1474
- Liitunud: 16.11.2010 22:44 59
- Peamine sõiduk: E39 528 touring ja katuseta 328
Re: Mure e39 tds
Aga kas asi laheneb kui saan õige ratta alla jälle või tuleb arvuti järgi visata pärast või midagi muud veel tegema?
Re: Mure e39 tds
Tegelikult peaks see teema küll käima tehnilise küsimuste rubriigis. Aga peaks lahenema jah ilma arvutita juhul kui ei taha kohe avariireziimist välja tulla siis cõta aku juhtmed mingiks ajaks pealt ära 15-20 minti.
-
- Huviline
- Postitusi: 1474
- Liitunud: 16.11.2010 22:44 59
- Peamine sõiduk: E39 528 touring ja katuseta 328
Re: Mure e39 tds
Okei! suured tänud ja sry, et vales kohas teema oli.
Re: Mure e39 tds
Kast ei ole avariirežiimis. Tegelikult arvab ta selle ratta väiksema diameetri tõttu, et auto sõidab mööda kurvi ja käiguvahetusloogika ei luba kurvis käiku vahetada. Kui saad õige mõõduga ratta alla, siis jõuavad käigukastini ka õiged andmed ja kõik toimib nii nagu varem.
Kui ratas vahetatud, siis võid oma varuratta eest ka hoolitseda ja sinna vastava kõrgusega rehvi peale panna. Järgmisel korral enam nii ei juhtuks.
Kui ratas vahetatud, siis võid oma varuratta eest ka hoolitseda ja sinna vastava kõrgusega rehvi peale panna. Järgmisel korral enam nii ei juhtuks.
Re: Mure e39 tds
Kui veateateid ei ole, siis ei pea midagi arvutiga teha. ratta vahetusega probleem laheneb.