Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
Plaan siis ise vahetada oma baierlasel Kõrgsurve pumba jaoturpea. Vaja siis pump maha võtta ja uuesti tagasi panna uute jubinatega.
Pm saab pumpa neljast kohast häälestada aga ,
1. pumba nurk ehk asend Plaan märk peale teha enna ära võtmist ja tagasi samma kohta panna, ( ei tohiks probleemi olla)
2. pumba kaane liigutamine??? Oleks vaja rohkem infot
3. jaoturpea pihusti torude keskel on mingi punn mille liiikumist saab kellaga mõõta. TIS oli õpetus olemas aga too lehekülg nüüd maas ja täpsem info puudub? Ka rohkem infot kuluks ära.
4 Tarkvaraline häälestamine. BMW INPA toimiv olemas, aga et pumpa häälestada ei ole end veel kurssi viinud, et ka vb kellelgi näpunäiteid anda. (BMW DIS ei ole kahjuks sobivat läpakat raatsinud soetada)
Inglise lehtedelt pole suurt midagi asjalikku selle kohta leidnud, vene lehtedel pidi küll head infot olema aga ise ei ole kahjuks vene keelega nii kursis.
Miks ma ise tahan vahetada sest ma olen paras setu
Pm saab pumpa neljast kohast häälestada aga ,
1. pumba nurk ehk asend Plaan märk peale teha enna ära võtmist ja tagasi samma kohta panna, ( ei tohiks probleemi olla)
2. pumba kaane liigutamine??? Oleks vaja rohkem infot
3. jaoturpea pihusti torude keskel on mingi punn mille liiikumist saab kellaga mõõta. TIS oli õpetus olemas aga too lehekülg nüüd maas ja täpsem info puudub? Ka rohkem infot kuluks ära.
4 Tarkvaraline häälestamine. BMW INPA toimiv olemas, aga et pumpa häälestada ei ole end veel kurssi viinud, et ka vb kellelgi näpunäiteid anda. (BMW DIS ei ole kahjuks sobivat läpakat raatsinud soetada)
Inglise lehtedelt pole suurt midagi asjalikku selle kohta leidnud, vene lehtedel pidi küll head infot olema aga ise ei ole kahjuks vene keelega nii kursis.
Miks ma ise tahan vahetada sest ma olen paras setu
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
Ennem pumba mahavõtmist oleks vaja väntvõlli lukk peale panna, vältimaks seda et mõni hammas üle lendab ja et pump saaks hiljem korrektselt peale. Pumba kiil peaks vaatama täpselt alla, ehk on kujutleva maaga 90kraadise nurga all.
1. Selline märkimine on suhteliselt ebatäpne tegevus ma leian.
2. Pumbakaanest liigutamisel saad sa segu timmida mehaaniliselt
3. Selle punni järgi pannakse süütenurk täpselt paika (INPASt ja Disist näeb muidu ka süütenurka kui mootor töötab)
4. Ilma tarkvaralise häälestuseta sa kaant, süütenurka paika ei saa, seega see on vajalik.
Oskan soovitada siit foorumist Leho kes sind kindlasti aidata saaks.
1. Selline märkimine on suhteliselt ebatäpne tegevus ma leian.
2. Pumbakaanest liigutamisel saad sa segu timmida mehaaniliselt
3. Selle punni järgi pannakse süütenurk täpselt paika (INPASt ja Disist näeb muidu ka süütenurka kui mootor töötab)
4. Ilma tarkvaralise häälestuseta sa kaant, süütenurka paika ei saa, seega see on vajalik.
Oskan soovitada siit foorumist Leho kes sind kindlasti aidata saaks.
- matuuu
- Huviline
- Postitusi: 142
- Liitunud: 27.01.2011 11:36 04
- Peamine sõiduk: BMW E30 316 '89
- Asukoht: Jõgeva
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
Kas autocom võiks näidata süütenurka?
Mis nimeall muidu esineb?
Ignition timing actual value vms?
Mis nimeall muidu esineb?
Ignition timing actual value vms?
