tänud asjalike linkide eest, peab lähiajal asja ette võtma
E39 probleem xenonitega
Re: E39 probleem xenonitega
tänud asjalike linkide eest, peab lähiajal asja ette võtma
Re: E39 probleem xenonitega
tänud teile! tuli korras nagu tnipsti:D
- MagnusL
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 08.11.2010 22:09 48
- Peamine sõiduk: BMW 535d E61/530d E60
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: E39 probleem xenonitega
mul oli ühel tulel sealt samast lähedalt plastik lihtsalt puruks. sellepärast näitaski maha, too tuli mis katki oli loksus Samuti, niiet uuri.

Re: E39 probleem xenonitega
Tere
Olen tüüpiliste tule varraste purunemise ohver ilmselt. Enne varraste soetamist uurin, kas 2000 aasta masinal, millel on tehase xenonid, on võimalik ise klaasi eest ära võtta?
Olen tüüpiliste tule varraste purunemise ohver ilmselt. Enne varraste soetamist uurin, kas 2000 aasta masinal, millel on tehase xenonid, on võimalik ise klaasi eest ära võtta?
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: E39 probleem xenonitega
Kui on vanad tuled PFL, siis saab võtta. 2000 peaks olema veel vanade tuledega variant. Muidugi, kui keegi on kunagi juba tuled millegi muu vastu vahetanud, siis ei oska öelda.Margusja kirjutas:Tere
Olen tüüpiliste tule varraste purunemise ohver ilmselt. Enne varraste soetamist uurin, kas 2000 aasta masinal, millel on tehase xenonid, on võimalik ise klaasi eest ära võtta?
Re: E39 probleem xenonitega
Vaevalt, et neid vahetatud. Harilikud tuled. Ma lihtsalte ei tea mis vahet on PFL ja FL tuledel? Originaal xenonid. Peal on mingi läbipaistba ümmarguse auguga plastmassist auk. Ei oskagi rohkem nagu eripärasid tuua. Kollased suunad.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: E39 probleem xenonitega
E39 Fl ja preFl tulede küsimuses vaata seda postitust.
Tulede peal olev ära käiv ümmargune "kork" on selle jaoks et ksenoon tulede valgusvihku muuta kui peaksid sõitma vasakpoolse liiklusega riiki.
Tulede peal olev ära käiv ümmargune "kork" on selle jaoks et ksenoon tulede valgusvihku muuta kui peaksid sõitma vasakpoolse liiklusega riiki.
Re: E39 probleem xenonitega
Tänud. Tuled korras. Isegi Forss müüs neid vardaid. Kokku 2 kmpl. eest 38 EUR millegiga. Vahetus oli ise teostatav.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E39 probleem xenonitega
Tuleb ka vist varraste vahetus mingiaeg ette võtta aga uuriks veel ühte asja. Sisemine krempel peaks tulel kõik paigal olema ilusti eks, mul ta loksub natuke. Mootoriruumi on isegi mingid nustiku tükid eelmise omaniku poolt alla pandud. Peaks nagu vardad läbi olema, eks? Aga kõrguse reguleerib ta käima pannes õigeks (pimedas hästi näha). Ja küsimus siis ongi, et on mul seal tule sees midagi muud väsinud peale varraste? Ehk on keegi kokku puutunud.
Tänud ja edu!

Tänud ja edu!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E39 probleem xenonitega
Võta korra pirn välja, sealt august saad katsuda, kas reflektor loksub sees või mitte 

- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E39 probleem xenonitega
v6ss kirjutas: Sisemine krempel peaks tulel kõik paigal olema ilusti eks, mul ta loksub natuke.
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E39 probleem xenonitega
Reflektor peaks olema ikka päris kindlalt paigal, kui ta kõigist 3 punktist korralikult kinni on. Üldiselt on see katsudes tunda, kas katki on üks või mõlemad reguleervardad.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E39 probleem xenonitega
Üks katki liigub pisut, 2 katki liigub rohkem eks? Ja kui vähemalt üks on korras, siis ta reguleerib kõrgust ikka?
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E39 probleem xenonitega
"reguleerida" võib tuli ka 2 katkise vardaga, st. mootor liigutab reflektori alumist otsa, aga kui ülemine külg liigub nagu ise tahab kaasa, siis see ikka õiget tulemust ei anna...
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E39 probleem xenonitega
Tuled näitavad ise normaalselt muidu, ei kurda. Aga ju tuleb vist varraste vahetus ikkagi ära teha 

