e28 ei käivitu - pihustid? aju? ehk just sina tead.
e28 ei käivitu - pihustid? aju? ehk just sina tead.
liikur on alates 2008 aastast praktiliselt seisnud (mootoriks m20b20). mõned päevad tagasi sai ta koju konnatud ning alustatud elustamisega. probleemidest esimesena avaldas end järgnev:
kütusepump on jätnud lahkumisavalduse. peale uue pumba ning filtri soetamist auto jätkuvalt nurru ei tahtnud lüüa. uurimise tulemina selgus, et mootori pool on mingi takisti, mis kütust teatud punktist edasi ei lase (pumba juurde tekkis niivõrd suur surve, mis pressis õrnalt kütust sealse klambri vahelt välja)
- rõhuregulaatorist süüdet andes kütust tuli
- kollektori eemaldamisel nirises ka latist kütus välja
- pihusti otsad aga kuivad
* mainimata ei saa jätta, et kütus, mis teekonda läbis, polnud kaugeltki õiget värvi, seega vägagi võimalik, et tegemist siiski konkreetse ummistusega. panime 15l puhast juurde ning lasime regulaatorist otse paaki, et süsteemi vähegi puhastada (ideaalis võiks paagi eemaldada ja korralikult puhastada, aga hetkel puuduvad võimalused). pooltest aastat tagasi pandi auto käima ning sõideti 5 meetrit. sellega ka asi piirdus ning edasine käivitamine on siiani vaid helesinine unistus.
brake cleaneri vahendusel käivitamisega probleeme ei esinenud (säde on)
eeldus 1: kuus pritset on üheskoos pensionile läinud
eeldus 2: sissepritsesüsteem ei saa signaali töötegevuse alustamiseks
kütusepump on jätnud lahkumisavalduse. peale uue pumba ning filtri soetamist auto jätkuvalt nurru ei tahtnud lüüa. uurimise tulemina selgus, et mootori pool on mingi takisti, mis kütust teatud punktist edasi ei lase (pumba juurde tekkis niivõrd suur surve, mis pressis õrnalt kütust sealse klambri vahelt välja)
- rõhuregulaatorist süüdet andes kütust tuli
- kollektori eemaldamisel nirises ka latist kütus välja
- pihusti otsad aga kuivad
* mainimata ei saa jätta, et kütus, mis teekonda läbis, polnud kaugeltki õiget värvi, seega vägagi võimalik, et tegemist siiski konkreetse ummistusega. panime 15l puhast juurde ning lasime regulaatorist otse paaki, et süsteemi vähegi puhastada (ideaalis võiks paagi eemaldada ja korralikult puhastada, aga hetkel puuduvad võimalused). pooltest aastat tagasi pandi auto käima ning sõideti 5 meetrit. sellega ka asi piirdus ning edasine käivitamine on siiani vaid helesinine unistus.
brake cleaneri vahendusel käivitamisega probleeme ei esinenud (säde on)
eeldus 1: kuus pritset on üheskoos pensionile läinud
eeldus 2: sissepritsesüsteem ei saa signaali töötegevuse alustamiseks
Viimati muutis Sullllll, 24.10.2014 11:14 02, muudetud 3 korda kokku.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e28 ei käivitu - pihustid? aju? ehk just sina tead.
Võta led ja vaata kas pihustitele impulss tuleb, võibolla siiski kütusesurve liiga nõrk? MIlline pritse seal on, kas ühisanum pritse või siis k-jetronic?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: e28 ei käivitu - pihustid? aju? ehk just sina tead.
eeldus 2 on tõenäoline Kontrolli nuka -Vända andurit.. Nuka oma peaks vist läbi küünlajuhtme olema.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e28 ei käivitu - pihustid? aju? ehk just sina tead.
oleks vända andur läbi siis poleks ka sädet juooDDoo kirjutas:eeldus 2 on tõenäoline Kontrolli nuka -Vända andurit.. Nuka oma peaks vist läbi küünlajuhtme olema.

524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: e28 ei käivitu - pihustid? aju? ehk just sina tead.
Kui jagajaga pill siis peaks ilma vändaandurita ka säde olema
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: e28 ei käivitu - pihustid? aju? ehk just sina tead.
Olen kunagi midagi kuulnud ka topeltreleest kusagil aju küljes mis pidid jamama l-jetronic süsteemidel.
Külmjoode vms... üks osa pidi vist küttepumba osa olema ja teine pihustite. Samas signaali (niinimetatud nukaandur) pihustie avamiseks peaks saama läbi jagaja. samas pihusteid peaks olema võimalik isegi avada tugeva magnetpulgaga.
Külmjoode vms... üks osa pidi vist küttepumba osa olema ja teine pihustite. Samas signaali (niinimetatud nukaandur) pihustie avamiseks peaks saama läbi jagaja. samas pihusteid peaks olema võimalik isegi avada tugeva magnetpulgaga.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: e28 ei käivitu - pihustid? aju? ehk just sina tead.
pihustid vahetatud. muutusi pole. järgmine vahetus on aju
Re: e28 ei käivitu - pihustid? aju? ehk just sina tead.
Vaata kindlasti niinimetatud nukaandur üle..
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e28 ei käivitu - pihustid? aju? ehk just sina tead.
Jetronicut ja motronicut ei ole mõtet segamini ajada
Jetronicul ei ole nukaandurit üldse, pritsitakse olenevalt tüübist kas kõik pihustid korraga või 3+3
Pööreteimpulss saadakse jagajas asuvas halli andurist.väntvõlliandur, mis edastaks impulsi juhtplokile puudub samuti.
Süütevõimendi on pritsest eraldi.
Jetronicul ei ole nukaandurit üldse, pritsitakse olenevalt tüübist kas kõik pihustid korraga või 3+3
Pööreteimpulss saadakse jagajas asuvas halli andurist.väntvõlliandur, mis edastaks impulsi juhtplokile puudub samuti.
Süütevõimendi on pritsest eraldi.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: e28 ei käivitu - pihustid? aju? ehk just sina tead.
auto sõidab. probleem lahenes aju vahetusega. aitäh kaasmõtlejatele
Re: e28 ei käivitu - pihustid? aju? ehk just sina tead.
L jetronicu nukaandur ongi nn halliandur mille järgi pihusteid avatakse . K jetronic on algelisem.motronic on L-i järglane millel on õige nukaandur juba. Järelikult viga oligi ajus olevas topeltrelees.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e28 ei käivitu - pihustid? aju? ehk just sina tead.
Jagajas asuvat halli andurit on veidi raske nimetada nukaanduriks. Samuti esimeste motronicute küünlajuhtme peal asuvat induktiivusandurit ja ajus asuvat transistorit releeks kutsuda. Aga noh, eks kannatab kõike öelda.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520