E 61 Väristab.
Re: E 61 Väristab
Aga vaata töösooja mootoriga varjatud menüüst palju kulu on tühikäigul l/h.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- bemarivend20
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
- Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw
Re: E 61 Väristab
1.2 l/hsander k kirjutas:Aga vaata töösooja mootoriga varjatud menüüst palju kulu on tühikäigul l/h.
Re: E 61 Väristab
Minu auto puhul küll tegemist e39 aga analoogne viga küljes, küll mitte alati aga suht tihti loob sisse värina.
Diagnostika otseselt pihusti viga ei näidanud, küll aga oli mingi imelik asi seal, nimelt pihusti näitajad olid mingi hetk normis ja kui puterdama hakkas jooksis see viga ühest pihustist teise.
Patric viga öelda ei osanud igatahes, arvas vaid, et pihustid peaksid korras olema. Korra ta nullis mingid näitajad seal ära ja siis oli mõni tund rahu majas.
Mul muidugi mingi 2.5 ja 3.0 hübriid ka (plokk 3.0 ja ülejäänud kraam 2.5)
Diagnostika otseselt pihusti viga ei näidanud, küll aga oli mingi imelik asi seal, nimelt pihusti näitajad olid mingi hetk normis ja kui puterdama hakkas jooksis see viga ühest pihustist teise.
Patric viga öelda ei osanud igatahes, arvas vaid, et pihustid peaksid korras olema. Korra ta nullis mingid näitajad seal ära ja siis oli mõni tund rahu majas.
Mul muidugi mingi 2.5 ja 3.0 hübriid ka (plokk 3.0 ja ülejäänud kraam 2.5)
Re: E 61 Väristab
On ka mul sarnane viga ja keegi siiani midagi leidnud pole. Ainuke erinevus, et kui mootor töösoojaks saab, siis sellist värinat pole, pigem on see just külma mootoriga. Samas on veebiavarustest silma jäänud, et see on täiesti tavaline bmw autode puhul ka mujal maailmas ning väidetavalt täiesti normaalne.
Re: E 61 Väristab
No millegi pärast kahtlen et värin normaalne nähtus.
Aga natuke häiriv on ta küll, kui tühikäigul autos istudes "massaazi" reziimile lülitub
Mulle öeldi et mootori padjad korras, kontrollis vaakumit ja visuaalselt nagu ka midagi ei olnud paistnud
Aga natuke häiriv on ta küll, kui tühikäigul autos istudes "massaazi" reziimile lülitub
Mulle öeldi et mootori padjad korras, kontrollis vaakumit ja visuaalselt nagu ka midagi ei olnud paistnud
Re: E 61 Väristab
mul sama kamm ainult tühikäigul ja 1000p juures lööb ka vibra läbi kere.pihustid kontrollitud,mootoripadjad vahetatud,rihmaratas sai orig. pandud. sama seis.
kõik spetsalistid laiutavad käsi ja ise olen ka juba loobunud
autoks 525d


- bemarivend20
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
- Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw
Re: E 61 Väristab
Mul vaid tühikäigul vibra. Ja soojalt teda nagu väga pole jah(mul on kuna minu soe hetkel vaid 70 kraadi
)

Re: E 61 Väristab
mul ka rohkem tunda külma mootoriga
Re: E 61 Väristab
Ma olen nüüd pool paaki kütust mingi lisandiga läbi vuranud, ja nagu oleks veidike parem asi.
Telefoni pole tühikäigul käest enam ära visand
Mingi pihusti puhastus lisand on muidu.
Telefoni pole tühikäigul käest enam ära visand