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
Peaks äkki veel ühe tiiru mootorit pööramaSilver88 kirjutas:Pumba kiil peaks vaatama täpselt alla
Tuleb aru saada sellest, et vähemalt M51 mootoril pole ette nähtud mingit arvutiga pritsehetke reguleerimist, vähemalt mina sellist kohta DIS programmis ei tea. Sest "live data" all nähtav on aju poolt korrigeeritud pritsenurk ja seda vaadata pole päris õige. Kui keegi teab, kuidas käib arvutiga reguleerimine VW TDI mootoritel, siis saab vast aru minu mõttest..
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
Just eile näppisin ühte m51 e38-sat ja sellel sai näppida pritsehulka, süütenurka, pöördeid ja palju muudki
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
Ma isiklikult olen näppinud neid asju kõige rohkem E34 peal ja seal saab samamoodi muuta tühikäiku, kütusekoguseid jne. Aga pritsehetke seal küll kuidagi kontrollida ja muuta ei saa. Ja kui saaks, siis tõenäoliselt ka TIS kirjutaks sellest, aga kirjutab ainult staatiliselt reguleerimisest.
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
*
Viimati muutis ooDDoo, 27.10.2013 14:15 08, muudetud 1 kord kokku.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
Võimalik, et uuematel M51 versioonidel saab seal midagi rohkemat vaadata. Samas E39 puhul viskab DIS samasugusele lehele, nagu E34 ja seadistamise valikud on samad minu mälu järgi. Ka E34 puhul on seal mingi "start of Injection" valik, aga seal lasi vist valida ainult EGR-iga või ilma. Kuulduste järgi uuematel enam EGR-i tühistada ei saa, äkki siis tõesti mingid muud valikud selle asemel.
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
Mootori fikseerimise ja pumba ketiratta fikseerimise jubinad olemas,
Pm võin ka pumba nurga ja kaane asendi jaoks mingi rakise valmis "keevitada" kui tarvidus.
1 Nagu ma aru saan siis see pumba nurga paned "enamvähem " paika ja siis kellaga sealt pihusti torude keskelt saab kellaga täpsemalt juhendi järgi paika panna. Tuleb see TIS programm ka käima panna, olgu või saksa keelne.
2 Ja küttesegu siis kaanega enamvähem jälle paika ajada ja täpsemalt siis arvutiga. Kas siis inpal saab ka mingeid adabtsioone muuta (kuidas siis ? ) või läheb DIS programmi selle jaoks vaja.
Ja kui mootor töötab et saan inpaga jälgida, aga kuidas ma sinna krt ligi pääsen kui pihustitorud ja sisselaske kollektor ees, või panen ilma sisselaskekolle ja turbo abita käima
Käepärast on võtta Tartu Aasta auto väga hea diagnostik appi
Ja tegelane kes kes oma 2.5 omegale on kolme aasta jooksul proovinud vähemalt kolme pumpa peale (sealhulgas 2.4 mehaanilise pumba), laiali neid kiskunud, kokku pandnud ja muid trikke teinud
Pm võin ka pumba nurga ja kaane asendi jaoks mingi rakise valmis "keevitada" kui tarvidus.
1 Nagu ma aru saan siis see pumba nurga paned "enamvähem " paika ja siis kellaga sealt pihusti torude keskelt saab kellaga täpsemalt juhendi järgi paika panna. Tuleb see TIS programm ka käima panna, olgu või saksa keelne.
2 Ja küttesegu siis kaanega enamvähem jälle paika ajada ja täpsemalt siis arvutiga. Kas siis inpal saab ka mingeid adabtsioone muuta (kuidas siis ? ) või läheb DIS programmi selle jaoks vaja.
Ja kui mootor töötab et saan inpaga jälgida, aga kuidas ma sinna krt ligi pääsen kui pihustitorud ja sisselaske kollektor ees, või panen ilma sisselaskekolle ja turbo abita käima
Käepärast on võtta Tartu Aasta auto väga hea diagnostik appi
Ja tegelane kes kes oma 2.5 omegale on kolme aasta jooksul proovinud vähemalt kolme pumpa peale (sealhulgas 2.4 mehaanilise pumba), laiali neid kiskunud, kokku pandnud ja muid trikke teinud
Viimati muutis mel123, 25.10.2013 09:23 42, muudetud 1 kord kokku.