E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E39 probleem xenonitega
Reflektor on tule korpusega ühenduses 3 punktist:
Reflektori all servas asuv kõrguse reguleerimis mootor, samas kohas, aga reflektori ülal servas asub vertikaal ehk kõrguse suunda reguleeriv varras. Kolmas asub reflektori vasakus/paremas servas (sõltub kumma poole tuli), reguleerides horisontaal suunda ehk vasakule-paremale.
Kui katki horisontaal suunda reguleeriv varras, siis reflektor natuke liigub, aga ei midagi hullu, pool ja täistule pesa ümber asuvad kummist katted hoiavad reflektorit piisavalt paigal, et sõitu ei sega.
Kui katkenud on kõrgust reguleeriv varras, siis reflektor vajub oma raskusega ette poole ja valgusvoog suunatakse auto nina ette.
Auto käivitamisel, kui tehakse kõrgust reguleerivale mootorile korrasoleku kontroll, siis on näha jah, et tuled tõusevad ja langevad, aga kuna reflektoril puudub üleval servas pidepunkt, siis jäävad tuled ikkagi maha vaatama.
Kui kõik kolm punkti on fikseeritud, siis reflektor ei liigu.
Kui tuled näitavad nii nagu vaja, pole mõtet süsteemi ilma asjata lahti ka hakata kakkuma. Tavaliselt juhtub siis nii, et keerad töötava süsteemi tuksi ja ei jõua ennast pärast ära needa, et oli ikka vaja näppima hakata.
Sõida nii kaua kui asi töötab, pole vaja üle ka mõelda!!
Reflektori all servas asuv kõrguse reguleerimis mootor, samas kohas, aga reflektori ülal servas asub vertikaal ehk kõrguse suunda reguleeriv varras. Kolmas asub reflektori vasakus/paremas servas (sõltub kumma poole tuli), reguleerides horisontaal suunda ehk vasakule-paremale.
Kui katki horisontaal suunda reguleeriv varras, siis reflektor natuke liigub, aga ei midagi hullu, pool ja täistule pesa ümber asuvad kummist katted hoiavad reflektorit piisavalt paigal, et sõitu ei sega.
Kui katkenud on kõrgust reguleeriv varras, siis reflektor vajub oma raskusega ette poole ja valgusvoog suunatakse auto nina ette.
Auto käivitamisel, kui tehakse kõrgust reguleerivale mootorile korrasoleku kontroll, siis on näha jah, et tuled tõusevad ja langevad, aga kuna reflektoril puudub üleval servas pidepunkt, siis jäävad tuled ikkagi maha vaatama.
Kui kõik kolm punkti on fikseeritud, siis reflektor ei liigu.
Tee kindlaks mis suunas liikumine toimub, kas ja mis varras täpselt puruks on. Kui muidu aru ei saa, eemald pool ja täis tule pirnide pesade ümber asuvad kummist katted, need ka mingil määral takistavad liikumist.v6ss kirjutas:Sisemine krempel peaks tulel kõik paigal olema ilusti eks, mul ta loksub natuke.
Kuhu need nuustiku tükid täpsemalt topitud on?v6ss kirjutas:Mootoriruumi on isegi mingid nustiku tükid eelmise omaniku poolt alla pandud. Peaks nagu vardad läbi olema, eks? Aga kõrguse reguleerib ta käima pannes õigeks (pimedas hästi näha).
Kui tuled näitavad nii nagu vaja, pole mõtet süsteemi ilma asjata lahti ka hakata kakkuma. Tavaliselt juhtub siis nii, et keerad töötava süsteemi tuksi ja ei jõua ennast pärast ära needa, et oli ikka vaja näppima hakata.

Sõida nii kaua kui asi töötab, pole vaja üle ka mõelda!!
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E39 probleem xenonitega
Nii, üritasin siis uurida asja aga pisut kiireks läks ja ei jõudnud neid kummi katteid ära võtta. Aga liiguvad nad mul suht igas suunas ikkagi, vasakule-paremale ja üles-alla ka. Loks ise on u pool cm üles ja pool alla ehk. Mis sa arvad? 

E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E39 probleem xenonitega
No aga Forssis on vardad olemas. Tuli lahti ja vardad uued. Paari tunni nokitsemine.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: E39 probleem xenonitega
Siis on vardad katki.v6ss kirjutas:Nii, üritasin siis uurida asja aga pisut kiireks läks ja ei jõudnud neid kummi katteid ära võtta. Aga liiguvad nad mul suht igas suunas ikkagi, vasakule-paremale ja üles-alla ka. Loks ise on u pool cm üles ja pool alla ehk. Mis sa arvad?
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: E39 probleem xenonitega
Siis on varras/vardad katki.v6ss kirjutas:Nii, üritasin siis uurida asja aga pisut kiireks läks ja ei jõudnud neid kummi katteid ära võtta. Aga liiguvad nad mul suht igas suunas ikkagi, vasakule-paremale ja üles-alla ka. Loks ise on u pool cm üles ja pool alla ehk. Mis sa arvad?
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E39 probleem xenonitega
Seda ma arvasingi
Aga imelik ongi see, et pimedas sõites näitavad tuled normaalselt
Aga tuleb suvel mingiaeg see vahetus ette ikkagi võtta ja saab üleliigse prahi (nustikud) mootoriruumist minema 




Nii lihtne ta mul pole nagu sul aga ei tohiks ka midagi hullu olla. Peaks selle lahjema liimiga olemaMargusja kirjutas:No aga Forssis on vardad olemas. Tuli lahti ja vardad uued. Paari tunni nokitsemine.

