Pöörete kõikumine raginaga
Pöörete kõikumine raginaga
Sõites siis vahet pole mis kiirusega kui pöörded kuskil 1500 kandis siis hakkavad vahest kõikuma ja kui pöörded alla kukkuvad siis käib kuskil ka mingi ragin või sellele sarnane hääl, kõrgemate pööretega probleemi pole, muidugi üks nähtus on see et kui veel asfalt puhas oli sai kohapealt minema mindud põhja gaasiga ja 4000 juures käis mingi jõnks ja hakkas nagu paremini veel edasi minema
boch näitab ka järgmisi vigu 3FF0 hot - film air mass meeter nominal vs actual comparaison see siis viitab õhulugeja tuksis olemisele
4B10 smooth running control correction quantity too low ... ei tea
4501 exhaust - gas recirculation system - lõpp pole pildile jäänud
4288 lambdasensor oxygen concentration oxygen concentration implausible
mootori tuli käib ka pidevalt increased emissioni näitab
ehk on kellelgi mingeid häid ideid millest alustada, eks peab vast päris palju jublakaid vahetama ära, aga mis selle alg allikaks on et pöörded kõiguvad.....
boch näitab ka järgmisi vigu 3FF0 hot - film air mass meeter nominal vs actual comparaison see siis viitab õhulugeja tuksis olemisele
4B10 smooth running control correction quantity too low ... ei tea
4501 exhaust - gas recirculation system - lõpp pole pildile jäänud
4288 lambdasensor oxygen concentration oxygen concentration implausible
mootori tuli käib ka pidevalt increased emissioni näitab
ehk on kellelgi mingeid häid ideid millest alustada, eks peab vast päris palju jublakaid vahetama ära, aga mis selle alg allikaks on et pöörded kõiguvad.....
Re: Pöörete kõikumine raginaga
Kati sisu lahti äkki? Mis mootoriga üldse tegu on?
Re: Pöörete kõikumine raginaga
530 d e61 2004 a 160 kw
-
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
- Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86
Re: Pöörete kõikumine raginaga
probleem on suure tõenäosusega maf´i või smooth runningu viga. smooth running on süsteem mis parandab kütte kogust et mootori tööd ühtlustada. soovitan seda viga rohkem uurida. kas tegu tuksis pihustiga vms.
Re: Pöörete kõikumine raginaga
kõige pealt egr korda- esimesena vaakum solenoid kontrollida, harvemal juhul on egr klapi rike.
Egr vea tõttu on ka õhukogus paigast ära.
Smooth running controller viitab tuksis pihustile. Kõige parem kui kõik pihustid stendi viia. Hulgim viid, siis mingi 10euri tükk kontrolli eest. Viisakam koht annab ilusti test lehe ka kaasa ja seletab ära milles viga. Ühekaupa jäädki neid tegema.
Lamda samuti egr-iga seotud.
Kõrin, ragin võib olla väntvõlli rihmarattast või mõnest rihma rullikust põhjustatuna.
Egr vea tõttu on ka õhukogus paigast ära.
Smooth running controller viitab tuksis pihustile. Kõige parem kui kõik pihustid stendi viia. Hulgim viid, siis mingi 10euri tükk kontrolli eest. Viisakam koht annab ilusti test lehe ka kaasa ja seletab ära milles viga. Ühekaupa jäädki neid tegema.
Lamda samuti egr-iga seotud.
Kõrin, ragin võib olla väntvõlli rihmarattast või mõnest rihma rullikust põhjustatuna.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: Pöörete kõikumine raginaga
brucevilli kirjutas:probleem on suure tõenäosusega maf´i või smooth runningu viga. smooth running on süsteem mis parandab kütte kogust et mootori tööd ühtlustada. soovitan seda viga rohkem uurida. kas tegu tuksis pihustiga vms.
pihustid kontrollidud diisel abc 2 tükki ka vahetatud
Re: Pöörete kõikumine raginaga
ajule tutvustatud ka?
Re: Pöörete kõikumine raginaga
karl01 kirjutas:ajule tutvustatud ka?
ikka uued koodid ilusti sees
Re: Pöörete kõikumine raginaga
sander k kirjutas:kõige pealt egr korda- esimesena vaakum solenoid kontrollida, harvemal juhul on egr klapi rike.
Egr vea tõttu on ka õhukogus paigast ära.
Smooth running controller viitab tuksis pihustile. Kõige parem kui kõik pihustid stendi viia. Hulgim viid, siis mingi 10euri tükk kontrolli eest. Viisakam koht annab ilusti test lehe ka kaasa ja seletab ära milles viga. Ühekaupa jäädki neid tegema.
Lamda samuti egr-iga seotud.
