E39 mootori temp.
E39 mootori temp.
Selline jama siis, et pesulast välja sõites näitas mootori temp. Natukene üle normi, suretasin välja korra vaatasin jahutusvedelikku ja panin tööle tagasi siis oli normis, sõitsin üks 5km jäin korraks seisma ca 1min ja ära sõites oli jälle nagu üle normi, suretasin mootori välja vaatasin korraks kapotialla, istusin tagasi autosse ja keerasin süüte sisse siis oli normis jälle, sõitsin siis veel mõned kmd koju ära, lasin autol 2min töötavana seista ja näidik oli keskel..., mainiksin ära ka selle et abs andur läbi ja sellest tulenevalt paneb kütusenäidik hullu ja spidokas ei tööta, kas see mõjutab ka mootori temp näidikut? Kas näidiku viga, jahutuse viga või mis? Igasugune abi on teretulnud.
Re: E39 mootori temp.
Hommikul kontrolli vedeliku taset ja lisa vastavalt vajadusele. Seal peaks sees olema roheline.
Kui on sinine, lisa sinist, kui on punane, lisa punast kuid vaheta välja mingi aeg.
Kui on valge, siis vaheta välja, aga äärmisel juhul lisa rohelist.
E39 mis mootor? Mine varjatud menüüsse sisse (teema on foorumis olemas) ja vaata test nr7,
sealt saad täpselt temperatuuri teada. Kui see 110-st üle kisub siis on katastroof lähedal.
Üle 100 ei tohiks üldse minna. 88-95 on normaalne. Alla 80 pärast poolt tundi on termostaadi rike.
Iseenesest kui tõesti oli juba probleeme, siis ülekuumenemist TAVALISELT põhjustab peaaegu puruks
veepump.
Kui on sinine, lisa sinist, kui on punane, lisa punast kuid vaheta välja mingi aeg.
Kui on valge, siis vaheta välja, aga äärmisel juhul lisa rohelist.
E39 mis mootor? Mine varjatud menüüsse sisse (teema on foorumis olemas) ja vaata test nr7,
sealt saad täpselt temperatuuri teada. Kui see 110-st üle kisub siis on katastroof lähedal.
Üle 100 ei tohiks üldse minna. 88-95 on normaalne. Alla 80 pärast poolt tundi on termostaadi rike.
Iseenesest kui tõesti oli juba probleeme, siis ülekuumenemist TAVALISELT põhjustab peaaegu puruks
veepump.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 mootori temp.
Aga kas see on nagu reaalne et mootor suudab minutiga jahtuda peaaegu et ühe pulga võrra, ja tegu on 520i-ga
Re: E39 mootori temp.
Ühe pulga võrra? Neid ongi seal ainult kaks.
Tee mis ma ütlesin ja ütle täpsed numbrid sealt.
Tee mis ma ütlesin ja ütle täpsed numbrid sealt.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 mootori temp.
Hommikul nüüd vaatasin jahutusvedeliku üle, panin rohelist juurde ja hakkasin sõitma suht kiirelt tõmbas normi aga salongi ei hakanud üldse sooja puhuma, sõitsin siis edasi siis läks üle jälle, sõitsin edasi läks normi niimodi käis terve tee, kohale jõudes tegin nr7 testi ja 113 ja -400
Uus veepump muidu olemas ja mainiks ka ära et õhutusnippel on puudu... Eile Õlikorgi alt tundus okei veel kõik...
Uus veepump muidu olemas ja mainiks ka ära et õhutusnippel on puudu... Eile Õlikorgi alt tundus okei veel kõik...
Re: E39 mootori temp.
-400 on mitte esimene number seal? Sul välistemperatuuri andur puudu (näitab -40?)
Aga 113 on temperatuur, mis on meeletult kõrge. Sellisega sõita ei tohi.
Kalla vedelik välja, uuri, mis jama veepumbaga on.
Aga 113 on temperatuur, mis on meeletult kõrge. Sellisega sõita ei tohi.
Kalla vedelik välja, uuri, mis jama veepumbaga on.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 mootori temp.
-40 on temp. Jah see 113 tuli alles õnneks siis kii kohale jõudsin ja parkimise ajal tõusis, tagasi peab kiiresti sõitma ja paisuka täis panema pakuti jah veepumpa või õhku süsteemis, katsetan õhutamist ja annan teada.
Re: E39 mootori temp.
