
525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
-
- Huviline
- Postitusi: 255
- Liitunud: 21.04.2010 20:13 00
- Peamine sõiduk: BMW 728
- Asukoht: Vasalemma
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pole seda kuskile mujale läinud!Keenud üle ainult paar korda, eks peab proovima siis seda läbipesemise varianti, sealt tuleb rohkem nagu roostepuru või selliseid väiksemaid tükke, Kes seda teab mis sellesse radikasse enne sisse on topitud või mida tehtud 

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mingi segane tekst tuli välja ja lingid ka ei tööta, aga ausalt tegin seda kaine peaga =) Nüüd õiged lingid:butek kirjutas:Tere, kõigele,
Leidsin siin arvutis mõned pildid INPAst, mootor m51, e39, kas keegi saab öelda ja seletada kas on midagi valesti nende andmetega... Kuna mind huvitas pritsenurga korrasolek, seega piltidelt on näha et sprtizbegin soll (seadistatud) ja spritzbegin ist (reaalne) muutuvad aga pööred ei muutu, võib olla nii see töötabki? aga üldiselt pole leidnud palju see näide peaks olema. Kui leiate midagi vale olevat, andke palun teada, oleks väga tänulik...
https://drive.google.com/file/d/0B_Ujm2 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_Ujm2 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_Ujm2 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_Ujm2 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_Ujm2 ... sp=sharing





Ja palve siis INPAst andmed ülevaadata ja öelda mis on vale kui on ja kuhu poole siis kaevama hakata?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kas see polegi mitte täpselt kõrgsurvepumba tihendi sümptom? kui salongis ka diisli maitset on, siis ilmselt ongi tihendid läbi?Danielle kirjutas:Kui teada saad, anna mulle ka teada, mul teeb sama.StenV70 kirjutas:Mind huvitab,et miks mu masin niimoodi käivitub hommikuti(esimene käivitus).
Peale seda on terve päev kõik käivitused normaalsed,öö(10h või mitu ööpäeva) vahel siis jälle samamoodi.
Video käivitumisest.
http://www.youtube.com/watch?v=lELalWtY ... e=youtu.be
Keegi ei tea millest alustada?![]()
Ise kahtlustan madalat küttekogust.
kuigi soojenedes peaks ju paremaks minema, kui just kogu küte välja pole jooksnud ja aku tühi?

- Danielle
- Huviline
- Postitusi: 185
- Liitunud: 18.05.2009 20:38 44
- Peamine sõiduk: 730i
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ma ei tea kuidas Steniga lood on, aga mul endal on KSP tihendid vahetatud alles hiljuti. Pihusti augud ka kõik kuivad ning sisselaske kolle tihendid vahetasin ka ära, sest eelmised olid katki ja imesid lisaõhku.tymm kirjutas:kas see polegi mitte täpselt kõrgsurvepumba tihendi sümptom? kui salongis ka diisli maitset on, siis ilmselt ongi tihendid läbi?Danielle kirjutas:Kui teada saad, anna mulle ka teada, mul teeb sama.StenV70 kirjutas:Mind huvitab,et miks mu masin niimoodi käivitub hommikuti(esimene käivitus).
Peale seda on terve päev kõik käivitused normaalsed,öö(10h või mitu ööpäeva) vahel siis jälle samamoodi.
Video käivitumisest.
http://www.youtube.com/watch?v=lELalWtY ... e=youtu.be
Keegi ei tea millest alustada?![]()
Ise kahtlustan madalat küttekogust.
kuigi soojenedes peaks ju paremaks minema, kui just kogu küte välja pole jooksnud ja aku tühi?
Aga mul paugub ja köhib ainult mingi 5 seki kuskil ja siis jääb normaalselt käima .
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Salongis pole ei lõhna ega maitset..Masinaruumiski ei ole ninnakargavat lebra.
Ühe pihusti ümbert on kergelt niiske,mingit basseini pole.
Turtsub täpselt nii kaua nagu videos näha on.
Ühe pihusti ümbert on kergelt niiske,mingit basseini pole.
Turtsub täpselt nii kaua nagu videos näha on.