E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E39 probleem xenonitega
Forss müüb minu teada PreFL tuledele vardaid FL tuledele küsi vardaid raimo_r käest.v6ss kirjutas:Seda ma arvasingiAga imelik ongi see, et pimedas sõites näitavad tuled normaalselt
Aga tuleb suvel mingiaeg see vahetus ette ikkagi võtta ja saab üleliigse prahi (nustikud) mootoriruumist minema
Nii lihtne ta mul pole nagu sul aga ei tohiks ka midagi hullu olla. Peaks selle lahjema liimiga olemaMargusja kirjutas:No aga Forssis on vardad olemas. Tuli lahti ja vardad uued. Paari tunni nokitsemine.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
-
- Huviline
- Postitusi: 287
- Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Asukoht: Aravete
Re: E39 probleem xenonitega
Mul on ilmselgelt ka vardad pilbasteks,sest tagant liigutades see sisu käib seal sees tõlla-mõlla
Ja valgus on ainult auto ninaees,aga imelik on see,et xenoni kohta on seda valgust ikka natuke liiga vähe minumeelest kuidagi,kaugemalt autot vaadates jätab jälle mulje nagu oleks kõik ok aga selline tunne on nagu parkidega sõidaks.
Auto on 97a ja lisade nimekirjas on sees tehase xenonid. Peale on pannud keegi need uuema tüübi tuled fl siis vist. originaal angeleyes.
Armatuuril mul tulede reguleerimis nuppu pole. ja kui kanalist vaadata siis on küll kõrvalistuja ja juhitaga tagasilla küljes mingid kobakad juhtmetega,aga mingeid selliseid varda kinnitus kohti või asju nende küljes küll pole nagu keegi siin pildil näitas. lihtsalt on nagu mingid väiksed karbid, õiged asjad ikka ? esimesel on juhe ka katki ,tagumist ei mäleta.

Auto on 97a ja lisade nimekirjas on sees tehase xenonid. Peale on pannud keegi need uuema tüübi tuled fl siis vist. originaal angeleyes.
Armatuuril mul tulede reguleerimis nuppu pole. ja kui kanalist vaadata siis on küll kõrvalistuja ja juhitaga tagasilla küljes mingid kobakad juhtmetega,aga mingeid selliseid varda kinnitus kohti või asju nende küljes küll pole nagu keegi siin pildil näitas. lihtsalt on nagu mingid väiksed karbid, õiged asjad ikka ? esimesel on juhe ka katki ,tagumist ei mäleta.
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E39 probleem xenonitega
Antud olukorras on katki siis kolm asja:
1) vardad
2) arvatavasti reflektorid põlenud
3) automaatika ei tööta
Esiteks tuleb selgeks teha, kas nr2 on väga hull, sest kui on, pole mõtet
vardaid vahetada, ammugi mitte tegeleda anduritega sildade küljes.
Kui vaja valgust ja tõsiselt (oled õine sõitja), siis odavam on arvatavasti
preFaceLift tuled osta ja kõik jubinad ideaalseks teha (sh reflektorid).
Kui ise vardaid vahetatud ei saa või tuled ei käi lahti, siis oskan seda
teha ka ilma avamata, loomulikult tasu eest.
1) vardad
2) arvatavasti reflektorid põlenud
3) automaatika ei tööta
Esiteks tuleb selgeks teha, kas nr2 on väga hull, sest kui on, pole mõtet
vardaid vahetada, ammugi mitte tegeleda anduritega sildade küljes.
Kui vaja valgust ja tõsiselt (oled õine sõitja), siis odavam on arvatavasti
preFaceLift tuled osta ja kõik jubinad ideaalseks teha (sh reflektorid).
Kui ise vardaid vahetatud ei saa või tuled ei käi lahti, siis oskan seda
teha ka ilma avamata, loomulikult tasu eest.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 287
- Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Asukoht: Aravete
Re: E39 probleem xenonitega
Ma olen ise ka täiesti veendunud,et need kõik kolm asja mul katki on. Nr 2 on kohe väga hull ma eeldan
Sest võrreldes seda valgust mida annab sõbra volvo samade pirnidega ei saa minu omaga isegi võrrelda mitte, temal põleks nagu kaugtuled,mul nagu inglisilmad ainult kui mul lähituled töötavad. Eelmine omanik on pannud udutuledesse xenonid ja kui teha nii,et sõita pimedas udukate ja lähituledega ja udutuled välja lülitada tekib selline tunne nagu põleks ainult pargid, samahästi võiks juhiaknast telefoniga teed valgustada 
Vardad on ka kindlasti mõlemad sodid sees,sest kui tagant liigutada,siis see pole normaalne,et süsteem sedasi pesas loksuda võiks. Kui õigesti mäletan siis paremale-vasakule bõi kuhu iganes see teine kruvi liigutab ,seda nurka vist isegi muutis.


Vardad on ka kindlasti mõlemad sodid sees,sest kui tagant liigutada,siis see pole normaalne,et süsteem sedasi pesas loksuda võiks. Kui õigesti mäletan siis paremale-vasakule bõi kuhu iganes see teine kruvi liigutab ,seda nurka vist isegi muutis.
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;