Mul 3,5 v8 temp linnavahel tiksudes 100-104 kraadi,on see normaalne?arnis kirjutas:Hommikul kontrolli vedeliku taset ja lisa vastavalt vajadusele. Seal peaks sees olema roheline.
Kui on sinine, lisa sinist, kui on punane, lisa punast kuid vaheta välja mingi aeg.
Kui on valge, siis vaheta välja, aga äärmisel juhul lisa rohelist.
E39 mis mootor? Mine varjatud menüüsse sisse (teema on foorumis olemas) ja vaata test nr7,
sealt saad täpselt temperatuuri teada. Kui see 110-st üle kisub siis on katastroof lähedal.
Üle 100 ei tohiks üldse minna. 88-95 on normaalne. Alla 80 pärast poolt tundi on termostaadi rike.
Iseenesest kui tõesti oli juba probleeme, siis ülekuumenemist TAVALISELT põhjustab peaaegu puruks
veepump.
Re: E39 mootori temp.
Õhutatakse leige mootoriga, kliima maksimaalselt kuuma peal,
kallata viimse ääreni, KÕIK korgid avatud. 5 minti nii, peaks korras olema,
KUI veepump korras.
Iseenesest kui veepump on juba olemas, siis selle asemel et õhutada,
vaheta enne veepump.
V8 puhul on seda 100 kraadi rohkem oodata jah. Kontrolli visko töökord ja
ka elektrilise ventilaatori töökord üle. Radiaatori võiks ka puhtaks pesta,
suvel läheb asi natuke nutusemaks, kliima töötab ka paremini.
kallata viimse ääreni, KÕIK korgid avatud. 5 minti nii, peaks korras olema,
KUI veepump korras.
Iseenesest kui veepump on juba olemas, siis selle asemel et õhutada,
vaheta enne veepump.
V8 puhul on seda 100 kraadi rohkem oodata jah. Kontrolli visko töökord ja
ka elektrilise ventilaatori töökord üle. Radiaatori võiks ka puhtaks pesta,
suvel läheb asi natuke nutusemaks, kliima töötab ka paremini.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 mootori temp.
Veepump metallist niiet kahtlen et see katki on
Re: E39 mootori temp.
Õhutasin nii nagu ütlesite kasu ei olnud, salongi puhub väga leiget ja voolik on külm ja see mis on külm sellel ei tundu nahu survet ka sees olevat...
Re: E39 mootori temp.
Visko ongi peetis.Varjatud menüüs näitas 95 kraadi ja tiiviku sai käega peatada
Suur loks on ka tiivikul.
Mis firma viskot soovitate,milles võib kindel olla?
Suur loks on ka tiivikul.
Mis firma viskot soovitate,milles võib kindel olla?
Re: E39 mootori temp.
Pane Janek ikka korralik Behri oma nii nagu originaaliski. Ma enda vanale tdsile panin korra uue toprani oma ja see raibe muud ei teinudki aga ulgus kogu aeg. Vähe sellest et käis pinda see ulgumine, võttis ka kütsi rohkem.
Ma saan sulle selle Automaailmast hea hinnaga. homme saab täpsemalt rääkida.
Ma saan sulle selle Automaailmast hea hinnaga. homme saab täpsemalt rääkida.
Re: E39 mootori temp.
V6-le võiks vast jah veidi rohkem investeerida jahutusele. Behri hind võib lausa 150€ olla.
Topran-i ei soovitaks tõesti, kuid SRL, mis on paar korda odavam, teeb küll tööd õigesti
Topran-i ei soovitaks tõesti, kuid SRL, mis on paar korda odavam, teeb küll tööd õigesti

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 mootori temp.
V8-l pidi olema 104c täiesti normaalne temperatuur aga peale andes see langeb.
Nüüd on autol ees tutikas kliimavent.Kliima sisse lülitades hakkab vent kohe päris kõvasti tööle ja pole nagu aru saanud,et muudaks kiirust.
Küsimus veel selline,et mis tempi pealt peaks kliima vent rakenduma ilma kliimat kasutamata?NÖ viskole appi tulema siis.
Nüüd on autol ees tutikas kliimavent.Kliima sisse lülitades hakkab vent kohe päris kõvasti tööle ja pole nagu aru saanud,et muudaks kiirust.
Küsimus veel selline,et mis tempi pealt peaks kliima vent rakenduma ilma kliimat kasutamata?NÖ viskole appi tulema siis.
Re: E39 mootori temp.