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Viskan infoks siia ühe lehe, kus pumbakaela ülemineku flantsi mõõdud mida treialile anda kui keegi hakkab 68mm kaela pealt 50mm peale ehitama, e siis mehaanilise pumba paigaldus. Leht küll poolakeelne aga kes tahab saab aru küll
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.ph ... 5&start=40" onclick="window.open(this.href);return false;
http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.ph ... 5&start=40" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ah,mis sellest pumbast ikka ümber ehitada,paar sotti ja käib järgmised veerand milli..
Kui just mingit lõbusamat põhjust pole meh. pumba paigaldamiseks.
Kui just mingit lõbusamat põhjust pole meh. pumba paigaldamiseks.
- fheisis
- Huviline
- Postitusi: 425
- Liitunud: 28.12.2008 14:48 03
- Peamine sõiduk: E30-E39-E65 kalla ja talla
- Asukoht: Haapsalu
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere. Minul on pikk jutt Si** jutt. Autoks bmw 725 96 a. Vana mootor oli jõuetu. Tundus Nagu auto oleks koguaeg avariis. Soojast peast minut käimist kui üldse läkski. Vana mootor oli e34 kaanega. Uus mootor ka vanatuubi oma alumiinjum sisselaskega.
Ostsin e 36Pealt komplektse uue mootori.. Mootor lekkivaba ja lotkidetta. Võtsin vana mootori maha. Käisin üle kogu juhtmestiku mis ajust mootorini tuleb. Jootsin ja taastasin porno ning isoleerisin. Tõstsin Uue mootori peale. Uuele mootorile võtsin vana pealt karteri, õli kopsiku,sisselaske ja ohufiltri koos lugejaga. NB juhtmestik jäi vana mootori oma. Kõik sai Valmis mahlad sisse ilus tore käima ei lähe. Eelmine mootor oli pumbaga 995 lõpuga praegune kui Ma ei eksi 997 lõpuga. Näitasin eetrit ja katsetasin variante. Aga ei midagi. Võtsin vanalt mootorilt pumba kaane. Lükkasin segu täiesti peale ja käivitasin.kohe hakkas lubama ning viskas pöörded Üle. Jätsin seisma esimesed märgid olid head mootor töötab. Lõin siis väheke kütet maha ja panin longates käima. Kukkusin siis pumba kaant sättima. Sain haalejargi ilusti käima ja keerasin kaane kinni (olen Teadlik pumba kaane regullist. Arvutiga) kaeparast pole aga esialgu panin ise paika. Sealt hakkas anomaalia ja siiani. Olen veetnud elanud päevi garaaži all ja tulutult.. Tee või tina tuhikaik oli normaalne. Lööd pedaali alla, jõuetu, uimane ajab paksu tossu. Täiesti must. Kicki kast teha ei Suuda. Üritasin veel timmida, kaks varianti kas lõin maha kütet ja ei käinud üldse ega ei läinud käimagi või lõin Pele ja sõitis (siit edasi anomaalia) lõin kütte peale mõtlesin Sitta ka teen proovika. Kilomeeter. Või vähem küte peale löödud sõitu ja järjest jõuetuks jääb.külmalt läheb kohalt ära nagu esimesed rõõmsad sajad meetrid üsna usinalt ja loetud sekundid kus tunned et juba jääb kuskilt midagi puudu. Töö sooja mootoriga nagu avariis. Võtsin vanalt mootorilt pihusteid. Vahetasin esimesed kolm prooviks midagi paremaks ei läinud.. Ohulugeja pistik ei muuda midagi. Kolde küljest fööni toru lahti föön puhub. Juhtpihusti juhtmed tõmbad lahti lööb kirja ette paned tagasi veateade läinud aga mootori tööd kumbagi pidi ei pidi ei muuda. Nüüd täna katsusin veel timmida. Käisin sõitmas ja Jattis kahtlaselt vahele. Hoidsin gaasi Põhjas ja pihusti lagina lõi lambist vahepeal minema kui kast käigu ära vahetas. Asfaldil oli nagu pintsliga tõmmatud must jutt.. Jõud hakkas kaduma ja naasin koju. Proovisin kütet maha Timmida. Tee või tina tuhikäiku enam ühtlaseks ei saa jääb üles alla lonkama ja lonkab end seisma . Timmisin kütte peale tagasi sain auto