m20b23 -> m52b28 e34 90a

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
kalmer123
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 23.10.2014 21:08 35
Peamine sõiduk: volvo s60 '06, bmw e34, yamaha yzf600R

m20b23 -> m52b28 e34 90a

Postitus Postitas kalmer123 »

Tere.

Küsimus siis selline, et plaan tõsta ümber m52b28 e34ja peale ja seega küsimus, et mis selleks vaja mul on e39 komplektne kõrval olemas ja kas see m52 sobib bolt on e34 peale e34jal peal siis e30 pärit 2.3 algselt oli m20b20 peal. Ja siis veel üks küsimus, et e39 üle katuse käinud ja peale pauku pöörded langevad aeglaselt milles see probleem võiks seista.?
Kasutaja avatar
anari
Huviline
Postitusi: 986
Liitunud: 22.01.2003 12:14 14
Asukoht: hiiumaa

Re: m20b23 -> m52b28 e34 90a

Postitus Postitas anari »

Kui mootoril karter, õlipump ja mootori käpad ära vahetada siis läheb ilust paika kohe. Kui karterit vahetad siis otsi m50 e34ja oma koos õlipumba ja õlitoruga. Mis käigukasti kavatsed kasutada? Kas sa tahad seda m52 juhtmestikuga käima panna või m50 juhtmestikuga?
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
kalmer123
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 23.10.2014 21:08 35
Peamine sõiduk: volvo s60 '06, bmw e34, yamaha yzf600R

Re: m20b23 -> m52b28 e34 90a

Postitus Postitas kalmer123 »

anari kirjutas:Kui mootoril karter, õlipump ja mootori käpad ära vahetada siis läheb ilust paika kohe. Kui karterit vahetad siis otsi m50 e34ja oma koos õlipumba ja õlitoruga. Mis käigukasti kavatsed kasutada? Kas sa tahad seda m52 juhtmestikuga käima panna või m50 juhtmestikuga?

Kast on m52 manuaal olemas ja juhtmestikku mõtlesin ka ümber tõsta või see väga hull jamamine?
Kasutaja avatar
anari
Huviline
Postitusi: 986
Liitunud: 22.01.2003 12:14 14
Asukoht: hiiumaa

Re: m20b23 -> m52b28 e34 90a

Postitus Postitas anari »

M52 kast sobib ilusti alla aga ma ei tea kas m20b20 käigukasti flant samas mõõdus mis m52 omal. Selle saad ära mõõta, pole keeruline :D Kui tahad mootorit m52 juhtmestikuga käima panna siis pead ka ews-i ja süüteluku rõnga koos võtme kiviga ümber tõstma. Natuke jamamist on aga kõik on teostatav.
Võibolla mõni targem oskab ka ilma nendeta selle käima panna, kui nii siis ehk õpetavad.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: m20b23 -> m52b28 e34 90a

Postitus Postitas jargo »

Differ oleks ka mõistlik ära vahetada,muidu maanteel pöörded üle 3000rpm-i.
M20 käigukastil on viimane käik 0,8 millegagi,kuid m50 ja m52-l 1,0

Immo külge panek on lihtne,Nagunii pead mootori pistikud laiali kakkuma.m20 ja m52-l olid vist mõlemad pooled isased või emased.Lisaks on pistikud erinevad.Ühel oli vist ca 20 pini ja teisel 26.

Õlivarda toru pead ka ümber keevitama.m52-l läheb karterituulutusest tulev õli läbi õlivarda tagasi karterisse.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
kalmer123
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 23.10.2014 21:08 35
Peamine sõiduk: volvo s60 '06, bmw e34, yamaha yzf600R

Re: m20b23 -> m52b28 e34 90a

Postitus Postitas kalmer123 »

jargo kirjutas:Differ oleks ka mõistlik ära vahetada,muidu maanteel pöörded üle 3000rpm-i.
M20 käigukastil on viimane käik 0,8 millegagi,kuid m50 ja m52-l 1,0

Immo külge panek on lihtne,Nagunii pead mootori pistikud laiali kakkuma.m20 ja m52-l olid vist mõlemad pooled isased või emased.Lisaks on pistikud erinevad.Ühel oli vist ca 20 pini ja teisel 26.

