e60 mootori õli
e60 mootori õli
Tere. Küsimus siis selline,et e60 2007a. 525d facelift (DPF eemaldatud) kasutan mootoris Castrol EDGE õli ja õlikulu 15tkm peale 2l õli. olen kuulnud et seda õli pidigi mootor veidi sööma. tehas käsib kasutada BMW Longlife 04, tahaks mingit muud õli proovida .mida soovitate.
530d
Re: e60 mootori õli
Kulu pole hull, samas võiks väiksem olla. Uus õhufilter aitab sageli.
Re: e60 mootori õli
Kui tahmafiltrit ei ole siis LongLife01 sobib ka.
Siiski ei ole mootor tehasest disainitud õlisöödikuks.
Õlikadu on võimalik remondi käigus ära lahendada.
2007a mootori kohta tundub täielik peldik olema (dpf eemaldatud ja sööb õli).
Siiski ei ole mootor tehasest disainitud õlisöödikuks.
Õlikadu on võimalik remondi käigus ära lahendada.
2007a mootori kohta tundub täielik peldik olema (dpf eemaldatud ja sööb õli).
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e60 mootori õli
2007 on kohe 8 aastat, arnis. Mingi 250k läbisõiduga hakkavadki need mootorid väsima vaikselt.
Aga see selleks. Õlikulu probleem ilmselt otseselt või kaudselt turboga seotud. Ja nagu ma ütlesin, siis võib piisata lihtsalt õhufiltri vahetusest, et probleemist vabaneda.
Tasuks eelistada Knechti filtrit.
Aga see selleks. Õlikulu probleem ilmselt otseselt või kaudselt turboga seotud. Ja nagu ma ütlesin, siis võib piisata lihtsalt õhufiltri vahetusest, et probleemist vabaneda.
Tasuks eelistada Knechti filtrit.
Re: e60 mootori õli
õhufilter iga aasta vahetatud Boschi oma. ise arvan ka ,et turbo lekib. kas 0w-30 on vedelam kui 5w-40
530d
Re: e60 mootori õli
Õhufilter võib poole päevaga ka umbe minna, pigem kontrolli. Olenevalt läbisõidust ja sellest kus sõidetakse, ei pruugi korra aastas piisav olla..
Jah, on "vedelam"
Jah, on "vedelam"
Re: e60 mootori õli
kontrollin filtri üle igaks juhuks, kuigi ei sõida tolmuseid teid selle autoga.
530d
Re: e60 mootori õli
endal 530D e 60 pole 20t km peale juurde valanud ,kõik normide piires...Dpf sööb õli?
Re: e60 mootori õli
Jah, DPF ongi see, mis õli sööb
Re: e60 mootori õli
Mida? Äkki vastupidi, õli sööb DPFi?Ma®tin kirjutas:Jah, DPF ongi see, mis õli sööb
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 mootori õli
+1
Tüpoloogiline E60 diisel ja tema omaniku võimalused.
Mootori rike tekitas saastamise, mis ummistas DPF-i ning omanik desifreeris probleemi ummistunud filtris. Laseb DPF-i eemaldada ning nüüd otsib mingit järgmist pseudo-võtet, et seda mootori rikkest tingitud vaegtööd mingi järgmise võttega kompenseerida.
Selle asemel, et mootor korda teha otsitakse järgmisena nüüd "ravi" mingist raviomadustega õli sordist.
Tüpoloogiline E60 diisel ja tema omaniku võimalused.
Mootori rike tekitas saastamise, mis ummistas DPF-i ning omanik desifreeris probleemi ummistunud filtris. Laseb DPF-i eemaldada ning nüüd otsib mingit järgmist pseudo-võtet, et seda mootori rikkest tingitud vaegtööd mingi järgmise võttega kompenseerida.
Selle asemel, et mootor korda teha otsitakse järgmisena nüüd "ravi" mingist raviomadustega õli sordist.
Ma®tin kirjutas:Õlikulu probleem ilmselt otseselt või kaudselt turboga seotud.
Re: e60 mootori õli
Ma ei saanud eelneva postituse mõttest ja sisust siin teemas aru, seepärast selline vastus.
