bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 22.02.2014 15:58 10
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Mure siis järgmine.
Sai e39 525tds 105kw+CHIP, peale pandud 530d 142 kw masina turbo.
Sai paigaldatud ka rõhukell.
Enne paigaldamist oli selline teema, et rõhk oli 2 bari , kohapeal pöördesse lastes hakkas klabisema mootor ja lonkama( ülerõhk) aga sõittes oli ok ehk timmis
Peale 3.0 turbo peale panekut sai asja suhteliselt timmi, rõhk oli 2 bari ( kohapeal pöörded põhjas ka klabises, aga sõittes oli ka kõik hea, minek hea jne )
Läks päev mööda ja kiirendades hakkas juba madalatel käikudel hinge kinni tõmbama 1 bari juures aga suuremate köikudega sõittes 1.5 bari juures köis ilusti. Hakkasin asja uurima ja tundus et rõhuklapp ära( oli õline ja ei liikund hästi), sai siis klapp lahti võetud aga hoopiski oli geomeetria kinni...
Sai siis turbo uuesti maha võetud ja üllaülla , turbo suht sodiks seest, ehk siis kuumaskojas turbiin(vurr) oli suht puruks, tükid väljas ja ka labad olid kõverad ja tükid väljas( arvatavasti mootorist lendas mingi korralik asi turbosse ja keeras asja piix),... Sai siis sebitud kiirelt teine turbo ja sealt võetud vastavad jupid ja teise külge pandud... Turbo uuesti peal ja ilmnes uus probleem, sõittes 0.5 bari rõhupeal suri auto juba välja külmast peast ja soojast peast lasi max 1bari rõhu ja suri juba välja....
Õlisurve sai ka ära mõõdetud, oli üle 5 bari veits, ehk timmis. Pihustid köisid stendis , need ka korras, et nendes asjades probla pole.
Hetkel pole suutnud välja mõelda milles see probleem on et 0.5 bari rõhu peal juba välja sureb ja mootor hakkab lonkama, pütid tagant phm.. Ehk leidub siin inimesi kellel on sama probleem olnud, või lihtsalt teab miles asi olla võib !? üleliigset juttu pole mõtet kirjutada, vaid teemakohast , ehk probleemi lahendust jne
Sai e39 525tds 105kw+CHIP, peale pandud 530d 142 kw masina turbo.
Sai paigaldatud ka rõhukell.
Enne paigaldamist oli selline teema, et rõhk oli 2 bari , kohapeal pöördesse lastes hakkas klabisema mootor ja lonkama( ülerõhk) aga sõittes oli ok ehk timmis
Peale 3.0 turbo peale panekut sai asja suhteliselt timmi, rõhk oli 2 bari ( kohapeal pöörded põhjas ka klabises, aga sõittes oli ka kõik hea, minek hea jne )
Läks päev mööda ja kiirendades hakkas juba madalatel käikudel hinge kinni tõmbama 1 bari juures aga suuremate köikudega sõittes 1.5 bari juures köis ilusti. Hakkasin asja uurima ja tundus et rõhuklapp ära( oli õline ja ei liikund hästi), sai siis klapp lahti võetud aga hoopiski oli geomeetria kinni...
Sai siis turbo uuesti maha võetud ja üllaülla , turbo suht sodiks seest, ehk siis kuumaskojas turbiin(vurr) oli suht puruks, tükid väljas ja ka labad olid kõverad ja tükid väljas( arvatavasti mootorist lendas mingi korralik asi turbosse ja keeras asja piix),... Sai siis sebitud kiirelt teine turbo ja sealt võetud vastavad jupid ja teise külge pandud... Turbo uuesti peal ja ilmnes uus probleem, sõittes 0.5 bari rõhupeal suri auto juba välja külmast peast ja soojast peast lasi max 1bari rõhu ja suri juba välja....
Õlisurve sai ka ära mõõdetud, oli üle 5 bari veits, ehk timmis. Pihustid köisid stendis , need ka korras, et nendes asjades probla pole.
Hetkel pole suutnud välja mõelda milles see probleem on et 0.5 bari rõhu peal juba välja sureb ja mootor hakkab lonkama, pütid tagant phm.. Ehk leidub siin inimesi kellel on sama probleem olnud, või lihtsalt teab miles asi olla võib !? üleliigset juttu pole mõtet kirjutada, vaid teemakohast , ehk probleemi lahendust jne
Viimati muutis Marek-Lillo, 08.04.2015 00:42 25, muudetud 3 korda kokku.
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Kuidas see muutuva geomeetriaga turbo TDS-i peal toimida saab?
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 22.02.2014 15:58 10
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Lihtsalt saab 
Oleks vaja probleemile lahendust hetkel !

