E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõverad
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõverad
Tere,
poolteist aastat tagasi (20000-25000km) lasin ära vahetada esipidurikettad ja klotsid (Brembo). Kõik on tehtud õigesti ja paigalduses ei saa asi olla! Väikest vibra pidurdamisel hakkasin tundma kevadel. Kahtlustasin et ehk suveveljed kõverad ja ega siis väga ei seganud ka see õrn värin. Sügisel peale talverataste alla panemist miski paremaks ei läinud seega kettad kõverad. Lasin kettad ja suppurtid üle kontrollida. Supportid korras ja kettad tundusid ka OK. Ühel kettal tundus olema üliväike n.ö. ebatasasus. Üks laager oli ka otsas ja see sai vahetatud. Kõik kaikad on all uued lemförderid.
Kuna kaotada polnud midagi läksid kettad treiali kätte. Tuli välja et 1 ketas täiesti sirge ja teine 2/100mm kõver. See ei pidavat tundma andma. Kettad said ikkagi üle treitud.
Peale alla panekut oligi vibra kadunud! Nüüd olen 500-1000km sõitnud ja jälle on tunda õrna vibra
Ülevaatusel olid esipidurite näitajad täiesti võrdsed ja ideaalsed!
Tean et e39al on pidurikettad õrn teema aga oma eelmiste e39tega sellist jama ei olnud ja neil vahetasin kettaid ise ning mingeid nõudeid ei järginud tollel ajal. Vanamehel on vana e39 tds, esislid koliseb aga pidurdamine on väga hea ja ei vibra midagi.
Mida mina valesti teinud olen ja miks ta üleüldse vibreerib? Olen aru saanud et ketas võib isegi kuni 1/10mm kõver olla ja ei pidavat pidurdamisel mingit mõju avaldama.
poolteist aastat tagasi (20000-25000km) lasin ära vahetada esipidurikettad ja klotsid (Brembo). Kõik on tehtud õigesti ja paigalduses ei saa asi olla! Väikest vibra pidurdamisel hakkasin tundma kevadel. Kahtlustasin et ehk suveveljed kõverad ja ega siis väga ei seganud ka see õrn värin. Sügisel peale talverataste alla panemist miski paremaks ei läinud seega kettad kõverad. Lasin kettad ja suppurtid üle kontrollida. Supportid korras ja kettad tundusid ka OK. Ühel kettal tundus olema üliväike n.ö. ebatasasus. Üks laager oli ka otsas ja see sai vahetatud. Kõik kaikad on all uued lemförderid.
Kuna kaotada polnud midagi läksid kettad treiali kätte. Tuli välja et 1 ketas täiesti sirge ja teine 2/100mm kõver. See ei pidavat tundma andma. Kettad said ikkagi üle treitud.
Peale alla panekut oligi vibra kadunud! Nüüd olen 500-1000km sõitnud ja jälle on tunda õrna vibra
Ülevaatusel olid esipidurite näitajad täiesti võrdsed ja ideaalsed!
Tean et e39al on pidurikettad õrn teema aga oma eelmiste e39tega sellist jama ei olnud ja neil vahetasin kettaid ise ning mingeid nõudeid ei järginud tollel ajal. Vanamehel on vana e39 tds, esislid koliseb aga pidurdamine on väga hea ja ei vibra midagi.
Mida mina valesti teinud olen ja miks ta üleüldse vibreerib? Olen aru saanud et ketas võib isegi kuni 1/10mm kõver olla ja ei pidavat pidurdamisel mingit mõju avaldama.
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Selge! Tänud Kuno! Eks esimesel võimalusel siis poodi kettaid ostma.
Mis kettad aga sobivad kapriissele e39le? Siis kui Brembod valisin siis olid need ikka ühed kallimad.
Zimmerman või BMW originaal kettad või äkki mingid korralikud odava klassi kettad on korralikud?
Mis kettad aga sobivad kapriissele e39le? Siis kui Brembod valisin siis olid need ikka ühed kallimad.
Zimmerman või BMW originaal kettad või äkki mingid korralikud odava klassi kettad on korralikud?
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Võibolla on see kokkusattumus kuid minu poolt paigaldatud ketastest odavama otsa tootja EGT on väga üllatav vastupidavuselt siiani olnud. Aga alati ei pruugi sellega õnneks minna.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Kui piduriketast lased treida siis varsti ongi jälle kõver. Mõttetu tegevus. Uus ketas on yhest kohast paksem ja surub klotsid eemale. Treitud pinnal seda kohta pole ning klots jääb vastu ketast hõõruma. Pidurid kuumenevad yle ja ketas jälle kõver. Samas kui alumiste õõtsade püksid läbi siis e39 väristab ka päris hullusti pidurdades rooli.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3483
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Aga kui paigaldada puuritud kettad?
