HDI ongi madalalt jõuline aga üle 2500rpm tühjus ja HDI on CR ka muideks. TDS ei liigugi alla 2000rpmPandicted kirjutas:Kas TDS-il polegi tõmmet madalalt? 1 ja 2 käiguga veel on talutav, aga kui vahetada kolmanda peale ära. ja siis 1000rpm - 1500rpm läheb 4-5 sekundit, (pedaal vastu maad) on see normaalne?
1.6Hdi 66kw rebib ka paremini edasi...
525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ärge lahmige siin niisama. Iga tootja nimetab oma mootoreid erinevate nime lühenditega. Pigem on ikkagi eeliseks otsepritse ja muutuva geamootriaga turbiin. Korralik tds hakkab juba 1000 juures ja kiirendama, iseasi kui palju meil siin neid korralikke ja seades pille üldse onjass161 kirjutas:HDI ongi madalalt jõuline aga üle 2500rpm tühjus ja HDI on CR ka muideks. TDS ei liigugi alla 2000rpmPandicted kirjutas:Kas TDS-il polegi tõmmet madalalt? 1 ja 2 käiguga veel on talutav, aga kui vahetada kolmanda peale ära. ja siis 1000rpm - 1500rpm läheb 4-5 sekundit, (pedaal vastu maad) on see normaalne?
1.6Hdi 66kw rebib ka paremini edasi...

530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ka kolmanda käiguga?
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
e34 525TDS 1993a
Küsin veel, nimelt selline imelik anomaalia. Sõidan töölt koju 7km (tallinnas tipptunni ajal), mootor seieri järgi juba poole distantsi pealt töösoe, jõuan koju, suretan välja. Proovin käivitada, läheb poolest pöördest ilusti käima. Sõidan pikemalt, ütleme et 40km, jõuan sihtpunkti, suretan välja ja proovin koheselt uuesti käivitada, läheb käima kuid umbes 8 sekundit ketramist tahab. Ootan 5 minutit, läheb käima umbes 3 sekundit starterit andes.
Ütlen ka ära, et kõrgsurvepump vahetatud ning pole veel spetsialisti poolt paika pandud, kas tasub see üldsegi ettevõtta või viitavad mu sümptomid kulunud ksp-le?
Küsin veel, nimelt selline imelik anomaalia. Sõidan töölt koju 7km (tallinnas tipptunni ajal), mootor seieri järgi juba poole distantsi pealt töösoe, jõuan koju, suretan välja. Proovin käivitada, läheb poolest pöördest ilusti käima. Sõidan pikemalt, ütleme et 40km, jõuan sihtpunkti, suretan välja ja proovin koheselt uuesti käivitada, läheb käima kuid umbes 8 sekundit ketramist tahab. Ootan 5 minutit, läheb käima umbes 3 sekundit starterit andes.
Ütlen ka ära, et kõrgsurvepump vahetatud ning pole veel spetsialisti poolt paika pandud, kas tasub see üldsegi ettevõtta või viitavad mu sümptomid kulunud ksp-le?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Süüde võib vale olla. Vaata varjatud menüüde alt mootori temp ja tee järeldusi. Seier alati täit infot ei anna. Minumeelest on ta seal juba mingi 70 -110 keksel üleval.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Millise varjatud menüü alt, OBC IV mul on kuid mis TEST-i all see on?
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ära jahu asjadest niisama..räägi otse v ära lämise..lihtne korralik tehaseseades tds ei tõmma enne 2000 pööret mitte oluliselt midagi...chipituna küll ja palju varemKorralik tds hakkab juba 1000 juures ja kiirendama, iseasi kui palju meil siin neid korralikke ja seades pille üldse on.
´17 4Drive
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tõsi. 2000 kanti. TDSil pole geomeetriat, parandamaks tõmmet juba 1500 kandis.Riivo kirjutas:ära jahu asjadest niisama..räägi otse v ära lämise..lihtne korralik tehaseseades tds ei tõmma enne 2000 pööret mitte oluliselt midagi...chipituna küll ja palju varemKorralik tds hakkab juba 1000 juures ja kiirendama, iseasi kui palju meil siin neid korralikke ja seades pille üldse on.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ega tds sul mingi Scania ei ole, mis veab 1000rpm ka. Kui sa ise teiste diislitega sõitnud pole, siis ära ise lahmi siin. TDS madalt jõu puudumine ongi geomeetria vajadus. Ja nt 2.0 HDI ei ole gemeetriat vaid tänu Common rail süsteemile käib altkiller666 kirjutas:Ärge lahmige siin niisama. Iga tootja nimetab oma mootoreid erinevate nime lühenditega. Pigem on ikkagi eeliseks otsepritse ja muutuva geamootriaga turbiin. Korralik tds hakkab juba 1000 juures ja kiirendama, iseasi kui palju meil siin neid korralikke ja seades pille üldse on.