Kõrin, ragin võib olla väntvõlli rihmarattast või mõnest rihma rullikust põhjustatuna.
oot milinne see vaakum solenoid välja näeb?
Re: Pöörete kõikumine raginaga
http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/E ... #7796634_1
Sinu autol samasugune ja asub eelsüüteküünalde aju juures, sisselaske kollektori all mootori keskel.
Sinu autol samasugune ja asub eelsüüteküünalde aju juures, sisselaske kollektori all mootori keskel.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: Pöörete kõikumine raginaga
sander k kirjutas:http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/E ... #7796634_1
Sinu autol samasugune ja asub eelsüüteküünalde aju juures, sisselaske kollektori all mootori keskel.
tänud, peab kontrollima siis et voolikud korras ja kas peaks ka mõõtma voolu mis peale tuleb
Re: Pöörete kõikumine raginaga
Klapp ise muutub tavaliselt ebatihedaks ja ei suuda enam egr klappi avada korralikult. Elektrile tavaliselt isegi regeerivad. Vaakumvoolikud peab kindlasti kontrollima ja kindlasti ka mootoripatjadele minevad voolikud tuleb üle vaadata.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: Pöörete kõikumine raginaga
sander k kirjutas:Klapp ise muutub tavaliselt ebatihedaks ja ei suuda enam egr klappi avada korralikult. Elektrile tavaliselt isegi regeerivad. Vaakumvoolikud peab kindlasti kontrollima ja kindlasti ka mootoripatjadele minevad voolikud tuleb üle vaadata.
seda siis pms kontrollida väga ei saagi jah, seda klappi osa
Re: Pöörete kõikumine raginaga
sander k kirjutas:Vaakummeetriga
ei ta kus sellist huvitavat looma saaks
egeri klappi otsast vist ka mõõta ei saa sest ega seal koguaeg vaakum taga pole
viskasin kiire pilgu ja selle klappi juures ühel voolikul olid küll väiksed mõrad peal peab nädalavahetusel asja tõsisemalt ette võttma ja ära kontrollima kõik voolikud
Re: Pöörete kõikumine raginaga
laurigt kirjutas:sander k kirjutas:Vaakummeetriga
ei ta kus sellist huvitavat looma saaks
egeri klappi otsast vist ka mõõta ei saa sest ega seal koguaeg vaakum taga pole
viskasin kiire pilgu ja selle klappi juures ühel voolikul olid küll väiksed mõrad peal peab nädalavahetusel asja tõsisemalt ette võttma ja ära kontrollima kõik voolikud
kusjuures meil ühel vanal elektrikul pidi olema mingi vaakump pump millel ka vaakummeeter peal et saab mõõta aga kes nüüd ütleb et palju ja kuskohast
- heyboss
- Huviline
- Postitusi: 261
- Liitunud: 26.12.2008 01:02 17
- Peamine sõiduk: BMW 530D E61
- Asukoht: Tartu
Re: Pöörete kõikumine raginaga
mul näitab- 4B10 smooth running control correction quantity too high, millest selline viga võib tulla ?
Re: Pöörete kõikumine raginaga
mõne pihusti näit läheb liiga kõrgeks(kehvaks).
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
- heyboss
- Huviline
- Postitusi: 261
- Liitunud: 26.12.2008 01:02 17
- Peamine sõiduk: BMW 530D E61
- Asukoht: Tartu
Re: Pöörete kõikumine raginaga
mis vahemiku peaksid pihusti näidud jääma?
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Pöörete kõikumine raginaga
+ 3 kuni -3
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 26.04.2019 08:37 42
- Peamine sõiduk: Bmw 530d
Re: Pöörete kõikumine raginaga
Ma pakuks et suure tõenäosusega käigukasti turbiin ei lukustu korralikult.
- A.Karro
- Klubiliige
- Postitusi: 288
- Liitunud: 24.10.2014 17:05 39
- Peamine sõiduk: BMW 735i
- Telefon: 53413027
- Asukoht: Jõgevamaa, Mustvee vald, Piilsi küla, Karusoo-Joosepi
- Kontakt:
Re: Pöörete kõikumine raginaga
Ma ennem teeks mootori asjad korda. Vahel kui mootor ei toimi normaalselt, siis ei saa seda ka kast teha. Turbiini luku kõikumine ei tekita pikka aega ühtegi koodi käigukasti, rääkimata mootori koode.
Automaatkastide remont Jõgevamaal.
Re: Pöörete kõikumine raginaga
Saite vangist välja?Lauri123456 kirjutas: ↑18.06.2019 14:24 03 Ma pakuks et suure tõenäosusega käigukasti turbiin ei lukustu korralikult.
Re: Pöörete kõikumine raginaga
Eks negrofiiliat saab ka huviks pidada