Õlivarda toru pead ka ümber keevitama.m52-l läheb karterituulutusest tulev õli läbi õlivarda tagasi karterisse.
esialgu diffrit ei vaheta, jääb nagunii praegu talveautoks kevadel suuremad plaanid siis tuleb juba kindlasti vahetusse.

Aga kas on vaja neid pistikuid lahti katkuma hakata, sest mõtlesin kogu elektri süsteemi ümber tõsta ?

aga ega keegi ei oska öelda kas m20 karter ei sobi m52le sest ma vaatasin et üks nurk erineb natuke, aga augud paistsid enam vähem samad olema. ?
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: m20b23 -> m52b28 e34 90a

Postitus Postitas jargo »

karteri tihendid igal juhul erineva kujuga.Usun,et ka põhi ei sobi.

Kas elektrisüsteemi mõtled terve auto ulatuses ümber vahetada? E39 el süsteem e34-le peale? :roll:
ei kujuta seda tööd ette!

Aga kui soovid ainult mootori juhtmestikku vahetada,siis pead pistiku x20 lahti võtma ja otsad ära vahetama.
Lisaks on vaja kindlasti ka õigeid skeeme,et vastavad ühendused teha.Värvide järgi või peast ei ole seal midagi teha.

Olen viimase nädalaga juba kolm masinat korda teinud,mis peale mootorivahetust käima ei taha minna.Ühel oli isegi aju läbi kõrvetatud,teised pääsesid natuke kergemate vigadega.

Mis kõige tähtsam,ärge pange ise kuskilt lisatoiteid!Erinevate juhtplokkide väljundid on reeglina massis ja vastavaid toiminguid juhitakse plokist,massiga või muudetakse polaarsust.Lisaks on mootori juhtploki sisene pinge enamasti 5v mitte 12v,seega ei maksa katsetada. Jõuga ei saa ühtegi masinat käima!

See viimane osa ei käinud nüüd küll teemaalgataja kapsaaeda,kuid on lugemiseks teistele iseproovijatele.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
kalmer123
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 23.10.2014 21:08 35
Peamine sõiduk: volvo s60 '06, bmw e34, yamaha yzf600R

Re: m20b23 -> m52b28 e34 90a

Postitus Postitas kalmer123 »

jargo kirjutas:karteri tihendid igal juhul erineva kujuga.Usun,et ka põhi ei sobi.

Kas elektrisüsteemi mõtled terve auto ulatuses ümber vahetada? E39 el süsteem e34-le peale? :roll:
ei kujuta seda tööd ette!

Aga kui soovid ainult mootori juhtmestikku vahetada,siis pead pistiku x20 lahti võtma ja otsad ära vahetama.
Lisaks on vaja kindlasti ka õigeid skeeme,et vastavad ühendused teha.Värvide järgi või peast ei ole seal midagi teha.

Olen viimase nädalaga juba kolm masinat korda teinud,mis peale mootorivahetust käima ei taha minna.Ühel oli isegi aju läbi kõrvetatud,teised pääsesid natuke kergemate vigadega.

Mis kõige tähtsam,ärge pange ise kuskilt lisatoiteid!Erinevate juhtplokkide väljundid on reeglina massis ja vastavaid toiminguid juhitakse plokist,massiga või muudetakse polaarsust.Lisaks on mootori juhtploki sisene pinge enamasti 5v mitte 12v,seega ei maksa katsetada. Jõuga ei saa ühtegi masinat käima!

See viimane osa ei käinud nüüd küll teemaalgataja kapsaaeda,kuid on lugemiseks teistele iseproovijatele.
natuke tegin hilja teema, e34 poolenisti juhtmed välja kistud, mootor peal veel ja juhtmed, aga seest on üks osa väljas juba, mis nüüd saab vot see on küsimus, juhtmed peaks endiselt terved olema tangidega ei käinud kuskil kallal.
Kasutaja avatar
anari
Huviline
Postitusi: 986
Liitunud: 22.01.2003 12:14 14
Asukoht: hiiumaa

Re: m20b23 -> m52b28 e34 90a

Postitus Postitas anari »

No, kui juhtmestik veel korras siis lapi uuesti sisse tagasi ja asi korras.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Vasta