Oleks vaja probleemile lahendust hetkel !
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Ühe mündi kaks poolt.Marek-Lillo kirjutas:Lihtsalt saab
Oleks vaja probleemile lahendust hetkel !
Mul siin üks tuttav ajas mulle ka seda pada, et "väga lihtsalt" saab asja tööle.
Siiamaani pole seda mulle tõestatud.
Kuna sa tegeled kõrgema pilotaažiga, siis E39 puhul võiksid endale kompuutri koos
INPA-ga sebida, siis saad teada, miks sul auto välja sureb

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Saab tööle küll kuid mitte täiesti korrektselt, enda autol oli ju peal selline turbo juba 6-7a tagasi ja toimis see juhtimine, mitte küll nii hästi kui uutel 3 liitristel, kuid toimis kenasti ja liigutas pilli paremini kui originaal turbo.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 22.02.2014 15:58 10
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Homme lükkan pihustid peale tagasi ja siis löheb kohe arvuti sappa, loodame, et näitab miskit see 
Keerulist pole midagi paigaldamisel, alguses kui peale sain käis ilusti kõik oli suht timm, minek oli ka palju parem lausa, sellehetkeni kui mingi asi turbosse pääses ja sisu pahupidi lõi..

Keerulist pole midagi paigaldamisel, alguses kui peale sain käis ilusti kõik oli suht timm, minek oli ka palju parem lausa, sellehetkeni kui mingi asi turbosse pääses ja sisu pahupidi lõi..
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
aga proovi äkki korra nii,et võtad sisselaske küljest otsa lahti, kahtlen,et ainult rõhu all välja sureb, pigem sureb pöörete pärast.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 22.02.2014 15:58 10
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Õhtul proovin seda varianti ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 22.02.2014 15:58 10
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Sai siis diagnost tehtud, vigu polnud.. Võtsin sisselaske otsa lahti ja ei muutund midagi... 1 barini laseb rõhu (3tuhat pööret ) siis rohkem edasi ei lähe mootor hakkab turtsuma ja lagisema (pütid tagant) sinine suits taga...
Mis jama olla võib?
Mis jama olla võib?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Kui sisselaske ots oli lahti, siis kuidas ta üldse rõhku sai puhuda? 