Re: e60 mootori õli
DPF sai eemaldatud sellepärast,et külmal ajal lühikesi otsi pidevalt tehes ei hakanud puhastusprotsess tööle. ja ei viitsinud sellepärast ka pikki sõite teha. DPF ise oli tãitsa elus, puhas ja kuiv. ostes oli termostaat lãbi ja selle vahetasin kohe ãra(õigemini termostaadid) teema võib lukku panna
530d
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 mootori õli
Jah ilus jutt aga kuhu see õli siis kaob, kui seda kuskilt otseselt välja ei purska(?) Peab ju mootorist seega läbi käima. Kõik BMW-l olevad DPF-id on kuivad ja puhtad, mis maha võetakse. See ei ole otseselt mingi näitaja. Need kanalid on pikad ja peened, mis keskelt "kinni kasvavad".
Lisaks veel see, et DPF eemaldus muudab turbo töö ja reziimide jaoks peamiselt vastusurvetest tingitud olulisi parameetreid. Kui pärast DPF eemaldust mootori ECU juhtmap-i ei kohandata siis vähemalt turbo kila-kola laiali lendamine on ainult aja küsimus. DPF veateadete välja progemine on selles mõttes pelgalt ecu, mootori + enesepettus.
Lisaks veel see, et DPF eemaldus muudab turbo töö ja reziimide jaoks peamiselt vastusurvetest tingitud olulisi parameetreid. Kui pärast DPF eemaldust mootori ECU juhtmap-i ei kohandata siis vähemalt turbo kila-kola laiali lendamine on ainult aja küsimus. DPF veateadete välja progemine on selles mõttes pelgalt ecu, mootori + enesepettus.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 mootori õli
See on palju. 1 liiter mahub veel kuidagi tolerantsidesse. 2 liitrit on DPF killer.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 mootori õli
Just, vanad mootorid. Sinna võisid ka mc donaldi jääke sisselaskesse panna. Heas korras mootor ei küsi kogu välba ulatuses sinna õli juurde. Samuti käivitub koheselt ja sellega ei nirista ka diislit karterisse. See, et 15k km peale on mingil mootoril vaja 2l õli lisada ei tähenda, et mootoris on piisavalt siis õliainet. Enamus juhtudel on sellistel mootoritel see hoopis seal mingi vedeliku tase, mis koosneb kütusest, veest, õlist ja muust jurast.
2l õli küsiv mootor vajab kontrolli ja olen kindel, et sealt leiab terve ahela probleeme.
2l õli küsiv mootor vajab kontrolli ja olen kindel, et sealt leiab terve ahela probleeme.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 mootori õli
Kordan veelkord. See 2l õli juurde küsimist ei tähenda seda, et õlikulu on olnud 2l. TIS ei oma vähematki infot ega arvestust selle kohta, mis on mootori tegelik õli bilanss. Väidan seda, et 2l kulu on karjuv signaal, et mootorit kontrollida.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 mootori õli
Mootoritel pole enam ka õlivarrast, mille kaudu karteris olevale suppile kasvõi nina juurde panna.
Silmaklappidega on tõepoolest elu lill ja miks mitte tark soovitus sappa: kui tea, mida teha - ära tee midagi.
Kui pauk käib siis karjuv vajadus midagi teha antakse nagunii ja, kui otseselt kuskil karutaguse soo ääres ei asu siis treila võtab peale. Võibolla tõesti tuleb ka odavam.
Silmaklappidega on tõepoolest elu lill ja miks mitte tark soovitus sappa: kui tea, mida teha - ära tee midagi.
Kui pauk käib siis karjuv vajadus midagi teha antakse nagunii ja, kui otseselt kuskil karutaguse soo ääres ei asu siis treila võtab peale. Võibolla tõesti tuleb ka odavam.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 mootori õli
Ma räägin õli kvaliteedi kontrollist ja seda absoluutselt ilma sarkasmita. Õli nivoo tase ei oma suurt tarkust selles kontekstis.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 mootori õli
2l on palju. See on indikaator, et midagi on karjuvalt kahtlane, juba rikkis ja lõhub mootorit või kohe-kohe hakkab surema. Pean loogiliseks inimesele, kliendile või mida iganes viidata, et see on karjuv põhjus põhjalik kontroll teostada, et hinnata probleemi tõsiduse aste. 2l õli kulu on piisav DPF killer jadamisi olevatel asjaoudel. Venitab veel kummi ja saab täismängu mootorivahetuse või romula näol. Seda juhtub pidevalt ja milleks siis tagantjärgi haukuda, kui pigem täna saab midagi võibolla ära hoida(?)
