e61 veakood
e61 veakood
Tervist
Kuna ei leidnud esialgu sellist teemat siis tegin uue
Nimelt hakkas mu auto limp mode viskama. Panin hommikul käima koik toimis. Umb 15min hiljem hakkasin möödasõitu tegema ja üllatuseks jõudu pole. Kogub väga vaikselt ja laseb natuke üle 3tuhande pöörde. Käik vahetab. Jätan auto seisma, panen uuesti käima siis jälle töötab paariks minutiks.. Panin arvuti taha sain veakoodid 3f77 boost pressure valve, activation ja teine 4667 particle filter system, bank 1.
Dpfi oma ilmselt sellest tingitud et korralikult ei tööta mootor. Aga küsimus ongi rohkem selles et millega täpsemalt on selle boost pressure valve nimel tegemist? Tegu pole rõhuanduriga? Pole turbo probleemidega varem kokku puutund.
Autoks 2006 e61 530xd 170kw
Kuna ei leidnud esialgu sellist teemat siis tegin uue
Nimelt hakkas mu auto limp mode viskama. Panin hommikul käima koik toimis. Umb 15min hiljem hakkasin möödasõitu tegema ja üllatuseks jõudu pole. Kogub väga vaikselt ja laseb natuke üle 3tuhande pöörde. Käik vahetab. Jätan auto seisma, panen uuesti käima siis jälle töötab paariks minutiks.. Panin arvuti taha sain veakoodid 3f77 boost pressure valve, activation ja teine 4667 particle filter system, bank 1.
Dpfi oma ilmselt sellest tingitud et korralikult ei tööta mootor. Aga küsimus ongi rohkem selles et millega täpsemalt on selle boost pressure valve nimel tegemist? Tegu pole rõhuanduriga? Pole turbo probleemidega varem kokku puutund.
Autoks 2006 e61 530xd 170kw
Re: e61 veakood
DPF umbes ja sellest ka jõuetu. Ilmselt sõidad ainult lühikesi otsi ja auto ei jõua nende lühikeste sõitudega filtrit puhastada või on termostaadid läbi. Seda on võimalik ka arvutiga puhastama sundida või siis lased filtrile läbipesu teha.
Re: e61 veakood
Ma pigem ei nõustuks väitega et dpf umbes. Seda veakoodi ilmselt põhjustab turbo. Samuti ei näita armatuuril dpfi tuld. Ja jõud ei ole koguaeg kadunud. Nt kui parasjagu jõudu pole, foori all jätan korra mootori seisma-panen uuesti käima ja koik ok. Paariks minutiks. Termostaadid korras, sõite on nii lühikesi kui pikkasid. Dpf toimetas ilusti.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 veakood
Mootori tuli põleb?
DPF ei pruugi umbes olla vaid näiteks EGR lühikestest otstest umbes või koguni katki ning sinna juurde veel saavutamata töötemperatuur ning tulemuseks ongi bank1 ja DDE tõmbab võimsuse maha, et omanik asuks probleemi likvideerima ehk lõppeks keskkonna saastamine.
DPF ei pruugi umbes olla vaid näiteks EGR lühikestest otstest umbes või koguni katki ning sinna juurde veel saavutamata töötemperatuur ning tulemuseks ongi bank1 ja DDE tõmbab võimsuse maha, et omanik asuks probleemi likvideerima ehk lõppeks keskkonna saastamine.
Re: e61 veakood
Küsimus nr1 on ja jääb: kas mootor saavutab vähemalt 88 kraadi nii linnas kui maanteel peale
15 minutit sõitu? (vaata varjatud menüüst)
Kui jah, siis lõdvik EGR ees lahti ja visuaalset vaadata, kas tahmakiht on 1-2mm või rohkem.
Kui rohkem, siis EGR hooldada.
15 minutit sõitu? (vaata varjatud menüüst)
Kui jah, siis lõdvik EGR ees lahti ja visuaalset vaadata, kas tahmakiht on 1-2mm või rohkem.
Kui rohkem, siis EGR hooldada.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e61 veakood
Ärge solvuge aga küsimusest olete valesti aru saanud. Küsisin et millega selle " boost pressure valve" näol täpsemalt tegemist on? Seal miskit solenoid või asi? Ei ole mõtet egr ja dpf ja auto temp rohkem lahata kuna nendega on lood hästi. Ükski tuli ega midagi ei põle ka.
Re: e61 veakood
See, et tuli ei põle, ei ole mingi diagnoos.
Boost pressure valve all mõeldakse turbo geomeetria solenoidi.
Kuid see ei tähenda, et sellega mingi probleem on.
Viga võib näiteks lekkivas vaakumsüsteemis olla, mis ringiga
ka EGR veale tagasi jõuab, mis ka töötab vaakumiga.
Ja on juba olnud sellist asja, et küsija aina mainib: "ärge muretsege
selle DPF pärast, sellega on kõik okei, kõik okei", aga nädal hiljem
tuleb ikka välja, et "kõik okei" all mõeldakse tühjaks pekstud DPFi.
