E 61 Väristab.
Re: E 61 Väristab
Ilusti liigub...see õhu teema pigem m51 mootoritel suuremaks teemaks, kuigi sain tollelt mootorilt ka ilma jamadeta õhu väja. tollel mootoril nippleid vist polnudki vähemat mõistlikes kohtades küll mitte. Õhu probleemid vast tekivad siis kui veepump vilets, või siis kusagilt saab õhku sisse (mõni väike leke, vigane kaas jne).
Re: E 61 Väristab
See on ikka korralik kinonurk. Küsid nõu ja siis ütled, et nii ma küll tegema ei hakka. Räägid siin 3 lehekülge mootoripadjast ja raiud, et selle viga. Kui nii tark oled siis miks kohe neid ära ei vaheta? Alt mootorit tõstes kergelt on näha kohe kas padi ühes tükis või kahes. Mul on mõlemad padjad pooleks läinud ja just D peal olles on vibra. Paar sõpra sama mure kurtnud nagu sina siin, aga lõpuks on kõigil ikka pihustid tuksis Lihtsam vahetada kõik muud jupid ja siis lõpuks ringiga ikka pihustite juures olla. Leia mõni remondi koht kes paneb ülevoolu anumad külge ja kohe reaalselt näha mis seisus pihustid on. Selle asemel , et sa neid juppe lihtsalt vahetad.
Bmw e46 330d 150+kw
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
- bemarivend20
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
- Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw
Re: E 61 Väristab
Kui lugeda mõistad siis vastati ka, et nipleid pole vaja keerata. Ja nii tegingi! Mootor õhutas end väga edukalt paisupaagi kaudu! Mootori padjad lähevadki hommevahetusse, varem ei saanud, kuna pole letist saada neid! Jakui sa oleks lugend mida ka teised kirjutanud, siis teaksid mida kõike nad vahetatud ja abi pole. MUL PIHUSTITE NÄIDUD KORRAS.
Ja kui nagu midagi tarka teema kohta öelda pole, siis palun ära võta sõna!
Ja kui nagu midagi tarka teema kohta öelda pole, siis palun ära võta sõna!
Re: E 61 Väristab
anna siis teda,mis sai peale padjade vahetust...bemarivend20 kirjutas:Kui lugeda mõistad siis vastati ka, et nipleid pole vaja keerata. Ja nii tegingi! Mootor õhutas end väga edukalt paisupaagi kaudu! Mootori padjad lähevadki hommevahetusse, varem ei saanud, kuna pole letist saada neid! Jakui sa oleks lugend mida ka teised kirjutanud, siis teaksid mida kõike nad vahetatud ja abi pole. MUL PIHUSTITE NÄIDUD KORRAS.
Ja kui nagu midagi tarka teema kohta öelda pole, siis palun ära võta sõna!
Re: E 61 Väristab
See ei tähenda, et pihustid korras oleks.bemarivend20 kirjutas:MUL PIHUSTITE NÄIDUD KORRAS.
- bemarivend20
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
- Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw
Re: E 61 Väristab
Minu teada annab suht kiirelt smooth running vea kui midagi kalab. mootor ise käib ühtlaselt. Ja vibra siiski juhipoolel, kui väljast autot katsuda.
Re: E 61 Väristab
Siis on ikka asi juba väga kusine, kui viga sees on. Väikese värina tekitavad pihustid väga kergelt ja ainsa tõese pildi asjast saad, kui need stendis kontrollida lased.
Re: E 61 Väristab
Mul on mootor pihustite vea tõttu vibranud nii, et auto hüppab kohapeal kerest ja mootorit vaadates on tunne, et kohe visatakse ta aiste vahelt minema. Ühtegi viga aju ei näidanud. Teisel korral olid kaks pihustit lühises, mootor suri välja suvalisel ajal ja pöörded käisid julmalt üles-alla, ka ühtegi viga ei näidanud. Mine võta siis kinni mis õige ja mis vale ...bemarivend20 kirjutas:Minu teada annab suht kiirelt smooth running vea kui midagi kalab. mootor ise käib ühtlaselt. Ja vibra siiski juhipoolel, kui väljast autot katsuda.
BMW E60 530d 200+kw/690+NM
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Re: E 61 Väristab
ma lasin pihustid kontrollida(mitte pingis üksikult) öeldi et näidud ok ja kui käima läheb normaalselt anna minna. seda öeldi ka, et pihustitel eraldi otsasid vahetada ei saa nii et põh. uus pihusti kui pees hind ala 250 eur/tk (Y)
Re: E 61 Väristab
No, selle kohta käib see, et kes millega rahul on. Mõni ei saa arugi mõnest veast, mis teise jaoks juba katastroof on.
Aga see viimane väide ei tohiks kõigi E60-te kohta käia, sest kõigil pole piesoelektrilised pihustid, minu mäletamist mööda tulid need M57TU2 mootoritega.
Aga see viimane väide ei tohiks kõigi E60-te kohta käia, sest kõigil pole piesoelektrilised pihustid, minu mäletamist mööda tulid need M57TU2 mootoritega.
- bemarivend20
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
- Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw
Re: E 61 Väristab
Küsimus vaakumi kohta. Kas egeri voolikusse puhudes peaks kollektori all susisema(mitte töötava mootoriga) ?
-
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
- Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86
Re: E 61 Väristab
minul küll e39 3.0d masinal tühikäigul vibra põhjuseks oli summuti kinnitus. kui viitsid aja kanalile ja lase kellelgi sumpat kinni hoida.