käima andsin gaasi jäi seisma ja enam käima ei lahe tee või tina .mida teha. Kas kaane elektroonika võis vigane olla? Eelmine mootor selle kaanega jättis teinekord lihtsalt teeaarde. Suri ära jõud läinud ja Vsjo. Käivitus teinekord kahekumne minuti pärast. Kas võisin liiga teha sellele koputamisega? Praegu ei lähe küte peal ka enam käima. Ei luba ka. Kütust on tuleb pump peaks ise korras olema. Olen katsetanud miljonit varianti. Täna üks tuttav ütles et keera alt kaan ära kust se kahe klemmiga pisike juhe tuleb et see jama täis aga mis on reaalsus.kas peaksin selle asendi anduri või mis iganes ta on kust se pisike juhe tuleb äkki ka ringi viskama? Võivad need erinevate takistustega olla erinevatel pumpadel või tasuks mul 995 lõpuga pumba peale enda 997 pubale 995-e kaant otsima? Kuna uue mootori aju mul pole. Palun abi. Vabandan kui tekst kuskilt segane telefoniga jube keeruline raamatut kirjutada. Olen igatahes nördinud et mõistus peale pole hakanud. 9 päeva on tööl käimata jäänud. Siiani pole sellist jama mul nende diislitega olnud aga sellest jamast ma aru ei saa.
Tänud igatahes ette asjaliku info eest.
Lugupidamisega.
Ostsin e 36Pealt komplektse uue mootori.. Mootor lekkivaba ja lotkidetta. Võtsin vana mootori maha. Käisin üle kogu juhtmestiku mis ajust mootorini tuleb. Jootsin ja taastasin porno ning isoleerisin. Tõstsin Uue mootori peale. Uuele mootorile võtsin vana pealt karteri, õli kopsiku,sisselaske ja ohufiltri koos lugejaga. NB juhtmestik jäi vana mootori oma. Kõik sai Valmis mahlad sisse ilus tore käima ei lähe. Eelmine mootor oli pumbaga 995 lõpuga praegune kui Ma ei eksi 997 lõpuga. Näitasin eetrit ja katsetasin variante. Aga ei midagi. Võtsin vanalt mootorilt pumba kaane. Lükkasin segu täiesti peale ja käivitasin.kohe hakkas lubama ning viskas pöörded Üle. Jätsin seisma esimesed märgid olid head mootor töötab. Lõin siis väheke kütet maha ja panin longates käima. Kukkusin siis pumba kaant sättima. Sain haalejargi ilusti käima ja keerasin kaane kinni (olen Teadlik pumba kaane regullist. Arvutiga) kaeparast pole aga esialgu panin ise paika. Sealt hakkas anomaalia ja siiani. Olen veetnud elanud päevi garaaži all ja tulutult.. Tee või tina tuhikaik oli normaalne. Lööd pedaali alla, jõuetu, uimane ajab paksu tossu. Täiesti must. Kicki kast teha ei Suuda. Üritasin veel timmida, kaks varianti kas lõin maha kütet ja ei käinud üldse ega ei läinud käimagi või lõin Pele ja sõitis (siit edasi anomaalia) lõin kütte peale mõtlesin Sitta ka teen proovika. Kilomeeter. Või vähem küte peale löödud sõitu ja järjest jõuetuks jääb.külmalt läheb kohalt ära nagu esimesed rõõmsad sajad meetrid üsna usinalt ja loetud sekundid kus tunned et juba jääb kuskilt midagi puudu. Töö sooja mootoriga nagu avariis. Võtsin vanalt mootorilt pihusteid. Vahetasin esimesed kolm prooviks midagi paremaks ei läinud.. Ohulugeja pistik ei muuda midagi. Kolde küljest fööni toru lahti föön puhub. Juhtpihusti juhtmed tõmbad lahti lööb kirja ette paned tagasi veateade läinud aga mootori tööd kumbagi pidi ei pidi ei muuda. Nüüd täna katsusin veel timmida. Käisin sõitmas ja Jattis kahtlaselt vahele. Hoidsin gaasi Põhjas ja pihusti lagina lõi lambist vahepeal minema kui kast käigu ära vahetas. Asfaldil oli nagu pintsliga tõmmatud must jutt.. Jõud hakkas kaduma ja naasin koju. Proovisin kütet maha Timmida. Tee või tina tuhikäiku enam ühtlaseks ei saa jääb üles alla lonkama ja lonkab end seisma . Timmisin kütte peale tagasi sain auto käima andsin gaasi jäi seisma ja enam käima ei