See oleneb tegelikult täpsemast auto väljalaskest, kuid üks variant oli 91 ja 104 kraadi,
KUID need ei ole mõõtmised mootori ploki kandis vaid jahutusradiaatori vedelikust.
Kui radikas on vesi 91 on mootoris juba 10-15 kraadi soojem.
See vent mis sul on, 3 või 4 juhet sel? Tutikas??? Kui on 4 juhtmega, kas tal takistid on?
KUID need ei ole mõõtmised mootori ploki kandis vaid jahutusradiaatori vedelikust.
Kui radikas on vesi 91 on mootoris juba 10-15 kraadi soojem.
See vent mis sul on, 3 või 4 juhet sel? Tutikas??? Kui on 4 juhtmega, kas tal takistid on?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 mootori temp.
Neli juhet ja takistid on vahel.
Tegemist sama autoga millega sinu juures käisin hiljuti.Must sedaan.
Tegemist sama autoga millega sinu juures käisin hiljuti.Must sedaan.
Re: E39 mootori temp.
Ventikat proovisin ja kõik astmed töötavad
Re: E39 mootori temp.
Kui on takistitega kliimavent, siis kahjuks kiirus ei muutugi (v.a. kui järgmine aste rakendub, haruldane).
Minul on küll 2L diisel, kuid kliimavent rakendus pedaal põhjas sõites kusagil 106 juures (2. aste).
Kuid mul on süsteem veidi teistsugune, käsu käivitamiseks annab mootori aju otse, võttes temperatuuri
tavalisest temperatuuriandurist, mis ploki küljes, mis andurilt, mis radika küljes, nagu sinult.
Minul on küll 2L diisel, kuid kliimavent rakendus pedaal põhjas sõites kusagil 106 juures (2. aste).
Kuid mul on süsteem veidi teistsugune, käsu käivitamiseks annab mootori aju otse, võttes temperatuuri
tavalisest temperatuuriandurist, mis ploki küljes, mis andurilt, mis radika küljes, nagu sinult.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 mootori temp.
Aga kui kliima sisse lülitada siis hakkab vent kohe undama,kas see mingi hetk peaks vait jääma?Või lülitub ta välja alles siis kui kliima välja lülitada?
Ventikal proovisin järgi kõik astmed ja need toimisid(uus ventikas)Aga kui kliima sisse lülitada siis hakkab kohe keskmise kiirusega tääle.Kui üks nendest kahest andurist oleks peetis,kas siis diagnost oleks sulle seda näidanud ?
Auto poolset pistikut mõõtsin testeriga ja vool tuli peale ainult ühele klemmile.
Ventikal proovisin järgi kõik astmed ja need toimisid(uus ventikas)Aga kui kliima sisse lülitada siis hakkab kohe keskmise kiirusega tääle.Kui üks nendest kahest andurist oleks peetis,kas siis diagnost oleks sulle seda näidanud ?
Auto poolset pistikut mõõtsin testeriga ja vool tuli peale ainult ühele klemmile.
Re: E39 mootori temp.
Leidsin mingit infi:

See andur on täiesti mehhaaniline, diagnoosida seda eriti ei annagi, vaja rõhku tõsta/langetada süsteemis.
Samas esimesel sekundil ei tohiks rõhk kuidagi üle 20 bari olla kui konditsioneer rakendub. See andur võiks teoreetiliselt ka tuksis olla, ma eelmine suvi müüsin ühe maha
Oled sa täiesti kindel, et käivitub koheselt teine kiirus (ventilaatori pistikule tuleb särts diagonaalis olevate juhtmetega, ehk mitte need klemmid, mis üksteise kõrval)?
Kiirus 2 peaks käivituma siis, kui see andur ütleb, et konditsioneeris rõhk on üle 20 bari.Cut-in
Stage I
Compressor clutch active and outside temperature> 10 o C. - Water temperature> 91 o C.
Cut-in
Stage II
- Pressostat medium pressure switch closed > 21 bar
Cut-in
Stage III
- Water temperature> 104 o C. (Cut-in via dual temperature switch)
Cut-out
Stage IV
-Compressor clutch inactive - outside temperature < 8 o C. -Water temperature < 91 o C

See andur on täiesti mehhaaniline, diagnoosida seda eriti ei annagi, vaja rõhku tõsta/langetada süsteemis.
Samas esimesel sekundil ei tohiks rõhk kuidagi üle 20 bari olla kui konditsioneer rakendub. See andur võiks teoreetiliselt ka tuksis olla, ma eelmine suvi müüsin ühe maha

Oled sa täiesti kindel, et käivitub koheselt teine kiirus (ventilaatori pistikule tuleb särts diagonaalis olevate juhtmetega, ehk mitte need klemmid, mis üksteise kõrval)?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 mootori temp.