Mingi pihusti puhastus lisand on muidu.
Re: E 61 Väristab
Tere.
Pole ise kunagi kasutanud mingeid lisandeid aga kas sellist ohtu pole,et lööb igalt poolt mustuse lahti ja lõpuks otsad kinni sellest jamast või mingid muud probleemid.
Pole ise kunagi kasutanud mingeid lisandeid aga kas sellist ohtu pole,et lööb igalt poolt mustuse lahti ja lõpuks otsad kinni sellest jamast või mingid muud probleemid.
Re: E 61 Väristab
Need tanklates müüdavad asjad ikka nii lahjad,et vaevalt nad midagi lahti leotavad. Mitmeid kordi saab aineid lisada, kui võibolla midagi tunda hakkab andma.
Re: E 61 Väristab
Äkki vända rihmaratas värina põhjustajaks?
Re: E 61 Väristab
Aga need kangemad ja õiged lisandid mida soovitavad need Karla auto ja teised kohad mis tegelevad diislitega.
Re: E 61 Väristab
BMW ei luba endale paaki midagi peale kütuse sisse kallata. Mis osa sellest ei ole aru saadav?
Kumb on mõistlikum, kas kümme 7€ pudelit ja 10% puhtam pihusti (hullumeelselt optimistlik idee)
või üks füüsiline protseduur, pihustid maha, puhastada, tagasi panna?
Kui inimene on väsinud, siis kohvi ja red bulliga ergutamine ei lahenda probleemi.
Te olete E61 omanikud ja teil pole raha väiksematele hooldustöödele ja mängite
ziguliaegset "ma korra puhastan veidi karbussi ja asi korras tänaseks"?
marks - kontrolli pihusteid 1000rpm juures.
Kumb on mõistlikum, kas kümme 7€ pudelit ja 10% puhtam pihusti (hullumeelselt optimistlik idee)
või üks füüsiline protseduur, pihustid maha, puhastada, tagasi panna?
Kui inimene on väsinud, siis kohvi ja red bulliga ergutamine ei lahenda probleemi.
Te olete E61 omanikud ja teil pole raha väiksematele hooldustöödele ja mängite
ziguliaegset "ma korra puhastan veidi karbussi ja asi korras tänaseks"?
marks - kontrolli pihusteid 1000rpm juures.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E 61 Väristab
Polegi plaanis midagi kasutada,küsisin puhtalt uudisimust,kes räägib et peale lisamist auto parem aga samas teine mees et üldse ei tööta peale kasutamist.
- mafeikin17
- Huviline
- Postitusi: 344
- Liitunud: 25.09.2010 19:00 49
- Peamine sõiduk: bmw 530 G31
- Asukoht: tallinn
Re: E 61 Väristab
huh. jumal tänatud et ma sellest jamast lahti sain 
õnneks läks mul asi lihtsamalt , ainult eelsüüte küünlad ja uus plokk ja vaikus oli majas.

