525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tehas paigaldab juba tagasivooluklapp, igaks juhuks mainin.
Ja ükski klapp ei aita kui KSP ise lekib.
Ja ükski klapp ei aita kui KSP ise lekib.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kus see tagasivooluklapp on E34 TDS'l?
Minu teada takistab kütuse tagasivoolu vaid nö "rõhk", mida hoiab kinni o-tihend paagipumba juures. Et füüsilist klappi pole mina veel leidnud. Parandage kui eksin...
Üks asi veel:
Kust võiks leida skeemi, kust jooksevad M51D25 õlituskanalid (eelkõige vända juures)? Või teab keegi äkki peast tulistada?
Minu teada takistab kütuse tagasivoolu vaid nö "rõhk", mida hoiab kinni o-tihend paagipumba juures. Et füüsilist klappi pole mina veel leidnud. Parandage kui eksin...
Üks asi veel:
Kust võiks leida skeemi, kust jooksevad M51D25 õlituskanalid (eelkõige vända juures)? Või teab keegi äkki peast tulistada?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kapoti all oli paras lühis tekind vahetasin siis juhtmestiku välja paar aastat uuema omaga,aga tööle sain oma vana ajuga,on kellelgi ideid kuidas uuema ajuga tööle saada? Autoks e34 tds
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Starter kogu aeg samamoodi vedanud..., kas pumbas olev magnetklapp ei või jamada ? kuidas seda kontrollida ? viga tuli põhimõtteliselt üle öö..Tauri_J kirjutas:starter äkki veab aeglaseltatrmps4 kirjutas:Bmw 525 tds 96a ei lähe nii külmalt kui ka soojalt starterist käima, tõmmates läheb koheselt, proovides eetriga andes starterit, ei tee mitte üks mats. Käima tõmmates käib mootor ilusti ühtlaselt, kõrgsurvepumbani jõuab ilusti küte, kas tõesti pumbapea nii kulunud ?
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
- Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
- Telefon: 58665966
- Asukoht: Pärnu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Imelik on see,et külmamootoriga käivitub koheselt ja sooja mootoriga 3-5sek ja käivitub. Kas KSP vaja ära regullida kellaga või võib süüdistada tagasivoolu klappi? Kas viga otsida KSP või pihustitest?
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tagasivooluklapp töötab ja süsteem tihe ju kui külmalt käivitub, võib aidata pumba varajasemaks keeramine, muud ei midagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Võid proovida, keera kõrgsurvepumba reguleerimiseks mõeldud 2 mutrit lahti ning keera pumpa millimeetri jagu mootori poole kui käivitamine paraneb siis soovitan spetsialisti juures kellaga pump õigeks panna.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
- Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
- Telefon: 58665966
- Asukoht: Pärnu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Jah mul mehaanik kes mootori ära vahetas ütles, et paneb pumba paika.Pandicted kirjutas:Võid proovida, keera kõrgsurvepumba reguleerimiseks mõeldud 2 mutrit lahti ning keera pumpa millimeetri jagu mootori poole kui käivitamine paraneb siis soovitan spetsialisti juures kellaga pump õigeks panna.
Üks küsimus veel, et kui ma pargin auto nii,et paremale poole kaldu(suht järsk kallak kundepoole) ja siis pärast mingi aeg tööle panen siis nagu oleks kütus alla vajunud?
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kustkohast sul see kütus alla vajub?
Aru peab saama, et kui paagis ongi alla 7-e liitri siis ei ole
enam igas olukorras asjad okei.
Kui paagipump/sifoonpump ka ei tööta, siis palju õnne.
Aru peab saama, et kui paagis ongi alla 7-e liitri siis ei ole
enam igas olukorras asjad okei.
Kui paagipump/sifoonpump ka ei tööta, siis palju õnne.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mingit kellaga häälestamist pole vaja, lükkad pumba mootoripoole tuimalt piirajase ja vaatad kas paranes käivitus
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Enda postituses kirjutasingi, et peale pumba keeramist veenduks kas käivitus paranes, nimelt siis on mõtet raha kulutudada pumba reguleerimise peale.