Re: e60 mootori õli
Milline komponent M57TU-l (võrreldes M57-ga) võib sellist õlikulu teha?
M57 puhul on üsna tavaline, et 300 000km sõitnud mootor kulutab
25Mm välba puhul 0,1-0,6 liitrit (vähemalt pool M57 mootoritest).
Ja miks M57 puhul seesamune komponent seda ei tee?
M57 puhul on üsna tavaline, et 300 000km sõitnud mootor kulutab
25Mm välba puhul 0,1-0,6 liitrit (vähemalt pool M57 mootoritest).
Ja miks M57 puhul seesamune komponent seda ei tee?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e60 mootori õli
Suurem turbo, suurem laaderõhk - suurem kulumine, suurem leke.
Enne seda õhufiltri juttu ei ajanud ka niisama. Kuna sõidan suht palju, siis iga 15Mm välba puhul õhufiltrit vahetama ei kipu. Eelmise filtriga teise välba poolepeal andis auto teada, et pane liiter õli juurde. Panin juurde, välba lõpuks jälle liiter kadunud, ehk siis samuti 2 liitri kanti 15Mm peale.
Konsulteerisin tuttava remondimehega, ütles kohe, et vaheta õhufilter ära. Turbo imeb lihtsalt karterituulutuse kaudu õli, kui filter umbes, eriti chipitud (suurem laaderõhk) auto puhul.
Vahetasin siis õhufiltri samuti õlivahetuse ajal, nüüd hakkab 15Mm jälle täis saama, õlikulu iDrive ja varda järgi umbes pool normist.
Enne seda õhufiltri juttu ei ajanud ka niisama. Kuna sõidan suht palju, siis iga 15Mm välba puhul õhufiltrit vahetama ei kipu. Eelmise filtriga teise välba poolepeal andis auto teada, et pane liiter õli juurde. Panin juurde, välba lõpuks jälle liiter kadunud, ehk siis samuti 2 liitri kanti 15Mm peale.
Konsulteerisin tuttava remondimehega, ütles kohe, et vaheta õhufilter ära. Turbo imeb lihtsalt karterituulutuse kaudu õli, kui filter umbes, eriti chipitud (suurem laaderõhk) auto puhul.
Vahetasin siis õhufiltri samuti õlivahetuse ajal, nüüd hakkab 15Mm jälle täis saama, õlikulu iDrive ja varda järgi umbes pool normist.
Re: e60 mootori õli
Aga kus krt loogika siis asjas on?
Klapi vahetasin eelmine aasta pärast auto ostmist nö igaksjuhuks ära (mul see t2 versioon m57-st, millel üldse midagi selle klapi korpuse sees pole).
Rohkem nende õlivahetuste perioodil midagi tehtud pole, mis õlikulule kuidagigi mõjuda võiks.
Klapi vahetasin eelmine aasta pärast auto ostmist nö igaksjuhuks ära (mul see t2 versioon m57-st, millel üldse midagi selle klapi korpuse sees pole).
Rohkem nende õlivahetuste perioodil midagi tehtud pole, mis õlikulule kuidagigi mõjuda võiks.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 mootori õli
See klapp võib sekundi feilida ja märkimisväärne kahju on tekitatud. Mootor ei pea üldse chip-itud olema. Turbo lolliks ajamiseks piisab lihtsalt DPF veateadete väljakirjutamisest.
Teiseks iDrive kuvab karteris olevat vedeliku taset, mis ei võrdu = õli tasemega. Seal võib toimuda vabalt häma protsess, kus juurde laskuv kütus loob illusiooni normaalsest õlitasemest. Tean juba, et igav korduv jutt, mis kellegi kõrvadele ei ole muusika.