- tennu
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 09.07.2013 02:28 07
- Peamine sõiduk: E30 325i touring
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nii, olen sunnitud ka siia kribama. Ütlen kohe ka ära et mehaaniku juurde on juba aeg kinni pandud, seega pole mind vaja kohe sinna saata, küll oleks vaja aga auto enne järgmist nädalat sõitma saada.Autoks e39 525tds. Mis ta mul siis teeb? Teeb kõike mida tegema ei peaks. Käivitub kehvalt, tühikäigul sureb mingi aja peale välja ja siis jääb kõrgsurve pump krigisema (nagu oleks lühises vms). Ootan natuke ja pärast ca 10sek ketramist veab end jälle tööle. Pöördeid peal hoides siis ei sure mootor välja. Kütusetoristuku kontrollisin ära ja kütus jõuab kõrgsurvepumpa. Kas on võimalik et kõrgsurve pump piixus või on miskine oluliselt lihtsam viga? Ja miks pump krigisema jääb?
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mõni asjalikum tüüp oskab soovitada midagi?Pandicted kirjutas:e34 525TDS 1993a
Küsin veel, nimelt selline imelik anomaalia. Sõidan töölt koju 7km (tallinnas tipptunni ajal), mootor seieri järgi juba poole distantsi pealt töösoe, jõuan koju, suretan välja. Proovin käivitada, läheb poolest pöördest ilusti käima. Sõidan pikemalt, ütleme et 40km, jõuan sihtpunkti, suretan välja ja proovin koheselt uuesti käivitada, läheb käima kuid umbes 8 sekundit ketramist tahab. Ootan 5 minutit, läheb käima umbes 3 sekundit starterit andes.
Ütlen ka ära, et kõrgsurvepump vahetatud ning pole veel spetsialisti poolt paika pandud, kas tasub see üldsegi ettevõtta või viitavad mu sümptomid kulunud ksp-le?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kulunud KSP sümptom. kalla külma vett peale, kui asi läheb paremaks, siis on kindel.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Läheb paremaks, kuid välismaa foorumites olen kuulnud, et osad kutid on selle "hot start" probleemiga lasknud timingu paika panna spetsialistil ja käivitub jälle.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Teine asi oleks lihtsalt panna näiteks temp andurile lüliti vahele, mootor arvab et on külm, lastakse küünlaid ja rohkem kütet+ süüde varajaseks. Käivitub ilusti.
Või teha evry mod ja näiteks releega starteri asendisse.
Või teha evry mod ja näiteks releega starteri asendisse.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Porri ma ei poolda.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Uus plunserpea ja mure murtud.Pandicted kirjutas:Porri ma ei poolda.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ma olen umbes pool aastat 2.0 hdiga sõitnud. Ma polegi väitnud et see edasi ei käi, ökonoomsusest rääkimata.jass161 kirjutas:Ega tds sul mingi Scania ei ole, mis veab 1000rpm ka. Kui sa ise teiste diislitega sõitnud pole, siis ära ise lahmi siin. TDS madalt jõu puudumine ongi geomeetria vajadus. Ja nt 2.0 HDI ei ole gemeetriat vaid tänu Common rail süsteemile käib altkiller666 kirjutas:Ärge lahmige siin niisama. Iga tootja nimetab oma mootoreid erinevate nime lühenditega. Pigem on ikkagi eeliseks otsepritse ja muutuva geamootriaga turbiin. Korralik tds hakkab juba 1000 juures ja kiirendama, iseasi kui palju meil siin neid korralikke ja seades pille üldse on.
Mina väitsin siiski et põhiliseks madala jõu annab vnt turps ja ka otsepritsel peaks olema parem kasutegur. On ka palju teisi kõrgsurvepumbaga pille, mis siiski kerivad täitsa viisakalt ka madalas pöördes.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kui on tavaline kõrgsurvepump ja ilma geomeetriata turbo siis ei ole alla 2000 olulist lootustki stockina kuna sealt hakkab turbo alles spoolima...võib jahuda millestki jäärapäiselt aga faktid sellest ei muutu...hetkel oman tds-i laadse pritsesüsteemiga mootorit ja ainuke lisa on geomeetria, see annab lisa ehk mõnisada rpm ja kõik..ja 2000+ rpm pole madalalt vääne, võiks selgeks saada.
´17 4Drive
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas selleall mõtled jaoturpead + plunser?jass161 kirjutas:Uus plunserpea ja mure murtud.Pandicted kirjutas:Porri ma ei poolda.