Kui õigesti teha siis on ikka küll vaja kellaga häälestada.
Kui õigesti teha siis on ikka küll vaja kellaga häälestada.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
- Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
- Telefon: 58665966
- Asukoht: Pärnu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Eile sai pumpa peale toksitud ja nüüd minek veel parem ja käivitub ka paremini.Pandicted kirjutas:Enda postituses kirjutasingi, et peale pumba keeramist veenduks kas käivitus paranes, nimelt siis on mõtet raha kulutudada pumba reguleerimise peale.
Kui õigesti teha siis on ikka küll vaja kellaga häälestada.
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
Vana pumbapeaga talveküttega soojalt ei tahtnud enam üldse käivituda. Sai siis zexeli pumbapea pandud aga sel 1mm jämedam võll, käivitub küll okeilt aga väristab tühikäigul ja tahmab ka märgatavalt rohkem. Kas keegi on zexeli pumbapeaga mootori hästi töötama saanud ja ülevaatuselt ka läbi? Oskab keegi soovitada kust boschi pumbapead normaalsema hinnaga saada kui stikkest kus 575eur?
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ma selle zexeliga saan ülevaatuselt läbi aga mõnikord raputab....ei saagi aru,mingitel lambi hetkedel...Teinekord käib ilusti..Õnneks ei raputa tugevalt ja käivitub hästi.
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tootekoodiga: 9461618910 väidetavalt 10mm plunseriga zexeli pea, saab seda tellida laagri diislikeskusest või atlantvaruosadest.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Atlantvaruosadest sama tootekoodiga selle tellisingi,enne veel küsisin järgi et kas ikka on 10mm blunzer, vastati lihtsalt et see sobib sellele autole. Lootsin et õige asi ja tellisin ära aga võta näpust 

- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 472
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: F11 M550d LCI
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
525tdsa 95a, tundus et 994 pump. Kaant on toksitud (jäljed maha jäetud). Rõhku on ka tõstetud, kuid ei mäleta, palju - pole ise näppinud. Chipi olemasoluga pole kursis. Probleem järgmine:
Sooja mootoriga tühikäigul auto kergelt võbiseb (võib vabalt olla pumba el. pea potekas) - viga ilmnes ilmade soojenemisega, külmal ajal ei täheldanud. Muidu töötab rahuldavalt.
Põhjagaasiga, kui pöörded lähevad piiraja ligi, siis olenemata sõidust või vabakäigust hakkab mootor mingil hetkel puterdama ja jääb seda tegema ka gaasi järgi lastes. Sõltuvalt sellest, kas jätta gaas veidi peale või lasta päris lahti, jääb auto kas pöörete peal puterdama, tühikäigul puterdama või sureb välja. Kui välja sureb, käivitub sitasti. Muidu käivitusega probleeme ei ole.
Muud tundemärgid - tahhokas ei käi 100% mootori taktis, kohati hakib seier veidi. Ökonomeeter näitab maanteel 95 km/h püsikaga mingi 2-3 liitrit sajale. Et siis kütusekogus suur?
Musta viskab, mitte ülemäära palju kuid märgata on.
Ideid, mõtteid? Kas annab ise midagi proovida-päästa või oleks targem tegu igasugune diislimõte peast visata ja hakata muretut bensukat pidama?
Sooja mootoriga tühikäigul auto kergelt võbiseb (võib vabalt olla pumba el. pea potekas) - viga ilmnes ilmade soojenemisega, külmal ajal ei täheldanud. Muidu töötab rahuldavalt.
Põhjagaasiga, kui pöörded lähevad piiraja ligi, siis olenemata sõidust või vabakäigust hakkab mootor mingil hetkel puterdama ja jääb seda tegema ka gaasi järgi lastes. Sõltuvalt sellest, kas jätta gaas veidi peale või lasta päris lahti, jääb auto kas pöörete peal puterdama, tühikäigul puterdama või sureb välja. Kui välja sureb, käivitub sitasti. Muidu käivitusega probleeme ei ole.