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Ega ma ise ka ei ole treimise poolt, aga kuna kaotada ei olnud midagi siis lasin üle treida. Õõtsad on kõik uued lemförderid (10000km vanad). Samas ma ei ole veel tuhandetki täis sõitnud kui juba annab vaikselt uuesti tunda. Mingi eriline võidusõitja ka ei ole et laseksin kettad pidevat kuumaks!ooDDoo kirjutas:Kui piduriketast lased treida siis varsti ongi jälle kõver. Mõttetu tegevus. Uus ketas on yhest kohast paksem ja surub klotsid eemale. Treitud pinnal seda kohta pole ning klots jääb vastu ketast hõõruma. Pidurid kuumenevad yle ja ketas jälle kõver. Samas kui alumiste õõtsade püksid läbi siis e39 väristab ka päris hullusti pidurdades rooli.
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
No ma ise mõtlesin, et seekord tulevad alla kas ühed kõige odavamad või siis tõesti Zimmermani puuritud kettad. Samas mis pointi on puuritutel kui ma ei ole eriline n.ö. pidurdaja ja ei kasuta meeletult pidurit!Günther kirjutas:Aga kui paigaldada puuritud kettad?
Tõesti kaldun arvama et peaks ostma kasvõi needsamad Leho pakutud EGT-ed ja vaatama mis saab.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Sellist asja nüüd küll ei ole Kujutad pilti ka, mismoodi rool lõhkuma hakkaks selliste ketastega?ooDDoo kirjutas: Uus ketas on yhest kohast paksem ja surub klotsid eemale.
Klotsid (õigemini suporti kolvi) tõmbab kettast eemale tagasi kolvi mansett. (Mis on ka heaks põhjuseks, miks need mansetid peaksid olema head ja elastsed, sest vastasel korral nühivad ka klotsid liiga palju mööda kettaid siis kui vaja pole ja põhjustavad ka igasugu hädasid. Sh suurenenud bensukulu ja pidurite ülekuumenemine)
Aga antud teema algatati vist feisslift 3,0d E39 -st?
Omakogemustest pajatajatele - võrrelda, kellel kui odav/kallis - kuulus/kummaline ketas E39 ninaotsas kui hästi/halvasti vastu peab tasub ainult siis, kui on sama auto so. feisslift 3,0d E39
Teisi E39-id ei ole mõtet siia segada. Teistele võib ükskõik mida alla panna peaaegu, peaasi et oleks sirgelt pandud.
See on nii ära jahutud teema juba. Miskil põhjusel on konkreetsel E39 mudelil ketaste jahutus sisemisel ja välimisel pinnal ebaühtlane ja ketas jah lähebki tõesti kõveraks. Pidulikumalt öeldes sisemise ja välimise kettapoole paraleelsus läheb ära/valeks jne. Mitte ei kulu paksus ebaühtlaseks, nagu on levinud paigaldusviga. Muidugi kui pannagi lohakalt, siis kulub viltu ka kõnealuse auto ketas Aga see paksuse teema e. paigaldusviga tuleb välja keskeltläbi 5000 km-ga, mitte alles 20-25tkm-ga ega ka oluliselt enne umb. 5000km ei jõua piisavalt valeks kuluda. Eks see olene ketta materjali kõvadusest ka ja see on tõesti sõltuvuses hinnast
Ja seda veel, et Brembo kettad on väga head. Ei päästa siin, kui paigaldada mõne muu brändi omi sh neid mida eespool märgiti. Sest asi ei ole antud auto puhul ketta materjalis ega töötlemiskvaliteedis
Kvaliteetsematest ketastest on antud kessi puhul kasu nii palju, et need on temperatuurierinevustele vähem tundlikud.
Ainus õige soovitus tundub olevat feisslift 3,0d E39 puhul mitte pidurdada St. katsuda vähemalt meelega mitte kettaid ülemäära kuumaks ajada. Paraku, nii debiilne kui see pole.
Huvi pärast teemaalgatajale - kas oli vahetult enne esimeste sümptomite ilmumist intensiivsemat pidurdamist ka? Meenuta hoolega.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Aga seda ta ongi.