lahe tee või tina .mida teha. Kas kaane elektroonika võis vigane olla? Eelmine mootor selle kaanega jättis teinekord lihtsalt teeaarde. Suri ära jõud läinud ja Vsjo. Käivitus teinekord kahekumne minuti pärast. Kas võisin liiga teha sellele koputamisega? Praegu ei lähe küte peal ka enam käima. Ei luba ka. Kütust on tuleb pump peaks ise korras olema. Olen katsetanud miljonit varianti. Täna üks tuttav ütles et keera alt kaan ära kust se kahe klemmiga pisike juhe tuleb et see jama täis aga mis on reaalsus.kas peaksin selle asendi anduri või mis iganes ta on kust se pisike juhe tuleb äkki ka ringi viskama? Võivad need erinevate takistustega olla erinevatel pumpadel või tasuks mul 995 lõpuga pumba peale enda 997 pubale 995-e kaant otsima? Kuna uue mootori aju mul pole. Palun abi. Vabandan kui tekst kuskilt segane telefoniga jube keeruline raamatut kirjutada. Olen igatahes nördinud et mõistus peale pole hakanud. 9 päeva on tööl käimata jäänud. Siiani pole sellist jama mul nende diislitega olnud aga sellest jamast ma aru ei saa.
Tänud igatahes ette asjaliku info eest.
Lugupidamisega.
Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab!
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2604
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Usun siiralt,et mootor vajab oma,õiget aju.Muidugi võib probleeme veel mujal ka olla sellise aretuse puhul,aga kui aju on juba mingi muu mootori oma,siis alustaksin sealt.
55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
997 lõpuga bosch pump käib 4 silindriliselre Alfa romeole.. kindel ,et numbritega midagi sassi ei ajanud.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- fheisis
- Huviline
- Postitusi: 425
- Liitunud: 28.12.2008 14:48 03
- Peamine sõiduk: E30-E39-E65 kalla ja talla
- Asukoht: Haapsalu
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Voibolla eksisin 997 aga 995 e pealt võtsin kaane enda praegusele uuele mootorile. Aretust pole midagi kõik pistikud on omal kohal ja töötavad. Midagi üle ega puudu pole. Kas pumba kaane elektroonika võib otsa lõppeda? Asjaga kiire keegi tark telefoni numbri annaks ja oskaks mind Aidata olen nõus kompenseerima kui asjale lahenduse leian.
Ette tänades.
Ette tänades.
Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui sa vene keelt oskad siis see link võiks abiks olla
http://forum.b-m-w.ru/dizelnye-dvigatel ... aboty-dvs/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.b-m-w.ru/dizelnye-dvigatel ... aboty-dvs/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mure selline ,et soojalt annab ka küünlaid.Tempi andur on uus ning juhe ilusti taga.Mida veel vaadata või kontrollida?
- APSmadis
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 02.10.2013 16:36 09
- Peamine sõiduk: BMW 525tds
- Asukoht: Ida-Virumaa Jõhvi
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere,
Oman siis e39 525tds ja mure on selline , et autol puudub laadimine. Generaator oli lühises, tellisin siis uue , panime peale ja laadimine puudub. Voolud asjad tulid peale. Saatsin selle tagasi ja käisin uue geneka järgi, millel oli laadimishari pooleks, pandi uus hari peale ja pandi uus pingeregulaator külge. Korraks tuli laadimine 12,5 ja siis kadus ära. hakkas sealt 11,6 pihta natuke tõusis korraks sis tuli see 12,5 ja siis läks 11,6 peale tagasi. Genekal midagi lühises pole ja dioodid ka korras. Diagnostika viga ei näidanud. Selles mõttes on imelik et vahepeal oli laadimine korraks , tagant juhtmed asjad paigas, kõik kaitsmed korras. Äkki oskab keegi nõu anda.