Muud tundemärgid - tahhokas ei käi 100% mootori taktis, kohati hakib seier veidi. Ökonomeeter näitab maanteel 95 km/h püsikaga mingi 2-3 liitrit sajale. Et siis kütusekogus suur?
Musta viskab, mitte ülemäära palju kuid märgata on.
Ideid, mõtteid? Kas annab ise midagi proovida-päästa või oleks targem tegu igasugune diislimõte peast visata ja hakata muretut bensukat pidama?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mida sa loodad sellisest 20 aastasest diislist...eriti veel TDS-ist millel sada erinevat tüüpviga.oleks targem tegu igasugune diislimõte peast visata ja hakata muretut bensukat pidama?
Sellised vanad bensukad nüüd muretud küll ei ole.
Aga probleem peitub kõrgsurvepumbas, nagu enamusel neist. Ilmselt väga paigast ära või pea kulunud.
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 472
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: F11 M550d LCI
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pole kusagil väitnud, et ma masuudilt midagi ootaks. Võib-olla aga keegi arvab, et pole mõtet hakata veel maha kandma (selle teema alusel), sest asi pole äkki nii piixus kui mina arvan seda olevat.
Eluaeg bensukafänn olnud, saatus aga tõi disla õuele. m50 kindlasti sõidaks selle kilometraazi juures nussivabamalt.
Eluaeg bensukafänn olnud, saatus aga tõi disla õuele. m50 kindlasti sõidaks selle kilometraazi juures nussivabamalt.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Olgem ausad, TDS on viimane diisel mida osta. Kui soov on odavalt saada BMW diislit, siis pole muidugi teisi valikuid. Minu arvates kaob diisli mõte üldse ära kui kütusekulu on ligilähedane bensiinimootorile, mõttetu on kulutada oma närve külmal talvehommikul või kord nädalas pumbakaant toksida. Mitte halva pärast, nii see lihtsalt paraku onkurikristjan kirjutas:või oleks targem tegu igasugune diislimõte peast visata ja hakata muretut bensukat pidama?

-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nojaa aga mis sa teed kui meeldib...
Aeglane,võtab kütet ja palju vigu.....Aga lihtsalt meeldib noh...
Talvel läheb väga hästi käima ja kiiresti soojaks.
Aeglane,võtab kütet ja palju vigu.....Aga lihtsalt meeldib noh...
Talvel läheb väga hästi käima ja kiiresti soojaks.
Viimati muutis StenV70, 22.03.2015 12:39 58, muudetud 1 kord kokku.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Isendit tuleb korralikult valida...mõnda lonkavat isendit mõttega "küll korda nokitsen, peaasi et odavalt saab" ei ole mõtet osta...ise sõitsin TD(S)iga 7,5 aastat ja väidan et isegi talvel on parem kui mu praegune VAG v6 tdi...lihtsalt teatud asjad peavad kindlalt korras olema...või teine asi, paned roppu raha sinna raipe alla et heaks saada..on see seda väärt?
´17 4Drive
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Absoluutselt nõustun Riivoga. TDS on s*tt ja p***ekukkunud, aga sellegipoolest mulle meeldib, et ta mu autol peal on. Pean tõdema, et langen pigem sellesse teise kategooriasse, kus olen meeletult tööd ja raha alla matnud, et mootorist asja saaks aga 85kw TD'ga sõidan parema meelega, kui 110kw M50B20'ga. Kütusekulu linnas on kõigil sinna 10 kanti (olenevalt kuidas tallad) aga hästi seadistatud masinaga on maanteel võimalik ikka korralikult ökotada. Talvel pole whatsoever samuti mitte mingeid probleeme olnud.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Loll hala TDSi üle.
TDS oli samasugune pommimootor nagu Audi 1,9tdi.
Peale kolmandikmiljonit vajab TDS kõigest uut ketti,
pingutit ja KSP korda teha. Kõik muu on naljanumber.
Kui jahutusvedelik on õigeaegselt originaaliga vahetud,
visko on alati ilusti töötanud, õliradikas korras, siis ka mootori
plokk mõraliseks ei läheks. TDSile on kakskolmandikku
miljonit täitsa okei number. Arusaadav, et KSP vajab
nokitsemist, aga mitte haamritööd vaid restaureerimist.
