525 td soe käivitus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
lepapoiss1
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 26.09.2013 22:56 17
Peamine sõiduk: BMW 525 td

525 td soe käivitus

Postitus Postitas lepapoiss1 »

tere , nimelt probleem on selline , sai ära vahetatud pump siin 1.5 kuud tagasi umbes ja sai peale pandud täiesti uus pump . Kui pump oli kuskil pool kuud olnud siis tekkis mõni probleem , nimelt , külmalt paned käima läheb põhimõtteliselt poolest pöördest , 2 sekundit healjuhul käiamist . aga soojalt ei lähe kohe üldse , olen proovinud ka vee trikki , mitte mingit tolku , masin jahtub maha siis on kõik korras jälle ja käivitub ilusti . ja rahulikult sõites , oletame ,et hakkad mööda sõitu tegema , siis jõudu ei ole . kui siduri alla vajutad ja korra gaasi põranda poole vajutad ja uuesti siduri lahti lased siis jõudu jälle nagu loomal käes ja liigub ilma mõtlemata edasi , pöörded ei lonka , ei puterda ega midagi . Oskab keegi miskit öelda selle kohta ? Kas ei või olla katkise süüteluku pärast taoline kala küljes ?
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: 525 td soe käivitus

Postitus Postitas Tauri_J »

ühenda mootori temp. andur soojalt käivitudes lahti, kui siis käivitub hästi on viga pumbas või selle süütenurgas.
lepapoiss1
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 26.09.2013 22:56 17
Peamine sõiduk: BMW 525 td

Re: 525 td soe käivitus

Postitus Postitas lepapoiss1 »

ja üks asi veel , kui külmalt käima panna siis on kõva klõbin sees , korra õrnalt annad mingi 200 pööret ja lased gaasi lahti siis viskab ulme tahma välja .. soojaks läheb siis ei ole enam klõbinat ja musta ei aja ka enam .
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: 525 td soe käivitus

Postitus Postitas teet82 »

Temperatuurianduri lahti ühendamine ei saa kuidagi parandada kulud jaoturpead, samuti ei tohiks küünalde rakendumisest kasu olla sooja mootoriga. MInu arvates kisub see probleem ikka samasse kanti VAG TDI mootoritega, viimane postitus selles teemas: viewtopic.php?f=39&t=193195" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: 525 td soe käivitus

Postitus Postitas Tauri_J »

teet82 kirjutas:Temperatuurianduri lahti ühendamine ei saa kuidagi parandada kulud jaoturpead, samuti ei tohiks küünalde rakendumisest kasu olla sooja mootoriga. MInu arvates kisub see probleem ikka samasse kanti VAG TDI mootoritega, viimane postitus selles teemas: viewtopic.php?f=39&t=193195" onclick="window.open(this.href);return false;
kui lahti ühendada arvab et mootor külm ja annab rikast segu peale.

enamjaolt on sooja käivituse vead jah kulunud jaoturpeast
Kasutaja avatar
KristjanK
Huviline
Postitusi: 799
Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
Asukoht: Võrumaa, Tartu

Re: 525 td soe käivitus

Postitus Postitas KristjanK »

Kui ma olen õigesti asjast aru saanud siis ainus erinevus tuleb sellest, et eelsüüte ajal rakendub ka paagisisene etteandepump, mis surub rohkem kütust kõrgsurvepumbale peale. Soekäivituse juures (kus eelsüüde -> paagisisene pump ei rakendu) ei suru kütust pumbale mitte miski, peale pumba enda tekitatud "vaakumi" (ja muidugi pumbas endas sees olev kütus, eeldusel et alla ära pole vajunud) ja kui jaoturpea on ka veidi kulunud, ei suuda piisavalt rõhku üles anda ja see põhjustabki pika käivitamise. Parandage kui eksin.
Sellist aju ära petmist ma väga ei poolda. Ise vahetan kindlasti plunseri ära kuna ma tean, et teen autot iseendale (mehaanika>tilulilu) . Jah, muidugi on see hea ja odav lahendus aga kui kunagi masina maha müüd ja mingi kala elektroonikaga on, siis koer kah ei hammusta, mida seal kõike tehtud on. Tark ei ütle, loll ei oska küsida.

Kristjan
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: 525 td soe käivitus

Postitus Postitas teet82 »

Kasutaja "jyrisoo" peaks tegelema tarkvara parandusega TDI mootoritel seoses kehva soojalt käivitumisega, võibolla oskaks ta selle probleemi korralikult lahti seletada kui kellelgi huvi on. Aga juhuseid on VAG autode puhul palju olnud, et abi on saadud starteri vahetusest, samuti aitab temperatuurianduri lahti ühendamine jne. Lühidalt kokku võttes peab sooja mootoriga starter liigutama mootorit minimaalselt 250 pööret, et aju kütuse peale annaks, külma mootoriga pole pöörlemiskiirus oluline. Sellest ka loogiline põhjus, et miks aitab kehva starteri puhul temperatuurianduri lahtiühendamine jne.

Ma ei väida, et TDS-i probleem on sama, see üks mõte lihtsalt :D
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
KristjanK
Huviline
Postitusi: 799
Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
Asukoht: Võrumaa, Tartu

Re: 525 td soe käivitus

Postitus Postitas KristjanK »

Kui enda oma chippimas käisin, küsisin Jyrisoolt vaid pumba ümberprogrammeerimise kohta ja see teema oli küll võõras.
Paljud on muidu soekäivituse ka pärast akuvahetust paremaks saanud. Väheke erksam vms... :roll:
lepapoiss1
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 26.09.2013 22:56 17
Peamine sõiduk: BMW 525 td

Re: 525 td soe käivitus

Postitus Postitas lepapoiss1 »

Okei ,täna sai isegi proovitud uut akut , käivitab ikka väga väga pikalt , siis lubab mitu korda järjest ja põrts , käib . On keegi kursis palju jürisoo pumba sättimise eest küsib ka ?
Vasta