Kuuno - BOSCH KTS kõlbab käigukasti temperatuuri jälgimiseks ja veel mõneks lihtsamaks asjaks. Kasutan AINULT margipõhiseid testreid ja MB puhul inseneritarkvara millega saab päris sügavale kaevuda.Kuno_T kirjutas:Ma mersude vastu pole diagnostikaga sõites huvi tundnud, kuid pidevatel murelastel, 3,0d mootoritega bemmidel näitab tester full lockup-i, partial lockupi ei näita. Esimene on kuskil 90 juures, teine 50 juures. Või ütleme nii, et proportsionaalse turbiiniluku reguleerimise juures võidakse anda infot alles üle teatud juhtväärtuse (DC). Sõltub ka kasti kontrolleri softist. Kui sõidad nendega ringi Boschi KTS-iga, siis siin lõpetame kohe jutu, sellega võid lapsi hirmutada. Parem võta ette selle kasti koolitusmanual ja loe, mis seal kirjas. Mul peaks see kuskil kapis olema, kuid palun säästa mind kappi läbi kaevamast. need kastid pole enam eriti aktuaalsed.
Koolitumanualide kohta pealt: soovitan sul netist õli hõõrdekarakteristikute kohta lugeda ja näiteks kuidas toimub temperatuuripõhine adapteerimine (ehk friktsioonarvu sõltuvus temperatuurist; muidugi on adaptsioonides ka tubli annus viskoosuse sõltuvus temperatuurist).