Vool tuleb peale pruuni kõrval olevale... See siis ikkagi esimene aste?
Re: E39 mootori temp.
Must pruuni triibuga 1. kiirus.
Rohelise triibuga 2. kiirus.
Must 3. kiirus.
Rohelise triibuga 2. kiirus.
Must 3. kiirus.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 mootori temp.
Aga põhimõtteliselt külma mootoriga kliima sisse lülitades ei peaks vent tööle siis hakkama?
Re: E39 mootori temp.
Ehk kui õues 10+ kraadi, siis igal juhul vent töötab KUI kompressor on järgi. Kompressor on järgi vastavalt sellele, kas on vaja veel pumbata või võib vahepeal pausi teha (kui külma õhku vaja vähem puhuda).Auxiliary fan stage 1
The air conditioning system cuts in stage 1 of the auxiliary fan by means of relays when the compressor clutch is active and the outside temperature is greater than 10 o C. The auxiliary fan cuts out when the compressor clutch has switched off or the outside temperature is less than 8 o C.
For safety reasons, a thermostat switch also causes stage 1 to cut in at a temperature of 91 o C irrespective of the instruction given by the air conditioning control unit.
Auxiliary fan stage 2
Stage 2 of the auxiliary fan is not cut in by the air conditioning control unit.
If the cooling water exceeds a value above 99 o C or if the medium pressure switch has closed, stage 2 cuts in by means of a relay.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 mootori temp.
No selge pilt sellega.
Aga kuidas ja millal vent viscole appi tõttab seda peab veel uurima.
Aga kuidas ja millal vent viscole appi tõttab seda peab veel uurima.
Re: E39 mootori temp.
Suure radika küljes kunde pool on üks temperatuuri andur.
Võta pistik lahti, seal 3 klemmi. Aja keskmine klemm lühisesse
esimesega, läheb tööle teine kiirus, keskmine kolmandaga, läheb
tööle kolmas kiirus. Kuid see, kas andur ise töötab, seda juba
raskem kontrollida, eriti siis kui jahutusvedelikku välja mitte kallata.
Võta pistik lahti, seal 3 klemmi. Aja keskmine klemm lühisesse
esimesega, läheb tööle teine kiirus, keskmine kolmandaga, läheb
tööle kolmas kiirus. Kuid see, kas andur ise töötab, seda juba
raskem kontrollida, eriti siis kui jahutusvedelikku välja mitte kallata.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 mootori temp.
arnis kirjutas:Ehk kui õues 10+ kraadi, siis igal juhul vent töötab KUI kompressor on järgi. Kompressor on järgi vastavalt sellele, kas on vaja veel pumbata või võib vahepeal pausi teha (kui külma õhku vaja vähem puhuda).Auxiliary fan stage 1
The air conditioning system cuts in stage 1 of the auxiliary fan by means of relays when the compressor clutch is active and the outside temperature is greater than 10 o C. The auxiliary fan cuts out when the compressor clutch has switched off or the outside temperature is less than 8 o C.
For safety reasons, a thermostat switch also causes stage 1 to cut in at a temperature of 91 o C irrespective of the instruction given by the air conditioning control unit.
Auxiliary fan stage 2
Stage 2 of the auxiliary fan is not cut in by the air conditioning control unit.
If the cooling water exceeds a value above 99 o C or if the medium pressure switch has closed, stage 2 cuts in by means of a relay.
Kas sama asi on ka 99.a e38.sal. Igastahes minul kohe ei rakendu. Rakendum alles mone aja parast. Isegi kui panna maxi peale laheb umbes 30s aega enne kui toole hakkab.
Re: E39 mootori temp.
Uutematel võetakse aluseks reaalne rõhk konditsioneeriringis.
Ja kui on 3-juhtmeline ka veel, siis rõhk ja ventika kiirus on
omavahel tugevalt seotud.
Ja kui on 3-juhtmeline ka veel, siis rõhk ja ventika kiirus on
omavahel tugevalt seotud.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 mootori temp.
Autoks 2000a 525d ja asi selles,et kliima vent ei hakka tööle.
Arvutiga sundides hakkas ilusti toimetama.Milles võib asi olla?
Arvutiga sundides hakkas ilusti toimetama.Milles võib asi olla?