e39 paremale pööramise probleem
e39 paremale pööramise probleem
Sõita ja kõike saab aga kui hakkad paremale pöörama ja kolmveeran tiiru tehtud saab siis kostub metalli hõõrdumise heli ja natuke veel keerates(kokku täis ring) siis poom kinni ja ei taha üldse liikuda.
Vasakule keerates probleemi pole, rooli võimupump hakkab ka otsad andma ja undab ja madalates pööretel raske keerata.
Plekkvelgedega sesa muret polnud, reedel panin org, 15 valukad ja kohe tekkis keeramisega jama.
Ehk on keegi sama asjaga kokku puutund või oskab öelda mis viga võib olla.
Ette tänades
Erik.
Vasakule keerates probleemi pole, rooli võimupump hakkab ka otsad andma ja undab ja madalates pööretel raske keerata.
Plekkvelgedega sesa muret polnud, reedel panin org, 15 valukad ja kohe tekkis keeramisega jama.
Ehk on keegi sama asjaga kokku puutund või oskab öelda mis viga võib olla.
Ette tänades
Erik.
Re: e39 paremale pööramise probleem
Sa ju tead väga hästi, mis probleem on.
Pump või/ja latt või vedeliku tase.
Pump või/ja latt või vedeliku tase.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e39 paremale pööramise probleem
Kui latti vaja siis üks vedeleb.
Re: e39 paremale pööramise probleem
Pump ega latt ei tekita ju sellist probleemi et paremale põhja keerates käiks kuskile vastu ja pooks kinni ? Või siiski,
Kui latt loksuta siis oleks vaja küll, hetkel enda omal pisike lõtk roolis sees.
Kui latt loksuta siis oleks vaja küll, hetkel enda omal pisike lõtk roolis sees.
Re: e39 paremale pööramise probleem
No roolilati peal asub mutter mida keerates muutub rool jäigemaks, kui seda liiga palju peale keerata siis hakkab rool kinni jääma st ei lähe ise otseks tagasi jne. Aga no vaevalt selles probleem siin on.
Re: e39 paremale pööramise probleem
Või on ehk kedagi targemat tallinnas v siin ligiduses ? Saan näitama tulla
Re: e39 paremale pööramise probleem
Pole roolilatti puutunud, seega vaevalt selles asi, või just peaksin peale keerama et see rooli lõtk ära kaoks ?
Re: e39 paremale pööramise probleem
Proovida tasub kindlasti. Aga enne otsiksin eelneva vea üless.3r1k kirjutas:Pole roolilatti puutunud, seega vaevalt selles asi, või just peaksin peale keerama et see rooli lõtk ära kaoks ?
Pane oma plekid tagasi aga ei usu, et selles saaks probleem olla.
Re: e39 paremale pööramise probleem
Varsti liigun koju viskan plekid alla siis annan teada kas muutus miski,
Hetkel ehk kellelgi on taoline jama olnud ja teab miskit,
Ning kus sul see latt asub ja hind ?
Hetkel ehk kellelgi on taoline jama olnud ja teab miskit,
Ning kus sul see latt asub ja hind ?
Re: e39 paremale pööramise probleem
Probleem sai selguse, kääd telje küjes olen plekk plus ketta plekk käisid vastu ja lõpp punkti pani see kui plekid küljest võtsin siis ka alumine õõts käis vast velje sisemis äärt,
Seega küsimus järgmine, kas eelmine omanik võis mingi paugu panna esiotsaga(sillaga) või pika peale lihtsalt kuidagi kõveraks tõmmanud midagi ?
Mis peale õõtsade veel soovitate välja vahetada ?
Seega küsimus järgmine, kas eelmine omanik võis mingi paugu panna esiotsaga(sillaga) või pika peale lihtsalt kuidagi kõveraks tõmmanud midagi ?
Mis peale õõtsade veel soovitate välja vahetada ?
-
- Huviline
- Postitusi: 192
- Liitunud: 01.06.2005 18:18 14
- Peamine sõiduk: palju
- Telefon: 58696077
- Asukoht: Riia-TLN-Tartu-Põlva
Re: e39 paremale pööramise probleem
ei pea tingimata pauku panema. mul e39-ga piisas ilusti kui tüdruk löökauku sisse pidurdas, vahetusse läks sellega kõik 4 õõtsa ees
Re: e39 paremale pööramise probleem
Latt asub Tallinnas, annaksin 100 euriga ära kuna käega tunda väiksed lõtkud sees lati puksides.3r1k kirjutas:Ning kus sul see latt asub ja hind ?
Niisama pole mõtet midagi vahetada, veendu jupi seisukorrast enne vahetamist. Soovitan ka mootoripadjad üle kontrollida. Ise kogemata nägin et üks mul täiesti pooleks keskelt, ise sõiduajal midagi ei tundnud valesti olevat (diisel mootorist räägin mina).3r1k kirjutas:Mis peale õõtsade veel soovitate välja vahetada ?