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
pead ei anna kuna m51 mootoriga uurisin asja esmakordselt ja endal sellist masinat pole. võibolla tõesti see polnud injection start kuna sirvisin kiiruga üle. kuid muuta sai päris palju asju ja nii kuidas mina asjast aru sain oli üks neist küll süütega seotud. Kellel võimalik võiks siis selle pildi siia postitada siis saaks ise ka kindlalt teada mis seal on.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
Täna siis käisin vaatasin asja üle ja süüdet tõesti muuta ei saa. sain paika ainult pumba keeramise teel.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
Nagu eelpool kirjutasin, siis selle "live data" järgi keeramine pole tegelikult 100% õige, enam-vähem paika muidugi saab. VW diislitel on samamoodi IST-ja SOLLWERT nähtavad, aga lisaks sellele ka pritsehetke regulaatori "duty cycle", mis sisuliselt näitab, et palju peab aju pritsehetke korrigeerima, et see paika saaks. Hea tulemus on alla 10%, siis on pump paigas. Kui on oluliselt rohkem, siis on pump valesti reguleeritud ja ei saavuta äärmist asendit näiteks täiskoormusel, kuigi IST-ja SOLLWERT võivad paigas olla.. Ja BMW DIS programmis pole üldse sellist reguleerimisvõimalust, vähemal ma pole märganud seda.
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
Kas m51 mootoril saab DIS-is teha pumba testi? Et näeks pumba süütenurka erinevatel pööretel. M47 mootoril töötasid need testid kõik korrektselt.
Proovisin panna selle "test schedulisse" aga ütleb et there is no test for this function või midagi taolist. Proovisin ka teisi teste aga no ei lase midagi teha. M47-ga sai seal neid teste seal lõpmatuseni tehtud.
Oskab keegi aidata? Või ei saagi midagi M51-ga seal DIS-is teha?
Proovisin panna selle "test schedulisse" aga ütleb et there is no test for this function või midagi taolist. Proovisin ka teisi teste aga no ei lase midagi teha. M47-ga sai seal neid teste seal lõpmatuseni tehtud.
Oskab keegi aidata? Või ei saagi midagi M51-ga seal DIS-is teha?
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
No võtad DISis expert mode ja Needle-motion sensor lahti ja sealt näed reaalajas süütenurka.
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
Ehk keegi kordab üle kuhu peab jääma pumba kiil, kui väntvõll lukus. Keegi teemaalgul mainis kuid sõnastus kehv, hetkel asub ta tegemist vajaval mootoril otse üleval või isegi väike nõks paremale
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4403
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
"Spetsid" TDS'i "häälestamas"
http://www.youtube.com/watch?v=Sb9gxcuGtq0
http://www.youtube.com/watch?v=Sb9gxcuGtq0
tel. 51 949 859
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
Kohe näha, et kutt jagab matsu ju
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
Pumbal saab reguleerida kõige hilisemat võimalikku pritsehetke ning ka kütusekogust, kui kaant liigutada.
Üldiselt tehaseseades peaks kõik ilusti toimima, kui pump ja mootor on korras. Läheb ilusti käima.
Kui pump või mootor on kulunud, siis võib süüdet tehase omast varasemaks keerata, aga sellega kaasneb tugevam vibratsioon tühikäigul, kuigi käivituma hakkab paremini.
Üldiselt tehaseseades peaks kõik ilusti toimima, kui pump ja mootor on korras. Läheb ilusti käima.
Kui pump või mootor on kulunud, siis võib süüdet tehase omast varasemaks keerata, aga sellega kaasneb tugevam vibratsioon tühikäigul, kuigi käivituma hakkab paremini.
- M1kko
- Huviline
- Postitusi: 131
- Liitunud: 16.04.2012 14:18 14
- Peamine sõiduk: RR L322
- Telefon: 53433411
- Asukoht: Saaremaa
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
Video all on kommentaar: fuel delivery should be from 4.10 to 5.00 with the air conditioning off. And the angle of injection should be 2.51PeeterA kirjutas:"Spetsid" TDS'i "häälestamas"
http://www.youtube.com/watch?v=Sb9gxcuGtq0
Oskab keegi targem kommenteerida neid parameetreid? Või on kuskil mingi täpsem info nende kohta?
Tänan
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
Seda palju pritsehetke korrigeerima peab, näeb kui regulaatrori pistik lahti ühendada. VW diislitel antud menüüsse sisenedes muutub ka mootori hääl.