524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 22.02.2014 15:58 10
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Kui ots oli lahti siis ei näitandki kell miskit ja ei muutund midagi selle otsast ära võtmisega....
Lihtsalt vana probleem on jätkuvalt !
Lihtsalt vana probleem on jätkuvalt !
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 22.02.2014 15:58 10
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Nii, sai siis phm auto korda... Viga oli niiöelda ülerõhus, madalatel pööretel hakkas juba lämmatama ja sellepärast lõigi pütid tagant ära jne.
Vaja veel natukene rõhku sättida siis peaks kõik täitsa korras olema.
Tänud kõigile, kes sõna võtsid siin !
Vaja veel natukene rõhku sättida siis peaks kõik täitsa korras olema.
Tänud kõigile, kes sõna võtsid siin !
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 22.02.2014 15:58 10
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Tekkis jälle probleem.
Peale esimest turbo vahetutust lüi rõhu 2ni ära ja siis tekkis kerge klabin (detonatsioon) aga sõittes oli hea...
Nüüd peale laiali minekut kui vahetasin ära turbo ( ka 3.0 turbo) nüüd rõhk suht madal, saan kruttida max 1.7 barini aga siis see teema et sõittes juba 3 tuhande pöörde peal lööb klabina sisse vnoo tekib detonatsioon, esimesega ei saa peeneks lasta, et aint nii, et esimesega rahulikult ja sis teisega annad minna...
Keerasin rõhu mingi 1.4 barini siis töötab enamvähem okilt, vahest tekib kerge klabin..
Ei tea mis selle põhjuseks siis olla võib täpsemalt( alguses ju töötas suurema rõhugagi, aga nüüd juba madalga kamm sees).. eks kütte ja rõhu teema on, aga enam ei oska kuskilt otsast pihta hakata, et mida teha, ehk keegi oskab aidata ?
Peale esimest turbo vahetutust lüi rõhu 2ni ära ja siis tekkis kerge klabin (detonatsioon) aga sõittes oli hea...
Nüüd peale laiali minekut kui vahetasin ära turbo ( ka 3.0 turbo) nüüd rõhk suht madal, saan kruttida max 1.7 barini aga siis see teema et sõittes juba 3 tuhande pöörde peal lööb klabina sisse vnoo tekib detonatsioon, esimesega ei saa peeneks lasta, et aint nii, et esimesega rahulikult ja sis teisega annad minna...
Keerasin rõhu mingi 1.4 barini siis töötab enamvähem okilt, vahest tekib kerge klabin..
Ei tea mis selle põhjuseks siis olla võib täpsemalt( alguses ju töötas suurema rõhugagi, aga nüüd juba madalga kamm sees).. eks kütte ja rõhu teema on, aga enam ei oska kuskilt otsast pihta hakata, et mida teha, ehk keegi oskab aidata ?
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
M51 silindrites on eelpõletuskambrid. Kütus lastakse sisse
teisel ajal, võrreldes direct injection mootoritega.
teisel ajal, võrreldes direct injection mootoritega.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 22.02.2014 15:58 10
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Hmm, aga no kõige imelikum et enne ühe turbo laiali lendamist, töötas suurema rõhuga ilusti..
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Kuidas on sul lahendatud geomeetria juhtimine ja mida sa seal ise reguleerid?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Eks tal aktuaator labasid juhib või siis ongi yhte asendisse kinni pandud.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 22.02.2014 15:58 10
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Turbo on pandud rõhupealt tööle(3.0 orginaalis ju vaakumiga), turbol varrast krutin kas pikemaks või lühemaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 22.02.2014 15:58 10
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
ei ole mingit ülerõhku seal.. Ei saanud küsimusest hästi arugi
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Originaalis on VGT turbol madalatel pööretel vaakum-aktuaatoril vaakum peal ja see imeb geomeetria "kinnisesse" asendisse, et madalatel pööretel võimalikult palju heitgaase turbo tiivikule suunata ja ühtlasi sellega võimalikult palju rõhku toota. Pöörete suurenedes vähendatakse vaakumit ja lastakse varrast välja tagasi, et rõhku maha saada.
Pead siis mõtlema oma lahenduse üle, et kas turbo küljes olevat hooba liigutatakse õiges suunas sõltuvalt mootori pööretest ja rõhust, või kas üldse liigutatakse. Eks see värk seal suhteliselt suvaliselt toimiks, korralikult seda toimima niikuinii ei saa.
Pead siis mõtlema oma lahenduse üle, et kas turbo küljes olevat hooba liigutatakse õiges suunas sõltuvalt mootori pööretest ja rõhust, või kas üldse liigutatakse. Eks see värk seal suhteliselt suvaliselt toimiks, korralikult seda toimima niikuinii ei saa.
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 22.02.2014 15:58 10
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Hetkel ongi nii, et kokku sai pandud turbo nii et labad on kinnises asendis. Siis kui annad laba siis varras liigub ülesse poole ehk labad avanevad.
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 22.02.2014 15:58 10
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Hetkel ongi nii tööle pandud nagu te ütlesite, aga kala on ikka miskipärast sees...
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Originaalis ju aju pidevalt kontrollib rõhku ja liigutab geomeetriat vajalikus suunas, sinu lahenduse puhul puhub rõhk seda suhteliselt suvaliselt, miski ei kontrolli ega ürita reguleerida rõhku. Võib-olla tulekski reguleerida geomeetria mingisse keskasendisse ja panna jäigaks, äkki toimib nii paremini. Ei oska öelda, kas see annab kokkuvõttes mingi parema tulemuse võrreldes originaalturboga.
Mõned on siin sama asja läbi teinud, nad võiksid ju rääkida oma lahendustest.
Mõned on siin sama asja läbi teinud, nad võiksid ju rääkida oma lahendustest.
- martinr112
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 29.01.2008 21:25 18
- Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
http://dmn.kuulalaakeri.org/vnt-lda/" onclick="window.open(this.href);return false;
Midagi sellist tuleks teha kui tahab korralikku asja.
Midagi sellist tuleks teha kui tahab korralikku asja.
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 22.02.2014 15:58 10
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
Re: bmw e39 525tds sureb välja 0.5 bari rõhu peal...
Vaatan hoolikalt selle lingi üle mis saatsite, aga kus kohas saaks seda teha lasta ? Hmm, võimalik jah... Eks on öeldud et panna jäigem vedru üldsegi, et siis ka vb parem, hoiab rõhku rohkem vms...
See rõhuklapp mis küljes on, selle sain sõbralt ( tal oli ka 3.0 turbo peal aga e34ljal ja kõik toimis ilusti, polnud probleeme ) tema ka ei oska aidata, kuidagi kahtlane teema hetkel mul
Mõni arvand ka seda, et e39 juba õhulugejaga et vb see peksab segast, aga proovisin ja võtsin õhulugeja pistiku tagant, aga siis ka ei muutund miskit.
Hetkel mul phm ongi see imelik, et peale esimese turbo laiali lendamist läks miskit nagu pekki, et nüüd teise turboga ei funka normaalselt kuigi turbo on pandud täpselt samamoodi tööle nagu esimene kordki, ei tohiks mingit vahet olla...
Kes on endale 3.0 turbot peale proovinud panna ja katsetanud, need võiksid küll veits sõna võtta siin !
See rõhuklapp mis küljes on, selle sain sõbralt ( tal oli ka 3.0 turbo peal aga e34ljal ja kõik toimis ilusti, polnud probleeme ) tema ka ei oska aidata, kuidagi kahtlane teema hetkel mul

Mõni arvand ka seda, et e39 juba õhulugejaga et vb see peksab segast, aga proovisin ja võtsin õhulugeja pistiku tagant, aga siis ka ei muutund miskit.
Hetkel mul phm ongi see imelik, et peale esimese turbo laiali lendamist läks miskit nagu pekki, et nüüd teise turboga ei funka normaalselt kuigi turbo on pandud täpselt samamoodi tööle nagu esimene kordki, ei tohiks mingit vahet olla...
Kes on endale 3.0 turbot peale proovinud panna ja katsetanud, need võiksid küll veits sõna võtta siin !