Ja temperatuur "okei" all mõeldakse temperatuuriseieri näitu üle sinise.
Boost pressure valve all mõeldakse turbo geomeetria solenoidi.
Kuid see ei tähenda, et sellega mingi probleem on.
Viga võib näiteks lekkivas vaakumsüsteemis olla, mis ringiga
ka EGR veale tagasi jõuab, mis ka töötab vaakumiga.
Ja on juba olnud sellist asja, et küsija aina mainib: "ärge muretsege
selle DPF pärast, sellega on kõik okei, kõik okei", aga nädal hiljem
tuleb ikka välja, et "kõik okei" all mõeldakse tühjaks pekstud DPFi.
Ja temperatuur "okei" all mõeldakse temperatuuriseieri näitu üle sinise.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e61 veakood
Minul ei põlenud ka mitte ükski DPF märgutuli kui see umbes oli, lihtsalt jõudu polnud mingi hetk ja siis jälle oli. Lõpuks lõi muidugi veateate ka armatuuri. Probleemiks oli vigane temrostaat mis ei saavutanud töötemperatuuri.
Ma küsiks veel ühe küsimuse? Mis softiga sa veakoode vaatad?
Ma küsiks veel ühe küsimuse? Mis softiga sa veakoode vaatad?
Re: e61 veakood
See et ükski tuli ei põle, polnud minupoolne diagnoos vaid vastus minult küsitud küsimusele kas mootori tuli vms põleb. Mõne mehe poolt juba kerget irooniat tunda siin. Ma küsisin lihtsalt millega täpselt tegemist on. Saage palun aru et mul ei ole mõistlik ka siit diagnoosi otsida. Kuna neid tuleb tavaliselt siin foorumites täpselt niipalju kui on erinevaid võimalusi mis viga põhjustada voib. Ja neid erinevaid võimalusi sel autol jagub. Tarkvarana kasutasin autocomi praegu.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 veakood
Mõõteblokkide väärtust vaata.
See veakood on kõigest nn tagajärje fiksaator. Edaspidi räägi numbriliste väärtustega ja kõigil lihtsam olukorda hinnata ja aidata.
See veakood on kõigest nn tagajärje fiksaator. Edaspidi räägi numbriliste väärtustega ja kõigil lihtsam olukorda hinnata ja aidata.
enka kirjutas:Ärge solvuge aga küsimusest olete valesti aru saanud. Küsisin et millega selle " boost pressure valve" näol täpsemalt tegemist on? Seal miskit solenoid või asi? Ei ole mõtet egr ja dpf ja auto temp rohkem lahata kuna nendega on lood hästi. Ükski tuli ega midagi ei põle ka.
Re: e61 veakood
See ongi suurim probleem praegu. Mis kasu on paljast veakoodist, ilma igasuguse edasise selgituseta?enka kirjutas: Tarkvarana kasutasin autocomi praegu.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e61 veakood
Sellel mootoril on turbogeomeetria elektrilise ajamiga juhitav, mistõttu ei tasu mingit vaakumijuttu ajada.
Nende universaalsete OBD2 skännerite väljutatud veakoodide selgitusi ei tasu täie tõsidusega võtta.
Üpris tihti valesti tõlgendatud.
Nende universaalsete OBD2 skännerite väljutatud veakoodide selgitusi ei tasu täie tõsidusega võtta.
Üpris tihti valesti tõlgendatud.
tel. 51 949 859
Re: e61 veakood
Nii ta on. Sellest tingituna ka küsimus sai esitatud et millega täpselt tegu. Veakoodi järgi klapp aga seal vist jah pole reaalselt sellist klappi. Vaid miskit solenoidPeeterA kirjutas:Sellel mootoril on turbogeomeetria elektrilise ajamiga juhitav, mistõttu ei tasu mingit vaakumijuttu ajada.
Nende universaalsete OBD2 skännerite väljutatud veakoodide selgitusi ei tasu täie tõsidusega võtta.
Üpris tihti valesti tõlgendatud.
Ega vist oleks mõistlik teema lukku panna siinkohal. Enne kui mingeid erilisi diagnoose pannakse. Ma ei tulnud siia vaidlema selle üle kui pikki otsi ma sõidan või mis seisus mu termostaadid on ja millega veakoode loen. Huvitusin lihtsalt millega on tegu(mitte et mis viga on) need järeldused suudan ka ise teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 veakood
Hex kood 3F77 Boost Pressure Modulator 1 ja seal pole sisuliselt vahet, millega seda lugeda. Vaja on BMW DDE kodeering vajadusel lihtsalt üle vaadata aga mõte jääb samaks. Sellest võib abi olla:
https://www.youtube.com/watch?v=iSEVwi3ulvI
https://www.youtube.com/watch?v=iSEVwi3ulvI
Re: e61 veakood
Võib-olla pole tõesti vahet, et millega veakood välja lugeda, aga sageli puhtalt sellega probleemi ei lahenda. Vaadake siis turborõhku või DPF-i vastusurvet selle AUTOCOM-iga, või vahetage lihtsalt kõik asjad mida see AUTOCOM mainib.