Oman siis e39 525tds ja mure on selline , et autol puudub laadimine. Generaator oli lühises, tellisin siis uue , panime peale ja laadimine puudub. Voolud asjad tulid peale. Saatsin selle tagasi ja käisin uue geneka järgi, millel oli laadimishari pooleks, pandi uus hari peale ja pandi uus pingeregulaator külge. Korraks tuli laadimine 12,5 ja siis kadus ära. hakkas sealt 11,6 pihta natuke tõusis korraks sis tuli see 12,5 ja siis läks 11,6 peale tagasi. Genekal midagi lühises pole ja dioodid ka korras. Diagnostika viga ei näidanud. Selles mõttes on imelik et vahepeal oli laadimine korraks , tagant juhtmed asjad paigas, kõik kaitsmed korras. Äkki oskab keegi nõu anda.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mõõda genekast otse laadimispinget. Geneka ja aku vaheline kaabel ei anna ühendust vbAPSmadis kirjutas:Tere,
Oman siis e39 525tds ja mure on selline , et autol puudub laadimine. Generaator oli lühises, tellisin siis uue , panime peale ja laadimine puudub. Voolud asjad tulid peale. Saatsin selle tagasi ja käisin uue geneka järgi, millel oli laadimishari pooleks, pandi uus hari peale ja pandi uus pingeregulaator külge. Korraks tuli laadimine 12,5 ja siis kadus ära. hakkas sealt 11,6 pihta natuke tõusis korraks sis tuli see 12,5 ja siis läks 11,6 peale tagasi. Genekal midagi lühises pole ja dioodid ka korras. Diagnostika viga ei näidanud. Selles mõttes on imelik et vahepeal oli laadimine korraks , tagant juhtmed asjad paigas, kõik kaitsmed korras. Äkki oskab keegi nõu anda.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Eelmine omanik sul releed ei ole vahele ühendanud andurile(laadimispinge katkestab ühenduse). Kui pump hakkab koolema. siis tehakse sellist viguriterki525 kirjutas:Mure selline ,et soojalt annab ka küünlaid.Tempi andur on uus ning juhe ilusti taga.Mida veel vaadata või kontrollida?
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas siis kui lasen pumbal jaoturpea ja tihendid ära vahetada kaob puterdamine ka ära(vahepeal tühikäigul puterdab ning maanteel täpselt 100 spidoka järgi siis örn jönksutamine).
Ning soojast peast käivitumine peaks ka paranema ilmselt?
Ning soojast peast käivitumine peaks ka paranema ilmselt?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Minuteada mitte.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Selle vahetamisest ühesönaga tolku pole millegi jaoks?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kui on läbi siis ikka aitab.
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Investeerisin pumbaremonti....Auto töötab hästi nüüdStenV70 kirjutas:Kas siis kui lasen pumbal jaoturpea ja tihendid ära vahetada kaob puterdamine ka ära(vahepeal tühikäigul puterdab ning maanteel täpselt 100 spidoka järgi siis örn jönksutamine).
Ning soojast peast käivitumine peaks ka paranema ilmselt?

Ainult etteande pumpa kritiseeriti ja tuleb ka see ära vahetada.. On seda vaja nüüd ja kohe teha või kannatab möne aja söita nii?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist! Selline probleem, et võtit keerates etteande pumbad ja jutud kõik töötavad aga starterit ei võta järgi ja kui otse starteri pealt panna siis läheb korra käima ja siis sureb kohe jälle ära. Enne uuesti nii ei tee kui süüte välja ja sisse tagasi keeran. Äkki keegi oskab aidata? 08.1994a. E34 2.5tds-iga tegu
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aftermarketi immo tõenäoliselt jebibe34matu kirjutas:Tervist! Selline probleem, et võtit keerates etteande pumbad ja jutud kõik töötavad aga starterit ei võta järgi ja kui otse starteri pealt panna siis läheb korra käima ja siis sureb kohe jälle ära. Enne uuesti nii ei tee kui süüte välja ja sisse tagasi keeran. Äkki keegi oskab aidata? 08.1994a. E34 2.5tds-iga tegu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ilmselt tuleb mingi targema elektriku juurde viia.jass161 kirjutas:Aftermarketi immo tõenäoliselt jebibe34matu kirjutas:Tervist! Selline probleem, et võtit keerates etteande pumbad ja jutud kõik töötavad aga starterit ei võta järgi ja kui otse starteri pealt panna siis läheb korra käima ja siis sureb kohe jälle ära. Enne uuesti nii ei tee kui süüte välja ja sisse tagasi keeran. Äkki keegi oskab aidata? 08.1994a. E34 2.5tds-iga tegu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ostsin omale äsja auto BMW 525 tdsa 1998 aasta.