õnneks läks mul asi lihtsamalt , ainult eelsüüte küünlad ja uus plokk ja vaikus oli majas.
Re: E 61 Väristab
Kusjuures, seda rihmaratast olen endalgi kahtlustanud, aga kuna siiani auto sõidab laitmatult, siis esialgu seda ei puutu. Järgmisel õlivahetusel ilmselt lasen üle vaadata ja vajadusel vahetada.Liia kirjutas:Äkki vända rihmaratas värina põhjustajaks?
- bemarivend20
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
- Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw
Re: E 61 Väristab
Kas rihmaratas väristab vaid tühikäigul? Sõidu ajal mul vaikus.
On tartus kedagi kellel endal juhe ja viitsib pihustite näidud üle vaadata?
Üks küsimus veel. Miks pannakse sisselaskesse nende pöörd jamade ette pimedad?? Või mis vahet on kas on pimedad või mitte, peale labade eemaldust?
On tartus kedagi kellel endal juhe ja viitsib pihustite näidud üle vaadata?
Üks küsimus veel. Miks pannakse sisselaskesse nende pöörd jamade ette pimedad?? Või mis vahet on kas on pimedad või mitte, peale labade eemaldust?
Re: E 61 Väristab
Minul väristab ainult tühikäigul ja külmalt. Sõiduajal pole midagi kuulda, samas see värin imeväike, et eriti ei häiri.
Aga neid pimedaid pannakse sellepärast, et need pöördsiibrid kipuvad mootorisse kukkuma ja siis on ai, ai.
Aga neid pimedaid pannakse sellepärast, et need pöördsiibrid kipuvad mootorisse kukkuma ja siis on ai, ai.
- bemarivend20
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
- Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw
Re: E 61 Väristab
Seda ma tean jah. Mõtlesin pigem seda, et kui need juba eemaldatud siis jäävad ju augud järgi.
http://www.youtube.com/watch?v=XJCmjjzF9Ds Siin videos paneb ta mingid kaaned peale.
On need kaaned vajalikud?
http://www.youtube.com/watch?v=XJCmjjzF9Ds Siin videos paneb ta mingid kaaned peale.
On need kaaned vajalikud?
Re: E 61 Väristab
Kas võlle ei tohi alles jätta ja võtta ainult liblikad küljest, las see võll pöörleb seal see ei tohiks kuhugi kukkuda ja kas uued tihendid kollektorile oleksid kohustuslikud, kui juba maha võtta?
Need liblikad peaks kahe imeväikse kruviga seal võlli küljes olema!
Need liblikad peaks kahe imeväikse kruviga seal võlli küljes olema!
Re: E 61 Väristab
Rihmaratas vaeval teeb midagi...kui pole just vuhvel juba pandud. Orginaalil ei saa see paigast minna, alles siis kui seisma jääb või ringi on tõmmanud. Lõikasin vanal rihmarattal kummist osa ära ja siis ei saa ka seda üles alla liigutada. Pigem on see leevenduseks sellele, kui auto tööle või seisma jätad, siis leevendab seda, et genekad ja roolivõimud ja muud pumbad äkki taha tõmbab või siis tagant. pikk jutt, **** juut ehk saate aru.
- bemarivend20
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
- Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw
Re: E 61 Väristab
Ma ise ka rihmaratast ei kahtlusta, kuna vaevalt selle vibreevimine oleks kuidagi sõltuv mootori temperatuurist.
Re: E 61 Väristab
to Arnis- pihusti näidud lubatud piirides.öeldi,et neid ei ole mõtet hetkel küll vahetama hakata 

Re: E 61 Väristab
Ega see nimi niisama vibration damper pole!
Ma ei tea meil x5-l vibras ja tegi jubedat koledat häält ka veel, soojaga kadus ära, öeldi, et vibration damberil kummiosa katki.
Kust sa selle kummi ära lõikasid vanal rihmarattal?
Ma ei tea meil x5-l vibras ja tegi jubedat koledat häält ka veel, soojaga kadus ära, öeldi, et vibration damberil kummiosa katki.

Kust sa selle kummi ära lõikasid vanal rihmarattal?
- bemarivend20
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
- Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw
Re: E 61 Väristab
mis moodi ta vibras? sõidu ajal ka? Ma ise arvan et kui see rihmaratas laperdab seal juba, siis laerdab ta sooja mootoriga ka.
Re: E 61 Väristab
Linnasõidul ei saanud nagu midagi aru ainult kohapeal nagu midagi oleks vastu käinud ja vibras rohkem(sai kohe vahetatud b-osa vastu atlantvaruosadest), selline tunne nagu oleks mängukaart pesulõksuga kodarates plak-plak-plak.
Küsisin um-ist mida see damper siis teeb kas mõjub kiiruste juures või tühikäigul
Küsisin um-ist mida see damper siis teeb kas mõjub kiiruste juures või tühikäigul

Viimati muutis MSJ, 27.12.2013 14:58 47, muudetud 1 kord kokku.
- bemarivend20
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
- Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw
Re: E 61 Väristab
Mul ei kolise mittemidagi. Ainult vibrab! Ja nagu eespool mainitud(kui vibra kandub kerre, siis peaks ikkagi mootoripadjad vahetama) Mootori patju visuaalselt väga kontrollida ka ei saa.
Re: E 61 Väristab
Kui sa auto 2kuud tagasi ostsid, siis ei tea keegi mida seal vahetatud on, kui auto päris pika ajalooga pole, keegi mingid emased varuosad külge pookinud ja sa näed siin vaeva vibra tuvastamisega selle asemel, et kontrolli minna oleks asi ammu selge!
Re: E 61 Väristab
Mina lõhkusin selle kummi sealt välja. Kui orginaal osa siis see üles alla liikuda ei saa, kui aga mingi b osa, siis küll liikus, kui oma autol b-osa rihmaratast katsetasin.