- bemarivend20
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
- Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw
Re: E 61 Väristab
Oskab keegi vastata?bemarivend20 kirjutas:Küsimus vaakumi kohta. Kas egeri voolikusse puhudes peaks kollektori all susisema(mitte töötava mootoriga) ?
- bemarivend20
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
- Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw
Re: E 61 Väristab
tahtsin pigem teada mis põhimõttega ta töötama peaks. Kas seisva mootoriga peaks ka vaakumit hoidma? Hetkel ta vaakumit ei hoia(seisva mootoriga)
- bemarivend20
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
- Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw
Re: E 61 Väristab
Sulle lihtsalt meeldibki norida jah? Tegelikult said väga hästi ju aru. Sa oleks võinud ju parandada minu küsimust ja öelda kuidas õigesti vaakumit kontrollitakse.
Re: E 61 Väristab
No, tegelikult pole EGR-klapist juttugi olnud..
Egerbemarivend20 kirjutas: egeri voolikusse
- bemarivend20
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
- Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw
Re: E 61 Väristab
Okei. Minupoolt teema lukku!
Re: E 61 Väristab. Teema lukku!
Ärge lukustage jah.Hea on teistel õppida vigadest.Anna teada ,mis põhjuseks oli.Ärge isiklikuks minge
- bemarivend20
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 24.07.2008 20:35 27
- Peamine sõiduk: BMW E92 280kw, BMW e21 280kw
Re: E 61 Väristab.
Minu auto igatahes nüüd värinavaba. Vahetusse läks juhioolne mootoripadi(oli väga läbi omadega). Tuvastasin selle vea ise. Katsusin auto esitulesi ja juhi pool oli vibra korralik( Salongi värinast ei hakka üldse rääkimagi)
Lisaks läksid ka kõik uued vaakum voolikud. Kolle all oli 2 voolikt puru ja egr ei toimetanud nii kuis peaks.
Lisaks läksid ka kõik uued vaakum voolikud. Kolle all oli 2 voolikt puru ja egr ei toimetanud nii kuis peaks.
Viimati muutis bemarivend20, 07.01.2014 12:31 38, muudetud 1 kord kokku.
Re: E 61 Väristab.
Mis firma mootoripatju on soovitav e61d-le panna? Lömförderit enam ei pakuta
Re: E 61 Väristab.
Corteco
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E 61 Väristab.
Enda masinal olid ka vibrad, tõrked ja tahmas. Viisin remonti. Pihustid maha ja testremi kontrolli. Kõik ok. Aga sisselaske ümbrus jumala mahlane. Pöördklappide tihendid olid jumala läbi. Sai ostetud uued sisselaske tihendid ja spets pimedad klappide aukudele. Ja voilaa. Ei tahma, ei värise, ei puterda. Mootori padi sai kõrvalistuja oma 2 kuud tagasi vahetatud ja nüüd vahetan teise ka.
Muidugi külmalt on jah tunda natuke suuremat vibra kui soojalt. See tundub , et on paljudel ja loomulik sest seda juttu ka mujal foorumites.
Teema lugesin läbi ja sai nii nutta kui naerda
Viige oma auto korraliku töökotta ja laske meistritel korda teha.
Seniks aga häid pühi kõigile.
Muidugi külmalt on jah tunda natuke suuremat vibra kui soojalt. See tundub , et on paljudel ja loomulik sest seda juttu ka mujal foorumites.
Teema lugesin läbi ja sai nii nutta kui naerda
Viige oma auto korraliku töökotta ja laske meistritel korda teha.
Seniks aga häid pühi kõigile.
Re: E 61 Väristab.
Kahjuks ei muudetud stendist nendel pihustitel miskit kuna polnud midagi muuta. Sa vist ei saanud aru, et svirl klappide tihendid lekkisid ikka väga jubedalt just nimelt need alumised otsad.Kuno_T kirjutas:Paari sisselaske tihendi vahetus küll värinat ja tahmamist ei saanud mõjutada, pigem pihustite kontrollis käik, sest vajadusel muudetakse seal reguleerseibide vahetusega pihusti karakteristikuid. Sa tõenäoliselt arvasid, et pihustite kontrolliskäik piirdus vaid nende silitamisega. Vale arvamus.
Patju vaheta korraga, mtte 1-haaval.
Ja need padjad. Eks iga asi omal ajal.
Re: E 61 Väristab.
Mootori padi oli 2 kuud enne seda vahetatud. Eks siin foorumis olen juba aastatega näinud, et siin jonnipunne palju. Kes arvavad oma moodi ja kes oma moodi. U tuurist puukuuri. Ei hakka siin rohkem vaidlema.
Olin ise samuti kindel, et pihustid peetis ja arvestasin remondiga kuid spetsialistd tegid oma töö, kontrolli ja andsid hinnangu, parandasid/vahetasid mis vaja ja asi korras. Siin ei ole mingit kahtlust.
Olin ise samuti kindel, et pihustid peetis ja arvestasin remondiga kuid spetsialistd tegid oma töö, kontrolli ja andsid hinnangu, parandasid/vahetasid mis vaja ja asi korras. Siin ei ole mingit kahtlust.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E 61 Väristab.
Seoses autokuulutusega:
E60 asub kütusepump paagis ja maksab päris korralikku raha. Selle purunemine on üpris haruldane teema. Kindel et ikka see on vahetatud, mitte küttefiltri küljes asuv kütte/mõõteelement?
E60 asub kütusepump paagis ja maksab päris korralikku raha. Selle purunemine on üpris haruldane teema. Kindel et ikka see on vahetatud, mitte küttefiltri küljes asuv kütte/mõõteelement?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520