- tennu
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 09.07.2013 02:28 07
- Peamine sõiduk: E30 325i touring
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas kuskil on olemas diagrammi mis näitab kuidas liigub e39 525tdsil torudes küte?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Väga sarnase liikumisega on 320d küttesüsteem:
http://workshop-manuals.com/bmw/3_serie ... ngines%29/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://workshop-manuals.com/bmw/3_serie ... /page_838/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://workshop-manuals.com/bmw/3_serie ... ngines%29/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://workshop-manuals.com/bmw/3_serie ... /page_838/" onclick="window.open(this.href);return false;
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Keegi äkki on lasknud remappida / chippida oma tdsi, kuidas see ~20 ekstra kw on?
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mul selline mure e34 tds-ga,et külmast peast ei lähe käima hommikuti...
Ehk siis kui annan eelsüüte ära ja käivitan siis ketrab kaua ja ei käivitu,2 korda annan eelsüüdet läheb ilusti....Teist korda lastes ei pea lõpuni ootama eelsüüdet.
Soojast peast käivitub ilusti.
Sarter ka ei taha igakord koostööd teha ja kerib tühja vahepeal,kas seal saab midagi vahetada?
Eelsüüteküünlad on kuu aega tagasi vahetatud.Ei olnud küll päris boshcid aga loodetavasti ngk sobib ka.
Ehk siis kui annan eelsüüte ära ja käivitan siis ketrab kaua ja ei käivitu,2 korda annan eelsüüdet läheb ilusti....Teist korda lastes ei pea lõpuni ootama eelsüüdet.
Soojast peast käivitub ilusti.
Sarter ka ei taha igakord koostööd teha ja kerib tühja vahepeal,kas seal saab midagi vahetada?
Eelsüüteküünlad on kuu aega tagasi vahetatud.Ei olnud küll päris boshcid aga loodetavasti ngk sobib ka.
- ennokas
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 13.12.2011 11:16 09
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
- Telefon: 56304358
- Asukoht: Pärnu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mure 525d, külmalt ei lähe plaksust käima tahab suts käiamist, soojalt läheb ilusti. Kui kiirendada siis kuni 2000rpmini jõnksutab ja korraliku kiirendust ei ole. Pihustid stenditud ja korras, diagnost näitas ainult küünalde viga. Aga küünlad ei tohiks veel ju mõjutada?
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
vahe on öö ja päev.Pandicted kirjutas:Keegi äkki on lasknud remappida / chippida oma tdsi, kuidas see ~20 ekstra kw on?
´17 4Drive
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Riivo kirjutas:vahe on öö ja päev.Pandicted kirjutas:Keegi äkki on lasknud remappida / chippida oma tdsi, kuidas see ~20 ekstra kw on?
Vahe on tõesti väga suur, eelkõige soovitan chippimist enne muude asjade näppimist.
Endal autol chip ja nüüd rõhk 1.4bari. Midagi rohkemat teinud ei ole.
Kui juba rõhkutõstad, siis soeta endale manual boost controller, ära keera wg vardast seda.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
sõitsin 4-5 aastat põhjakeeratud vardaga, polnud probleemi 

´17 4Drive
- tennu
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 09.07.2013 02:28 07
- Peamine sõiduk: E30 325i touring
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas pealevoolu ja mahavoolu liikumsed on samad? Kui ma paagipumbale akupealt voolu annan siis ei hakka mitte küte tulema sealt poolt kus pump on vaid paagi teisest otsast kus see teine taseme andur on. Ehk täpselt vastupidi antud joonisele.arnis kirjutas:Väga sarnase liikumisega on 320d küttesüsteem:
http://workshop-manuals.com/bmw/3_serie ... ngines%29/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://workshop-manuals.com/bmw/3_serie ... /page_838/" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin joonisel märgitud nr kuuest hakkab minul kütus välja tulema.
http://www.static.estore-central.com/_d ... a4x3a=.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Äkki keegi oskab soovitada mõnda autoelektrikut Raplamaal või selle lähistel? Nimelt e34 2.5tds´l näitas diagnostika immo viga, aju käis tegemises joodeti mingi asi vahele mis takistab immo töötamist, kuid ei hakanud ikka tööle ...
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere
Autoks on siis bmw e34 525 td 85kw 1993 a.
Starter on peal annan süüdet käib lihtsalt
ringi aga pendiksit ei löö taha.
Kui starter maha võtta ja aku pealt eraldi proovida siis lööb pendiksi taha aga siis ei pöörle.
Kui starter auto küllge panna ja juhtmed taha aga pessa ei pane ja teise aku pealt täkuga anda koos võtme keeramisega käib ringi ja lööb taha.
Autoks on siis bmw e34 525 td 85kw 1993 a.
Starter on peal annan süüdet käib lihtsalt
ringi aga pendiksit ei löö taha.
Kui starter maha võtta ja aku pealt eraldi proovida siis lööb pendiksi taha aga siis ei pöörle.
Kui starter auto küllge panna ja juhtmed taha aga pessa ei pane ja teise aku pealt täkuga anda koos võtme keeramisega käib ringi ja lööb taha.