Samad kettad on kõikidel 09/2000-> E39-tel, aga konkreetne probleem on ainult 09/2000-> 3,0 diislitel. Niiet kuidagi need õhuvoolud just neil seal sedasi halvasti käivad, et kettapooled ühtlaselt ei jahtu.
Samad kettad on kõikidel 09/2000-> E39-tel, aga konkreetne probleem on ainult 09/2000-> 3,0 diislitel. Niiet kuidagi need õhuvoolud just neil seal sedasi halvasti käivad, et kettapooled ühtlaselt ei jahtu.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Tegemist on siiski 99a prefacelift mudeliga!
Eero kui sa mõtled "esimeste sümtomite" all seda kui mul nad eelmine kevad hästi õrnalt vibrama hakkasid, siis ma tõesti ei mäleta
Kui sa mõtled nüüd peale treimist siis ei meenu küll et oleks VÄGA intensiivselt pidurdanud. Kuigipalju olen muidugi pidurdanud, aga pigem siiski vähe! Tundub et tulevikus peab piduripedaali üldse eemaldama Põhimõtteliselt poleks siis enam kettaid ka vaja
Eero kui sa mõtled "esimeste sümtomite" all seda kui mul nad eelmine kevad hästi õrnalt vibrama hakkasid, siis ma tõesti ei mäleta
Kui sa mõtled nüüd peale treimist siis ei meenu küll et oleks VÄGA intensiivselt pidurdanud. Kuigipalju olen muidugi pidurdanud, aga pigem siiski vähe! Tundub et tulevikus peab piduripedaali üldse eemaldama Põhimõtteliselt poleks siis enam kettaid ka vaja
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
No kui pole feisslift, siis ei pole see keiss, millest mina pool lehekülge jahusin.
Siis on jumal teab milline neist kümnest põhjusest, mis ketaste seisukorda mõjutab.
Siis on jumal teab milline neist kümnest põhjusest, mis ketaste seisukorda mõjutab.
Kahju. Sellest oleks võinud sulle abi olla.Tarass kirjutas:Eero kui sa mõtled "esimeste sümtomite" all seda kui mul nad eelmine kevad hästi õrnalt vibrama hakkasid, siis ma tõesti ei mäleta
Viimati muutis eero, 18.02.2015 12:14 16, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
e39 prefaceliftiga on olnud peaaegu kõikide tootjatega probleeme. 296mm kettas on liiga väike selle suure auto jaoks. ainuke lahendus panna facelift esipidurid mis juba 324mm
parimat
parimat
+372 5 100 607
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Ahsoo. Edu.ee
Ses suhtes. et on liikunud jutte küll jeh prefeissi aladimensioneeritud ketastest, aga ikkagi ainult 3,0 diislitega on probleem. Ja mis see diisel siis nüüd nii suur-raske-võimas võrreldes teiste 39-tega on?
Ses suhtes. et on liikunud jutte küll jeh prefeissi aladimensioneeritud ketastest, aga ikkagi ainult 3,0 diislitega on probleem. Ja mis see diisel siis nüüd nii suur-raske-võimas võrreldes teiste 39-tega on?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
See on muidugi ka täitsa huvitav mõte et panna facelift kettad autole... Selleks on vaja supportid ka teised panna või sobivad prefacelift omad ka?
Samas Eero kirjutas siin pika loo miks on just facelift e39 kettad kõveraks lähevad.
Põhimõtteliselt võib täitsa proovida seda lahendust!
Samas Eero kirjutas siin pika loo miks on just facelift e39 kettad kõveraks lähevad.
Põhimõtteliselt võib täitsa proovida seda lahendust!
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Kui kurvides vaikselt pidurdades viga kaob,siis võib juhtuda,et mõni sillajupp väikese lõtkuga. Enda autol mitmeid kordi õõtsade vahetusega kettad sirgeks saanud. See tuhat km jama oli mul ka,aga ikka sillajupid olid süüdi. Peale auto tõstuki pealt maha ajamist ehk pulgad teises asendis ja lõtkud väiksemad??? Üks kord sain vea kõrvaldatud kui vahetasin suporti kolvi koos simmerlingi ja muude sinna juurde kuuluvate asjadega,sest üks suport käis raskemalt ja pärast seda ei vibranud jälle. 8 aasta jooksul neli korda jamanud,aga ruttu korda saanud. Läbisõit40-50000 aastas ja ei hoia kuidagi pidureid kokku. All on odavad metelli kettad ja kallid kettad mis said etteruttavalt ära ostetud ootavad juba vist viiendat aastat oma korda. Ikka e39 530d 2001.