Autot ostes tundus kõik timm, läks ilusti käima jne, kuid nüüd olen ikka täheldanud, et soojast peast ei taha väga käima minna, tsirka 3 sekki olen isegi käianud teda .
Külmast peast käivitub ilusti.
Autoga kaasa sain hunniku arveid, millede hulgas oli ka 2013 detsembris teostatud kõrgsurvepuma jaotuspea vahetus + kütusesüsteemi remont. Remont läks maksma 700eur.
Siit ka minu küsimus: mis võiks veel põhjustada selle, et auto soojast peast ei taha käivituda? Jaotuspea tuleks nüüd ju välistada, kuna see sai äsja vahetatud.
Ja kindlasti plaanin ma sealt töökojast läbi hüpata, aga mõtlesin, et enne uurin siit, mida targemad arvavad
Autot ostes tundus kõik timm, läks ilusti käima jne, kuid nüüd olen ikka täheldanud, et soojast peast ei taha väga käima minna, tsirka 3 sekki olen isegi käianud teda .
Külmast peast käivitub ilusti.
Autoga kaasa sain hunniku arveid, millede hulgas oli ka 2013 detsembris teostatud kõrgsurvepuma jaotuspea vahetus + kütusesüsteemi remont. Remont läks maksma 700eur.
Siit ka minu küsimus: mis võiks veel põhjustada selle, et auto soojast peast ei taha käivituda? Jaotuspea tuleks nüüd ju välistada, kuna see sai äsja vahetatud.
Ja kindlasti plaanin ma sealt töökojast läbi hüpata, aga mõtlesin, et enne uurin siit, mida targemad arvavad

- DigitalCold
- Huviline
- Postitusi: 173
- Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
- Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
veninud keti puhul võib ajastus paigast olla,minul oli.enne sättimist võisin 20sekundit soojalt käiata,peale paika panemist soojalt max sekund.
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sõrmega katsusin sealt august, kust õli valan, kett on pingul kenasti. Selles ei tohiks probleem olla..DigitalCold kirjutas:veninud keti puhul võib ajastus paigast olla,minul oli.enne sättimist võisin 20sekundit soojalt käiata,peale paika panemist soojalt max sekund.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Niimoodi võib midagi muud katsuda. Keti korrasolekus veendumiseks tuleb mootori esirind lahti võtta. Pritsenurka hakkab hüppama, kui kett veninud. Seda sai vist DIS kontrollida.Jizz kirjutas:Sõrmega katsusin sealt august, kust õli valan, kett on pingul kenasti. Selles ei tohiks probleem olla..DigitalCold kirjutas:veninud keti puhul võib ajastus paigast olla,minul oli.enne sättimist võisin 20sekundit soojalt käiata,peale paika panemist soojalt max sekund.
- DigitalCold
- Huviline
- Postitusi: 173
- Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
- Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kett on niiehknaa mingil määral veninud,ei pea kohe tingimata ketti hakata vahetama.kui kett on veninud pikemaks siis väntvõlli nn. nullasendis on liinil järgmine asi (kõrgsurvepump) mingi paar-kolm milli juba maha jäänud( tõenäoliselt paar kraadi siis) ja veel edasi on nukkvõll mis on sisuliselt kaks korda kaugemal,ehk siis pumbaga võrreldes kaks korda rohkem väntvõlli ajastusest maha jäänud.vaja on sul käia kellegi juures kes on neid enne seadistanud.
NB: räägin asjast nii nagu mul oli.ei saa öelda et sul tingimata kõik samamoodi on!!!
NB: räägin asjast nii nagu mul oli.ei saa öelda et sul tingimata kõik samamoodi on!!!
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ideepoolest nukal kiilu pole, nukka peaks saama järgi keerata ja kui pumbal ruumi siis ka pumpa. Aga
veninud keti puhul kõigeõigem ikkagi vahetus.
veninud keti puhul kõigeõigem ikkagi vahetus.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega