E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
Alustuseks mainiks ära, et eelmine omanik olevat remontinud plokikaane.
nüüd siis, jahutusvedelik kaob kuskile, kui väheks jääb, läheb keema. Reedel sõitsin Viljandist Paidesse, kõik oli korras. Paides jätsin auto korra seisma, mingi 15 minutiks, siis sain sõita 10 minutit ja temperatuur laes. Lasin maha jahtuda, lasin rõhu õhutusnipli kaudu välja, valasin vedelikku täis, õhutasin korralikult ära ja sõitsin muretult viljandisse ära. Siin jätsin seisma, hommikul läksin sõitma, jälle kuumenes üle. Õli pole juurde tekkinud, ei õlivarras ega õlikork vahune ei ole, sumpsist erilist auru ei tule (ega mingit magusat lõhna). Kahtlaselt kõvera plokikaane moodi aga samas nagu mingid sümptomid on ju puudu? Termostaat ja paisupaagikork on vahetatud. Probleemi saab väga hästi jälgida ka varjatud menüüst täpset jahutusvedeliku tempi vaadates. Kui kõik on korras, siis on ilusti 88 kraadi. Tulistage mõtteid. (mitte stiilis sõida kuusakoski ja osta uus auto)
nüüd siis, jahutusvedelik kaob kuskile, kui väheks jääb, läheb keema. Reedel sõitsin Viljandist Paidesse, kõik oli korras. Paides jätsin auto korra seisma, mingi 15 minutiks, siis sain sõita 10 minutit ja temperatuur laes. Lasin maha jahtuda, lasin rõhu õhutusnipli kaudu välja, valasin vedelikku täis, õhutasin korralikult ära ja sõitsin muretult viljandisse ära. Siin jätsin seisma, hommikul läksin sõitma, jälle kuumenes üle. Õli pole juurde tekkinud, ei õlivarras ega õlikork vahune ei ole, sumpsist erilist auru ei tule (ega mingit magusat lõhna). Kahtlaselt kõvera plokikaane moodi aga samas nagu mingid sümptomid on ju puudu? Termostaat ja paisupaagikork on vahetatud. Probleemi saab väga hästi jälgida ka varjatud menüüst täpset jahutusvedeliku tempi vaadates. Kui kõik on korras, siis on ilusti 88 kraadi. Tulistage mõtteid. (mitte stiilis sõida kuusakoski ja osta uus auto)
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
Korralik õhutamine, kuidas täpsemalt seda tegid?
Kas nii: (kopeerisin postituse foorumist)
BMW mootor õhutatakse seisva mootoriga. Lühidalt: külma ja seisva mootoriga, süüde sisse, salongi ventilaator keskmise kiiruse peale (II aste), temperatuur maksimumi peale, õhutusnippel (niplid) lahti keerata, valada paisupaaki nii palju kui mahub (ääreni täis, kannatust, peale valada jne, kuni õhutuskorgist enam mulle ei tule ja rohkem peale valada ei saa, veel kord kannatust, õhu väljumine võtab aega), õhutuskorgid kinni, paisupaagi kork jääb maha, mootor käima ja kiirelt mõned korrad teravalt pöördeid 4500 p/min kanti. Mootor seisma. Vajadusel korrigeerida vedeliku taset. Kork peale ja töö tehtud.
Allikas BMW TIS
Kas nii: (kopeerisin postituse foorumist)
BMW mootor õhutatakse seisva mootoriga. Lühidalt: külma ja seisva mootoriga, süüde sisse, salongi ventilaator keskmise kiiruse peale (II aste), temperatuur maksimumi peale, õhutusnippel (niplid) lahti keerata, valada paisupaaki nii palju kui mahub (ääreni täis, kannatust, peale valada jne, kuni õhutuskorgist enam mulle ei tule ja rohkem peale valada ei saa, veel kord kannatust, õhu väljumine võtab aega), õhutuskorgid kinni, paisupaagi kork jääb maha, mootor käima ja kiirelt mõned korrad teravalt pöördeid 4500 p/min kanti. Mootor seisma. Vajadusel korrigeerida vedeliku taset. Kork peale ja töö tehtud.
Allikas BMW TIS
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
täpselt nii, ja seda õhutamist proovisin nii tasasel pinnal, kui ka nina kõrgemal. Tegemist automaatse kliimaseadmega, ning kuna "teisest astmest" on suht keeruline aru saada, siis kasutasin seda rest funktsiooni, see peaks ka puhuma täpselt keskmises seades (see ventilaatori puhumiskiiruse nupp on kadunud, tuleb ümber nurga minna).
-
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
- Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
radikas lekib? vaata sealt paisupaagi poolsest otsast radika ja paisupaagi vaheline tihend tüüpviga.
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
ilmselt tal see remont ei õnnestunud ja lükkas auto müüki.
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
sain päris pikalt enne sõita kui esimest korda juhtus. Eelmist omanikku ei süüdista. Vahepeal õhutanud ja möllanud ja pärast seda jälle mõned pikemad otsad sõitnud (viljandi-tallinn-viljandi), viimasel ajal juhtub aina tihedamini. õhutan ära, kõik tundub okei, puhub salongi sooja, ja siis läheb kuumaks ja ka salongi hakkab jääkülma puhuma. Vähe kahtlustan veel, et äkki mõni radikas umbes vms?
Kuidas plokikaant (tihendit) kontrollida ilma kaant maha keeramata?
Kuidas plokikaant (tihendit) kontrollida ilma kaant maha keeramata?
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
Ilmselt ei saagi...ainult lõdvikute järgi(kas on kõvad). aga kui järjest tihedamini teeb ja kui juba mitu korda kuumaks ka lasknud, siis hakka aga uuesti mootori lahti võtmise peale mõtlema, või vaata üle kõik plastik torud ja ühendused, et kusagilt välja ei leki.josaar kirjutas:sain päris pikalt enne sõita kui esimest korda juhtus. Eelmist omanikku ei süüdista. Vahepeal õhutanud ja möllanud ja pärast seda jälle mõned pikemad otsad sõitnud (viljandi-tallinn-viljandi), viimasel ajal juhtub aina tihedamini. õhutan ära, kõik tundub okei, puhub salongi sooja, ja siis läheb kuumaks ja ka salongi hakkab jääkülma puhuma. Vähe kahtlustan veel, et äkki mõni radikas umbes vms?
Kuidas plokikaant (tihendit) kontrollida ilma kaant maha keeramata?
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
jep, lõdvikud kõvad, üle kuumeneb pm iga kord kui käima panna, kui on eelnevalt õhutatud ja möllatud, siis puhub sooja niikaua kui temp tõuseb 88 kraadini, sealt edasi hakkab külma puhuma. ega vist muud kui plokikaant otsima.
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
aga kas sa veepumba seisukorrast tead midagi? Kui ruttu sul kuumaks läheb? äkki veepumbal labad maas ja ei käi vesi ringi, ainult nii palju kui elektrilise pumbaga jõuab ajada.
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
Kui esimest korda juhtus, kakkusin veepumba maha ja paistis okei. plastiklabadega, aga tundus, et töötab. Läks sama targalt tagasi, õhutasin ära ja sõitis veel mõnda aega enne kui jälle juhtus. Kui paisupaak on täis ja siis käima panna, on näha et sealt paisupaagi korgi kõrvalaugust tuleb ka megapeenike nire. kui natuke gaasi anda korra, siis nagu tekiks kuskiltjahutusvedelikku juurde ja tase tõuseb. Mulle kuskilt ei paista, aga kui õhtutusnippel natuke lahti keerata, siis langeb tase sinnamaale kus ta enne käimapanekut oli...
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
Tähendab seda, et ma ei näe mootori sisse, kas pump vett ringi ajab, aga miski ei viidanud vastupidisele
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
Vahest lekib väga salakavalate kohtade pealt, kust aru ei saa,
Kogemus olemas näiteks plokikaane tihendi vahelt vastu välja laske kollektorit, seal aurab koheselt ära ja jääbki mõistatuseks kust lekib.
Rikkis pump minuteada vedelikku ei söö,
Pane keegi sooja mootoriga kaasi tallama ja ise piilu kõik võimalikke kohti kapoti all.
Minu autol hakkas pritsima alles 4000rpm juures (ja kusjuures mitte vähe) madalatel pööretel oli kõik omal kohal.
Kogemus olemas näiteks plokikaane tihendi vahelt vastu välja laske kollektorit, seal aurab koheselt ära ja jääbki mõistatuseks kust lekib.
Rikkis pump minuteada vedelikku ei söö,
Pane keegi sooja mootoriga kaasi tallama ja ise piilu kõik võimalikke kohti kapoti all.
Minu autol hakkas pritsima alles 4000rpm juures (ja kusjuures mitte vähe) madalatel pööretel oli kõik omal kohal.
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
kuidas see veldelik kaob? kas siis kui tööle paned või alles järgmine hommik kontrolli tehes näha, et langenud? kui veepump oleks siis pressiks lihtsalt kusagilt välja, kui kuumaks läheb. selle plastiklabadega veepumba vahetaks küll välja (kindluse mõttes). Aga ma kahtlustan ikkagi plokikaane viga. Remonditud kaaned ei pidanud ka pidama jääma. proovi sinna korralik kaan leida, või siis äkki odavam teine mootor leida.
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
vedelikku vähenes siis kui paisupaagi kork natuke lahti jätta. Kui on korralikult kinni keeratud, siis minuarust ei vähene... Aga lõdvikud on kõvad.. Tegin varuosapäringu ja sain 1 vastuse:
Tere.
Täname päringu eest.
Hinnad on alljärgnevad:
plokikaas M52 mootorile KOLBENSCHMIDT -HIND 2199,20EUR-tehase tellimus.
Lugupidamisega,
Tere.
Täname päringu eest.
Hinnad on alljärgnevad:
plokikaas M52 mootorile KOLBENSCHMIDT -HIND 2199,20EUR-tehase tellimus.
Lugupidamisega,
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
Salongiradikates oled õhu kätte saanud.. Ma kunagi peaaegu 2 korda oma kaheliitrise niimodi maha kandnud.. tegelt oli vaja salongist õhk välja lasta. Lasin salongiradika tagasituleva toru lahti ja kallasin aga tosooli peale. soe peaks kindlasti põhja olema keeratud.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
niikaua kui mootor soojeneb, niikaua puhub salongi sooja. Kui temp tõuseb üle 88 kraadi, siis kaob soe ära ja hakkab külma puhuma. Vahepeal oleks nagu ka tunda salongis jahutusvedeliku lõhna...
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
niikaua kui mootor soojeneb, niikaua puhub salongi sooja. Kui temp tõuseb üle 88 kraadi, siis kaob soe ära ja hakkab külma puhuma. Vahepeal oleks nagu ka tunda salongis jahutusvedeliku lõhna...
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
Lase kõigepealt salongiradikast õhk välja siis vaata edasi.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
Kas tavalise õhutamisega sealt seda siis kätte ei saa? Kui hakkab sooja puhuma? Äkki teised kommenteerivad?
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
Miks salongiradikast õhku välja ei taha lasta. oleks vähemalt kindel kas on plokikaanes viga. kui termostaat valesti sees(kuul allpool) siis suht raske niisama niplist seda õhku kätte saada.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
Vastuseks Kuno_T-le uurisin täna sellelt inimeselt, kellega koos me seda lammutasime, ja jah kontrollis nii nagu sa kirjeldasid.
Aga mismoodi siis soojendusradikast õhu kätte saab? juhi pool läheb läbi tulemüüri kolm lõdvikut. Milline neist siis lahti tuleks keerata?
Täna ajasin autol nina vähe kõrgemale, keerasin paisupaagi korgi pealt ära, valasin silmini täis ja lasin mootoril soojaks käia, et näha, ega sealt mulle ei tule. (Keegi mainis, et kui kaas kõver, siis peaks sealt mullitama) Ei tulnud mulle. Proovisin ka gaasi anda, vedeliku tase langes paagis ja sealt kõrvalt väiksest avast tuli korralik juga. Kui gaas lahti lasta, siis kerkis samale tasemele, kus enne oli (silmini täis) nikerdasin siis seal nende õhutusniplitega ka ja tulemus - praegu jälle toimib. Üle ei kuumene ja sõidu ajal kui panna akent soojendama, tuleb akna peale tulikuuma õhku. seistes tunduvalt vähem sooja. Loomkatsetused jätkuvad.
Aga mismoodi siis soojendusradikast õhu kätte saab? juhi pool läheb läbi tulemüüri kolm lõdvikut. Milline neist siis lahti tuleks keerata?
Täna ajasin autol nina vähe kõrgemale, keerasin paisupaagi korgi pealt ära, valasin silmini täis ja lasin mootoril soojaks käia, et näha, ega sealt mulle ei tule. (Keegi mainis, et kui kaas kõver, siis peaks sealt mullitama) Ei tulnud mulle. Proovisin ka gaasi anda, vedeliku tase langes paagis ja sealt kõrvalt väiksest avast tuli korralik juga. Kui gaas lahti lasta, siis kerkis samale tasemele, kus enne oli (silmini täis) nikerdasin siis seal nende õhutusniplitega ka ja tulemus - praegu jälle toimib. Üle ei kuumene ja sõidu ajal kui panna akent soojendama, tuleb akna peale tulikuuma õhku. seistes tunduvalt vähem sooja. Loomkatsetused jätkuvad.
Re: E39 520 jahutusvedelikku kaob, kuumeneb üle
Selle raha eest saab juba doonor auto vast.josaar kirjutas:vedelikku vähenes siis kui paisupaagi kork natuke lahti jätta. Kui on korralikult kinni keeratud, siis minuarust ei vähene... Aga lõdvikud on kõvad.. Tegin varuosapäringu ja sain 1 vastuse:
Tere.
Täname päringu eest.
Hinnad on alljärgnevad:
plokikaas M52 mootorile KOLBENSCHMIDT -HIND 2199,20EUR-tehase tellimus.
Lugupidamisega,