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Ise tead palju mul e39t oli ja kõik olid suurte kettastega ja ma ei ole kordagi probleemi näind nendega ja kõikidest mu klientidest ainult ühel oli probleem ja see oli ebakorrektse paigalduse viga. Mis on eriti naljakas on see, et 324mm kettas (normaalse tootja oma) ei vibreeri isegi kui on hästi kulunud.Tarass kirjutas:See on muidugi ka täitsa huvitav mõte et panna facelift kettad autole... Selleks on vaja supportid ka teised panna või sobivad prefacelift omad ka?
Samas Eero kirjutas siin pika loo miks on just facelift e39 kettad kõveraks lähevad.
Põhimõtteliselt võib täitsa proovida seda lahendust!
parimat
+372 5 100 607
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Edson520,minul läheb juba viies piduriketas juhipoole ,autoks on 520 FL ja alati on juhipoolne kõver ,ei aita siin Brembo ega Zimmerman,klotsid olid Feroda ja Texter.Sillad on korras,rattalaager vahetatud samuti roolilatt,veel on jäänud pidurisadul,kuigi see on korrasEdson520 kirjutas:Ise tead palju mul e39t oli ja kõik olid suurte kettastega ja ma ei ole kordagi probleemi näind nendega ja kõikidest mu klientidest ainult ühel oli probleem ja see oli ebakorrektse paigalduse viga. Mis on eriti naljakas on see, et 324mm kettas (normaalse tootja oma) ei vibreeri isegi kui on hästi kulunud.Tarass kirjutas:See on muidugi ka täitsa huvitav mõte et panna facelift kettad autole... Selleks on vaja supportid ka teised panna või sobivad prefacelift omad ka?
Samas Eero kirjutas siin pika loo miks on just facelift e39 kettad kõveraks lähevad.
Põhimõtteliselt võib täitsa proovida seda lahendust!
parimat
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Tuleb tõesti E39 V8 pidurid panna aga siis ei lähe 15 velg enam alla
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Endal e39 1999a 3.0d sedaan täpselt see sama asi läbi kogetud.Selle pilli juures võibki vahetama jääda neid esimesi kettaid.Müüsin auto väriseva rooliga kui pidurdad ja väriseb see ka uue omaniku käes siiani.
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Kunagi üks tuttav läks UM-i oma pidava ketaste probleemiga ja vastuseks öeldi, et viga on velgedes. Kui siin eespool on räägitud jahutuse erinevusest ketta kummalgi küljel, siis mingi seos nagu võiks isegi olla velje laiuse ja offset-iga. Kui keegi nüüd kinnitab, et probleem esineb ka originaal velgedega, siis on see teooria loomulikult ümber lükatud.
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Noooohhh... suhtun skeptiliselt väitesse et viga velgedes, kuigi TÕSI veljed on olnud mitte originaalid kogu selle aja.
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
520fl on vaike kettas, vaata supportit, ja logarist palju soltub, kui logar on puudu siis see mangib ka.Jan320 kirjutas:Edson520,minul läheb juba viies piduriketas juhipoole ,autoks on 520 FL ja alati on juhipoolne kõver ,ei aita siin Brembo ega Zimmerman,klotsid olid Feroda ja Texter.Sillad on korras,rattalaager vahetatud samuti roolilatt,veel on jäänud pidurisadul,kuigi see on korrasEdson520 kirjutas:Ise tead palju mul e39t oli ja kõik olid suurte kettastega ja ma ei ole kordagi probleemi näind nendega ja kõikidest mu klientidest ainult ühel oli probleem ja see oli ebakorrektse paigalduse viga. Mis on eriti naljakas on see, et 324mm kettas (normaalse tootja oma) ei vibreeri isegi kui on hästi kulunud.Tarass kirjutas:See on muidugi ka täitsa huvitav mõte et panna facelift kettad autole... Selleks on vaja supportid ka teised panna või sobivad prefacelift omad ka?
Samas Eero kirjutas siin pika loo miks on just facelift e39 kettad kõveraks lähevad.
Põhimõtteliselt võib täitsa proovida seda lahendust!
parimat
+372 5 100 607
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Logar on olemas ja auk ka tuulutuse jaoks olemas,kolb liigub hästi pidurisadulas,talveveljed on originaal,suveveljed teised 5 kodaraga,peaks õhku saama küll!Pealegi on jäma ühelpool!!!
