Selveri parklas hakkas vasakpoolse esikapotil oleva klaasipesupiserdaja juurest suitsu tulema ( äkki mingi dzinni teema käis peast läbi)

Ahvi kiirusel masin seisma P peale- süüde välja, võtit välja keerates sikutasin juba kapoti linki, slongist välja kapott lahti ja krt. seal ta oli - päris elus tuli. Väljas muidugi -8 C.

Uskumatu kui kiiresti suutsin ma tagaluugini jõuda ning pagasiruumist tulekustuti näppu haarata ning jooksul esikapotini korralikult tresseeritud kaeviku sõdalasena splindi välja tõmmata ning kahe pihustamisega põleva kapoti aluse mati kustutada.

Adreka laks oli vägev nagu langevaju hüppel ning kohese uurimise tulemusena selgus, et ühendus pistikust kuni piserdajani oli kõik sulanud- kahjud:
1. klaasipesuvedeliku soojendusega pihusti ( muutus plastiku junniks)
2. klaasipesu pistik ( samasugune plastiku junn)
3. klaasipesu voolikud 2 tk. ( lõppesid kuskil poolel teekonnal pihustini)

4.kapoti alune matt
5. kapott
..ok kohe plastjunn vahelt minema, isoleerimine ja sõbrapoisi juurde , masin pulbrist puhtaks ning kapott kahjustusteks ja värvist puhtaks lihvitud ning epo krunt ja sprei värv peale -värvimist ootama.
SIIT EDASI küsimus et kellel on, siis Tartu pool pakkuda e39 01 esikapoti küljes olevat ok matti ning ok detaile 8, 2, 1 - v.t. ( http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... _cleaning/" onclick="window.open(this.href);return false;)
pihustaja näeks ise välja selline koos pistikuga - http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-Genuine-W ... 1e84bfda7d" onclick="window.open(this.href);return false;.
pakkumine pm'i koos hinnaga palun ja ex homme vaatan mis UM pakub uute hindadeks.
Loo moraal - seda ei ole, sest iial ei tea mis juhtuda võib