105kW-ne TDS on 3. ja 5. seeria jaoks väga hea diisel.
Sellest kiftim on ainult 135kW-ne diisel. Bensukad on lõbusamad,
aga mitte nende küttekulu (neile kes palju sõidavad).
Üldjuhul on ikka probleem selles, et auto on nii vana (TDS siiski),
et 200€ KSP peale on julm summa ja siis on õhtuti padjad pisaraid täis.
TDS oli samasugune pommimootor nagu Audi 1,9tdi.
Peale kolmandikmiljonit vajab TDS kõigest uut ketti,
pingutit ja KSP korda teha. Kõik muu on naljanumber.
Kui jahutusvedelik on õigeaegselt originaaliga vahetud,
visko on alati ilusti töötanud, õliradikas korras, siis ka mootori
plokk mõraliseks ei läheks. TDSile on kakskolmandikku
miljonit täitsa okei number. Arusaadav, et KSP vajab
nokitsemist, aga mitte haamritööd vaid restaureerimist.
105kW-ne TDS on 3. ja 5. seeria jaoks väga hea diisel.
Sellest kiftim on ainult 135kW-ne diisel. Bensukad on lõbusamad,
aga mitte nende küttekulu (neile kes palju sõidavad).
Üldjuhul on ikka probleem selles, et auto on nii vana (TDS siiski),
et 200€ KSP peale on julm summa ja siis on õhtuti padjad pisaraid täis.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kus sul neid pumpasid 200ga korda tehakse?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kasutatud pumpade turg on olemas. Üldjuhul kasutatud
pumpade ostmisel pööratakse põhiliselt tähelepanu hinnale,
seetõttu ostetakse 100€ piires "kõik ühes" komplektid, mis
millegipärast ei kesta üldse kohe. Kaaluda garanteeritud töökorras
200€-st varianti ei ole ju mõistlik.
pumpade ostmisel pööratakse põhiliselt tähelepanu hinnale,
seetõttu ostetakse 100€ piires "kõik ühes" komplektid, mis
millegipärast ei kesta üldse kohe. Kaaluda garanteeritud töökorras
200€-st varianti ei ole ju mõistlik.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
arnisel suht õigus...poole milli pealt ketid-jutud ning KSP remont koos igaks juhuks pihustiotste vahetuse ja eelsüüteküünaldega ning on jälle mõnda aega mureta
´17 4Drive
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mu tds mootor sai 400k juures ksp remondi ja mootorikett koos taldade ja pingutiga vahetati ka uue vastu, umb 300eur maksid jupid ja kui vaadata nüüd kui tihti peab uuemate diislite eest hoolt kandma siis pole tal viga midagi. Kui jõudu jääb väheks saab lasta alati ära chippida.
Mu igapäeva sõidu kütusekulu jääb umbes 7.5 (enne remonti vottis umb 9)sajale, e39 sedaan, atm.
Talvel pole tutvusringkonnas veel kellelgi auto nii kiiresti soojaks läinud kui seda teeb tds
Mu igapäeva sõidu kütusekulu jääb umbes 7.5 (enne remonti vottis umb 9)sajale, e39 sedaan, atm.
Talvel pole tutvusringkonnas veel kellelgi auto nii kiiresti soojaks läinud kui seda teeb tds

-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Automaadiga peab ettevaalik olema ainult...Chippimise või üldse tuunimise suhtes,see kast ei kannata eriti väänet.
Kui kellelgi ideid,mis automaatkasti sinna asemele saaks istutada ilma suurema vaevata siis olen üks suur kõrv.
Mu traktor tahaks ja saaks olla kiirem kui vaid kast ei lendaks.
Manuaali ei taha.
Kui kellelgi ideid,mis automaatkasti sinna asemele saaks istutada ilma suurema vaevata siis olen üks suur kõrv.
Mu traktor tahaks ja saaks olla kiirem kui vaid kast ei lendaks.
Manuaali ei taha.