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
maadlesin kah siin mõnda aega tagasi oma 2002 a530d esiketastega. uued 30 kohalikku maksnud kettad hakkasid juba 500 km järel pisut viskama. Viisin naabrimehest treiali juurde. viskumine oli olnud väga väike aga ometi mõneks ajaks aitas, ok mõned sajad km-d. Siis viisin carstopi kettad. 18 euroga treiti taas üle. Ja nagu arvata võis ei olnud pidu pikaks ajaks. Siis sai vihaga ostetud Boschi kettad ette ja taha ning siiamaani on asi toiminud. Pidurdused on vibravabad juba tükimat aega.
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Lisan oma kogemuse ka. 03.a 525d. Eelmine suvi sai esimesed kettad Delphi omade vastu vahetatud. ~15k km sõidetud ja nüüd kerge vibra sees. Veermik kontrollitud, mingeid lõtke ei ole. Omast arust mingit ulme pidurdamist pole ka olnud, ehkki jah, pidureid ikka kasutan seisma jäämiseks Eks peab katsetama teist tootjat.
Kasutan kahte jooksu velgesid, mõlemad originaalid. Nii et tundub, et viga ei piirdu ainult FL 3.0d mudelitega.
Kasutan kahte jooksu velgesid, mõlemad originaalid. Nii et tundub, et viga ei piirdu ainult FL 3.0d mudelitega.
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
- Peamine sõiduk: BMW 525d
- Asukoht: Tartu
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Lugedes seda postitust siis tekkis endalgi väike ärevus Nimelt olen ka maadelnud värinaga juba pikemat aega. Sai täna siis vahetatud ka ära esimesed piduri kettad (klotsid kõik uued 2n vanad). Ikka 90 km/h väike vibra sees. Kuna siin räägitud ketaste kuuenemisest. Sai maanteel katsetada, u. 2 km distants, siis kohale jõudes pidurid suitsesid, hoolimata sellest, et sai ennem ka kettad atsetooniga üle pestud aga ainult klotsi puutepind. Ja pidurite vilistamisest ei saa ka lahti. Homme lähevad tagumised kettad vahetusse. Aga küsimus siis, kas võisin uutele ketastele juba liiga teha?
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Vilin odavate/kehvade klotside puhul ikkagi tekib
530d
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Minu autol kestis Brembo ketas umbes 12k peale seda oli värin tagasi ja siiani sõidan, värin pole teab mis suur ja väga ei häiri aga väga ebameeldiv, et nii vähe kestis.
Samas orignaal ketas on minu autol esinduses vahetatud 60k järel, võimalik, et läbi oli oluliselt varem, mis näitab seda, et väga **** lahendus on seal saksa inseneridel välja mõeldud, arvestades, et mina panin Brembo 85k pealt ja siis olid kettad jumalast läbi, jälle.
Ühesõnaga, E39'l neid tüüpvigu jätkub
Samas orignaal ketas on minu autol esinduses vahetatud 60k järel, võimalik, et läbi oli oluliselt varem, mis näitab seda, et väga **** lahendus on seal saksa inseneridel välja mõeldud, arvestades, et mina panin Brembo 85k pealt ja siis olid kettad jumalast läbi, jälle.
Ühesõnaga, E39'l neid tüüpvigu jätkub
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Ka mul oli pidurdades suht tugev vibra sees ('98 E39 Touring) aga kuna eelmine omanik ütles, et pidurikettad vahetatud vähem kui aasta tagasi, siis nendele rõhku ei pööranud... väljanägemise järgi olid ka ilusad.
Vahetasin ära enamus puksid, paar õõtsa, stabika kondid + puksid aga pidurdades oli ikka värin sees.
Lõpuks vahetasin ära amordid koos tugilaagritega ja sellest ajast saati pole vibrast pidurdades haisugi olnud
Vahetasin ära enamus puksid, paar õõtsa, stabika kondid + puksid aga pidurdades oli ikka värin sees.
Lõpuks vahetasin ära amordid koos tugilaagritega ja sellest ajast saati pole vibrast pidurdades haisugi olnud
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Re: E39 530d korralikult paigaldatud pidurikettad ikkagi kõv
Skalp kirjutas: Lõpuks vahetasin ära amordid koos tugilaagritega ja sellest ajast saati pole vibrast pidurdades haisugi olnud
Lihtsalt tõstaksin uuesti selle lause, et pöörataks rohkem tähelepanu.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!