Teiseks iDrive kuvab karteris olevat vedeliku taset, mis ei võrdu = õli tasemega. Seal võib toimuda vabalt häma protsess, kus juurde laskuv kütus loob illusiooni normaalsest õlitasemest. Tean juba, et igav korduv jutt, mis kellegi kõrvadele ei ole muusika.
Re: e60 mootori õli
Klappi vahetades tegin tähelepaneku küll muide. Proovisin suukaudselt vana vs uue "tugevust" pealpoolsest avast imedes. Uus oli nõrgem, tundus imelik. Külge ta siiski panin.
Igatahes. Kui kaks liitrit karteris olevast "vedelikust" oleks vesi või diisel või **** teab mis, siis oleks õlivahetusel ka vast märgata, et tegu on kahtlaselt vedela ning ilmselt ka "krudiseva" kraamiga.
Kui 6-le liitrile õlile segada ämbris juurde 2 liitrit diislit, siis veidigi "matsu jagav" inimene saab sellest kohe aru.
Igatahes. Kui kaks liitrit karteris olevast "vedelikust" oleks vesi või diisel või **** teab mis, siis oleks õlivahetusel ka vast märgata, et tegu on kahtlaselt vedela ning ilmselt ka "krudiseva" kraamiga.
Kui 6-le liitrile õlile segada ämbris juurde 2 liitrit diislit, siis veidigi "matsu jagav" inimene saab sellest kohe aru.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 mootori õli
Mootori juhtmap annab turbole ülesande, mis on tema eeldusi arvestades üle jõu käiv ehk talumatu.
300k km diisel, mis hõreneb... aina lihtsamaks muutub kütuse maakülgetõmbevõime.
Edit: see täpne pihustus "õnnestub" vaid siis, kui pihustid ilusad ja mootor koheselt käivitub. Natuke sirtsutab ja vähe pikem käivitus ja kütus on karteris. Sama on bensukaga aga see aurustub sealt sisuliselt kohe.Kuno_T kirjutas:Mida tähendab "turbo lolliks ajamine"? Kust saab kütus karterisse (diislil pihustatakse kolvi keskele nn punkrisse)? http://s4.postimg.org/8ezdu3wu5/IMG_0378.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
300k km diisel, mis hõreneb... aina lihtsamaks muutub kütuse maakülgetõmbevõime.
Viimati muutis ttsys, 16.12.2014 18:54 08, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 mootori õli
Enne kulutab ta end läbi, närib õli ja saastab. Siis hakkab limp-mode, mis on juba tagajärg.
Re: e60 mootori õli
kontrollisin siis õhufiltrit, see oli prahti täis kuivanud lehti, okkaid, pool peotäit kärbseid jne. polnud kohe uut filtrit võtta ja nii sai hetkel see valge riie filtrilt eemaldatud, uue saan homme. vahetasin ka õli ära, 16tkm õli oli puhas ja ei haisenud kütte järgi, aga turbo lõdvikute vahelt immitseb õli, ilmselt pean hakkama uut otsima.
530d
Re: e60 mootori õli
Võta turbo ja õhulugeja vahel olev toru lahti ja kontrolli lõtke (külmalt). Uisapäisa pole mõtet teda vahetama hakata, natuke õli hakkab ta üsna kiirelt lekkima.
Kui täitsa tutika originaali ostad, mitte taastatu, siis ehk kestab kauem..
Vaheta õhufilter ja õli ära, kui juba lammutad, võta korra karterituulutus ka lahti (kui juba kontrollinud pole) ja vaata mis seal on, äkki keegi on rumalusest svammiga filtri sinna toppinud
Siis vaata kuidas õlikuluga on ja tee omad järeldused..
Õhufiltri paigaldusel peab ka üsna hoolikas olema, et see õigesti ja tihedalt jääks.
Kui täitsa tutika originaali ostad, mitte taastatu, siis ehk kestab kauem..
Vaheta õhufilter ja õli ära, kui juba lammutad, võta korra karterituulutus ka lahti (kui juba kontrollinud pole) ja vaata mis seal on, äkki keegi on rumalusest svammiga filtri sinna toppinud
Siis vaata kuidas õlikuluga on ja tee omad järeldused..
Õhufiltri paigaldusel peab ka üsna hoolikas olema, et see õigesti ja tihedalt jääks.