Re: e39 paremale pööramise probleem
Mul oli 15" velgedega sama asi. Ilmselt käivad velje tasakaalud vastu õõtsa. Vaata need üle
Re: e39 paremale pööramise probleem
Pole tasakaale seal, ja õõtsalt ja veljelt ilusti näha kuhu vastu käib, korralikult söönd äärt.ergo121 kirjutas:Mul oli 15" velgedega sama asi. Ilmselt käivad velje tasakaalud vastu õõtsa. Vaata need üle
Tuleb proovida suuremad veljed panna ja vaadata mis vaja vahetada
Re: e39 paremale pööramise probleem
Mainiks ära, et sama probleem oma e-39 ga. Takistab kergel (jääks nagu kinni kuskile aga mitte tugevalt) nii vasakule kui paremale poole pöörates, kohapeal kui ka sõidu ajal. Tegemist siis 15´valuvelgedega. Panin täna suverehvid plekkidel alla (samuti 15´), kohapeal keerates ei takistanud midagi. Sõitmas pole kirjutamise hetkel veel käinud, kuna keerasin ühe veljepoldi brutaalselt katki . Velge vaadates sisekülje välisel äärel oleks nagu näha vastukäimist. Samas on korralikult tasakaalustatud. Krt kas tõesti tuleb panna suuremad valuveljed alla näiteks 16´ veermik on korralik, sõitnud vaid maanteed, tln teid näeb väga harva.
Re: e39 paremale pööramise probleem
aga vaata õõtsa otsasi kas on näha kokkupuuteid/hõõrdumis jälgi, ja vaata ka käändtelje plekk ja ketta plekk üle, vajadusel linna tuled vaatan ise üleVaim kirjutas:Mainiks ära, et sama probleem oma e-39 ga. Takistab kergel (jääks nagu kinni kuskile aga mitte tugevalt) nii vasakule kui paremale poole pöörates, kohapeal kui ka sõidu ajal. Tegemist siis 15´valuvelgedega. Panin täna suverehvid plekkidel alla (samuti 15´), kohapeal keerates ei takistanud midagi. Sõitmas pole kirjutamise hetkel veel käinud, kuna keerasin ühe veljepoldi brutaalselt katki . Velge vaadates sisekülje välisel äärel oleks nagu näha vastukäimist. Samas on korralikult tasakaalustatud. Krt kas tõesti tuleb panna suuremad valuveljed alla näiteks 16´ veermik on korralik, sõitnud vaid maanteed, tln teid näeb väga harva.
Re: e39 paremale pööramise probleem
Mnjah. Lootus, et kõik on ok, kadus. Nüüd on nii, et kui käima paned ja linnavahel sõidad ringi siis tunned, et rool on raske ja keerates nagu takistaks, mõlemale poole keerates. Nii tugevalt nagu valuvelgedega oli ei takista. Peale seda kui auto on seisnud mingi aeg (max kasvõi 10 min) siis on rool kerge, mingeid takistusi ei ole ja nagu uus. Vaatasin, õli kadu ei näe ja õli on uus. Praeguste ilmadega ei ole saanud auto alla ka vaadata, et kuskile keegi vastu käib. Kas tõesti on siis roolivõim õhtal. Vaatasin hindasi ka. Kas roolivõimu kuidagi taastada saab või on mõttekas osta ikkagi poest uus?
Re: e39 paremale pööramise probleem
Ehk hoopis korralik kasutatu osta kõige mõistlikum
BMW-le kindel
Re: e39 paremale pööramise probleem
Kas me räägime roolivõimu pumbast? Kui jah, osta romulast, nt carway, annab garantii et toimib,
Re: e39 paremale pööramise probleem
Ei anna.dym kirjutas:Kas me räägime roolivõimu pumbast? Kui jah, osta romulast, nt carway, annab garantii et toimib,
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e39 paremale pööramise probleem
Jutt oli jah roolivõimu pumbast ja Härrased otsustage ära, kas romula annab v ei anna garantiid
Ilmselt astun romulast läbi.
Ilmselt astun romulast läbi.
Re: e39 paremale pööramise probleem
Annab garantii, et töötab. Aga kui kaua...
530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Re: e39 paremale pööramise probleem
http://www.carway.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; - 3-kuulise garantiiga diagnostitud kasutatud varuosadarnis kirjutas:Ei anna.dym kirjutas:Kas me räägime roolivõimu pumbast? Kui jah, osta romulast, nt carway, annab garantii et toimib,
AGA
5. GARANTII EI KEHTI
5.1. Kui detail ei ole paigaldatud meie poolt aktsepteeritud töökojas. Vajadusel küsi aktsepteerimist klienditeenindajalt enne paigaldust.
5.2. Vastavat litsentsi mitteomavas ettevõttes paigaldatud detailidele.
5.3. Detailidele, mis on rikutud paigaldamise käigus.
Re: e39 paremale pööramise probleem
"aktsepteeritud" töökodade nimekiri peab olema dokumenteeritud.
Vastasel juhul on see "külajutt" ja mingit väärtust sel ei ole.
Ehk ühel päeval sobib ja teisel päeval ei sobi.
Ja igaks juhuks mainin ära, et aktsepteeritud ei ole sama mis soovituslik.
Vastasel juhul on see "külajutt" ja mingit väärtust sel ei ole.
Ehk ühel päeval sobib ja teisel päeval ei sobi.
Ja igaks juhuks mainin ära, et aktsepteeritud ei ole sama mis soovituslik.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e39 paremale pööramise probleem
Selge, eks käin läbi ja uurin. Praegu soojade ilmadega töötab roolivõim ilusti ei takista ega ole raske. Ei tea mis juhtus. Kusjuures kogu see jama hakkas peale kui panin 15´valuveljed alla. Enne seda olid aastaid plekid all. Tln tulles olid rimakad rehvid all, veljed olid tasakaalustatud (hiljem selgus, et ees oli rehvid munas) mingi 110 km sõitsin nendega. Mingi aeg panen velgedele suvekad alla ja vaatame mis siis saab. Kas tuleb tagasi viga või oli lihtsalt "vanuri" jonn.
Re: e39 paremale pööramise probleem
Remorexis sellist jura küll ei ole. Olen viinud jupi pärast paigaldust tagasi ja ei olnud mingit muret.