Läbiaetud TDS -idel võib pumba kohe ploki poole piirajasse lükata.
Läbiaetud TDS -idel võib pumba kohe ploki poole piirajasse lükata.
teet82 kirjutas:Nagu eelpool kirjutasin, siis selle "live data" järgi keeramine pole tegelikult 100% õige, enam-vähem paika muidugi saab. VW diislitel on samamoodi IST-ja SOLLWERT nähtavad, aga lisaks sellele ka pritsehetke regulaatori "duty cycle", mis sisuliselt näitab, et palju peab aju pritsehetke korrigeerima, et see paika saaks. Hea tulemus on alla 10%, siis on pump paigas. Kui on oluliselt rohkem, siis on pump valesti reguleeritud ja ei saavuta äärmist asendit näiteks täiskoormusel, kuigi IST-ja SOLLWERT võivad paigas olla.. Ja BMW DIS programmis pole üldse sellist reguleerimisvõimalust, vähemal ma pole märganud seda.
F11
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
'Kalev kirjutas:Läbiaetud TDS -idel võib pumba kohe ploki poole piirajasse lükata.
See on hästi öeldud, täpselt nii see asi ongi
Muus osas jään endale kindlaks, et BMW diagnostikaseadmetega ei saa ja ei peagi saama TDS-i pritsehetke reguleerida, sest puudub vastav funktsioon tarkvaras. Kui on teada tehase poolt ettenähtud pritsehetke äärmised asendid, siis võib jah pistiku lahti võtta ja selle järgi reguleerida.
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
EEE, pumba sees peaks olema küll regulaator.
Kui ma noor olin, käis mingi onu kunagi meie vana E34 525TDSi juures
ja kruttis arvutiga midagi nii, et minek ja käivitus paranes.
Kui pumbal puuduks võimalust pritsehetke väikeses diapasoonis muuta,
oleks külmkäivitus ju katastroof
Küll ma aga ei tea, mis kaabli/tarkvaraga ta seda tegi, 10 aastat tagasi.
Kui ma noor olin, käis mingi onu kunagi meie vana E34 525TDSi juures
ja kruttis arvutiga midagi nii, et minek ja käivitus paranes.
Kui pumbal puuduks võimalust pritsehetke väikeses diapasoonis muuta,
oleks külmkäivitus ju katastroof
Küll ma aga ei tea, mis kaabli/tarkvaraga ta seda tegi, 10 aastat tagasi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Tauri_V
- Huviline
- Postitusi: 607
- Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
- Peamine sõiduk: BMW G21
- Asukoht: Pärnu
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
BMW-l ei saa kohe kindlasti muuta arvutiga pritsehetke. Muuta saab vaid pritsekogust teatud määral.
BMW f11 530xd 2015
Re: Tds 2.5 kõrgsurve pumba hälestamine.
Väljendasin ise ennast natuke segaselt. Mõtlesin ikka seda, et arvuti abil pritsehetke "requested" ja "actual" väärtust vaadates pumpa paika keerata pole päris õige. Probleem on ikka selles, et pole teada kui palju aju pritsehetke regulaatorit liigutab, et need väärtused võrdseks saada, sest diagnostika-programm ei näita seda. See regulaator võib olla juba tühikäigul aju poolt poole peale liigutatud ja pööretel tuleb sein ette, ei saa enam pritsehetke vajalikul määral varasemaks keerata.
Korrektseks reguleerimiseks oleks vaja aju poolt reguleerimine välja lülitada või panna arvutiga pritsehetke-regulaator ühest äärest teise liikuma ja kontrollida, kas pritsehetk kraadides saavutab ettenähtud hilise ja varajase asendi jne..
Segane jutt, aga eks VAG diislitega kokku puutunud mehed saavad aru, et millest jutt käib ja mis funktsioonid puudu on BMW diagnostikaprogrammis.
Korrektseks reguleerimiseks oleks vaja aju poolt reguleerimine välja lülitada või panna arvutiga pritsehetke-regulaator ühest äärest teise liikuma ja kontrollida, kas pritsehetk kraadides saavutab ettenähtud hilise ja varajase asendi jne..
Segane jutt, aga eks VAG diislitega kokku puutunud mehed saavad aru, et millest jutt käib ja mis funktsioonid puudu on BMW diagnostikaprogrammis.